Als ik hem laat liggen is het ook niet goedquote:
Oehquote:
Ja en daarom kan het wel, als ik er een 3 jaar geleden aan had getrokken hadden ze me voor gek verklaard. Pipo de clown, oléquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Die rode broeken zijn helemaal in geloof ik he
welke "trend" mis ik?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Die rode broeken zijn helemaal in geloof ik he
Zoeen om je benen te bedekken.quote:
ja ok. dus gewoon een normale broek maar dan in de kleur rood, geen raar modelletje ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoeen om je benen te bedekken.
Twee pijpen, een rits en een knoop maar soms uitsluitend knopen.
Skinny model meestalquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ok. dus gewoon een normale broek maar dan in de kleur rood, geen raar modelletje ofzo?
Ik denk dat het gewoon toevallig is dat ik dan enkel die rode ziequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh die skinny dingen dat dat in felle kleuren hip is, wist ik maar niet dat t specifiek rood was
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
als ik ongesteld ben is het meestal niet felrood heur, die bruinrode vlekken zie je ook in zo;n jeans wel
Als jouw broek er dan zo uitziet dan is er echt iets mis hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook echt de neiging om te denken dat iemand ongesteld is![]()
LOLquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jouw broek er dan zo uitziet dan is er echt iets mis hoor
Ik draag wel rode bovenkleding en jurkjes. Maar een broek, nee dankjequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Nee maar what the hell, waarom zou je in godsnaam met knalrood gaan lopen? Mijn collega zei vanochtend al 'is opoe op bezoek', nou ja dat dus![]()
Ja precies!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik draag wel rode bovenkleding en jurkjes. Maar een broek, nee dankje
Ja geel en aqua vind ik gewoon lelijk, maar dat is dan 'gewoon lelijk', maar rood is Pipoquote:
Hehe, ja is ook zo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die gele groene blauwe en roze niet echt veel beter hoor.
Ik ga naakt hoor, dikke lul drie bier die mij in een rode krijgt!quote:
Ik had rood aan toen we in Mestreech warenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind rood sowieso echt geen mooie kleur.
Chico staat rood wel leuk. Maar ik zou er zelf nooit iets in hoeven.
Ik heb wel es ooit rode puma's gehad, die waren wel dope
Dat heb ik ook, maar heeft niks met m'n maat te maken, oh nee toch wel, m'n maat voeten door het smalle pijpjequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik kom met mijn poten sowieso net in n skinny jeansmaar lelijk is t zeker
ik heb forse kuiten en bovenbenen dusja dan lukt t ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar heeft niks met m'n maat te maken, oh nee toch wel, m'n maat voeten door het smalle pijpje
Maar een skinny is toch in elke maat wel te krijgen, en ook met stretch misschien?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb forse kuiten en bovenbenen dusja dan lukt t ook niet
Ja maar jij bent supermuis!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had rood aan toen we in Mestreech waren
Zie, het had nog beter gekund dusquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had rood aan toen we in Mestreech waren
Noem je me nou dik?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent supermuis!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie, het had nog beter gekund dus![]()
Ik maak me niet zo druk om wat een ander draagt eigenlijk
Weet je wat pas echt erg is?
Vanmorgen had een collega die weggaat goddank zijn broek zo hoog opgehesen dat je zijn hele geval tot op de milimeter kon zien zitten.
We hebben allemaal echt een megatrauma nu
ik vind het ook niet heel mooi maar toen k t eens gepast heb, trauma'squote:Op woensdag 28 maart 2012 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar een skinny is toch in elke maat wel te krijgen, en ook met stretch misschien?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat had zeker niet zo slecht gevallen, hallo zeg.
En de rest van de postquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat had zeker niet zo slecht gevallen, hallo zeg.
Dit is echt een hele erge lelijkerd en hij is ook nog es ongelooflijk stom en bot en lomp en dan moet je ook nog tegen zn pieleke aan zitten kijken terwijl je bananentaart eet?
De tyfus zeg
geen eten meer gevenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Mn ebay dingen zijn er eindelijk, die drie groene houthakkesshirtjes, en die twee blauwe pj's, maar die vallen erg klein
Mohhhhh wat een baan, zoveel vlaai en ijsjes toequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:43 schreef oh-oh het volgende:
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve baas belt van bij de ijstent, hij wil een ijsje voor me meenemen![]()
![]()
![]()
![]()
OMG die gaap en die ruitjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Deze past Sjon en Chico wel, maar Billy niet helaas:
[ [url=https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3
hedde gij diejen sjieskeek ook al gehad?quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
hedde gij diejen sjieskeek ook al gehad?
Ze moeten de afspraak nog maken, maar het zou eind April zijn en op een donderdag want het is voor een onderzoek waar hij aan mee doetquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja, de ijssalon is bij mijn werk, in de stad, en het ziekenhuis is waar ik woon
Hoe laat moet ie?
wat n ellendequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Darn, ik moet 7 april ook alweer van dat ijs gaan eten natuurlijk
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik doen ,een meet plannen om ijs te eten en de hondjes te zien is 1 van mijn prioriteitenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik heb pauze van 12.30 tot 13.30, dus plan het daar voor of daarna dan, als t kan![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Hou op, ik ben in staat nog even naar de ijssalon te hollenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
MD, deze had ik vorige week:
[ afbeelding ]
Als ik had geweten dat ie twee bolletjes zou nemen had ik cheesecake en cocos genomen, of witte chocolade, of caramel
Zo lekker als hier is het daar toch nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hou op, ik ben in staat nog even naar de ijssalon te hollen
Als ik m meeneemquote:
Nee, maar 't is een beetje ver hollen als ik naar de ijssalon bij jou in de stad moetquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo lekker als hier is het daar toch niet
Ik ga het bijhoudenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Let op he, want nu bel ik ze dus never nie meer, mn ouders, en dan gaat ze over twee weken jankend bellen waarom ik dr toch nooit es bel![]()
En dan snapt ze niet waarom als ik het dr uitlegt
Nou een schaaltje champignons, zak spinazie en een bakje bacon vond ik te veel om op 1 dag op te eten, dus maar lekker voor variatie gegaan..quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha jij hebt spinazie bacon champignonweek he Bos?
Dat doe je goed , je kunt het maar beter kwijt zijnquote:
Dat doet ie alleen al om jou te pestenquote:
Heb ik nog he, die ik voor mn verjaardag kreeg van drquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Kan je geen potje Olaz opsturen met een paasstrik erom
Ja maar nu die eindelijk te pruimen is ga je niet meer naar je oudersquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, het is echt best wel onverteerbaar dat die rotmops die echt al 10 operaties en 100 ziektes gehad heeft gewoon ouder is geworden dan mijn Frits en Karel![]()
Die gaat echt never niet dood.
Beesten worden normaal tussen de 6 en 9 en dit ding is 12![]()
Maar sinds ie de laatste keer leuk deed tegen mijn honden heb ik dr geen hekel meer aan, das al wat
Ik ga ook echt niet met de hele familie in zo'n huisjequote:Op woensdag 28 maart 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap sowieso die 'huisjesneiging' van sommige mensen niet. Maar misschien ben ik wel gewoon te asociaal of zo
Ho ho, ik ben al een keer geweest dit jaar. Dus als ik met pasen nog es ga verbeter ik mn jaarrecord van de afgelopen jaren hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar nu die eindelijk te pruimen is ga je niet meer naar je ouders
Ja, maar, dan kies je zelf het gezelschap, zeg maar, vind ik toch anders... ik zou 100 keer eerder met vrienden in een huisje gaan zitten dan met familie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Nou, echt, met mensen met honden in een huisje in de ardennen of op Texel vind ik heerlijk, heel de dag naar buiten en wandelen en zo, super.
Maar om nou de hele dag met die mensen die ik toch al niet zo mag in een klein huisje hutje mutje te gaan zitten. Met die drie kinderen van mn zusje erbij die elkaar de koppen in meppen en als ze wakker zijn alleen maar krijsen?
Nah
Ja dat dus. Dat vind ik dus wel echt leuk, met leuke vrienden. Stomme vrienden heb ik niet, de enige stomme mensen in mn leven zijn die waar ik niet vanaf komquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar, dan kies je zelf het gezelschap, zeg maar, vind ik toch anders... ik zou 100 keer eerder met vrienden in een huisje gaan zitten dan met familie.
Mental note to self: voortaan vragen of ze om vijf uur komen en blijven eten...quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar serieus, zondag ook he. Ik toon goodwill, vraag of ze komen eten, dan komen ze normaal rond een uur of 4 en blijven ze tot 19.00 of zo.
Om 13.00 gaat de bel.
Ja hoiiiiiii!
Pa zet tv aan en kijkt de hele dag schaatsen.
Ma zit van 13.00 tot 19.00 NON STOP tegen me aan te lullen over dingen die me geen ene reet boeien.
Dan ga je echt op zoek naar een mes om je polsen door te snijden hoor![]()
Hop, hele dag van mn leven weggegooid
Spreek de volgende keer een tijd met ze afquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar serieus, zondag ook he. Ik toon goodwill, vraag of ze komen eten, dan komen ze normaal rond een uur of 4 en blijven ze tot 19.00 of zo.
Om 13.00 gaat de bel.
Ja hoiiiiiii!
Pa zet tv aan en kijkt de hele dag schaatsen.
Ma zit van 13.00 tot 19.00 NON STOP tegen me aan te lullen over dingen die me geen ene reet boeien.
Dan ga je echt op zoek naar een mes om je polsen door te snijden hoor![]()
Hop, hele dag van mn leven weggegooid
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt fucking flipping hell.
Bel ik ook es mn moeder, om te vragen hoe het met de rotmops gaat, want die moest vandaag onder het mes.
Zegt mn pa, ja ach, euthanasie.
GRAPJE![]()
Krijg ik mn ma aan de lijn.
Of ik eerste of tweede paasdag hun trouwdag kom vieren.
Dus ik zeg ja de zevende heb ik wat maar acht OF negen kan ik wel.
Jaaaaaaaa weet jij ergens waar we kunnen overnachten met de hondjes dan????
Dus ik flipte echt compleet, mongolenwijf, geef je dr godverdomme weer es een vinger, wil ze er weer een weekend van maken.
NO WAY IN HELL![]()
Net als dat ze afgelopen zondag mochten komen eten bij me en dat ze dan al om fucking een uur op de stoep staan en de hele hoerige zondag blijven plakken en schaatsen de godganse dag op moet staan.
Er is echt geen normaal gematigd contact mogelijk met die imbeciel
Heeft Rodney haar account nou al geverifieerd?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb fanmail van de mijneCheck facebook
Ja nou dat, ik heb die tv NOOIT aan overdag. Schaatsenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mental note to self: voortaan vragen of ze om vijf uur komen en blijven eten...
nee serieus, wat erg... en helemaal als dan de tv aan gaat. Mijn moeder haast zich inmiddels om de tv uit te zetten als ik kom, omdat ze weet dat ik er een enorme hekel aan heb dat dat ding als bewegend behang dient
Stuur een aangetekende brief.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou dat, ik heb die tv NOOIT aan overdag. Schaatsen![]()
Maar daar heb ik dan minder last van dan van dat non stop getater van mn moeder.
En tijden afspreken met die vrouw, been there done that, never works, die doet wat ze wil en wat haar uitkomt en liegt er glashard over.
NEE HOOR, DAT HAD JE NIET GEZEGD!
Ze zit tegenwoordig op facebook ipv hyvesquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft Rodney haar account nou al geverifieerd?
Ja, ik ben dol op schaatsen, dus dat is het probleem nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dan minder last van dan van dat non stop getater van mn moeder.
En tijden afspreken met die vrouw, been there done that, never works, die doet wat ze wil en wat haar uitkomt en liegt er glashard over.
De mussen vielen zowat van het dak en dan ga je schaatsen kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jeequote:Op woensdag 28 maart 2012 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zit tegenwoordig op facebook ipv hyves
Ik had dat anders graag gewild, maar ik moest vergaderenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De mussen vielen zowat van het dak en dan ga je schaatsen kijken
Ja doei, ik heb dr geblockt. Nu gaat ze stelselmatig bij mijn zussen reageren als Mo of ik ook hebben gereageerd, met compleet debiele post.quote:
misleiding?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:52 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap niet wat Dagobert Duck heeft misdaan
Ik snap die hele post niet, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:52 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:52 schreef Muis006 het volgende:
Zwabs!quote:
Ik heb 1 spongebob boxer al aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet zeker dat die elmo boxers jou echt goed zullen staan
Ik krijg dat Homer en de Boner maar niet uit m'n systeem zodra ik die boxers ziequote:Op woensdag 28 maart 2012 18:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet zeker dat die elmo boxers jou echt goed zullen staan
Oeh, dat klinkt goed!quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:06 schreef Strega het volgende:
Nu zo maar eens bulghur met Marokkaanse balletjes maken
Als ze zich zo doorontwikkelt, wordt het een enorm lekker dingquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Jammer, die van Amalia doet ut niet , ik vind het leuke meisjes!
Ja, lijkt me eigenlijk ook wel ietsquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ze heeft een keimooie mama vind ik dus gek is dat niet, alhoewel, met zo een papa toch wel knap
![]()
Oh ik zie net Paul de Leeuw op tv, ik zag dat kookboek van de week liggen, leuk lijkt me dat zeg
Ik denk dat Alexia heel mooi wordt, Amalia kan ik me echt niet als lekker ding voorstellen, dat blijft gewoon Willem-Alexander.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ze zich zo doorontwikkelt, wordt het een enorm lekker ding
Ja dat van Friso zag ik pas toen iemand het schreef, ik kon niet bedenken wie het nou zou kunnen zijn...quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja echt drie hele andere meisjes, die jongste lijkt op Friso he
Wat voor hond heeft ie dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh Paul heeft het over honden in een blad met Natasj Froger![]()
Hij heeft zelf echt een hele leuke hond, ik kwam hem es tegen samen met Simone Kleinsma op Plein 92 op weg naar Beluga jaren geleden, en toen keek Simone wel naar Chico en Billy en Paul niet, dat viel me wel een beetje tegen eigenlijk
Hoe heet die Peter vd Hurk ofzo, die voorspelde bij Carlo en irene een paar jaar terug dat het jaar daarna nummer 4 zou komen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik had niet gezien dat iemand dat schreef, ik zag die foto en ik dacht jeez das echt net Friso,
Zo gek is dat niet he, van mn zusje lijkt de oudste ook op mij![]()
Ik denk niet dat die nog een vierde nemen toch? Max is toch al 40?
Krijgen ze dalijk een echt mongooltje
Peter, mooie kerel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heet die Peter vd Hurk ofzo, die voorspelde bij Carlo en irene een paar jaar terug dat het jaar daarna nummer 4 zou komen.
Nou Rene is anders ook een pareltje, en vooral zijn oudste en jongste zoon ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zo'n gezicht als Natas moet je het wel goed met honden kunnen vinden.
bög?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Een dikke ouwe lab, hij deed wel es mee in zijn show, hij heeft een naam die in het Zweeds homo betekent of zo
quote:
Nou dat moet dan wel heel erg geweest zijn jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Paul had zo een zuur gezicht toen ik ze tegenkwam dat zelfs IK niet durfde te vragen of ie met de hondjes op de foto wilde ff snel![]()
PAK JE ENCYCLOPEDIE!! Die van Zwabses!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Candy is zo tof he, de naam, en zij ook, alles![]()
Ze heeft een of andere witte fluffy spits, volgens mij zo een finse sledehond, ik kan het duizend keer zeggen maar kom nu ff niet op de naam van het ras
WRAF? Hmmm, daar heb ik een tijd gelee een hoop van weg gedaan, volgens mij heb ik die toen gelezen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Ze stond er es mee in zo een glossy hondenblad een paar jaar geleden, die moet ik nog wel ergens hebben liggen denk ik
vd Vorst?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heet die Peter vd Hurk ofzo, die voorspelde bij Carlo en irene een paar jaar terug dat het jaar daarna nummer 4 zou komen.
Tijd voor een bakje haver dusquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt honger als een paard, weer een paar uur zitten opruimen en de machine begint weer te loeien, tijd voor wat bammetjes
quote:Niet iedereen kijkt er naar, natuurlijk, maar wisten jullie dat de hond in het programma "Lieve Paul" van Paul de Leeuw een deense naam heeft??! Zo grappig. We kwamen er laatst achter dat die hond: Bøsse heet(spreek uit: Busse) En weet je wat dat betekent in het deens? Homo. Vandaar ,natuurlijk! Haha...
Ieejaaaquote:
quote:
quote:
Nou dan doen de Suri-BN'ers het wel beter en hebben ze leukere honden vind ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja Busse, ok Deens dan, bijna goed![]()
![]()
En ik heb ff in Zwab zn hondenboek gebladerd, volgens mij heeft ze een samojeed, of ieg iets wat er sprekend op lijkt
Ja goed hoor, met jou?quote:
met mij gaat het z'n gangetje, en da's voor mij vaak al heel watquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja goed hoor, met jou?
Ga je vrijdag of zaterdag ook meeposten in de live-topiques?
Mooi!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met mij gaat het z'n gangetje, en da's voor mij vaak al heel wat
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Vrijdag HGT, Zaterdag VOH UK (BBC 1)
The Voice UK #4 - Is het al zaterdag?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]is er een live topic voor een UK show?
HGT ben ik nooit een liefhebber van geweest, hou nooit zo van dat appels met pereb vergelijken gebeuren
Ja die jury is ook wel tof, lekker afwisselendquote:
Slaap lekker alvast!quote:
hmmm misschien ga ik ook eens kiekenquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
The Voice UK #4 - Is het al zaterdag?!
En dat ging best als een speer Zaterdag
Dat welquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:27 schreef oh-oh het volgende:
vroegah was t idd altijd tot 23.00, we waren altijd wel voor middernacht thuis, ideaal toch wel hoor
Het was ook lekker!quote:
Gosh, wat een leuke meiden!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, had je die nieuwe foto's van de Prinsesjes al gezien? Geen idee of ze bij Boulevard voorbij zijn gekomen:
Koninklijk Nieuws & Foto's - Deel 10
hoer onwijs bewolkt helaasquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit ff Pauw en Witteman van gisteren terug te kijken![]()
Hier schijnt de zon
HOERRRRRRRRRquote:
Dat is wel heel vroeg jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
Tis dit jaar nóg vroeger, alle hoofdacts stoppen al om 2230![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die niet alleen een gezamelijk email-adres hebben, met beide namen afsluiten maar ook nog in wij-vorm communiceren op MP
Nee wil ik ook niet, want dat zijn mensen die voor kleding aan de deur willen komenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar moet je toch geen handel mee willen drijven?
Maar ik moet bekennen dat ik mezelf erop betrap dat ik kaarten in de wij-vorm schrijf soms.
Ook uit naam van de honden![]()
Dat moet stoppen
Sjon gilt wel zelf hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
Jij moet voor de honden praten, dus dan is het anders
quote:
Geen nasiquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh getver, dat lust ik echt alleen van de Chinees of de Thai of de Surinamer, ik kan dat zelf echt niet lekker maken.
Ik hoef echt niet elke week pastaquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat maakt bij lasagne toch niet uit
Dat bedoel ik met curryquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik door de kipkerrie![]()
Oh fuck it, ik maak denk ik liever kipkerrie met cocos en appel en banaan en ananas en rozijnen dan boboti
Oehquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt zo een lekker recept van mn homo, daar gaat ook jam in en mangochutney![]()
![]()
Als je van beren leren kan, van dikke beren leren kanquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:31 schreef Qwea het volgende:
mo heeft beer geleerd, toen ik in het ziekenhuis lag, dat elke x als de koelkast opengaat hij wat lekkers krijgt.
Dus standaard halen we een extra pak kaas en hamen ook echt ELKE keer staat ie bij die koelkast.
Jee, heeft ie toch nog een minpuntje zeg!quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh
De meneer houdt niet van kokos
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je van beren leren kan, van dikke beren leren kan
Als ik geen vlees at at ik ook vaker pasta denk ik. Kun je het meest mee varierenquote:
Gewoon nog een keer opscheppen danquote:
Ja. Maar goed het is zijn enige minpuntje dus ach.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jee, heeft ie toch nog een minpuntje zeg!
Ik zou hem er niet minder hard om doen geloof ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja. Maar goed het is zijn enige minpuntje dus ach.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou hem er niet minder hard om doen geloof ik
Ja maar ook dat maak ik niet ff lekker zelf, daar heb je zo een superhete brander voor nodig, dat is echt de trucquote:
Is ie sopwaardig?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou hem er niet minder hard om doen geloof ik
Als ik jou was hequote:
nee, want vult, maar snel daarna weer hongerquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer opscheppen dan
Most defquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |