SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Hehe wees niet bang Pietertje, hoeveel kilo ik ook afval die verdomde heupen gaan er niet mee wegquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice! Maar niet teveel afvallen,vrouwen moeten wel een beetje curvy blijven
10 kiloquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe wees niet bang Pietertje, hoeveel kilo ik ook afval die verdomde heupen gaan er niet mee weg
Nicequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn neger Michhas
Maar serieus binnenkort mijn eerste grappling wedstrijd deze boy gaat pro alles
Over 2 maanden maar er moeten nog 9,3 kilo af wil ik gewicht halen dus dat wordt nog leuk die laatste weken. Ach komt vast goed gewoon al het vocht uit je lichaam raggenquote:
Moet wel zeggen dat het echt heeft geholpen dat ik weer thuis woon. Eerst waren het alleen maar makkelijke maaltijden pizza in de oven, frituurpan aan je kent het welquote:
Yeah buddy, nog een bepaald voedingsschema?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het echt heeft geholpen dat ik weer thuis woon. Eerst waren het alleen maar makkelijke maaltijden pizza in de oven, frituurpan aan je kent het welveel frisdrank etc. Nu drink ik alleen maar water, veel fruit en groente en 3/4 keer in de week anderhalf uur sporten. En dan met mooi weer in de avond ook nog een half uurtje hardlopen.
Nee eigenlijk niet, wou ik wel aan beginnen maar het gaat me zonder ook goed af. In de ochtend eet ik gewoon een paar boterhammen, wel echt dat volkoren brood met kipfilet ofzo. En in de middag ook, soms een maaltijdsalade. Tussendoor veel fruit, maak ook smoothiesquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah buddy, nog een bepaald voedingsschema?
Of ik nu een een banaan een appel en een kiwi eet of het in de blender gooit veel verschil maakt het niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
In 1 halve smoothie zit genoeg suiker voor de hele dag overigens
Als je ze zelf maakt idd niet maar bij die voor geproduceerde shit zitten heel veel suikers om het maar zoet te houdenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of ik nu een een banaan een appel en een kiwi eet of het in de blender gooit veel verschil maakt het niet.
Waarom ga je niet gewoon naar de sportschool, een beetje breder worden is ook niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Zal inderdaad vooral door de beweging komen en geen vette happen meer
Ik heb maandag meegetraind met een softbalteam en dat is best tof eigenlijkIk denk dat ik dat wel vol ga houden en lid wordt van de club. Ik zou liever honkballen, maar daar is geen recreantenteam van en dan moet je meteen in een professioneel team gaan zitten. Dat lijkt me niets aangezien ik het helemaal niet goed kan
Vanavond ga ik nog even inlineskates passen en hopelijk kopen en dan ga ik deze zomer met een aantal meiden skaten. Dan komt het wel goed met mijn slechte conditie en wellicht val ik nog wel wat af ook
Oh nee ik maak ze altijd zelf!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je ze zelf maakt idd niet maar bij die voor geproduceerde shit zitten heel veel suikers om het maar zoet te houden
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, wou ik wel aan beginnen maar het gaat me zonder ook goed af. In de ochtend eet ik gewoon een paar boterhammen, wel echt dat volkoren brood met kipfilet ofzo. En in de middag ook, soms een maaltijdsalade. Tussendoor veel fruit, maak ook smoothiesEn ik eet gewoon de warme maaltijd mee om 5 uur. Daarna weer fruit. En veel water drinken.
Ik ben niet iemand die alle calorieėn van dingen gaat checken.Ik begin nu ook echt al spieren te zien en moet zeggen i like it
Breder worden? Ik ben al behoorlijk breed gebouwd, met brede schoudersquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar de sportschool, een beetje breder worden is ook niet verkeerd hoor
als je tegen flavio burger moet, doe hem de groeten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn neger Michhas
Maar serieus binnenkort mijn eerste grappling wedstrijd deze boy gaat pro alles
Als je niet zo'n laffe schuwe twat was, had je gewoon foto's op vleesboek kunnen glurenquote:
Flavio Burgerquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je tegen flavio burger moet, doe hem de groeten.
Daar staan alleen foto's van mijn gezicht op.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je niet zo'n laffe schuwe twat was, had je gewoon foto's op vleesboek kunnen gluren
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je niet zo'n laffe schuwe twat was, had je gewoon foto's op vleesboek kunnen gluren
Net alsof ik dat niet al gedaan had.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar staan alleen foto's van mijn gezicht op.
Dat weet ik ik heb je gezien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Breder worden? Ik ben al behoorlijk breed gebouwd, met brede schoudersIk ben absoluut niet zo'n sprietig ventje
True storyquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Breder worden? Ik ben al behoorlijk breed gebouwd, met brede schoudersIk ben absoluut niet zo'n sprietig ventje
Nee mag tegen een Armeniėr die in princiepe geen problemen zou moeten opleveren team genootje van me had hem in een omaplata na 50 seconden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je tegen flavio burger moet, doe hem de groeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |