Bij mij werd er ongeveer 30% ingehoudenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef Warrick21 het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met de uurloon. Ik ben nou aangenomen en heb begrepen dat ik 6,50 bruto krijg. Ik heb nog een tweede baantje (omdat dit helaas niet veel verdiend). Dus ik ben benieuwd hoeveel ik netto overhou na loonheffing over mijn salaris.
Volgens mij willen ze je vanaf die leeftijd liever hebben voor privé-chauffeur dan als hiker, maar niet geschoten is altijd mis!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Jossie90 het volgende:
Het lijkt mij ook wel leuk om hiker te worden. Maar is het nog zinvol om te solliciteren als ik al 21,5 jaar ben?
Emmer Compascuum, of al placesquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef RTS91 het volgende:
3 ritten morgen. Groningen - Emmer Compascuum in een i30, vanaf daar een C4 naar Meerkerk waarna een Altea van Rotterdam naar Barneveld.
Gewoon blijven bellen, ik had toen ook problemen om ze te pakken te krijgen maar het lukt vanzelf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb op 28 feb een mailtje gekregen dat ze een vacature vrij hadden in mijn regio. Inmiddels al een paar keer gebeld, voicemail ingesproken, ik zou terug gebeld worden maar niet gebeurd. Of het moest 1 van die anonieme bellers zijn geweest.
Ik word van het weekend al 22 heeft het dan nog wel zin om te erachteraan te gaan
Nu al voor maandag gebeld? Mooi, ik ga ook op een leuk dagje hopen danquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:21 schreef Panthera. het volgende:
Recordaantal ritten in mijn actieve ritten overzicht op EW.nl
3 van vandaag, 2 voor morgen en 3 voor maandag. Het was heel druk maandag zeiden ze in ieder geval.
Ik moet morgen ook naar Meerkerk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef RTS91 het volgende:
3 ritten morgen. Groningen - Emmer Compascuum in een i30, vanaf daar een C4 naar Meerkerk waarna een Altea van Rotterdam naar Barneveld.
Ik heb je toegevoegd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:49 schreef Stibba het volgende:
Kan ik er ook bij in de lijst?
Hiker regio Rotterdam
Omdat je het zo vriendelijk vraagt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:47 schreef Rubenr3 het volgende:
En zet mij maar bij regio Leeuwarden (:
Dat klopt toch niet (meer)?quote:Kan ik ook 's avonds ingezet worden?
Nee. Gezien de openingstijden van de bedrijven waarvoor je rijdt, is het werk uitsluitend overdag.
Goed van je. Ik heb ook al eens de neiging gehad om de OP aan te passen, maar ik werk niet meer dus tja..quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb nog wat taalfoutjes uit de OP gehaald (SOG-gedrag).
Verder viel me dit nog op:
[..]
Dat klopt toch niet (meer)?
Ik heb eens 350km in een Aygo gereden. Laatste 150km over de Zeeuwse provinciale wegen. Ongeveer drie keer dacht ik dat mijn laatste uur geslagen had, en toen ik uitstapte voelde ik mij net een zak hooi. Maar verder, top hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:48 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Morgen een ritje van 230 Km in een aygoIk ben benieuwd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |