Je bent toegevoegd aan de wiki. Vanaf het volgende topic is het zichtbaar mits degene die het topic opent de standaard tekst vervangt door die uit de wiki.quote:
Ik doe dat altijd gelijk aan het einde van de dag. Net zo makkelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:50 schreef Panthera. het volgende:
Zo, weer klaar met het uploaden van al m'n ritten van deze maand. Ben er vroeg mee deze keer
Dat is best veel, in feite werk ik dus voor maar 4,55 per uurquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
Bij mij werd er ongeveer 30% ingehouden
Na een maandje al?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:54 schreef Franknfurter het volgende:
Ik werd vanochtend wakker gebeld over mijn geringe beschikbaarheid. Was te suf om te bedenken dat ik dan direct ontslag had kunnen nemen
Dus dadelijk maar even terugbellen met die mededeling.
Volgens mij niet, je moet wel de tankpas opsturen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:59 schreef Franknfurter het volgende:
Ja ze belde eerst of ik mijn beschikbaarheid voor maandag wilde doorgeven, en toen zei ik dat ik eigenlijk nooit meer kon. En toen zei zij dat ik dan toch maar even m'n beschikbaarheid moet doorgeven.
Weet iemand hoe het ontslagproces gaat bij easyway? Neem aan dat bellen voldoende is en dat ik niet helemaal naar Breda hoef te reizen?
Die gti is een aardig bommetje. Tijdje geleden samen met een vriend een proefrit erin gemaakt omdat die hem eerst wou kopen, uiteindelijk is het toch een A3 geworden. Maar dat polo'tje gaat aardig af, en je kan lekker flipperen met de dsg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag een lekker lange dag. Vlaardingen - Breda, Den Bosch - Nijmegen en Nijmegen - Leiden. Auto's: VW Polo, Mini Countryman One en een hele oude Skoda Octavia.
Leuk detail: de Polo is geen slowmotion, maar een GTI
Dat mocht toch niet meer?quote:Easyway Chauffeursdienst Fijn al deze reacties! We gaan de goede kant op maar horen het nog steeds graag als jullie kunnen werken. Bij voorkeur bellen, dank.
Ik ben rond 1 uur in Putten, bij de automaatquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:38 schreef S-RS het volgende:
Haha, als die rijden waar ik hem morgen op moet halen een beetje vriendelijk is zal ik hem eens vragen of het echt zo is. En ik ga sowieso dat kreng even onderzoeken of ik hem kan vinden![]()
Hoe laat ben jij er morgen?
Nice! Dat is wel heel toevallig dan. Ik had zo'n rit ook gewoon geaccepteerd hoor.. Lucky for you ben ik uit dienstquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:12 schreef Chapelle het volgende:
Topdag gehad In Duitsland. Heb samen kunnen reizen tot Frankfurt met een vriend die heel toevallig op hetzelfde tijdstip naar Oostenrijk vertrok. Verder wel een kleine 120 euro voorgeschoten waarvan 110 aan ov
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |