Noten en vis is inderdaad goed!quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:17 schreef deerntie het volgende:
Eerder poepte ik 1 x per dag.. maar sinds ik aan het lijnen ben is het 1x in de 2/3 dagen. En het gaat er ook veel lastiger uit allemaal. Eerde kon ik sneller poepen als dat ik kon plassen, maar nu... pff.. Vanochtend ook weer bijna een half uur op de wc gezeten, met ontzettende buikpijn![]()
Maargoed, we kunnen de gezonde vetten toer eens proberen.. vooral vis/noten toch? Of zijn er meer dingen die (relatief) veel goede vetten bevatten?
of gewoon een kannetje ad-tenquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Noten en vis is inderdaad goed!
Ook in plantaardige oliën zitten die goede vetten, dus bijv. in olijfolie, wat je over een salade zou kunnen gieten
quote:
Daar is maar 1 smiley goed voor..quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
lepel olijfolie op nuchtere maag, en snel wegspoelen, werkt ook
Anders heb je toch ook van die capsules?quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:43 schreef deerntie het volgende:
Alleen jammer dat ik niet echt een grote vis/noten liefhebber ben.. 1x in de week wil nog wel denk ik, maar elke dag gaat me niet lukkenMaar goed, vlees bakken in olijfolie moet ook wel lukken denk ik.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
lepel olijfolie op nuchtere maag, en snel wegspoelen, werkt ook
Vast wel, maar ik ben niet heel erg van de pilletjes enzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:45 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Anders heb je toch ook van die capsules?
Oh, dat valt best mee!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:11 schreef RandomMoron het volgende:
Vakantieschade na 3,5 week niet letten op wat je eet, vruchtensappen drinken en wat alcohol hier en daar : +2,5 kil
hoeveel champagne was het?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:05 schreef Audreyoot het volgende:
He ik was een halve kilo lichter vanochtend. Conclusie; van champagne en een suikerwafel val je af
Maar het feest is voorbij, ik ga weer gezond doen!
Daar is minstens 1,5 kg zo weer van 'verdwenen'quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:11 schreef RandomMoron het volgende:
Vakantieschade na 3,5 week niet letten op wat je eet, vruchtensappen drinken en wat alcohol hier en daar : +2,5 kil
Ja.. Dat had ik gistermorgen dus, gewoon een kilo zwaarder dan de dag ervoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel champagne was het?
Ik ben ook altijd lichter de ochtend na een flinke zuup, de dag daarna echter vaak een kilo zwaarder
Oh joy haha! Een halve fles. Ik heb me toch best goed ingehouden vind ik zelfquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel champagne was het?
Ik ben ook altijd lichter de ochtend na een flinke zuup, de dag daarna echter vaak een kilo zwaarder
oooh, da's opwarmen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:56 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Oh joy haha! Een halve fles. Ik heb me toch best goed ingehouden vind ik zelf
haha, herkenbaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik word geeeeekkkk hier. Ben gisteren onder de zonnebank geweest, een whopping 12 minuten. Heb over mijn hele achterlijf (dat is vast geen woord) jeuk. Jeukerdejeukjeuk. JEUK!
Beterschap!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een subtiel topictitel.
Bij deze haat ik ziek zijn. Volgens mij mag ik het wel griep noemen. Al krijg ik inmiddels alweer wat voedsel binnen.
O.2 boterhammen met pindakaas
T. Banaan
L. 2 boterhammen met sandwichspread o.i.d
T. Smoothie
D. nog geen flauw idee, iets simpels
Ik weet niet hoeveel je hiervan binnen houdt/krijgt, maar je lijstjes zijn echt een enorme verbetering tov een tijd geleden, CotS!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een subtiel topictitel.
Bij deze haat ik ziek zijn. Volgens mij mag ik het wel griep noemen. Al krijg ik inmiddels alweer wat voedsel binnen.
O.2 boterhammen met pindakaas
T. Banaan
L. 2 boterhammen met sandwichspread o.i.d
T. Smoothie
D. nog geen flauw idee, iets simpels
Eetstoornistechnisch gaat het eigenlijk heel erg goed (en dan voor mij, niet de stoornis). Ik voel me goed, niet schuldig. Ik val nog steeds af (minder snel, maar dat is prima) en ik ben gewoon blij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je hiervan binnen houdt/krijgt, maar je lijstjes zijn echt een enorme verbetering tov een tijd geleden, CotS!En beterschap verder
![]()
Oh, maak jij je smoothies met of zonder zuivel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben smoothies gaan drinken omdat ik heel goedkoop zo'n apparaat tweedehands vond ik natuurlijk veel te weinig zuivel binnen kreeg. Dus ik gooi er een kwak magere yoghurt in (ongeveer 200ml). En het lukt me zo beter om 2x fruit te eten op een dag
-----
Dat uitzieken gaat wel lukkenheerlijk lui op bed met een pc te liggen koukleumen op een elektrische deken
Dank u![]()
t is dat dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
beterschap Cots!
Wat een kutwoord trouwens, purgeren
Ik vind het echt zo'n therapiewoordquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
beterschap Cots!
Wat een kutwoord trouwens, purgeren
Gewoon je vinger in je strot steken en kotsen <3 klinkt beter ja.quote:
'obstipatie'quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
purgeren vind ik net zoiets als "gemeenschap hebben" en "darmbeweging hebben"
ik neuk ook gewoon lieverquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
purgeren vind ik net zoiets als "gemeenschap hebben" en "darmbeweging hebben"
Oh dat je anus verstopt zit?quote:
Nou sorry hoor maar vrijen vind ik wat anders dan keihard neukenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... omg... jullie zijn zo schattig subtiel![]()
Je hebt het ook over toiletgang in plaats van schijten. Je hebt het ook over vrijen i.p.v keihard neuken. Enzovoorts... Net zo duidelijker, klinkt alleen wat "vriendelijker"
Dit dus, van mij hoeft het niet allemaal bot, grof en direct. Soms kun je best een beetje subtiel zijn... al vind ik 'toiletgang' wel ver gaan. Ik zeg gewoon 'poepen' of 'naar de wc gaan' *eerste tegen vriendjelief, tweede tegen de rest van de wereld*quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... omg... jullie zijn zo schattig subtiel![]()
Je hebt het ook over toiletgang in plaats van schijten. Je hebt het ook over vrijen i.p.v keihard neuken. Enzovoorts... Net zo duidelijker, klinkt alleen wat "vriendelijker"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |