quote:Ecclestone onthulde ook dat België heeft ingestemd met een gedeelde plek op de kalender met Frankrijk. "We willen niet meer races. Beide partijen zijn Franstalig en het is bijna afgerond. Spa-Francorchamps is al akkoord en het schijnt dat ze de ronde in Frankrijk op Paul Ricard houden."
Jammerquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef vosss het volgende:
[..]![]()
GODVERDOMME![]()
![]()
Ouwe seniel zak. Sterf een eenzame dood. Mijn Spa wat doe je![]()
![]()
Het Circuit gaat het toch wel een beetje om in racen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef JohnB52 het volgende:
Ik denk dat t delen was, of helemaal niks.
Gp van belgië kost natuurlijk alleen maar geld voor belgië, en zeg nou zelf, op t circuit na, wat heeft F1 daar te zoeken?
Wat heeft de F1 (buiten het circuit) in bijvoorbeeld Silverstone te zoeken?quote:Gp van belgië kost natuurlijk alleen maar geld voor belgië, en zeg nou zelf, op t circuit na, wat heeft F1 daar te zoeken?
Je bedoelt neem ik aan buiten het feit dat 9 van de 12 teams op een steenworp afstand hun fabriek hebben staan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat heeft de F1 (buiten het circuit) in bijvoorbeeld Silverstone te zoeken?
Waar fantastische circuits liggen heeft de F1 _altijd_ wat te zoeken. Ongeacht waar dat is en wat er verder te beleven is. F1 draait om het racen imo en niet om iets anders.
quote:
ik bedoel: wat heeft Belgie nou voor status in de wereld? Ok, t is makkelijk, omdat je dan sneller in Frankrijk bent, maar echt veel aanzien heeft het land niet in de wereld... Geen grootmacht, of land met status...quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het Circuit gaat het toch wel een beetje om in racen?
1 woord: bierquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
ik bedoel: wat heeft Belgie nou voor status in de wereld? Ok, t is makkelijk, omdat je dan sneller in Frankrijk bent, maar echt veel aanzien heeft het land niet in de wereld... Geen grootmacht, of land met status...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
1 woord: bier [ afbeelding ]Ach, tijdens de GP van Canada verkochten ze Bud Light. Dat vond ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-waardig en ik lust niet eens bier.
Maar dat van Spa is inderdaad erg jammer. Al is het nog altijd beter dan helemaal geen Spa meer.
Hoezo nog een voordeel?quote:Nog een ander voordeel van deze deal :
Ow, dacht dat je reageerde n.a.v. Vosss z'n post. Daar reageerde ik dus op. Maar kan idd ook een foto van afgelopen jaar zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 19:47 schreef kepler het volgende:
Het kan ook een oude foto zijn natuurlijk...
Benieuwd of de F1 alsnog gaat volgen.quote:Porsche Supercup squad MRS withdraws from Bahrain citing fears about safety
Porsche Supercup squad MRS has withdrawn its entry for the season-opener in Bahrain this weekend, citing fears about safety amid ongoing unrest in the region.
The Supercup will race in Bahrain as part of the Formula 1 undercard, although MRS has opted to forego the round - the first time in the team's history it has cancelled a Supercup round.
"Ongoing unrests in the Kingdom of Bahrain in connection with the security situation have caused doubts by the team from Lonsee," the team said in a statement.
Team chief Karsten Molitor said concern for the safety of his employees had forced the decision to withdraw.
"It is the first time in our team history that we have had to cancel a race of the Porsche Supercup," Molitor said. "In the end we have the responsibility for our employees.
"The race in Bahrain is for us one of the season highlights, therefore it was not an easy to come to a decision. According to our drivers and partners we have reached the conclusion to start only at the second race in Barcelona."
The Porsche Supercup will compete on the F1 undercard at all eight of the European grands prix in 2012 with Philipp Eng and William Langhorne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |