Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Daarom loopt Kandji bij mij maar 2 op 1quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
Als mensen steeds ragequitten voor de rust kan ik nooit goede goal match ratio krijgen
sure je kan me altijd dmen. Erg groot budget heb ik alleen niet, wel heel veel beschikbare plekkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
Nog PS3 Fokkers in voor een pricefix? Ik heb een ideetje
DM plz.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
IF Milito, populaire competitie, relatief populair land, cult held, slechts aantallen op de markt en maar 35k. PS3quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 28-03-2012 om 12:32:38We'll tweet the latest #FUT Team of the Week at 5pm GMT TODAY (28 March) - with the squad released into packs at 6pm. reageer retweet
Iets minder dan 20 online op dit moment. Kan toch nog opgeschroefd worden tot 80k?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:31 schreef Misterjong het volgende:
[..]
IF Milito, populaire competitie, relatief populair land, cult held, slechts aantallen op de markt en maar 35k. PS3
succesquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef Misterjong het volgende:
[..]
Iets minder dan 20 online op dit moment. Kan toch nog opgeschroefd worden tot 80k?
Wie gaat er nou 80k voor IF Milito betalen, voor iets meer heb je Ibrahimovic al en voor veel minder zijn er ook zat betere Serie A of Argentijnse spitsen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef Misterjong het volgende:
[..]
Iets minder dan 20 online op dit moment. Kan toch nog opgeschroefd worden tot 80k?
Inderdaad,hij mag de schoenen niet poetsen van Ibrahimovic, en in de Serie A, en het Argentijnse team zijn te veel alternatieven.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef Misterjong het volgende:
[..]
Ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
Okee, ik denk dat het het handigste is als we allemaal op 1 moment toeslaan. Dat van het ene op het andere moment de markt van die speler op zijn gat ligt. Ik DM de betreffende speler door, zodat diegene die mee willen doen de hele dag een beetje al de koopjes af kunt struinen, en geinteresseerden de hele dag nog hebben om zich aan te melden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik, op dit moment zo'n 150k budget
Voor mij lukt 20.00 niet. 21.00 uur is primaquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, ik denk dat het het handigste is als we allemaal op 1 moment toeslaan. Dat van het ene op het andere moment de markt van die speler op zijn gat ligt. Ik DM de betreffende speler door, zodat diegene die mee willen doen de hele dag een beetje al de koopjes af kunt struinen, en geinteresseerden de hele dag nog hebben om zich aan te melden.
Massaal toeslaan om 20:00 vanavond?
Gurbuh, Poker, 21:00 geschikt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor mij lukt 20.00 niet. 21.00 uur is prima
Daarom alleen met mensen die te vertrouwen zijn en via de DMquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:06 schreef diedjuh het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, IF diego lopez slechts kleine winst op gemaakt door meelezers, DM maar.
Lijkt me niet zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:06 schreef diedjuh het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, IF diego lopez slechts kleine winst op gemaakt door meelezers, DM maar.
ALWEEERRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef Alovenac het volgende:
BPL team staat, Franse team is zo goed als verkocht
.
ga ik doen!quote:
handicapquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:31 schreef poker4lifee het volgende:
hah had een gozer met 440-40 record geownt stuurt ie 'i was pissed off b4 but congrats on the win. ur the first person to outclass me not just edge a win.
internetstatus +1
neequote:
Aan wat voor budget moet ik denken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ga ik doen!
Vooralsnog :
Gurbuh
Poker
Diedjuh
Ajacied7
Zijn we met zn 5en tot nu toe. Gaat de goede kant op
Door mijquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef pascal08 het volgende:
Voor de mensen die zich willen wagen aan een gokje:
Er staat een IF Boateng voor 80k SP/86k BIN op de Xbox markt.
De goedkoopste daarna is 96k.
Een 5k winstje moet te halen zijn.
EDIT: Hij is al weg
100K ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Aan wat voor budget moet ik denken?
Okee dan val ik dik afquote:
100K als je een leuk winstje wilt maken inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Aan wat voor budget moet ik denken?
Nee ik kom aan 1/5e daarvan, dus dat gaat m niet wordenquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
100K als je een leuk winstje wilt maken inderdaad
Ik ook. Met zn allen leggen we een bedrag in waarmee je de hele markt kunt gaan bepalen. Dit kan best wel epic wordenquote:
Roep maar kerel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik, op dit moment zo'n 150k budget
bedoelde tegen jou natuurlijk...ropet u maarquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook. Met zn allen leggen we een bedrag in waarmee je de hele markt kunt gaan bepalen. Dit kan best wel epic worden
Zie DMquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:58 schreef Joodnl het volgende:
[..]
bedoelde tegen jou natuurlijk...ropet u maar
Volgens mij komen die niet aan...grr... Stuur jou ook namelijk...al 2x maar ze verschijnen niet onder in beeld!quote:
Nu wel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:03 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Volgens mij komen die niet aan...grr... Stuur jou ook namelijk...al 2x maar ze verschijnen niet onder in beeld!
Haha, de xbox'ers moeten maar raden wie t is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:06 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb van de speler binnen het uur nu een bod gedaan ( het zijn er geloof ik 6) Allemaal in een 4 formatie. Dus daar moet je even niet opbieden. De betreffende weten waar het overgaat.
Je kan beter tegelijk beginnen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:07 schreef Toefjes het volgende:
Maar op 1 moment wordt dus lastig, de ene kan vanaf 20:00, de ander vanaf 21:00, weer een ander vanaf 22:00... Zullen we anders voorzichtig om 16:00 gaan beginnen?
Oke, ik kan de hele middag/avond.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:07 schreef Toefjes het volgende:
Maar op 1 moment wordt dus lastig, de ene kan vanaf 20:00, de ander vanaf 21:00, weer een ander vanaf 22:00... Zullen we anders voorzichtig om 16:00 gaan beginnen?
Nee, niet vandaag. Als we het morgen doen hebben we meer tijd om onze tradepile vol te gooien! In principe zijn er namelijk 30 plekken in je tradepile...quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:07 schreef Toefjes het volgende:
Dat is het lastige, we zijn niet vaak tegelijkertijd online.. Maar een poging: Heren, 22:00 vanavond keihard die markt rapen, iemand bezwaar?quote:
Ik heb bezwaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is het lastige, we zijn niet vaak tegelijkertijd online.. Maar een poging: Heren, 22:00 vanavond keihard die markt rapen, iemand bezwaar?
ik ben 17.00uur thuis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:07 schreef [url=http://forum.fo
k.nl/user/profile/260628]Toefjes[/url] het volgende:
Prima, 7 uur verzamelen moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is het lastige, we zijn niet vaak tegelijkertijd online.. Maar een poging: Heren, 22:00 vanavond keihard die markt rapen, iemand bezwaar?
Okee, meerderheid beslist:quote:
Donequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb morgen waarschijnlijk een dikke 50k te besteden. Kan iemand mij de naam DM'en?
Optie 2!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, meerderheid beslist:
1. Tennismaster: rustig aan inkopen tot morgenavond 20:00
2. Toefjes: In 1 oogwenk de hele markt naar de knoppen helpen
Optie twee, kan morgen 8 uur niet, dan ben ik aan het trainen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb morgen waarschijnlijk een dikke 50k te besteden. Kan iemand mij de naam DM'en?
Ik denk het ook ja, we zijn ook niet de eersten die dit proberen, maar we zijn nu met een groep dus wie weet.quote:
Ik zie dat er een slimmerik allemaal kaarten er op heeft gezet met looptijd 1 dag, moeten jullie zelf maar even kijken. In dat licht misschien beter om het een dagje uit te stellen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:17 schreef detennismaster het volgende:
Hoezo niet eerst stacken. Als we er nu allemaal maar 5 hebben is de impact klei er. Als we er morgen allemaal 20 hebben merk je het veel meer!!!
Het gaat er niet om dat je er veel tegelijk op zet, het gaat er om dat je er veel tegelijk af haalt zodat die van jou het goedkoopst isquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:17 schreef detennismaster het volgende:
Hoezo niet eerst stacken. Als we er nu allemaal maar 5 hebben is de impact klei er. Als we er morgen allemaal 20 hebben merk je het veel meer!!!
80kquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
Met hoeveel man sterk zijn we? En hoeveel coins?
170 / 8 = ruim 21 per persoon. Ik kom tot max 6.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn al met zn 8en. Ik koop er 25 a 30.
De rijken compenseren de armenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
170 / 8 = ruim 21 per persoon. Ik kom tot max 6.
Ik heb 8 pagina's op de webapp. 15 kaartjes per pagina. Waarvan veel dubbel erop staan 8 * 15 = 120 - dubbele. Hoe kom je bij 170?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
170 / 8 = ruim 21 per persoon. Ik kom tot max 6.
Ja, dat denk je. Door mij zou het al betekenen dat Toefjes er bijvoorbeeld 40 moet halen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De rijken compenseren de armen
12 pagina's op de webapp.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 8 pagina's op de webapp. 15 kaartjes per pagina. Waarvan veel dubbel erop staan 8 * 15 = 120 - dubbele. Hoe kom je bij 170?
Kaarten die je op pagina 1 ziet staan vaak op pagina 2 er weer bij. Valt vooral op als je naar IF's aan het zoeken bentquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
12 pagina's op de webapp.
En dubbele?Die heb ik niet meegerekend?
Oké. Dat is mooi.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kaarten die je op pagina 1 ziet staan vaak op pagina 2 er weer bij. Valt vooral op als je naar IF's aan het zoeken bentDe pagina's overlappen elkaar.
Ik zie hetzelfde aantal!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 8 pagina's op de webapp. 15 kaartjes per pagina. Waarvan veel dubbel erop staan 8 * 15 = 120 - dubbele. Hoe kom je bij 170?
Gezien het toekomstperspectief van deze prijs is het risico niet erg groot.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké. Dat is mooi.
Is het echter niet alsnog verstandig om een speler te kiezen met 6 á 7 pagina's? Zekerheid voor alles? Als het mislukt zit je met een stapel te duur ingekochte spelers.
Gek, daarom zei ik ook dat ik alleen land, competitie en club geselecteerd had. Niet de positie... Wie kan uitsluitsel geven?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook, Toefjes. Zelfde instellingen.
Vergeten jullie de omgeturnde posities niet?
Ik ook haha.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
wie wil mij DM'en om te vertellen welke speler het is? ik ben nieuwsgierig![]()
Wie heb je waarvoor afgewezen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
Is opzich geen geheim voor vaste posters, maar de stoereboiis en andere trollen zorgen ervoor dat we het zo doen. Heb al een paar moeten afwijzen via DM
Begrijpelijk. Neemt niet weg dat ik benieuwd ben, maar ik zal het vast hier lezen als jullie alles opgekocht hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
Is opzich geen geheim voor vaste posters, maar de stoereboiis en andere trollen zorgen ervoor dat we het zo doen. Heb al een paar moeten afwijzen via DM
Ja kan wel keertje, heb nu alleen geen geld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wij moeten dit ook eens opzetten voor xbox.
Nee, veel minder. Mijn fout.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef diedjuh het volgende:
Oke wacht, maar dit is een relatief rustig tijdstip en er staan er nu 170? op. Vanavond wordt dat een stuk meer verwacht ik, dus eerst eens kijken hoeveel iedereen er kan komen, ik kom tot ong. 15.
Ik denk dat we beter wat anders kunnen zoeken, anders heb je een failfix met verliesquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef diedjuh het volgende:
Oke wacht, maar dit is een relatief rustig tijdstip en er staan er nu 170? op. Vanavond wordt dat een stuk meer verwacht ik, dus eerst eens kijken hoeveel iedereen er kan komen, ik kom tot ong. 15.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter wat anders kunnen zoeken, anders heb je een failfix met verlies
quote:
Op hoeveel spelers per persoon kom jij nu dan?quote:
jij weet hoe het moet, jij had immers van der wiel gepricefixt dus dat loopt wel losquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter wat anders kunnen zoeken, anders heb je een failfix met verlies
Op het hoogtepunt van het aanbod waren er meer dan 2x zoveel exemplaren op de 360 dan op de PS3.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wij moeten dit ook eens opzetten voor xbox.
Heb iets van 50k uit hem gehaald, 2 weken terug had ik er 150quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij weet hoe het moet, jij had immers van der wiel gepricefixt dus dat loopt wel los
Ongeveer 120. Waarschijnlijk minder door overlappingen van die kaarten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op hoeveel spelers per persoon kom jij nu dan?
8 pagina's * 15 - dubbele = 100 / 8 = 12 ongeveer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op hoeveel spelers per persoon kom jij nu dan?
Je zou ook een andere speler kunnen nemen, al weet ik niet over wie het nu gaatquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt van het aanbod waren er meer dan 2x zoveel exemplaren op de 360 dan op de PS3.
Als het goed is gaan die er als eerste uit, nadat we ons ding hebben gedaanquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef Lindgren. het volgende:
Er staan er trouwens ook best wel veel op voor net onder de pricefixprijs. Dat is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |