Waaromquote:
Je bent al weer nuchter dat je tot deze schrikbarende conclusie bent gekomen?quote:
Leer eerst maar eens normaal te doen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:30 schreef The-National-Hero het volgende:
[..]
Dat is stoer om te zeggen. Ik moet nu leren m.aar dit is mijn zielige excuus
Hou je kop joh mafkeesquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens normaal te doen.
Oppauperen grafuser.quote:
Pardon?quote:
Ben je soms op een glazen pot gaan zitten?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef The-National-Hero het volgende:
Al die mods opbokken uit mn topic nu! Ik ben anarchist FOK is van onsss
Ik kan dan ook met zekerheid zeggen dat deze post op een nuchtere maag geplaatst is, en banwaardig isquote:
Terwijl een baby nijlpaardje aan zijn pener lebberde.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef LompeHork het volgende:
TS is genomen door een drachtige gnoe.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:25 schreef The-National-Hero het volgende:
Kei bezopen nu al.net.toetd alles.gehad op dchppl.biet gedronkemnu dronkem leibeel bier pp mattie
Eecht fk up droloe
Bewijsmateriaal 2A van mijn bewering.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef The-National-Hero het volgende:
Al die mods opbokken uit mn topic nu! Ik ben anarchist FOK is van onsss
En toen *floep* weg was de pot. Hihihihi.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben je soms op een glazen pot gaan zitten?
Jij bent ook een mafkees regelneukerquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik kan dan ook met zekerheid zeggen dat deze post op een nuchtere maag geplaatst is, en banwaardig is
Ban-aanvraag? Ik wist niet dat dat mocht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Bewijsmateriaal 2A van mijn bewering.
TS is plots weer in staat normaal te posten
Het feit alleen al dat je serieus wil bewijzen dat dit een hoax is getuigt van jouw domheid.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Bewijsmateriaal 2A van mijn bewering.
TS is plots weer in staat normaal te posten
Nu kun je wel opeens een soort van normaal typen. Ben je weer nuchter?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:41 schreef The-National-Hero het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je serieus wil bewijzen dat dit een hoax is getuigt van jouw domheid.
hij heeft een vocht infuusje gehad. Net als die rijke nederlandse snollen doen in amerika.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu kun je wel opeens een soort van normaal typen. Ben je weer nuchter?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:42 schreef LompeHork het volgende:
TS is niet meer dronken. Het is een gave.
Ik voel me (als baggeruser) nog steeds verraden door jou, Patjequote:Op woensdag 28 maart 2012 13:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens normaal te doen.
Banaanvraag?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:44 schreef The-National-Hero het volgende:
Waar is mn ban dan mieten!!!!
"Mieten"?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:44 schreef The-National-Hero het volgende:
Hier 1 Ban voor je topic:quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:44 schreef The-National-Hero het volgende:
dit is ONZ, dus opbokken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:45 schreef Bizznitch het volgende:
noem hier fokmaagden en niet-maagden #3
Fixed.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je taalgebruik is ronduit belachelijk.
Hij heeft wel gelijkquote:
Jeweet toch.quote:
Ik geloof er geen reet van.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:50 schreef The-National-Hero het volgende:
Kan iemand even een slotje opgooien? Ik heb mijn FOK!-account open laten staan en mijn broertje heeft zitten kloten. Sorry.
Hoe oud is je broertje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:50 schreef The-National-Hero het volgende:
Kan iemand even een slotje opgooien? Ik heb mijn FOK!-account open laten staan en mijn broertje heeft zitten kloten. Sorry.
Wat, heb ik concurrentie?quote:
Nee ik ga dit eerst uitzoeken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:52 schreef The-National-Hero het volgende:
[..]
Toch is het zo. Sluit dizzen bagger.
Tuurlijk niet, maar z'n aanbod is wel verleidelijkquote:
Bel jij de IP-politie of moet ik het doen?quote:
Die valse beschuldigen tegen je broer. Dronken achter de computer zitten wat ook een leugen was. Ik ga maar eens contact opnemen met de cyberpolitie.quote:
Stichting brein, komt voor de geinquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die valse beschuldigen tegen je broer. Dronken achter de computer zitten wat ook een leugen was. Ik ga maar eens contact opnemen met de cyberpolitie.
Inderdaad. Gewoon nuchter als een mongool typen. Niemand die het verschil merkt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:54 schreef Anno2012 het volgende:
hey,laat ik helemaal verkeerd gaan typen,dan lijkt het alsof ik dronken ben
Nee, ik vraag alleen wat hij precies wil uitzoeken. Als ik een ban verdien, gerf hem dan maar of sluit dit topic.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet ik hem nu meenemen naar DIG? Nee toch?
Ze maken eerst nog plezier, net als jonge tijgers in het wild. eerst spelen met de prooi, dan pas af maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik had allang een slotje verwacht, de tering.
Patje heeft net een hele uitleg gepost. Cyberpolitie alles.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:56 schreef The-National-Hero het volgende:
[..]
Nee, ik vraag alleen wat hij precies wil uitzoeken. Als ik een ban verdien, gerf hem dan maar of sluit dit topic.
heb jij geen school?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze maken eerst nog plezier, net als jonge tijgers in het wild. eerst spelen met de prooi, dan pas af maken.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:59 schreef p0wmia het volgende:
Uitzoeken!! Deze man neemt de boel in de zeik.. ik wil een BAN zien en zal niet eerder rusten!!!
Heb jij geen school?quote:
Ik studeer, ik heb een luizenleventje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Woensdag = eerder uit, basisschooltijden hier.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik studeer, ik heb een luizenleventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |