Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Daarom loopt Kandji bij mij maar 2 op 1quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
Als mensen steeds ragequitten voor de rust kan ik nooit goede goal match ratio krijgen
sure je kan me altijd dmen. Erg groot budget heb ik alleen niet, wel heel veel beschikbare plekkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
Nog PS3 Fokkers in voor een pricefix? Ik heb een ideetje
DM plz.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
IF Milito, populaire competitie, relatief populair land, cult held, slechts aantallen op de markt en maar 35k. PS3quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 28-03-2012 om 12:32:38We'll tweet the latest #FUT Team of the Week at 5pm GMT TODAY (28 March) - with the squad released into packs at 6pm. reageer retweet
Iets minder dan 20 online op dit moment. Kan toch nog opgeschroefd worden tot 80k?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:31 schreef Misterjong het volgende:
[..]
IF Milito, populaire competitie, relatief populair land, cult held, slechts aantallen op de markt en maar 35k. PS3
succesquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef Misterjong het volgende:
[..]
Iets minder dan 20 online op dit moment. Kan toch nog opgeschroefd worden tot 80k?
Wie gaat er nou 80k voor IF Milito betalen, voor iets meer heb je Ibrahimovic al en voor veel minder zijn er ook zat betere Serie A of Argentijnse spitsen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef Misterjong het volgende:
[..]
Iets minder dan 20 online op dit moment. Kan toch nog opgeschroefd worden tot 80k?
Inderdaad,hij mag de schoenen niet poetsen van Ibrahimovic, en in de Serie A, en het Argentijnse team zijn te veel alternatieven.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef Misterjong het volgende:
[..]
Ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
Okee, ik denk dat het het handigste is als we allemaal op 1 moment toeslaan. Dat van het ene op het andere moment de markt van die speler op zijn gat ligt. Ik DM de betreffende speler door, zodat diegene die mee willen doen de hele dag een beetje al de koopjes af kunt struinen, en geinteresseerden de hele dag nog hebben om zich aan te melden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik, op dit moment zo'n 150k budget
Voor mij lukt 20.00 niet. 21.00 uur is primaquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, ik denk dat het het handigste is als we allemaal op 1 moment toeslaan. Dat van het ene op het andere moment de markt van die speler op zijn gat ligt. Ik DM de betreffende speler door, zodat diegene die mee willen doen de hele dag een beetje al de koopjes af kunt struinen, en geinteresseerden de hele dag nog hebben om zich aan te melden.
Massaal toeslaan om 20:00 vanavond?
Gurbuh, Poker, 21:00 geschikt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor mij lukt 20.00 niet. 21.00 uur is prima
Daarom alleen met mensen die te vertrouwen zijn en via de DMquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:06 schreef diedjuh het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, IF diego lopez slechts kleine winst op gemaakt door meelezers, DM maar.
Lijkt me niet zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:06 schreef diedjuh het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, IF diego lopez slechts kleine winst op gemaakt door meelezers, DM maar.
ALWEEERRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef Alovenac het volgende:
BPL team staat, Franse team is zo goed als verkocht
.
ga ik doen!quote:
handicapquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:31 schreef poker4lifee het volgende:
hah had een gozer met 440-40 record geownt stuurt ie 'i was pissed off b4 but congrats on the win. ur the first person to outclass me not just edge a win.
internetstatus +1
neequote:
Aan wat voor budget moet ik denken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ga ik doen!
Vooralsnog :
Gurbuh
Poker
Diedjuh
Ajacied7
Zijn we met zn 5en tot nu toe. Gaat de goede kant op
Door mijquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef pascal08 het volgende:
Voor de mensen die zich willen wagen aan een gokje:
Er staat een IF Boateng voor 80k SP/86k BIN op de Xbox markt.
De goedkoopste daarna is 96k.
Een 5k winstje moet te halen zijn.
EDIT: Hij is al weg
100K ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Aan wat voor budget moet ik denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |