SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Hehe wees niet bang Pietertje, hoeveel kilo ik ook afval die verdomde heupen gaan er niet mee wegquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice! Maar niet teveel afvallen,vrouwen moeten wel een beetje curvy blijven
10 kiloquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe wees niet bang Pietertje, hoeveel kilo ik ook afval die verdomde heupen gaan er niet mee weg
Nicequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn neger Michhas
Maar serieus binnenkort mijn eerste grappling wedstrijd deze boy gaat pro alles
Over 2 maanden maar er moeten nog 9,3 kilo af wil ik gewicht halen dus dat wordt nog leuk die laatste weken. Ach komt vast goed gewoon al het vocht uit je lichaam raggenquote:
Moet wel zeggen dat het echt heeft geholpen dat ik weer thuis woon. Eerst waren het alleen maar makkelijke maaltijden pizza in de oven, frituurpan aan je kent het welquote:
Yeah buddy, nog een bepaald voedingsschema?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het echt heeft geholpen dat ik weer thuis woon. Eerst waren het alleen maar makkelijke maaltijden pizza in de oven, frituurpan aan je kent het welveel frisdrank etc. Nu drink ik alleen maar water, veel fruit en groente en 3/4 keer in de week anderhalf uur sporten. En dan met mooi weer in de avond ook nog een half uurtje hardlopen.
Nee eigenlijk niet, wou ik wel aan beginnen maar het gaat me zonder ook goed af. In de ochtend eet ik gewoon een paar boterhammen, wel echt dat volkoren brood met kipfilet ofzo. En in de middag ook, soms een maaltijdsalade. Tussendoor veel fruit, maak ook smoothiesquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah buddy, nog een bepaald voedingsschema?
Of ik nu een een banaan een appel en een kiwi eet of het in de blender gooit veel verschil maakt het niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
In 1 halve smoothie zit genoeg suiker voor de hele dag overigens
Als je ze zelf maakt idd niet maar bij die voor geproduceerde shit zitten heel veel suikers om het maar zoet te houdenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of ik nu een een banaan een appel en een kiwi eet of het in de blender gooit veel verschil maakt het niet.
Waarom ga je niet gewoon naar de sportschool, een beetje breder worden is ook niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Zal inderdaad vooral door de beweging komen en geen vette happen meer
Ik heb maandag meegetraind met een softbalteam en dat is best tof eigenlijkIk denk dat ik dat wel vol ga houden en lid wordt van de club. Ik zou liever honkballen, maar daar is geen recreantenteam van en dan moet je meteen in een professioneel team gaan zitten. Dat lijkt me niets aangezien ik het helemaal niet goed kan
Vanavond ga ik nog even inlineskates passen en hopelijk kopen en dan ga ik deze zomer met een aantal meiden skaten. Dan komt het wel goed met mijn slechte conditie en wellicht val ik nog wel wat af ook
Oh nee ik maak ze altijd zelf!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je ze zelf maakt idd niet maar bij die voor geproduceerde shit zitten heel veel suikers om het maar zoet te houden
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, wou ik wel aan beginnen maar het gaat me zonder ook goed af. In de ochtend eet ik gewoon een paar boterhammen, wel echt dat volkoren brood met kipfilet ofzo. En in de middag ook, soms een maaltijdsalade. Tussendoor veel fruit, maak ook smoothiesEn ik eet gewoon de warme maaltijd mee om 5 uur. Daarna weer fruit. En veel water drinken.
Ik ben niet iemand die alle calorieën van dingen gaat checken.Ik begin nu ook echt al spieren te zien en moet zeggen i like it
Breder worden? Ik ben al behoorlijk breed gebouwd, met brede schoudersquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar de sportschool, een beetje breder worden is ook niet verkeerd hoor
als je tegen flavio burger moet, doe hem de groeten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn neger Michhas
Als je niet zo'n laffe schuwe twat was, had je gewoon foto's op vleesboek kunnen glurenquote:
Flavio Burgerquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je tegen flavio burger moet, doe hem de groeten.
Daar staan alleen foto's van mijn gezicht op.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je niet zo'n laffe schuwe twat was, had je gewoon foto's op vleesboek kunnen gluren
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je niet zo'n laffe schuwe twat was, had je gewoon foto's op vleesboek kunnen gluren
Net alsof ik dat niet al gedaan had.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar staan alleen foto's van mijn gezicht op.
Dat weet ik ik heb je gezien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Breder worden? Ik ben al behoorlijk breed gebouwd, met brede schoudersIk ben absoluut niet zo'n sprietig ventje
True storyquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Breder worden? Ik ben al behoorlijk breed gebouwd, met brede schoudersIk ben absoluut niet zo'n sprietig ventje
Nee mag tegen een Armeniër die in princiepe geen problemen zou moeten opleveren team genootje van me had hem in een omaplata na 50 seconden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je tegen flavio burger moet, doe hem de groeten.
ik zag laatst een oempaloempa lopen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee mag tegen een Armeniër die in princiepe geen problemen zou moeten opleveren team genootje van me had hem in een omaplata na 50 seconden.
Shiiit niggah ik laatst op tv bij my super sweet 16quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zag laatst een oempaloempa lopen!
Nonsensequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar staan alleen foto's van mijn gezicht op.
Psst softbal is vooral gooien en meppen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik ik heb je gezien.Maar kan altijd gespierder.
En ik maar denken dat softbal voor vrouwen wasquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Psst softbal is vooral gooien en meppen.Daar krijg ik ook wel spierballen van hoor
Maargoed ik wil echt niet breder worden, dat is echt niet mooi. Dan wordt ik net zo'n ranzige bodybuilder
En oude mensenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
En ik maar denken dat softbal voor vrouwen was
Broeder, zullen wij even sparren dan? Ik heb het lichaam van een topvechter zoals iedereen op de meet heeft gezien dus je lijkt mij wel een geduchte tegenstader. Misschien kan ik je zelfs wel wat leren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn neger Michhas
Told ya.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:52 schreef Bozz187 het volgende:
Godmiljaar!! Die telefoon is nog niet binnen!!
R.I.P Alex.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Broeder, zullen wij even sparren dan? Ik heb het lichaam van een topvechter zoals iedereen op de meet heeft gezien dus je lijkt mij wel een geduchte tegenstader. Misschien kan ik je zelfs wel wat leren.
Is cool bro misschien kunnen we op de meet 3 keer 5 minuten doen als je daar zin in hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Broeder, zullen wij even sparren dan? Ik heb het lichaam van een topvechter zoals iedereen op de meet heeft gezien dus je lijkt mij wel een geduchte tegenstader. Misschien kan ik je zelfs wel wat leren.
Pas nou maar op, die alex poft je er zo 1 op de kopquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is cool bro misschien kunnen we op de meet 3 keer 5 minuten doen als je daar zin in hebt?
Wat? 33 post per dag? Ja dat zien wequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik ook hoor wees niet bang.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Net alsof ik dat niet al gedaan had.Get real man.
Moet even kijken of het kan met mn blessure, granaatscherf uit Vietnam gaat ontsteken met dit warme weer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is cool bro misschien kunnen we op de meet 3 keer 5 minuten doen als je daar zin in hebt?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet even kijken of het kan met mn blessure, granaatscherf uit Vietnam gaat ontsteken met dit warme weer.
Nick toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat? 33 post per dag? Ja dat zien we
[..]
[ afbeelding ]
Is cool we kunnen ook submissions only gaan dan kun je gewoon tappen als ik je arm eraf wil trekkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet even kijken of het kan met mn blessure, granaatscherf uit Vietnam gaat ontsteken met dit warme weer.
Haha we zullen zien wie er bovenop uitkomt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is cool we kunnen ook submissions only gaan dan kun je gewoon tappen als ik je arm eraf wil trekken
titty die houd er wel van om boven op 2 worstelende mannen te zittenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha we zullen zien wie er bovenop uitkomt.
Er tussenin toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
titty die houd er wel van om boven op 2 worstelende mannen te zitten
Halfnaakte bezwete mannen in spandex broekjes knuffelenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
titty die houd er wel van om boven op 2 worstelende mannen te zitten
Want softbal is zo mannelijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Halfnaakte bezwete mannen in spandex broekjes knuffelen
Met een knuppel meppen, of elkaars knuppel knuffelen... hrmz...quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want softbal is zo mannelijk.
Als er iets is wat niet gay is dan is het grappelen wel. Dat showworstelen is dan wel weer ontzettend gayquote:
die flavio gozer waar ik het over had is wel een opper gay, dus grappeling is naar mijn weten wel gay.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er iets is wat niet gay is dan is het grappelen wel. Dat showworstelen is dan wel weer ontzettend gay
Ik dacht dat softbal sowieso voor wijven was ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want softbal is zo mannelijk.
Ja dat zei ik dus ook al, maar volgens mij is zijn excuus dat er geen honkbal recreatie team is...vooruit dan maar weerquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat softbal sowieso voor wijven was ?
is ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat softbal sowieso voor wijven was ?
rossdale is gewoon een beetje bang dat de bal te hard gegooit wordt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:04 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook al, maar volgens mij is zijn excuus dat er geen honkbal recreatie team is...vooruit dan maar weer
Als jij bij het leger wil zul je toch ook grappling krijgen lijkt me.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die flavio gozer waar ik het over had is wel een opper gay, dus grappeling is naar mijn weten wel gay.
ik weet niet voor KL heet het gewoon Militaire Zelfverdedigingquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij bij het leger wil zul je toch ook grappling krijgen lijkt me.
Ongeveer hetzelfde alleen veel minder uitgebreid. Waarom denk je dat er zoveel van die ex leger gassies uit Amerika de UFC en dergelijke in gaan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik weet niet voor KL heet het gewoon Militaire Zelfverdediging
hun mzv is op mma basis, kl mzv meer kickbox geloof ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde alleen veel minder uitgebreid. Waarom denk je dat er zoveel van die ex leger gassies uit Amerika de UFC en dergelijke in gaan.
Zou goed kunnen Nederlandse stijl is sowieso meer Kickboxen dus dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hun mzv is op mma basis, kl mzv meer kickbox geloof ik
ik moet eerst nog op me plas test wachten en her-keuren in septemberquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou goed kunnen Nederlandse stijl is sowieso meer Kickboxen dus dat zou goed kunnen.
Succes trouwens als ze je de eerste keer uitchoken want dat zal wel verplicht zijn. Ik heb het ook gehad en dat is echt geen pretje
September is gelukkig nog ver weg nu kun je dan ook misschien wat rustiger trainen voor die test enzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik moet eerst nog op me plas test wachten en her-keuren in september
uhu ga ik ook doen, nu maar 4x per week.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
September is gelukkig nog ver weg nu kun je dan ook misschien wat rustiger trainen voor die test enzo
Rust dagen zijn heel belangrijk anders verzuren je spieren alleen maar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhu ga ik ook doen, nu maar 4x per week.
Ik wil een keer sparren tegen jou.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Train anders een keer met ons mee Bozz dan leer ik je wel wat smerige trucjes
Dat kan zeker geregeld wordenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil een keer sparren tegen jou.
ja maar ik hoef nog niet te leren vechten, hoef alleen maar conditie op peil te houden en kracht te vergroten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Train anders een keer met ons mee Bozz dan leer ik je wel wat smerige trucjes
mattie luister elke ochtnd onbijt met bak magere kwark en 7 gekookte eiere, dan paar uurtjes squatten 150 kilo schoon aand e haak 3x proteineshake naar binnen werke,, daarna middagje pompen met concntrated bicep curls voor die dikke biceps en savonds 5 blikekn tonijn 16 crackers kipfilet melkquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah buddy, nog een bepaald voedingsschema?
Jij weetzzz!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
mattie luister elke ochtnd onbijt met bak magere kwark en 7 gekookte eiere, dan paar uurtjes squatten 150 kilo schoon aand e haak 3x proteineshake naar binnen werke,, daarna middagje pompen met concntrated bicep curls voor die dikke biceps en savonds 5 blikekn tonijn 16 crackers kipfilet melk
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
mattie luister elke ochtnd onbijt met bak magere kwark en 7 gekookte eiere, dan paar uurtjes squatten 150 kilo schoon aand e haak 3x proteineshake naar binnen werke,, daarna middagje pompen met concntrated bicep curls voor die dikke biceps en savonds 5 blikekn tonijn 16 crackers kipfilet melk
Zijn hoofd.quote:
http://www.vkmag.com/magazine/een_echte_douchebag//quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zijn hoofd.Eerst een duckface, dan net of ie klaarkomt dan weer duckface.
Ehw dat gekreun.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/een_echte_douchebag//
Week 14 of 15 toch? Sommige sites zelfs pas aprilquote:
Hangt er vanaf hoeveel ie per maand moet dokkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Denk niet dat jij nog gaat lachen.
quote:U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de HTC One X.
Helaas is de daadwerkelijke uitlevering van de HTC One X voor heel Nederland met een paar dagen uitgesteld. Alvorens HTC de One X mag uitleveren in Nederland dient Google hier goedkeuring voor te verlenen (ivm Android functionaliteit). Afhankelijk van het moment waarop deze goedkeuring komt verwachten wij de eerste levering van de HTC One X donderdag, vrijdag of uiterlijk maandag a.s. binnen te krijgen. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren. U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).
Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Wat voor tattoo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef tliciouz het volgende:
Oke ik ben er uit, dit weekend naar de tattoo shop.
Huh?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef tliciouz het volgende:
14quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:24 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat voor tattoo?
En wanneer is die meet nou, 7e of de 14e?
Je gaat die uit je nek laten weglaseren?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je gaat die uit je nek laten weglaseren?
Daar moet ik niet naar de tattoo shop voor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je gaat die uit je nek laten weglaseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar moet ik niet naar de tattoo shop voor.Ik moet me er maar bij neerleggen denk ik, en zo lelijk is ie nu ook weer niet.
Nee ik wil een tekst laten zetten. En ik weet dat de meningen daar erg over verdeeld zijn vooral omdat die tekst totaal geen betekenis heeft, maar ik vind dat ook helemaal niet nodig. Ik kwam deze foto 3 jaar terug tegen en sinds dien vind ik hem nog steeds prachtigIk twijfel alleen over de plek.
Onderarm is wel minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ja ik eigenlijk ook, maar goed Gwen heeft er 2quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef Rossdale het volgende:
Hmm vind het niets, maarja ik ben dan ook anti-tattoo
Die wil ik vrij houden voor een sleeve die ik toch nooit durf te zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Nee, nu informatica. Hang ervan af welke vakken je kiest.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef Michhas het volgende:
Tim, jij zit toch op de HAN in Arnhem? Welke opleiding doe jij? Communication & Multimedia Design toch?
Ah oké.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, nu informatica. Hang ervan af welke vakken je kiest.
Goed bezig!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ah oké.
Zit er aan te denken om Business IT & Management te gaan doen. HAN in Nijmegen ben ik erg bekend mee, hoe is de HAN hier in Arnhem?
Wat wil je weten precies. Ik vind het er wel prima. Vergeleken met het Saxion iig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ah oké.
Zit er aan te denken om Business IT & Management te gaan doen. HAN in Nijmegen ben ik erg bekend mee, hoe is de HAN hier in Arnhem?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef Rossdale het volgende:
Hmm vind het niets, maarja ik ben dan ook anti-tattoo
Dank jequote:
De locatie is een stuk kleiner dan de HAN in Nijmegen of niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat wil je weten precies. Ik vind het er wel prima. Vergeleken met het Saxion iig.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die wil ik vrij houden voor een sleeve die ik toch nooit durf te zetten.![]()
Nee ik zit te twijfelen over 2 plekken.Tramp stamp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Ik ben niet bij de HAN in Nijmegen geweest. Is die opleiding die je wil doen bij de ICA?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
De locatie is een stuk kleiner dan de HAN in Nijmegen of niet?
ICA?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet bij de HAN in Nijmegen geweest. Is die opleiding die je wil doen bij de ICA?
Ah. Het is niet bepaald een flitsend gebouw. Niet zo mooi als de andere gebouwen op de campus iig, maar het is prima. Lijkt op een uit de kluiten gewassen middelbare school.quote:
quote:
Oke, thanks.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ah. Het is niet bepaald een flitsend gebouw. Niet zo mooi als de andere gebouwen op de campus iig, maar het is prima. Lijkt op een uit de kluiten gewassen middelbare school.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die wil ik vrij houden voor een sleeve die ik toch nooit durf te zetten.![]()
Nee ik zit te twijfelen over 2 plekken.Onder de tiet dan. Tekst onder de clavicula lijkt me niks, helemaal als je daar net zoals op die foto een kuiltje hebt, dat gaat er niet mooi uitzien denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit het met boeken dan? Heb je die überhaupt wel?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik weet niet of het verplicht is ofzo, maar zonder laptop kan je niet veel doen tijdens de lessen.
Valt wel mee. Ik zie iedereen met een mac altijd zo kloten om alles aan het werken te krijgenquote:
Ik heb iets van 3 boeken gekocht in de afgelopen 2.5 jaar. De rest heb ik van internet en uit de bieb. Ik kijk altijd eerst even of de boeken te downloaden zijn of dat ze hem in de bieb hebben liggen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe zit het met boeken dan? Heb je die überhaupt wel?
Dat is wel slim.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik zie iedereen met een mac altijd zo kloten om alles aan het werken te krijgen
[..]
Ik heb iets van 3 boeken gekocht in de afgelopen 2.5 jaar. De rest heb ik van internet en uit de bieb. Ik kijk altijd eerst even of de boeken te downloaden zijn of dat ze hem in de bieb hebben liggen.
Moest meteen aan Barney Stinson denkenquote:
Die link snap ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moest meteen aan Barney Stinson denken
Je weet niet wie Barney is?quote:
Of zoals Maurice;quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:59 schreef Rossdale het volgende:
"Thank you, come again" net boven je reet laten zetten
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jawel.. maar waarom je aan hem moest denken...?
Kun je wel blij mee zijn jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, dacht dat die gewonnen DLC alleen mappack was maar is gewoon jaarabbo Elite.
Ga weg.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, dacht dat die gewonnen DLC alleen mappack was maar is gewoon jaarabbo Elite.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga weg.Daar heb ik 120 voor betaald.
Yeah buddy, wanneer gaan we knallen dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel een uurtje tijd, bij jou of bij mij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah buddy, wanneer gaan we knallen dan?
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel een uurtje tijd, bij jou of bij mij?
Nee ik ben nu al aan het gamen
Ik 85 euro met elite hoe de hell is die van jou zo duur danquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hardened edition was 120.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik 85 euro met elite hoe de hell is die van jou zo duur dan
Zijn die 2 die je erbij krijgt niet leuk dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Achteraf kei hard spijt want die nieuwe mappen zijn ruk. Hoop op meer leuke spec ops mappen.
Vallen ook erg tegen, ik mis de snipe missies van mw2quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zijn die 2 die je erbij krijgt niet leuk dan?
Maar.. je kan niet snipen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vallen ook erg tegen, ik mis de snipe missies van mw2![]()
Welke mappen zijn ruk dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Achteraf kei hard spijt want die nieuwe mappen zijn ruk. Hoop op meer leuke spec ops mappen.
Welke mappen hebben we het dan over? De standaard of de nieuwe van multiplayer of spec ops?quote:
Vind die nieuwe mappen beter dan de oude die zuigen allemaalquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Je zegt zelf nieuwe mappenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke mappen hebben we het dan over? De standaard of de nieuwe van multiplayer of spec ops?
Serieus? Ik vind het verschrikkelijke mappen, kan er niet aan wennen. De enigste mappen die ik leuk vind zijn Seatown, Underground, Dome, Arkaden, Resistance, Hardhad en Lockdown.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je zegt zelf nieuwe mappen. Vind die 4 MP mappen wel tof opzich
Beter dan de standaard maps
Hihihi deugniet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef SoldMayor het volgende:
Sharqi en Operation Firestorm vind ook minder idd.
Ach heb van de week pas voor het eerst de nieuwe maps gedaan. Weet sowieso de map namen niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het verschrikkelijke mappen, kan er niet aan wennen. De enigste mappen die ik leuk vind zijn Seatown, Underground, Dome, Arkaden, Resistance, Hardhad en Lockdown.
Cool story bro.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef dreamzk het volgende:
Ja man, weet je map ik in MW3 vet vind? Operation Metro, beetje shit opblazen, gaten in muren jwz. Oh wacht, dat is niet Faal Of Duty maar BF3
op ze duits aan het ingraven before the burnquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach heb van de week pas voor het eerst de nieuwe maps gedaan. Weet sowieso de map namen niet.
Nah BF3 is toch een stuk beter. Ja Niels, ik zeg het, BF3 is beter
Nieuwe maps gecheckt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
op ze duits aan het ingraven before the burn
Zijn ze gratis dan ?quote:
ik weet van niks.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan het nu een stuk beter ja.
The rick is strong in mequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:51 schreef SuperFruitig het volgende:
MMMMMMmmmm mmm mmmm mmmmmmm MMMMmmmm
AAAAAAah hha aaaaaah aaaahaaaa
DONT
LEAVE ME THIS WAAAAAAYAHAAYAHAAHAHY
I CANT SURVIVE
I CANT STAY ALIIIHIIVEEE
WITHOUT YOUR LOOHOOHOOOVEEEEEEEE
SO DONT LEAVE ME THIS WAAAHAAAy
AAAAAAA
BABY!
Er zijn echt nog wel genoeg idioten die op de PVV gaan stemmen hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Hopen op nieuwe verkiezingen – op naar de 0 zetels voor de PVV
Maakt niet uit zolang ze geen deel uitmaken van het kabinet of gedogen. Ik zou graag VVD-D66-PvdA willen zien, maar ben bang dat veel mensen nu massaal zullen gaan vallen voor de populistische onzin van Roemer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er zijn echt nog wel genoeg idioten die op de PVV gaan stemmen hoor.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er zijn echt nog wel genoeg idioten die op de PVV gaan stemmen hoor.
VVDquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang ze geen deel uitmaken van het kabinet of gedogen. Ik zou graag VVD-D66-PvdA willen zien, maar ben bang dat veel mensen nu massaal zullen gaan vallen voor de populistische onzin van Roemer.
Had ik ook jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef SoldMayor het volgende:
Sharqi en Operation Firestorm vind ook minder idd.
Alleen voor jou.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, je moet flappen met je bil schat
Hahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:11 schreef Fsmxi het volgende:
Verdomme zeg, flipt de wasmachine blijkbaar net als ik nog alleen thuis ben, staat achter zo'n beetje half blank
Half uurtje dweilen/whatever geweest om het beetje netjes te krijgen, en nu is het semi-droog. Later misschien beter.quote:
Komt ervan als je zo een wasmachine hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:11 schreef Fsmxi het volgende:
Verdomme zeg, flipt de wasmachine blijkbaar net als ik nog alleen thuis ben, staat achter zo'n beetje half blank
Nicequote:Op donderdag 29 maart 2012 09:25 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Half uurtje dweilen/whatever geweest om het beetje netjes te krijgen, en nu is het semi-droog. Later misschien beter.
O, en halverwege komt mijn broertje ineens uit bed. Was vergeten dat hij school had en niet werk. Eerste dat hij doet: foto voor z'n twitter
Werkt alleen bij heel veel fonts nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit is trouwens ook wel handig :
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/
Meer fappen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef Bozz187 het volgende:
Nice! Plas/bloed is goed kan straks alleen maar afgekeurd worden op conditie/kracht
Tetten.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tetten.HeiligenegersomijngodwateenjoekelsshitnsfwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Tetten.post reported, je gaat toch geen tepels posten! Dat gaat veelst te ver tammySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, billen wel goed?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
post reported, je gaat toch geen tepels posten! Dat gaat veelst te ver tammy
[..]
Tetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry, billen wel goed?
[ afbeelding ]
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Beter?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind het maar lelijk zo'n fucking bolle reet
Inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind het maar lelijk zo'n fucking bolle reet
Ja, maar geen BBW shit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef tliciouz het volgende:
Pringles, jij houd wel van grote billen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, maar geen BBW shit.Middelgroot, stevig, rond.
Zoiets..
Ja dat bedoel ik ook niet zoals ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook niet zoals ditDayum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat niet.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Sheeiiitt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar wil ik wel mijn hoofd in begraven hoor.
Ik wou de namen zoeken van die bangalijst, kwam ik dit tegen.quote:
Last het vanmorgen ja, erg ziek en verontrustend.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou de namen zoeken van die bangalijst, kwam ik dit tegen.![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)elfmoord_om_ban.html
Welke bangalijst? Want las het vanmorgen op nu.nl en daar stond dat van die zelfmoord al.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou de namen zoeken van die bangalijst, kwam ik dit tegen.![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)elfmoord_om_ban.html
Ja daar zit iets inquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:25 schreef KoningStoma het volgende:
Als je daarom al zelfmoord pleegt..
Dat is niet te hopen iig. Hoe raar dat ook klinkt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja daar zit iets in. Maar geloof niet dat het alleen vanwege de bangalijst is hoor
apart..twitter:Jeschatjee twitterde op woensdag 28-03-2012 om 19:24:13Ik hield van jullie echt maar het is telaat ! Doegg xx reageer retweet
twitter:Xxxsaraaa twitterde op donderdag 29-03-2012 om 12:30:49@marle_xx het is haar eigen keuze geweest, als ze het nu niet had gedaan, had ze het binnekort wel gedaan. Niemand kon er tegenhouden. reageer retweet
Dit, dan had ik mezelf al 10 keer op kunnen hangen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:25 schreef KoningStoma het volgende:
Als je daarom al zelfmoord pleegt..
Ik wist niet eens wat een bangalijst was. een Hey-Die-Wil-Ik-Nog-Volpompen lijst ken ik dan weer welquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, dan had ik mezelf al 10 keer op kunnen hangen.
Maar wat betekend banga dan? Als in bangen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat een bangalijst was. een Hey-Die-Wil-Ik-Nog-Volpompen lijst ken ik dan weer wel
http://taalbank.nl/index.(...)van-de-dag&Itemid=26quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar wat betekend banga dan? Als in bangen?
http://www.telstar-online(...)t-bij-incident/22221quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef Rossdale het volgende:
Is gewoon een sensatieverhaal...
http://twitter.com/#!/Joshaxx
Schijnt haar beste vriendin te zijn en volgens enkele tweets weet ze niet eens wat zo'n lijst is. Het lijkt me dat dat kind het wel zou weten
Ik zeg toch niet dat het geen zelfmoord was? Het is gewoon een meisje met een hoop problemen schijnbaar. Het heeft niets te maken met een neuklijst ofzo. Gewoon een sensatieverhaal van de telegraafquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.telstar-online(...)t-bij-incident/22221
Nee dat vroeg ik niet, ik vroeg waar de naam banga vandaan komt, maar dat is dus Surinaams voor sletje/hoer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://taalbank.nl/index.(...)van-de-dag&Itemid=26
Gewoon wie is de grootste breezer lijst
HALLOOOOO GEWNquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij de jumbo hebben ze sour cream & herbs chips
Moest wel lachen hier om.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef Rossdale het volgende:
Is gewoon een sensatieverhaal...
http://twitter.com/#!/Joshaxx
Schijnt haar beste vriendin te zijn en volgens enkele tweets weet ze niet eens wat zo'n lijst is. Het lijkt me dat dat kind het wel zou weten
Oh oh, Daar zeg ik toch ook niks over? Ging meer om de reacties daarquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het geen zelfmoord was? Het is gewoon een meisje met een hoop problemen schijnbaar. Het heeft niets te maken met een neuklijst ofzo. Gewoon een sensatieverhaal van de telegraaf
Breezer dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat vroeg ik niet, ik vroeg waar de naam banga vandaan komt, maar dat is dus Surinaams voor sletje/hoer.
Ik dacht altijd iets in de zin van kutquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf is kaulo? Kaulo school, kaulo leven.
Ja dat taalgebruik bij die jong is om te huilen, maar goed als je kijkt bij wie die meisjes allemaal op de foto staan is het wel te begrijpenquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd iets in de zin van kutMaar lees nu dat het ''poepgat'' is
Het taalgebruik van de meeste mensen is om te huilenquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat taalgebruik bij die jong is om te huilen, maar goed als je kijkt bij wie die meisjes allemaal op de foto staan is het wel te begrijpen
Ah Kaulo is een Nederlands woord?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:12 schreef Michhas het volgende:
Kaulo wordt op dezelfde manier gebruikt als 'klote', 'schijt' of 'kut'. Niks vreemds aan hoor, als je gaat bekijken wat wij allemaal dagelijks roepen en wat het eigenlijk betekend past dit prima in het straatje.
Maar verder is het natuurlijk wel gewoon een dom woord.
twitter:Leopold_Bas twitterde op woensdag 28-03-2012 om 14:39:42Inmiddels hebben al 478 meisjes in groningen zelfmoord gepleegd omdat ze op een bangalijst stonden. reageer retweet
twitter:masterflirt twitterde op woensdag 28-03-2012 om 14:57:08@Leopold_Bas Hoe kan dat nou? Op mijn #bangalijst staan maar 27 meisjes uit Groningen... #nogeenpaargemist reageer retweet
Oooooh daarom is het een raar woord, nu snap ik het.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah Kaulo is een Nederlands woord?
Nja ik praat niet de hele dag door in een andere taal? Nogal logisch dat het een raar woord is, maar schijnbaar gebruik jij het wel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oooooh daarom is het een raar woord, nu snap ik het.
De volgende keer dat iemand een woord gebruikt dat niet Nederlands is zal ik hem hieraan herinneren, dank voor je uitleg
Turks jongequote:Op donderdag 29 maart 2012 17:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik praat niet de hele dag door in een andere taal? Nogal logisch dat het een raar woord is, maar schijnbaar gebruik jij het wel?
Dat zeg ik helegaar niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik praat niet de hele dag door in een andere taal? Nogal logisch dat het een raar woord is, maar schijnbaar gebruik jij het wel?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zeg ik helegaar niet.
Daarnaast praten mensen die Kaulo gebruiken ook niet de hele dag in een andere taal, ergo; argument gedeponeerd.
Oh oeps, ergo is van origine geen Nederlands woord, mijn excuses.
Van je hele zin klopt niets.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:35 schreef Bozz187 het volgende:
ach titty was altijd teleur gesteld als ze op nummer 1 stond met maar een voorsprong van 3000 op de banga/wil-ik-wel-volpompen/moet-bekwakt-worden/doen-in-de-mond-via-de-kont-lijstjes
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:35 schreef Bozz187 het volgende:
ach titty was altijd teleur gesteld als ze op nummer 1 stond met maar een voorsprong van 3000 op de banga/wil-ik-wel-volpompen/moet-bekwakt-worden/doen-in-de-mond-via-de-kont-lijstjes
volgens michmich welquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van je hele zin klopt niets.Ik kan er geen wijs uit worden, waarschijnlijk wil ik het ook niet weten.
BF33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333quote:
Ik wil ook sporten maar moet denk ik even weekje rust nemenquote:
why?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil ook sporten maar moet denk ik even weekje rust nemenKutzooi.
Maand terug schoot me knie op slot leek het wel, hele avond mee op bed gelegen van de pijn. En sinds 2 weken weer last er van, kraakbeen lijkt ook wel over elkaar heen te schuiven elke keer. Dus maar even een tijdje rust nemen.quote:
aah okequote:Op donderdag 29 maart 2012 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maand terug schoot me knie op slot leek het wel, hele avond mee op bed gelegen van de pijn. En sinds 2 weken weer last er van, kraakbeen lijkt ook wel over elkaar heen te schuiven elke keer. Dus maar even een tijdje rust nemen.
Neuhquote:
Milf dus?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:52 schreef tliciouz het volgende:
Oh god, mama vroeg aan mijn vader wat een bangalijst was, zegt ie ja dat is iets waar jij wel tussen past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |