SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Hehe wees niet bang Pietertje, hoeveel kilo ik ook afval die verdomde heupen gaan er niet mee wegquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice! Maar niet teveel afvallen,vrouwen moeten wel een beetje curvy blijven
10 kiloquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe wees niet bang Pietertje, hoeveel kilo ik ook afval die verdomde heupen gaan er niet mee weg
Nicequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn neger Michhas
Maar serieus binnenkort mijn eerste grappling wedstrijd deze boy gaat pro alles
Over 2 maanden maar er moeten nog 9,3 kilo af wil ik gewicht halen dus dat wordt nog leuk die laatste weken. Ach komt vast goed gewoon al het vocht uit je lichaam raggenquote:
Moet wel zeggen dat het echt heeft geholpen dat ik weer thuis woon. Eerst waren het alleen maar makkelijke maaltijden pizza in de oven, frituurpan aan je kent het welquote:
Yeah buddy, nog een bepaald voedingsschema?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het echt heeft geholpen dat ik weer thuis woon. Eerst waren het alleen maar makkelijke maaltijden pizza in de oven, frituurpan aan je kent het welveel frisdrank etc. Nu drink ik alleen maar water, veel fruit en groente en 3/4 keer in de week anderhalf uur sporten. En dan met mooi weer in de avond ook nog een half uurtje hardlopen.
Nee eigenlijk niet, wou ik wel aan beginnen maar het gaat me zonder ook goed af. In de ochtend eet ik gewoon een paar boterhammen, wel echt dat volkoren brood met kipfilet ofzo. En in de middag ook, soms een maaltijdsalade. Tussendoor veel fruit, maak ook smoothiesquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah buddy, nog een bepaald voedingsschema?
Of ik nu een een banaan een appel en een kiwi eet of het in de blender gooit veel verschil maakt het niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
In 1 halve smoothie zit genoeg suiker voor de hele dag overigens
Als je ze zelf maakt idd niet maar bij die voor geproduceerde shit zitten heel veel suikers om het maar zoet te houdenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of ik nu een een banaan een appel en een kiwi eet of het in de blender gooit veel verschil maakt het niet.
Waarom ga je niet gewoon naar de sportschool, een beetje breder worden is ook niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Zal inderdaad vooral door de beweging komen en geen vette happen meer
Ik heb maandag meegetraind met een softbalteam en dat is best tof eigenlijkIk denk dat ik dat wel vol ga houden en lid wordt van de club. Ik zou liever honkballen, maar daar is geen recreantenteam van en dan moet je meteen in een professioneel team gaan zitten. Dat lijkt me niets aangezien ik het helemaal niet goed kan
Vanavond ga ik nog even inlineskates passen en hopelijk kopen en dan ga ik deze zomer met een aantal meiden skaten. Dan komt het wel goed met mijn slechte conditie en wellicht val ik nog wel wat af ook
Oh nee ik maak ze altijd zelf!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je ze zelf maakt idd niet maar bij die voor geproduceerde shit zitten heel veel suikers om het maar zoet te houden
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, wou ik wel aan beginnen maar het gaat me zonder ook goed af. In de ochtend eet ik gewoon een paar boterhammen, wel echt dat volkoren brood met kipfilet ofzo. En in de middag ook, soms een maaltijdsalade. Tussendoor veel fruit, maak ook smoothiesEn ik eet gewoon de warme maaltijd mee om 5 uur. Daarna weer fruit. En veel water drinken.
Ik ben niet iemand die alle calorieën van dingen gaat checken.Ik begin nu ook echt al spieren te zien en moet zeggen i like it
Breder worden? Ik ben al behoorlijk breed gebouwd, met brede schoudersquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar de sportschool, een beetje breder worden is ook niet verkeerd hoor
als je tegen flavio burger moet, doe hem de groeten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn neger Michhas
Als je niet zo'n laffe schuwe twat was, had je gewoon foto's op vleesboek kunnen glurenquote:
Flavio Burgerquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je tegen flavio burger moet, doe hem de groeten.
Daar staan alleen foto's van mijn gezicht op.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je niet zo'n laffe schuwe twat was, had je gewoon foto's op vleesboek kunnen gluren
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je niet zo'n laffe schuwe twat was, had je gewoon foto's op vleesboek kunnen gluren
Net alsof ik dat niet al gedaan had.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar staan alleen foto's van mijn gezicht op.
Dat weet ik ik heb je gezien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Breder worden? Ik ben al behoorlijk breed gebouwd, met brede schoudersIk ben absoluut niet zo'n sprietig ventje
True storyquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Breder worden? Ik ben al behoorlijk breed gebouwd, met brede schoudersIk ben absoluut niet zo'n sprietig ventje
Nee mag tegen een Armeniër die in princiepe geen problemen zou moeten opleveren team genootje van me had hem in een omaplata na 50 seconden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je tegen flavio burger moet, doe hem de groeten.
ik zag laatst een oempaloempa lopen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee mag tegen een Armeniër die in princiepe geen problemen zou moeten opleveren team genootje van me had hem in een omaplata na 50 seconden.
Shiiit niggah ik laatst op tv bij my super sweet 16quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zag laatst een oempaloempa lopen!
Nonsensequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar staan alleen foto's van mijn gezicht op.
Psst softbal is vooral gooien en meppen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik ik heb je gezien.Maar kan altijd gespierder.
En ik maar denken dat softbal voor vrouwen wasquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Psst softbal is vooral gooien en meppen.Daar krijg ik ook wel spierballen van hoor
Maargoed ik wil echt niet breder worden, dat is echt niet mooi. Dan wordt ik net zo'n ranzige bodybuilder
En oude mensenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
En ik maar denken dat softbal voor vrouwen was
Broeder, zullen wij even sparren dan? Ik heb het lichaam van een topvechter zoals iedereen op de meet heeft gezien dus je lijkt mij wel een geduchte tegenstader. Misschien kan ik je zelfs wel wat leren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn neger Michhas
Told ya.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:52 schreef Bozz187 het volgende:
Godmiljaar!! Die telefoon is nog niet binnen!!
R.I.P Alex.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Broeder, zullen wij even sparren dan? Ik heb het lichaam van een topvechter zoals iedereen op de meet heeft gezien dus je lijkt mij wel een geduchte tegenstader. Misschien kan ik je zelfs wel wat leren.
Is cool bro misschien kunnen we op de meet 3 keer 5 minuten doen als je daar zin in hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Broeder, zullen wij even sparren dan? Ik heb het lichaam van een topvechter zoals iedereen op de meet heeft gezien dus je lijkt mij wel een geduchte tegenstader. Misschien kan ik je zelfs wel wat leren.
Pas nou maar op, die alex poft je er zo 1 op de kopquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is cool bro misschien kunnen we op de meet 3 keer 5 minuten doen als je daar zin in hebt?
Wat? 33 post per dag? Ja dat zien wequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik ook hoor wees niet bang.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Net alsof ik dat niet al gedaan had.Get real man.
Moet even kijken of het kan met mn blessure, granaatscherf uit Vietnam gaat ontsteken met dit warme weer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is cool bro misschien kunnen we op de meet 3 keer 5 minuten doen als je daar zin in hebt?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet even kijken of het kan met mn blessure, granaatscherf uit Vietnam gaat ontsteken met dit warme weer.
Nick toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat? 33 post per dag? Ja dat zien we
[..]
[ afbeelding ]
Is cool we kunnen ook submissions only gaan dan kun je gewoon tappen als ik je arm eraf wil trekkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet even kijken of het kan met mn blessure, granaatscherf uit Vietnam gaat ontsteken met dit warme weer.
Haha we zullen zien wie er bovenop uitkomt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is cool we kunnen ook submissions only gaan dan kun je gewoon tappen als ik je arm eraf wil trekken
titty die houd er wel van om boven op 2 worstelende mannen te zittenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha we zullen zien wie er bovenop uitkomt.
Er tussenin toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
titty die houd er wel van om boven op 2 worstelende mannen te zitten
Halfnaakte bezwete mannen in spandex broekjes knuffelenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
titty die houd er wel van om boven op 2 worstelende mannen te zitten
Want softbal is zo mannelijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Halfnaakte bezwete mannen in spandex broekjes knuffelen
Met een knuppel meppen, of elkaars knuppel knuffelen... hrmz...quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want softbal is zo mannelijk.
Als er iets is wat niet gay is dan is het grappelen wel. Dat showworstelen is dan wel weer ontzettend gayquote:
die flavio gozer waar ik het over had is wel een opper gay, dus grappeling is naar mijn weten wel gay.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er iets is wat niet gay is dan is het grappelen wel. Dat showworstelen is dan wel weer ontzettend gay
Ik dacht dat softbal sowieso voor wijven was ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want softbal is zo mannelijk.
Ja dat zei ik dus ook al, maar volgens mij is zijn excuus dat er geen honkbal recreatie team is...vooruit dan maar weerquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat softbal sowieso voor wijven was ?
is ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat softbal sowieso voor wijven was ?
rossdale is gewoon een beetje bang dat de bal te hard gegooit wordt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:04 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook al, maar volgens mij is zijn excuus dat er geen honkbal recreatie team is...vooruit dan maar weer
Als jij bij het leger wil zul je toch ook grappling krijgen lijkt me.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die flavio gozer waar ik het over had is wel een opper gay, dus grappeling is naar mijn weten wel gay.
ik weet niet voor KL heet het gewoon Militaire Zelfverdedigingquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij bij het leger wil zul je toch ook grappling krijgen lijkt me.
Ongeveer hetzelfde alleen veel minder uitgebreid. Waarom denk je dat er zoveel van die ex leger gassies uit Amerika de UFC en dergelijke in gaan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik weet niet voor KL heet het gewoon Militaire Zelfverdediging
hun mzv is op mma basis, kl mzv meer kickbox geloof ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde alleen veel minder uitgebreid. Waarom denk je dat er zoveel van die ex leger gassies uit Amerika de UFC en dergelijke in gaan.
Zou goed kunnen Nederlandse stijl is sowieso meer Kickboxen dus dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hun mzv is op mma basis, kl mzv meer kickbox geloof ik
ik moet eerst nog op me plas test wachten en her-keuren in septemberquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou goed kunnen Nederlandse stijl is sowieso meer Kickboxen dus dat zou goed kunnen.
Succes trouwens als ze je de eerste keer uitchoken want dat zal wel verplicht zijn. Ik heb het ook gehad en dat is echt geen pretje
September is gelukkig nog ver weg nu kun je dan ook misschien wat rustiger trainen voor die test enzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik moet eerst nog op me plas test wachten en her-keuren in september
uhu ga ik ook doen, nu maar 4x per week.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
September is gelukkig nog ver weg nu kun je dan ook misschien wat rustiger trainen voor die test enzo
Rust dagen zijn heel belangrijk anders verzuren je spieren alleen maar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhu ga ik ook doen, nu maar 4x per week.
Ik wil een keer sparren tegen jou.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Train anders een keer met ons mee Bozz dan leer ik je wel wat smerige trucjes
Dat kan zeker geregeld wordenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil een keer sparren tegen jou.
ja maar ik hoef nog niet te leren vechten, hoef alleen maar conditie op peil te houden en kracht te vergroten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Train anders een keer met ons mee Bozz dan leer ik je wel wat smerige trucjes
mattie luister elke ochtnd onbijt met bak magere kwark en 7 gekookte eiere, dan paar uurtjes squatten 150 kilo schoon aand e haak 3x proteineshake naar binnen werke,, daarna middagje pompen met concntrated bicep curls voor die dikke biceps en savonds 5 blikekn tonijn 16 crackers kipfilet melkquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah buddy, nog een bepaald voedingsschema?
Jij weetzzz!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
mattie luister elke ochtnd onbijt met bak magere kwark en 7 gekookte eiere, dan paar uurtjes squatten 150 kilo schoon aand e haak 3x proteineshake naar binnen werke,, daarna middagje pompen met concntrated bicep curls voor die dikke biceps en savonds 5 blikekn tonijn 16 crackers kipfilet melk
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
mattie luister elke ochtnd onbijt met bak magere kwark en 7 gekookte eiere, dan paar uurtjes squatten 150 kilo schoon aand e haak 3x proteineshake naar binnen werke,, daarna middagje pompen met concntrated bicep curls voor die dikke biceps en savonds 5 blikekn tonijn 16 crackers kipfilet melk
Zijn hoofd.quote:
http://www.vkmag.com/magazine/een_echte_douchebag//quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zijn hoofd.Eerst een duckface, dan net of ie klaarkomt dan weer duckface.
Ehw dat gekreun.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/een_echte_douchebag//
Week 14 of 15 toch? Sommige sites zelfs pas aprilquote:
Hangt er vanaf hoeveel ie per maand moet dokkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Denk niet dat jij nog gaat lachen.
quote:U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de HTC One X.
Helaas is de daadwerkelijke uitlevering van de HTC One X voor heel Nederland met een paar dagen uitgesteld. Alvorens HTC de One X mag uitleveren in Nederland dient Google hier goedkeuring voor te verlenen (ivm Android functionaliteit). Afhankelijk van het moment waarop deze goedkeuring komt verwachten wij de eerste levering van de HTC One X donderdag, vrijdag of uiterlijk maandag a.s. binnen te krijgen. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren. U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).
Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Wat voor tattoo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef tliciouz het volgende:
Oke ik ben er uit, dit weekend naar de tattoo shop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |