abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 april 2012 @ 16:24:56 #251
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110537017
Laten ze dan in Zandvoort uitwijken :P

Dat is dacht ik wel een gecertificeerd F1 testcircuit!
The truth was in here.
  donderdag 19 april 2012 @ 16:28:33 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110537156
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:24 schreef Bastard het volgende:
Laten ze dan in Zandvoort uitwijken :P

Dat is dacht ik wel een gecertificeerd F1 testcircuit!
Ja het enige probleem is dat als daar een GP is in juni, je nu alvast in de file moet gaan staan
pi_110537553
Of een keertje extra Spa, maar dan andersom
pi_110540553
Het evenement is dit weekend, nu nog de GP ergens anders te laten rijden is wellicht Abu Dhabi een mogelijkheid en eind van het jaar nogmaals, maar dan in tegen gestelde richting het circuit te rijden :D

<< Groot voorstandster van dit truukje :Y
pi_110542412
Plan B komend weeked is de Nordschleife
  maandag 23 april 2012 @ 20:05:29 #256
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_110689024
quote:
Ecclestone bevestigt roulatiesysteem voor Spaanse Grand Prix
De Grand Prix van Spanje vindt vanaf volgend jaar afwisselend plaats op het circuit van Barcelona en het stratencircuit van Valencia. Dit jaar staan beide Spaanse steden nog op de kalender, maar die situatie is niet langer houdbaar.

De kosten van een jaarlijkse race lopen voor beide locaties te hoog op en bovendien trekt de Formule 1 steeds meer potentiële gastheren aan, waardoor ruimte op de kalender schaars is. Bernie Ecclestone legt in El Pais uit: "Gezien de omstandigheden, met name het lastige economische klimaat, was een roulatiesysteem de beste oplossing die we konden vinden. We zijn een wereldkampioenschap, dat vereist evenementen over de hele planeet. We zijn geen Europees kampioenschap. Men zou dankbaar moeten zijn dat er nog zoveel Europese races zijn."
Bah :r Wat een vuige uitspraak weer van die seniele oude zak. Ja het is een WK, maar om hem dankbaar te moeten zijn dat de EU races nog niet allemaal verdwenen zijn :r Als hij nu eens zelf de kosten voor een race te mógen organiseren eens zou verlagen, zouden ze al beter kunnen overleven :X
hoe kan het dat bv gratis evenementen zoals de WSR3.5 wel jaarlijks terug kunnen komen op circuits. Oke met steun van Renault, maar die doen dat niet voor niets, en zullen de kosten op de een of andere manier echt wel terug krijgen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_110693931
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Bah :r Wat een vuige uitspraak weer van die seniele oude zak. Ja het is een WK, maar om hem dankbaar te moeten zijn dat de EU races nog niet allemaal verdwenen zijn :r Als hij nu eens zelf de kosten voor een race te mógen organiseren eens zou verlagen, zouden ze al beter kunnen overleven :X
hoe kan het dat bv gratis evenementen zoals de WSR3.5 wel jaarlijks terug kunnen komen op circuits. Oke met steun van Renault, maar die doen dat niet voor niets, en zullen de kosten op de een of andere manier echt wel terug krijgen.
Voor Renault is het reclame, die proberen op die manier meer auto's te verkopen. Ecclestone moet geld verdienen om de (rente van de) lening van CV af te kunnen betalen. Vandaar dat de kosten zo hoog zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_110707231
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:47 schreef Meike26 het volgende:
Het evenement is dit weekend, nu nog de GP ergens anders te laten rijden is wellicht Abu Dhabi een mogelijkheid en eind van het jaar nogmaals, maar dan in tegen gestelde richting het circuit te rijden :D

<< Groot voorstandster van dit truukje :Y
Het probleem is dat uitloopstroken en grindbakken vaak maar voor één rijrichting gemaakt zijn en er vaak ook geen ruimte is deze nog te veranderen..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_110708290
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 april 2012 02:29 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Het probleem is dat uitloopstroken en grindbakken vaak maar voor één rijrichting gemaakt zijn en er vaak ook geen ruimte is deze nog te veranderen..
Klopt :Y Maar dat is dus het voordeel van die Tilke banen, er is bij een aantal banen ruimte geneog om die uitloopzones en grindbakken andersom te leggen. Abudhabi, Istanbul en Austin zijn een paar voorbeelden.

En wat te denken van stratencircuits :D Daar is toch alles muur, welke kant je ook op rijd. Die nieuwe baan in New Jersey bijv. ziet er in beide richtingen ook interessant uit :)
  dinsdag 24 april 2012 @ 10:33:14 #260
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_110711228
Mwoah, niet helemaal. Ook op stratencircuits heb je nog wel een paar uitloopzones bij tricky bochten.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 25 april 2012 @ 21:46:51 #261
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_110789529
quote:
Sutil: "Klaar voor als Ferrari me nodig heeft"
25 april 2012
Adrian Sutil hoopt zo snel mogelijk terug te kunnen keren in de Formule 1, na eind vorig jaar zijn stoeltje bij Force India te hebben verloren aan Nico Hülkenberg. De 29-jarige Duitser zegt klaar te zijn voor een invalbeurt, mocht een team besluiten een van zijn rijders op straat te zetten en droomt van een belletje van Ferrari.

"Het verlangen om weer te gaan racen, is groot", vertelde Sutil aan Eurosport. "Het is niet gemakkelijk om de races op tv te moeten kijken. Ik wil dan ook zo snel mogelijk terugkeren in de Formule 1, maar ik kan op dit moment alleen maar afwachten. Om dit jaar nog terug te kunnen komen, moet er ergens een stoeltje vrijkomen. Als dat niet gebeurt, zal ik een heel jaar moeten wachten en hopen dat ik een contract krijg voor 2013."

Sutil werd dit jaar al in verband gebracht met Ferrari, waar hij de slecht presterende Felipe Massa zou kunnen vervangen. "Het is natuurlijk erg vleiend als zoiets gezegd wordt. Het idee alleen al vind ik geweldig. Ferrari is namelijk mijn lievelingsteam. Er is nog geen contact geweest, maar ik denk dat ze wel weten dat ik klaar sta. Mocht Ferrari een coureur nodig hebben en mij willen hebben, dan mogen ze me gerust bellen." De Duitser voelt echter wel mee met Massa. "Hij heeft het de afgelopen twee jaar niet gemakkelijk gehad. Maar zoals ik al zei, ik moet hopen dat een ander het niet goed doet en dat er zo weer een stoeltje beschikbaar komt. Dat is mijn enige kans om dit jaar nog te kunnen racen."

De coureur uit Starnberg heeft voorlopig nog geen plannen om elders te gaan racen. "Het plan is om dit jaar nog even af te wachten of er zich nog een kans voordoet. Als er zich voor het einde van het jaar nog geen mogelijkheid heeft voorgedaan voor 2013, moet ik serieus gaan nadenken over mijn toekomst", zei Sutil. "Ik wil volgend jaar sowieso weer racen, desnoods in een andere klasse. Er is natuurlijk de DTM, maar naar Amerika gaan om in de IndyCar of NASCAR te gaan rijden, zou ook een goede optie kunnen zijn. Ik heb me echter nog niet in andere klasses verdiept. Mijn hoofd is nu nog vol van de Formule 1 en mijn prioriteit is om daar weer in terug te komen. Als het echt niet meer lukt, ga ik nadenken over een alternatief."
Adrian is ook niet te beroerd om een open sollicitatie de deur uit te doen.
pi_110806451
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Adrian is ook niet te beroerd om een open sollicitatie de deur uit te doen.
Niet de eerste keer. Een maand geleden zei hij dat ook al..
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_110815387
Vettel en Massa volgende week teamgenoten

quote:
Sebastian Vettel en Felipe Massa zijn volgende week dinsdag even ploeggenoten van elkaar, wanneer zij het voetbalveld opstappen voor een wedstrijd van de Nazionale Piloti tegen een team dat bestaat uit onder andere oud-voetbalprofs.

De wedstrijd begint om 20.15 uur en wordt gespeeld in de Italiaanse plaats Borgo San Lorenzo, op vijf kilometer van het circuit van Mugello, waar die dag een driedaagse test begint. Naast Massa en Vettel, die de aanvoerdersband zal dragen, komen ook Sergio Perez, Vitaly Petrov, Jerome d'Ambrosio, Jules Bianchi, Giancarlo Fisichella, Emanuele Pirro, Luca Filippi, Stefano Coletti en Julian Leal het veld op.

De opbrengst van de kaartverkoop gaat naar een goed doel.
Feel free to ignore my comments.
pi_110816292
En Schumacher dan :o Of is hij nu de coach ?
pi_110816993
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Niet de eerste keer. Een maand geleden zei hij dat ook al..
De vorige duitser deed t anders niet slecht bij Ferrari :-)
pi_110824298
Zijn er meer mensen hier die een abonnement hebben op het blad formule 1? Ik kreeg net een persoonlijke aanbieding van de uitgever, korting op het abonnement van een ander blad.

quote:
Wij zijn blij met u als abonnee van Formule 1. Daarom hebben wij een persoonlijke aanbieding op een ander tijdschrift voor u geselecteerd. Leuk om te lezen naast uw huidige abonnement!
En dat blad is dan de margriet echt :')
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_110826612
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:16 schreef Waffle het volgende:
Zijn er meer mensen hier die een abonnement hebben op het blad formule 1? Ik kreeg net een persoonlijke aanbieding van de uitgever, korting op het abonnement van een ander blad.

[..]

En dat blad is dan de margriet echt :')
Ik kreeg de Margriet vorige maand gratis in de bus. Echt, hoe komen ze erop. :')
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 april 2012 @ 19:13:03 #268
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110826688
er zal vast wel een vrouwelijk familielid zijn die het blaadje wel wil lezen ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 26 april 2012 @ 20:30:41 #269
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_110830995
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:11 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik kreeg de Margriet vorige maand gratis in de bus. Echt, hoe komen ze erop. :')
mannen hebben ook een vrouw?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_110833265
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:30 schreef nils7 het volgende:

[..]

mannen hebben ook een vrouw?
Is ook de enige reden die ik kan verzinnen, maar aangezien ik zelf 27 ben betwijfel ik of mijn eventuele vrouw/vriedin geďnteresseerd zou zijn in de Margriet. Aangezien die hoogstwaarschijnlijk in dezelfde leeftijdscategorie zou vallen. En die hebben denk ik niet zo snel interesse in dat blad, maar dat kan aan mij liggen. :P

Maar ze zullen wel hebben gekeken naar de gemiddelde leeftijd van de abonnee van de Formule 1, dus zal dit marketingtechnisch gezien wel heel logisch zijn.
pi_110834054
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:02 schreef ElmarO het volgende:

Maar ze zullen wel hebben gekeken naar de gemiddelde leeftijd van de abonnee van de Formule 1, dus zal dit marketingtechnisch gezien wel heel logisch zijn.
Dit.

De gemiddelde F1-fanaat is rond de 40 jaar, heeft een dikke vrouw met een kort pittig kapsel die hij dan ook stelselmatig verwaarloost.
Ergo de Margriet. :)
Feel free to ignore my comments.
pi_110834471
quote:
3s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Dit.

De gemiddelde F1-fanaat is rond de 40 jaar
check

quote:
, heeft een dikke vrouw met een kort pittig kapse
Lekker ding in mijn ogen met haar tot over d'r kont

quote:
die hij dan ook stelselmatig verwaarloost.
check
Calm down, please!
  donderdag 26 april 2012 @ 21:19:18 #273
34586 kepler
No bounce, no play
pi_110834717
quote:
3s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Dit.

De gemiddelde F1-fanaat is rond de 40 jaar, heeft een dikke vrouw met een kort pittig kapsel die hij dan ook stelselmatig verwaarloost.
Ergo de Margriet. :)
30 en vrijgezel hier :P

[ Bericht 0% gewijzigd door kepler op 26-04-2012 21:44:22 ]
The line is a dot to you!
  donderdag 26 april 2012 @ 21:48:04 #275
34586 kepler
No bounce, no play
pi_110836903
quote:
Ten eerste zien ze een stuk minder, ten tweede draait het wiel volgens mij juist naar het hoofd toe als de rolbar iets hoger wordt geraakt en ten derde horen deze risico's juist bij het racen vind ik

Prima als ze de risico's willen verkleinen, maar het risico is al extreem klein. Het houdt een keer op natuurlijk, over een paar rijden ze anders gewoon in DTM-wagens met een F1-motor :P
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')