abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110438813
quote:
Ecclestone onthulde ook dat Belgiė heeft ingestemd met een gedeelde plek op de kalender met Frankrijk. "We willen niet meer races. Beide partijen zijn Franstalig en het is bijna afgerond. Spa-Francorchamps is al akkoord en het schijnt dat ze de ronde in Frankrijk op Paul Ricard houden."
:'(

GODVERDOMME :( }:| :r

Ouwe seniel zak. Sterf een eenzame dood. Mijn Spa wat doe je }:| :r :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:13:20 #202
131800 Tarado
capō de fusca
pi_110438917
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef vosss het volgende:

[..]

GODVERDOMME :( }:| :r

Ouwe seniel zak. Sterf een eenzame dood. Mijn Spa wat doe je }:| :r :'(
Jammer ;(
pi_110438961
Jammer is een understatement. :'( ;( :'(
vosss is de naam,
pi_110439152
Ik denk dat t delen was, of helemaal niks.

Gp van belgiƫ kost natuurlijk alleen maar geld voor belgiƫ, en zeg nou zelf, op t circuit na, wat heeft F1 daar te zoeken?
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:24:31 #205
131800 Tarado
capō de fusca
pi_110439389
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef JohnB52 het volgende:
Ik denk dat t delen was, of helemaal niks.

Gp van belgiƫ kost natuurlijk alleen maar geld voor belgiƫ, en zeg nou zelf, op t circuit na, wat heeft F1 daar te zoeken?
Het Circuit gaat het toch wel een beetje om in racen?
pi_110439639
quote:
Wat heeft de F1 (buiten het circuit) in bijvoorbeeld Silverstone te zoeken?

Waar fantastische circuits liggen heeft de F1 _altijd_ wat te zoeken. Ongeacht waar dat is en wat er verder te beleven is. F1 draait om het racen imo en niet om iets anders.

:)
vosss is de naam,
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:58:57 #207
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_110440777
Shit, ik wilde in 2013 naar Spa toe :(.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_110442969
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef vosss het volgende:

[..]

Wat heeft de F1 (buiten het circuit) in bijvoorbeeld Silverstone te zoeken?

Waar fantastische circuits liggen heeft de F1 _altijd_ wat te zoeken. Ongeacht waar dat is en wat er verder te beleven is. F1 draait om het racen imo en niet om iets anders.

:)
Je bedoelt neem ik aan buiten het feit dat 9 van de 12 teams op een steenworp afstand hun fabriek hebben staan?

Maar ik ben het eens met je dat het niet om het geld zou moeten gaan, maar om de banen en de races. In deze tijd is dat echter niet mogelijk. In 1967 was de GP van Frankrijk georganiseerd op de parkeerplaats van LeMans... Dat was een aanfluiting en zoiets mocht nooit meer gebeuren. Tegenwoordig rijden we bijna uitsluitend op veredelde parkeerplaatsen waar nog net een rood/witte markering de bochten aangeeft. Banen zoals vroeger komen nooit meer terug, en Zandvoort zal nooit meer een F1 wedstrijd organiseren. jammer, maar dat is de realiteit.
pi_110443082
Ja dat weet ik. Die nieuwe "busstop" is ook een aanfluiting. De vorige ook al overigens. Het wordt er allemaal niet beter op :'(
vosss is de naam,
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:35:07 #210
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_110450042
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef vosss het volgende:

[..]

.......... Mijn Spa wat doe je }:| :r :'(
:( Ons Spa, jah }:|

Voor de rest: eens 14.gif
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_110450046
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het Circuit gaat het toch wel een beetje om in racen?
ik bedoel: wat heeft Belgie nou voor status in de wereld? Ok, t is makkelijk, omdat je dan sneller in Frankrijk bent, maar echt veel aanzien heeft het land niet in de wereld... Geen grootmacht, of land met status...
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:35:56 #212
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_110450075
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

ik bedoel: wat heeft Belgie nou voor status in de wereld? Ok, t is makkelijk, omdat je dan sneller in Frankrijk bent, maar echt veel aanzien heeft het land niet in de wereld... Geen grootmacht, of land met status...
1 woord: bier 14.gif

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_110450235
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

1 woord: bier [ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, tijdens de GP van Canada verkochten ze Bud Light. Dat vond ik al :') -waardig en ik lust niet eens bier.

Maar dat van Spa is inderdaad erg jammer. Al is het nog altijd beter dan helemaal geen Spa meer.
pi_110452546
Nog een ander voordeel van deze deal :

Je kan er vrij zeker van zijn dat zowel de GP van Belgie en die van Franrijk eerder uitverkocht zijn, dan dat er elk jaar gereden word. Veel fans willen toch een keer naar Spa toe en Paul Ricard heeft ook wel iets aparts vind ik zelf, maar je moet wel 2 jaar wachten als je je kans niet grijpt.

Ik denk dus dat we komende race op Spa een vol publiek zien, net zoals toen Schumi nog voor Ferrari reed en wij ons Joske kwamen aanmoedigen :D
pi_110454506
quote:
Nog een ander voordeel van deze deal :
Hoezo nog een voordeel? 8)7
Waar zijn de andere voordelen precies want ik zag ze niet?? 8)7
vosss is de naam,
pi_110455231
Het andere voordeel is al genoemd vosss, of deze wissel GP met Paul Ricard, of in toekomst helemaal geen GP van Belgiė meer.

De politiek in Belgiė ligt op z'n gat, de Belgische autosport heeft gelukkig een doorstart gemaakt een week of 2 geleden. Dan ben ik toch wel "blij" dat we er zeker van kunnen zijn dat we komende jaren nog de GP van Spa behouden, natuurlijk wil ik die race zelf ook elk jaar, maar hopelijk verdwijnen die absurd hoge kosten als die ouwe vent onder een curbstone is komen te liggen, tot dan blijf ik dit als voordeel (van het nadeel) zien.
  woensdag 18 april 2012 @ 18:48:05 #217
34586 kepler
No bounce, no play
pi_110496618

In Bahrein... Ik ben benieuwd of dat goed gaat :X
The line is a dot to you!
pi_110496834
WTF serieus????? :o

Of is dat een fotosoep? :@
vosss is de naam,
pi_110496881
Als dat echt is.. Aan de andere kant wat er allemaal in Braziliė gebeurt naast het circuit wil je volgens mij ook niet weten.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  woensdag 18 april 2012 @ 19:19:10 #220
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_110498249
''100% veilig in Bahrein ^O^ ''

:') Opbokken uit die zandbak }:|
  woensdag 18 april 2012 @ 19:38:21 #221
34586 kepler
No bounce, no play
pi_110499254
Ik heb geen echte bron, maar volgens mij is dat wel echt...

[ Bericht 4% gewijzigd door kepler op 18-04-2012 19:47:18 ]
  woensdag 18 april 2012 @ 19:41:59 #222
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_110499461
Kwaliteit vd foto is ook te slecht om een goeie Shoop van te maken.
  woensdag 18 april 2012 @ 19:47:49 #223
34586 kepler
No bounce, no play
pi_110499814
Het kan ook een oude foto zijn natuurlijk...
  woensdag 18 april 2012 @ 19:55:41 #224
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_110500257
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:47 schreef kepler het volgende:
Het kan ook een oude foto zijn natuurlijk...
Ow, dacht dat je reageerde n.a.v. Vosss z'n post. Daar reageerde ik dus op. Maar kan idd ook een foto van afgelopen jaar zijn :)
pi_110500273
quote:
Porsche Supercup squad MRS withdraws from Bahrain citing fears about safety

Porsche Supercup squad MRS has withdrawn its entry for the season-opener in Bahrain this weekend, citing fears about safety amid ongoing unrest in the region.

The Supercup will race in Bahrain as part of the Formula 1 undercard, although MRS has opted to forego the round - the first time in the team's history it has cancelled a Supercup round.

"Ongoing unrests in the Kingdom of Bahrain in connection with the security situation have caused doubts by the team from Lonsee," the team said in a statement.

Team chief Karsten Molitor said concern for the safety of his employees had forced the decision to withdraw.

"It is the first time in our team history that we have had to cancel a race of the Porsche Supercup," Molitor said. "In the end we have the responsibility for our employees.

"The race in Bahrain is for us one of the season highlights, therefore it was not an easy to come to a decision. According to our drivers and partners we have reached the conclusion to start only at the second race in Barcelona."

The Porsche Supercup will compete on the F1 undercard at all eight of the European grands prix in 2012 with Philipp Eng and William Langhorne.
Benieuwd of de F1 alsnog gaat volgen.
pi_110500504
Hamilton had vorig jaar geen nummer 4 toch? Dan moet die foto van dit jaar zijn. Volgens mij is die helm namelijk geel.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  woensdag 18 april 2012 @ 19:59:34 #227
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_110500525
Is geen oude foto... is de Mac van dit jaar namelijk ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_110500617
Benieuwd of ze daar nog een boete voor krijgen.

Zomaar zeggen dat ze niet mee doen.

Porsche Supercup valt ook gewoon onder de FIA voor zover ik weet.

Hebben die ook een regel dat alle teams die zich inschrijven verplicht zijn om mee te doen? :@
vosss is de naam,
  woensdag 18 april 2012 @ 20:02:34 #229
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_110500703
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:59 schreef nils7 het volgende:
Is geen oude foto... is de Mac van dit jaar namelijk ;)
Idd, de L-pods van afgelopen jaar zitten ook niet op de die auto.
  woensdag 18 april 2012 @ 20:08:40 #230
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_110501052
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:01 schreef vosss het volgende:
Benieuwd of ze daar nog een boete voor krijgen.

Zomaar zeggen dat ze niet mee doen.

Porsche Supercup valt ook gewoon onder de FIA voor zover ik weet.

Hebben die ook een regel dat alle teams die zich inschrijven verplicht zijn om mee te doen? :@
Volgens mij wel, of toch aanwezig te zijn bij het evenement, maar niet meedoen. Laatste jaar van Arrows, Duitse GP. Mannen melden zich mooi aan, gaan naar de pitbox. Om vervolgens niet uit te pakken, en rechtsomkeer weer terug naar Engeland te gaan.
Om onder een boete uit te komen dus ;)
  woensdag 18 april 2012 @ 20:11:52 #231
34586 kepler
No bounce, no play
pi_110501252
Gaat echt niet goed in Bahrein...

http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-17761698

quote:
Formula 1's governing body, the FIA, only decided to go ahead with this weekend's race at the last minute.

On Wednesday, opposition supporters held a protest demanding Sunday's Grand Prix also be called off, and calling for the immediate release of Mr Khawaja in Old Manama.

A Bahraini journalist, who asked not to be named for fear of arrest, told the BBC that there were chaotic scenes outside Bab al-Bahrain, which marks the entrance to the main souq.

Veteran activist Nabeel Rajab reportedly stood near Bab al-Bahrain chanting anti-government slogans, while others carried signs reading: "Your silence is killing al-Khawaja".

The journalist warned: "If he dies the streets will explode."

Riot police at first demanded the protesters leave. When they refused, officers fired deafening "sound bombs" into the crowd, sending protesters and bystanders running.

Stun grenades and rubber bullets were also used to disperse the protesters, while helicopters circled overhead and interior ministry officers filmed the clashes, the journalist said.

The Bahrain Youth Society for Human Rights meanwhile told AFP news agency the authorities had arrested about 80 pro-democracy activists from villages outside the capital ahead of the Grand Prix.
pi_110501731
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Volgens mij wel, of toch aanwezig te zijn bij het evenement, maar niet meedoen. Laatste jaar van Arrows, Duitse GP. Mannen melden zich mooi aan, gaan naar de pitbox. Om vervolgens niet uit te pakken, en rechtsomkeer weer terug naar Engeland te gaan.
Om onder een boete uit te komen dus ;)
Volgens mijn herinneringen deed Arrows tijdens die GP gewoon mee. Kan me namelijk nog herinneren dat ik een paar foto's heb gemaakt van de Arrows tijdens dat weekend.

En dat er een paar NL'ers waren die niet zo'n fan waren van Heinz-Harald. Misschien wel bekenden van vosss. :P
  woensdag 18 april 2012 @ 20:29:01 #233
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_110502182
Dan was het Hongarije :@
pi_110502876
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Dan was het Hongarije :@
Maakt niet uit hoor. Heb het onthouden omdat het mijn eerste bezoek was aan een GP en toevallig ook gelijk de laatste van Arrows. En bij mijn weten houdt dit geen verband met elkaar. :+
pi_110503394
Uit m'n hoofd was het in Frankrijk dat Arrows expres extra langzaam in de kwalificatie ging rijden zodat ze een DNQ kregen, zodat ze daarna naar huis konden. De race erna deden ze wel mee en daarna was het afgelopen met ze.
pi_110503558
quote:
En dat er een paar NL'ers waren die niet zo'n fan waren van Heinz-Harald. Misschien wel bekenden van vosss. :P
Ik doe net of ik niet weet waar je het over hebt 8-) :')
vosss is de naam,
pi_110524245
Ook een lid van Force India is naar huis
quote:
A member of the Force India team has returned home from the Bahrain Grand Prix in the wake of fellow team members getting involved in an incident on the way home from the circuit on Wednesday night.

A hire car with four Force India mechanics was accidentally caught up in a clash between protestors and police on the main motorway in to Manama. After being forced to come to a halt, a Molotov cocktail exploded near their car - although luckily no one was injured.

Although the team members were able to return to their hotel, and the incident was not as a result of them being targeted because they are part of the F1 community, it was enough for another member of the Force India team to feel that they would prefer not to remain in the Gulf State.

The four mechanics involved in the incident, that took place shortly after nightfall in Bahrain, will continue with their duties for the remainders of the weekend.

...
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_110524362
Lekker dan. Hopen maar dat we het weekend doorkomen zonder gezeik.

:X

Volgend jaar exit aub. Stom land. Stomme GP. Agressieve mensen. :{
vosss is de naam,
pi_110524433
vosss is de naam,
pi_110524596
quote:
15s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:17 schreef vosss het volgende:
Lekker dan. Hopen maar dat we het weekend doorkomen zonder gezeik.

:X

Volgend jaar exit aub. Stom land. Stomme GP. Agressieve mensen. :{
Wat ben jij een vreselijke onbenul zeg. Het volk wordt daar hardhandig onderdrukt, vind je het gek dat de mensen daar hun stem proberen te laten horen. De regering van Bahrein kon de opstand en roep om revolutie niet aan en het Saudisch leger moest er aan te pas komen om de opstand hardhandig te onderdrukken, velen hebben het niet overleefd.

Omdat beide landjes vriendjes zijn van Amerika, en dus ook van het westen, wordt er hier geen aandacht aan de situatie besteed. Dat was wel even anders dan bij de andere revoluties om en bij Afrika.
pi_110525738
Hallo dat het een stomme GP is zullen we het allemaal wel over eens zijn. Dat is welhaast de saaiste van de kalender.

Verder vind ik het persoonlijk een stom land, en dat is godverdomme mijn goed recht.

Buiten dat heb jij geen idee wie ik bedoel met "agressieve mensen". Dat blijkt wel.

Maargoed, van mij mag de race definitief van de kalender verdwijnen.

Onbenul

:6
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 april 2012 @ 12:01:47 #242
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110525935
Abu Dhabi heeft door de aankleding van het circuit nog wat, maar in Bahrein race je letterlijk in de zandbak

[ Bericht 0% gewijzigd door Peterselieman op 19-04-2012 12:09:14 ]
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_110526069
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
Abu Dhabi heeft door de aankleding van het circuit nog was, maar in Bahrein race je letterlijk in de zandbak
Mee eens, wat een hoop oliedollars wel niet kan bewerkstelligen.
Behoudt spa-francorchamps liever dan dit gedrocht van een event.
  donderdag 19 april 2012 @ 12:46:52 #244
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_110527396
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  donderdag 19 april 2012 @ 13:03:35 #245
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110527960
Begrijp ook niet helemaal waarom ze daar perse willen racen.
Het moet wel leuk blijven toch?
The truth was in here.
pi_110529127
quote:
Force India team members were forced to flee as petrol bombs were hurled over their vehicle on their way back from the Bahrain Grand Prix track.

Bahrain circuit chairman Zayed R Alzayani said: "They weren't targeted. They just happened to be there.

"I think it's unfortunate. It's an issue of timing. It could happen in any place in the world really, getting caught up in a riot or a fight or anything."
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/17767985

:') :? :N
pi_110529444
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:03 schreef Bastard het volgende:
Begrijp ook niet helemaal waarom ze daar perse willen racen.
Het moet wel leuk blijven toch?
Bernie wil dat het doorgaat vanwege de centen en zijn goede relaties met de koninklijke familie. De regering van Bahrein wil een stabiel land laten zien, alsof er niets mis is (een zekere presidente Batista deed dat ook op Cuba in 1958 toen daar een GP werd gehouden, en prompt werd JM Fangio door Castro-aanhangers ontvoerd). De Fia lijkt er zich zoveel mogelijk buiten te willen houden, alles liever dan je met de politiek bemoeien.
Maar het recente incident met die FI-technici laat zien dat er het een en ander erg mis is. Afgelasting zal pas komen als er met scherp wordt geschoten.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 19 april 2012 @ 14:28:19 #248
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_110531498
Heeft de FIA eigenlijk een vaste lijst met circuits waarnaar uitgeweken kan worden als een Grand Prix niet door kan gaan? :?
Ik meen me te herinneren dat Jerez in '97 een uitwijk-evenement was, maar vorig seizoen werd Bahrein bijvoorbeeld weer geschrapt zonder vervangend event.

Zo is het bijvoorbeeld dit seizoen ook niet geheel ondenkbaar dat Austin te laat klaar is.
pi_110533200
quote:
13s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:55 schreef vosss het volgende:
Hallo dat het een stomme GP is zullen we het allemaal wel over eens zijn
Sinds die 12 vingerige darm eraan is gezet wel ja ;(
Where facts are few, experts are many.
pi_110535349
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:05 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Sinds die 12 vingerige darm eraan is gezet wel ja ;(
Waarop dit jaar niet geracet wordt. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')