Als ik hem laat liggen is het ook niet goedquote:
Oehquote:
Ja en daarom kan het wel, als ik er een 3 jaar geleden aan had getrokken hadden ze me voor gek verklaard. Pipo de clown, oléquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Die rode broeken zijn helemaal in geloof ik he
welke "trend" mis ik?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Die rode broeken zijn helemaal in geloof ik he
Zoeen om je benen te bedekken.quote:
ja ok. dus gewoon een normale broek maar dan in de kleur rood, geen raar modelletje ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoeen om je benen te bedekken.
Twee pijpen, een rits en een knoop maar soms uitsluitend knopen.
Skinny model meestalquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ok. dus gewoon een normale broek maar dan in de kleur rood, geen raar modelletje ofzo?
Ik denk dat het gewoon toevallig is dat ik dan enkel die rode ziequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh die skinny dingen dat dat in felle kleuren hip is, wist ik maar niet dat t specifiek rood was
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
als ik ongesteld ben is het meestal niet felrood heur, die bruinrode vlekken zie je ook in zo;n jeans wel
Als jouw broek er dan zo uitziet dan is er echt iets mis hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook echt de neiging om te denken dat iemand ongesteld is![]()
LOLquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jouw broek er dan zo uitziet dan is er echt iets mis hoor
Ik draag wel rode bovenkleding en jurkjes. Maar een broek, nee dankjequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Nee maar what the hell, waarom zou je in godsnaam met knalrood gaan lopen? Mijn collega zei vanochtend al 'is opoe op bezoek', nou ja dat dus![]()
Ja precies!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik draag wel rode bovenkleding en jurkjes. Maar een broek, nee dankje
Ja geel en aqua vind ik gewoon lelijk, maar dat is dan 'gewoon lelijk', maar rood is Pipoquote:
Hehe, ja is ook zo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die gele groene blauwe en roze niet echt veel beter hoor.
Ik ga naakt hoor, dikke lul drie bier die mij in een rode krijgt!quote:
Ik had rood aan toen we in Mestreech warenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind rood sowieso echt geen mooie kleur.
Chico staat rood wel leuk. Maar ik zou er zelf nooit iets in hoeven.
Ik heb wel es ooit rode puma's gehad, die waren wel dope
Dat heb ik ook, maar heeft niks met m'n maat te maken, oh nee toch wel, m'n maat voeten door het smalle pijpjequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik kom met mijn poten sowieso net in n skinny jeansmaar lelijk is t zeker
ik heb forse kuiten en bovenbenen dusja dan lukt t ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar heeft niks met m'n maat te maken, oh nee toch wel, m'n maat voeten door het smalle pijpje
Maar een skinny is toch in elke maat wel te krijgen, en ook met stretch misschien?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb forse kuiten en bovenbenen dusja dan lukt t ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |