quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je niet zo'n laffe schuwe twat was, had je gewoon foto's op vleesboek kunnen gluren
Net alsof ik dat niet al gedaan had.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar staan alleen foto's van mijn gezicht op.
Dat weet ik ik heb je gezien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Breder worden? Ik ben al behoorlijk breed gebouwd, met brede schoudersIk ben absoluut niet zo'n sprietig ventje
True storyquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Breder worden? Ik ben al behoorlijk breed gebouwd, met brede schoudersIk ben absoluut niet zo'n sprietig ventje
Nee mag tegen een Armeniėr die in princiepe geen problemen zou moeten opleveren team genootje van me had hem in een omaplata na 50 seconden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je tegen flavio burger moet, doe hem de groeten.
ik zag laatst een oempaloempa lopen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee mag tegen een Armeniėr die in princiepe geen problemen zou moeten opleveren team genootje van me had hem in een omaplata na 50 seconden.
Shiiit niggah ik laatst op tv bij my super sweet 16quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zag laatst een oempaloempa lopen!
Nonsensequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar staan alleen foto's van mijn gezicht op.
Psst softbal is vooral gooien en meppen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik ik heb je gezien.Maar kan altijd gespierder.
En ik maar denken dat softbal voor vrouwen wasquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Psst softbal is vooral gooien en meppen.Daar krijg ik ook wel spierballen van hoor
Maargoed ik wil echt niet breder worden, dat is echt niet mooi. Dan wordt ik net zo'n ranzige bodybuilder
En oude mensenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
En ik maar denken dat softbal voor vrouwen was
Broeder, zullen wij even sparren dan? Ik heb het lichaam van een topvechter zoals iedereen op de meet heeft gezien dus je lijkt mij wel een geduchte tegenstader. Misschien kan ik je zelfs wel wat leren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn neger Michhas
Maar serieus binnenkort mijn eerste grappling wedstrijd deze boy gaat pro alles
Told ya.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:52 schreef Bozz187 het volgende:
Godmiljaar!! Die telefoon is nog niet binnen!!
R.I.P Alex.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Broeder, zullen wij even sparren dan? Ik heb het lichaam van een topvechter zoals iedereen op de meet heeft gezien dus je lijkt mij wel een geduchte tegenstader. Misschien kan ik je zelfs wel wat leren.
Is cool bro misschien kunnen we op de meet 3 keer 5 minuten doen als je daar zin in hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Broeder, zullen wij even sparren dan? Ik heb het lichaam van een topvechter zoals iedereen op de meet heeft gezien dus je lijkt mij wel een geduchte tegenstader. Misschien kan ik je zelfs wel wat leren.
Pas nou maar op, die alex poft je er zo 1 op de kopquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is cool bro misschien kunnen we op de meet 3 keer 5 minuten doen als je daar zin in hebt?
Wat? 33 post per dag? Ja dat zien wequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik ook hoor wees niet bang.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Net alsof ik dat niet al gedaan had.Get real man.
Moet even kijken of het kan met mn blessure, granaatscherf uit Vietnam gaat ontsteken met dit warme weer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is cool bro misschien kunnen we op de meet 3 keer 5 minuten doen als je daar zin in hebt?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet even kijken of het kan met mn blessure, granaatscherf uit Vietnam gaat ontsteken met dit warme weer.
Nick toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat? 33 post per dag? Ja dat zien we
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |