Waaromquote:
Je bent al weer nuchter dat je tot deze schrikbarende conclusie bent gekomen?quote:
Leer eerst maar eens normaal te doen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:30 schreef The-National-Hero het volgende:
[..]
Dat is stoer om te zeggen. Ik moet nu leren m.aar dit is mijn zielige excuus
Hou je kop joh mafkeesquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens normaal te doen.
Oppauperen grafuser.quote:
Pardon?quote:
Ben je soms op een glazen pot gaan zitten?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef The-National-Hero het volgende:
Al die mods opbokken uit mn topic nu! Ik ben anarchist FOK is van onsss
Ik kan dan ook met zekerheid zeggen dat deze post op een nuchtere maag geplaatst is, en banwaardig isquote:
Terwijl een baby nijlpaardje aan zijn pener lebberde.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef LompeHork het volgende:
TS is genomen door een drachtige gnoe.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:25 schreef The-National-Hero het volgende:
Kei bezopen nu al.net.toetd alles.gehad op dchppl.biet gedronkemnu dronkem leibeel bier pp mattie
Eecht fk up droloe
Bewijsmateriaal 2A van mijn bewering.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef The-National-Hero het volgende:
Al die mods opbokken uit mn topic nu! Ik ben anarchist FOK is van onsss
En toen *floep* weg was de pot. Hihihihi.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben je soms op een glazen pot gaan zitten?
Jij bent ook een mafkees regelneukerquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik kan dan ook met zekerheid zeggen dat deze post op een nuchtere maag geplaatst is, en banwaardig is
Ban-aanvraag? Ik wist niet dat dat mocht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Bewijsmateriaal 2A van mijn bewering.
TS is plots weer in staat normaal te posten
Het feit alleen al dat je serieus wil bewijzen dat dit een hoax is getuigt van jouw domheid.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Bewijsmateriaal 2A van mijn bewering.
TS is plots weer in staat normaal te posten
Nu kun je wel opeens een soort van normaal typen. Ben je weer nuchter?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:41 schreef The-National-Hero het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je serieus wil bewijzen dat dit een hoax is getuigt van jouw domheid.
hij heeft een vocht infuusje gehad. Net als die rijke nederlandse snollen doen in amerika.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu kun je wel opeens een soort van normaal typen. Ben je weer nuchter?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:42 schreef LompeHork het volgende:
TS is niet meer dronken. Het is een gave.
Ik voel me (als baggeruser) nog steeds verraden door jou, Patjequote:Op woensdag 28 maart 2012 13:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens normaal te doen.
Banaanvraag?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:44 schreef The-National-Hero het volgende:
Waar is mn ban dan mieten!!!!
"Mieten"?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:44 schreef The-National-Hero het volgende:
Hier 1 Ban voor je topic:quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:44 schreef The-National-Hero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |