quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
Zo ik ben nu weer weg, accu is leeg.
Jojoortje is heldin. Lulring een hoerenjong. Wie legt 't Ayamehr even uit?
.
quote:Nadat het woensdag tot een officieel akkoord kwam tussen Feyenoord en Anthony Lurling, onderging de aanvaller donderdagmiddag in het Rotterdamse Sportmedisch Adviescentrum en in het Dijkzigt ziekenhuis uitgebreide medische onderzoeken. Als daaruit blijkt dat er geen medische reden is om Lurling niet te contracteren, dan tekent de Brabander op zo kort mogelijke termijn een contract dat hem tot 2006 aan Feyenoord verbindt. En daarmee gaat er voor Lurling een droom in vervulling: ‘Toen ik van mijn zaakwaarnemer Rodger Linse hoorde dat Feyenoord belangstelling voor me had, heb ik hem gelijk gezegd dat hij het maar moest regelen. Dit is de club waar ik naartoe wilde. Er waren ook wat mogelijkheden in Duitsland en in Engeland, maar die clubs vielen in het niet bij Feyenoord. Deze club past bij mij, door de speelstijl en door de manier waarop het publiek achter het elftal staat. Ik denk alleen maar aan onze laatste competitiewedstrijd hier, toen we 2-1 voorstonden en een man meer hadden. Verloren we toch nog omdat dat geweldige Legioen er achter ging staan… ja, dat vind ik iets geweldigs, want ik ben zelf een echte publieksspeler.’ Lurlings band met de Rotterdamse volksclub is niet van vandaag of gisteren. ‘Als echte Bosschenaar ben ik van origine natuurlijk een Den Bosch-supporter, maar vanaf mijn 16e, 17e kom ik ook regelmatig in de Kuip’, vertelde de 25-jarige Lurling, die tot nog toe één keer bij de selectie van het Nederlands elftal zat. ‘Dat kwam doordat mensen als Cor Adriaanse, Chris Dekker en Jan Gösgens bij de club gingen werken. Zij waren afkomstig van Den Bosch. Ik kon zeer regelmatig aan een kaartje komen en dan kwam ik graag naar de Kuip. Zo heb ik heel wat mooie duels in een kolkende Kuip gezien en dan ontstaat er vanzelf een band met zo’n club. Dan dacht ik wel eens: als je hier toch zou kunnen voetballen… daarom heb ik ook geen moment getwijfeld toen de mogelijkheid zich voordeed.’
waar blijven de picsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
De moeder van hij die niet genoemd mag worden is er toch ook 1 ?
Gaan er nog meer mensen van de redactie? De Snor wellicht?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:51 schreef De_kromme het volgende:
Jongens, ik kom jullie ondersteunen a.s. zaterdag. Wie zit er naast het uitvak? Die krijgt een biertje van deze Hagenees.
Neh, gewoon met Feijenoord-maten. De Snor trekt Feijenoord niet zo, logisch ook eigenlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaan er nog meer mensen van de redactie? De Snor wellicht?
Ik heb sinds dit jaar voor het eerst in 2 jaar geen scc meer, wegens werk en ik woon ook nog een flink stukkie van Rotterdam af. Kan helaas zaterdagavond niet, had zo graag gewildquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neh, gewoon met Feijenoord-maten. De Snor trekt Feijenoord niet zo, logisch ook eigenlijk.
Waar zit jij in het stadion?
In de NRC staat dat er winkeltjes en appartementen in kunnen komen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:24 schreef Sjapoela het volgende:
Om nog even in te haken op de discussie over de eventuele sloop van de kuip, de kuip IS een monument, en mag en zal dus ook niet gesloopt worden.
Wat er wel mee gebeurt, geen idee
Ja, probeer het maar goed te praten...quote:Feyenoord zoekt passende naamgever voor nieuwe stadion
28 maart 2012
In Feyenoord Magazine laat stadiondirecteur Jan van Merwijk weten in gesprek te zijn met kandidaten om te dienen als naamgever van het nieuwe stadion. 'Ik vrees dat als je een goed en groot stadion wilt neerzetten, het onvermijdelijk is dat er een naamgever wordt gezocht. Ook al is het zo dat grote gebouwen in Rotterdam in de volksmond vaak toch een andere naam krijgen, zo is de Kuip ook ooit ontstaan. Er is interesse van partijen om naamgever te worden. We zoeken een partij die bij ons past. De voorkeur gaat bijvoorbeeld niet uit naar een Russische gasleverancier.'
quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, probeer het maar goed te praten...
Toch bedankt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:25 schreef Grifte het volgende:
@Toilutpaper en @aryaMehr,
Woon op half uurtje van Zwolle, bij Meppel. DM/PM maar is als je wat nodig hebt, kijk ik wel wat ik kan doen.
Edit: Zie net dat ik maar 1 (?) kaart kan bestellen bij m'n SCC, dacht altijd 2...
http://nos.nl/video/356344-de-kuip-een-bewogen-75-jaar.htmlquote:De Kuip, 75 jaar sfeer en emotie
Stadion Feyenoord 'De Kuip'
Toegevoegd: dinsdag 27 mrt 2012, 14:03
Op 27 maart 1937 werd in Rotterdam-Zuid Stadion Feijenoord geopend. Beter bekend als de Kuip. Een stadion dat veel voetbalfans als het mooiste van Nederland beschouwen.
En dat voor een stadion zonder toeters en bellen. De bouw begon in de economisch en politiek onzekere jaren 30. Het moest vooral simpel en functioneel worden. Maar wel met twee verdiepingen. Uniek voor Nederland.
Sfeer
Op basis van kille rationaliteit heeft het stadion weinig bijzonders. Het zijn juist irrationele dingen die de Kuip maken tot wat het is: sfeer, emotie en herinnering. Volgens de kenners is de akoestiek er beter, je zit er dichter op het veld en er is meer historie geschreven dan in welk ander stadion in Nederland. En in tegenstelling tot bij 'de vijand' in Amsterdam; de grasmat in de Kuip is altijd goed.
Niet alleen voor de fans is het stadion bijzonder, ook voor de spelers is het al 75 jaar een genot er te mogen spelen. Een optreden in de Kuip is onlosmakelijk verbonden met sfeer, die soms bijna religieuze omvang krijgt.
De twaalfde man
Het beste voorbeeld is de mythe van het legioen als twaalfde man. De fanatieke fans geven de spelers het idee dat ze niet alleen staan. Dat er een twaalfde man met hen meespeelt.
Het begint al bij de gang naar het veld. Stadion-directeur Jan van Merwijk legt uit waarom dat zo'n bijzondere ervaring is. "De spelers zien ook die klep opengaan, die horen ook het geluid toenemen en dan opeens kijk je al die 50.000 mensen recht in de ogen. Dat zijn speciale momenten."
Het einde
Ook dit instituut van het Nederlandse voetbal heeft niet het eeuwige leven. Tijdens de Tweede Wereldoorlog zou de Duitse bezetter het stadion voor oorlogsdoeleinden hebben willen afbreken. Vanaf de jaren 80 werd er ook door de club en de gemeente zelf over een eventueel einde voor de Kuip nagedacht.
Volgens directeur Van Merwijk moet er een nieuwe Kuip op een andere locatie komen. "We zitten aan de grens van onze mogelijkheden hier. En dat is een worsteling tussen gevoel en verstand. Vanuit emotie zeg je fantastisch, nooit meer weggaan. Maar het verstand zegt dat we gaan achterlopen, dat we dingen gaan missen."
Wat er ook met het stadion zal gebeuren. Eén ding zal nooit verdwijnen. 75 jaar sfeer, herinnering en emotie van de laatste echte voetbaltempel van Nederland.
Een nieuw stadion ga je niet weer de Kuip noemen. Er is maar één stadion die "de Kuip" als naam mag dragen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:48 schreef AryaMehr het volgende:
Ik mag hopen dat ze de naam niet veranderen. Ongeacht of het commercieel interessanter is of niet, sommige niet-materiële zaken zijn wat mij betreft onbetaalbaar.
Hoe ze het ook noemen, het zal toch een eigen naam krijgen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:48 schreef AryaMehr het volgende:
Ik mag hopen dat ze de naam niet veranderen. Ongeacht of het commercieel interessanter is of niet, sommige niet-materiële zaken zijn wat mij betreft onbetaalbaar.
Zeker niet aan een Feyenoord-icoon verbonden het stadionnaam?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe ze het ook noemen, het zal toch een eigen naam krijgen.
Coen Moulijn stadion.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker niet aan een Feyenoord-icoon verbonden het stadionnaam?
Staat in Wenen inderdaad.quote:
Wat een held is het ook.quote:'Uit schaamte keek ik zelfs niet meer naar Studio Sport'
27/03/2012 23:55
Het leven van Ruben Schaken ziet er een stuk mooier uit dan een jaar geleden. Naast zijn basisplaats bij Feyenoord bestiert de 29-jarige aanvaller een voetbalschool in Lelystad.
Vorig jaar zag hij het licht. 'Ik weet dat ik geen Cristiano Ronaldo ben, maar ik kan echt wel een balletje trappen. Alleen wat ik liet zien, was minder dan niks. Ik keek zelfs geen Studio Sport meer, want het deed pijn als ik mezelf zag schutteren. Ik schaamde me voor mezelf', zegt de aanvaller deze week in Voetbal International .
Een knieblessure dwong Schaken zijn gedachten te verleggen naar zijn toekomst. 'Ik zat aan de keukentafel, te mijmeren vooral. Wat moest ik na mijn carrière?' Het antwoord bleek een voetbalschool. En dat bepaalde zijn standplaats.
Want ondanks zijn moeizame eerste seizoen bij Feyenoord, had Schaken over belangstelling niet te klagen. 'Ik had nu in het buitenland kunnen spelen. Tijdens de laatste winterstop wilden allerlei clubs me hebben', zegt de aanvaller. 'Er was een club die zó veel geld bood, dat ik nu dicht bij financiële onafhankelijkheid was geweest.'
'Maar is dát het dan? Is geld zo belangrijk? Ik ben altijd egoïstisch geweest: waar ik ging, gingen mijn vrouw en kinderen', vervolgt Schaken, die inmiddels zijn rust en geluk heeft gevonden. 'Door voor Feyenoord te kiezen, koos ik ook voor mijn familie en de voetbalschool. Genoeg mensen verklaren mij voor gek dat ik het grote geld heb laten lopen, maar ik heb nu iets gevonden wat onbetaalbaar is: geluk.'
Het grote geld laten lopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Staat in Wenen inderdaad.
[..]
Wat een held is het ook.
Ben wel benieuwd welke club voor hem een miljoenensalaris overhad dan is een paar ton op jaarbasis voor mij ook mogelijkquote:
WAAROM is die mongool niet getransferedquote:Want ondanks zijn moeizame eerste seizoen bij Feyenoord, had Schaken over belangstelling niet te klagen. 'Ik had nu in het buitenland kunnen spelen. Tijdens de laatste winterstop wilden allerlei clubs me hebben', zegt de aanvaller. 'Er was een club die zó veel geld bood, dat ik nu dicht bij financiële onafhankelijkheid was geweest.'
Geloof er ook geen reet van maar ach laat hem lekker makkelijk scoren op zich een prima gozer volgens mij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hij is 29, als ie echt nog een financiële klapper had kunnen maken, dan had die voetbalschool toch ook wel een paar jaar kunnen wachten. Of dan had ie even iemand anders erop gezet. Lijkt mij..
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 28-03-2012 om 10:45:36#Feyenoord en Kelvin Leerdam hebben een vervolgafspraak gepland om te praten over verlenging van zijn contract. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 28-03-2012 om 10:46:17Met Jerson Cabral is #Feyenoord in een minder ver gevorderd stadium. Met Cabral is dan ook nog geen vervolgafspraak gepland. reageer retweet
Verkopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:11 schreef Guidetti het volgende:
Cabral moeten ze echt verkopen. Dat wordt echt niets meer.
Dat lukt Van Geel wel hoor, die vangt daar wel 4-5 miljoen voor ofzo. Kijk maar eens wat hij voor Wijnaldem ving.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Verkopen![]()
Net alsof iemand daarvoor geld op tafel gaat leggen. Die gaat over een paar jaar transfervrij naar De Graafschap of RKC.
Wijnaldum met Cabral vergelijkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat lukt Van Geel wel hoor, die vangt daar wel 4-5 miljoen voor ofzo. Kijk maar eens wat hij voor Wijnaldem ving.
Man, de keren dat Cabral dit seizoen een voorzet bij een medespeler heeft weten af te leveren zijn op 1 hand te tellen(van een vuurwerkslachtoffer wel te verstaan).quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat lukt Van Geel wel hoor, die vangt daar wel 4-5 miljoen voor ofzo. Kijk maar eens wat hij voor Wijnaldem ving.
Mwa. Zit op dit moment gewoon in een verschrikkelijke vormdip.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:11 schreef Guidetti het volgende:
Cabral moeten ze echt verkopen. Dat wordt echt niets meer.
Jij vindt Wijnaldem zoveel beter?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wijnaldum met Cabral vergelijken
Nicequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef Happel het volgende:
Lamprou & Vlaar gisteren bij vieren 75 jarig bestaan de Kuip met supporters.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Paul-89 het volgende:
Die Lamprou is altijd overal bij, altijd vrolijk en altijd erg meelevend op de bank. Mooie kerel.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef DonRaja het volgende:
Damn dat ik het nu pas door heb...
Die blauwe verlichting bij de Kuip: Doordat Happel nu geen elite groene haas meer is, hebben de blauwe stokstaarten gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zul je zien; Krijgen ze nu ook een stadionverbod van de KNVB....quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef Happel het volgende:
Lamprou & Vlaar gisteren bij vieren 75 jarig bestaan de Kuip met supporters.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schei toch gauw uit man, met je 4-5 miljoen voor Cabral.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jij vindt Wijnaldem zoveel beter?
Die is de koning aan het worden van gemiste kansen.
Is buiten de Kuip, hè. Niet er binnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zul je zien; Krijgen ze nu ook een stadionverbod van de KNVB....
Zoals Knut ook zegt, zit Cabral in een enorme dip - die kan echt wel beter en heeft veel potentie. Dat het er bij ons niet uitkomt, wil niet zeggen dat het ergens anders net zo is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Schei toch gauw uit man, met je 4-5 miljoen voor Cabral.
Hopelijk is hij volgend seizoen weg. In tegenstelling tot bijna álle andere jonge spelers in de selectie is bij hem geen enkele positieve ontwikkeling merkbaar.
Ik kan me best voorstellen dat het gewoon niet meer lukt bij zo'n jongen als Cabral, met de ladingen stront die hij wekelijks over zich heen krijgt. Je komt op een gegeven moment gewoon in zo'n negatieve flow terecht, om dan je actie's te maken is lastig hoor..quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Schei toch gauw uit man, met je 4-5 miljoen voor Cabral.
Hopelijk is hij volgend seizoen weg. In tegenstelling tot bijna álle andere jonge spelers in de selectie is bij hem geen enkele positieve ontwikkeling merkbaar.
Ik vind Wijnaldum wel echt een keertje of 10 beter dan die Cabral. Cabral zou in deze vorm bij geen enkele eredivisieclub in de basis staan en al helemaal niet in combinatie met die grote waffel van hem.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jij vindt Wijnaldem zoveel beter?
Die is de koning aan het worden van gemiste kansen.
Laten we hopen dat hij zich herpakt net zoals Schaken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat het gewoon niet meer lukt bij zo'n jongen als Cabral, met de ladingen stront die hij wekelijks over zich heen krijgt. Je komt op een gegeven moment gewoon in zo'n negatieve flow terecht, om dan je actie's te maken is lastig hoor..
Mulder had imo net zo'n ontwikkeling door kunnen maken als Cabral. Als hij ook al na een wedstrijd of 5 werd uitgefloten door het eigen publiek of de blunder tegen Ajax wel punten had gekost.
"Cassie" is idd een baas!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:28 schreef Caland het volgende:
Lamprou is sowieso een baas man. Weet nog wel dat hij een keer met Jong Feyenoord het hand in hand uit volle borst aan het meezingen was.
Het kan 2 kanten op gaan met die jongen: De kant van hij-die-niet-genoemd-mag-worden of de kant van zo'n speler, die niks wordt bij ons, maar de sterren van de hemel speelt bij een andere club.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind Wijnaldum wel echt een keertje of 10 beter dan die Cabral. Cabral zou in deze vorm bij geen enkele eredivisieclub in de basis staan en al helemaal niet in combinatie met die grote waffel van hem.
En volgens mij ook gewoon een talentvolle keeper, maar ik heb hem bijna niet zien spelen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Paul-89 het volgende:
Die Lamprou is altijd overal bij, altijd vrolijk en altijd erg meelevend op de bank. Mooie kerel.
Ik zie veel vergelijkingen met die Assaidi. Die speelde ook zo blind en egoïstisch in zijn De Graafschap en begin Heerenveen-periode. Maar kreeg daar wel tot op zekere hoogte de ruimte voor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het kan 2 kanten op gaan met die jongen: De kant van hij-die-niet-genoemd-mag-worden of de kant van zo'n speler, die niks wordt bij ons, maar de sterren van de hemel speelt bij een andere club.
Ik zie hem niet 1-2-3 uit die dip komen bij ons, zeker nu Cissé z'n vorm lijkt te vinden.
Klotezooiquote:Ook meewerken aan jullie project zou een enorme (mogelijk verwarrende) overlap geven, om die reden niet netjes zijn ten opzichte van de supportersgroep die al enige maanden bezig is met en bij ons en zou bovendien te veel beslag leggen op de organisatie hier.
Tuurlijk is dat lastig. Maar Cabral had in het begin veel goodwill. Heel veel zelfs. En dat heeft hij allemaal zelf verspeeld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat het gewoon niet meer lukt bij zo'n jongen als Cabral, met de ladingen stront die hij wekelijks over zich heen krijgt. Je komt op een gegeven moment gewoon in zo'n negatieve flow terecht, om dan je actie's te maken is lastig hoor..
Ik zei toch dat het niets zou wordenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klotezooi. Klein stukje uit de mail die ik vandaag van de club ontving. Zonder de permissie en steun van de club wordt het vrijwel onmogelijk hier iets mee te doen.
.
Wat ben je toch een kneusje. Waarom niet meer posten onder je normale account?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het niets zou worden
Ja, ga een feestje bouwen jongenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het niets zou worden
Jammer, mijn aanbieding blijft nog wel staan hoor. Zo lang het maar geen docu over hooliganism wordt ofzo...quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, ga een feestje bouwen jongen.
Ik ben absoluut nog niet klaar hiermee hoor. Hoogstens gaat de context nu compleet veranderen. Een ode aan het legioen ofzo. Of het leven uit het dag van <willekeurige-persoon-die-interessant-is-en-te-koppelen-aan-de-club>. Ik kijk wel.
Ik kan in ieder geval beginnen met herschrijven.
Het wordt gewoon te prijzig als de club weigert de beelden vrij te geven en weigert Van Geel / Guidetti voor de camera te gooien.
Hij is te klein, 1.75 ofzo en dat valt gewoon niet te compenseren. 1.80 is gewoon echt de ondergrens maar ook alleen te compenseren als je erg goede sprongkracht hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En volgens mij ook gewoon een talentvolle keeper, maar ik heb hem bijna niet zien spelen.
Dat eerste. Als het een verlenging is hoef je helemaal niks te doen, behalve betalen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:26 schreef Grifte het volgende:
Even mbt tot de uitkaart, anderhalve week geleden hier hadden we hier toch dat gedoe met seizoenskaart verlengen. Toen heb ik hem ook verlengd, en daarbij een uitkaart aangevraagd. Is het nu de bedoeling dat ik een brief thuis krijg en die moet terugsturen met gegevens/pasfoto, of moet ik er zelf achter aan?
Ja ik heb m'n seizoenskaart wel verlengd, maar de uitkaart voor het eerst aangevraagd, dus die niet 'verlengd'. Of blijft met dit gegeven je antwoord hetzelfde?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat eerste. Als het een verlenging is hoef je helemaal niks te doen, behalve betalen.
Ja, blijft hetzelfde. Bij de bevestiging van je SCC verlenging zal een brief zitten om een pasfoto e.d. op te sturen. Ik moest daarvoor een keer naar een dichtsbijzijnd fotowinkeltje die door Feyenoord was aangewezen. Al is dat volgens mij niet meer zo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja ik heb m'n seizoenskaart wel verlengd, maar de uitkaart voor het eerst aangevraagd, dus die niet 'verlengd'. Of blijft met dit gegeven je antwoord hetzelfde?
Dat was echt de grootste onzin ooitquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, blijft hetzelfde. Bij de bevestiging van je SCC verlenging zal een brief zitten om een pasfoto e.d. op te sturen. Ik moest daarvoor een keer naar een dichtsbijzijnd fotowinkeltje die door Feyenoord was aangewezen. Al is dat volgens mij niet meer zo.
quote:'Ik ben nog steeds blij dat ik van Feyenoord naar Chelsea ben gegaan'
Bron: Voetbalzone.nl
Nathan Aké bereikte afgelopen week met Oranje Onder-17 voor de tweede keer op rij het EK. De zeventienjarige verdediger annex middenvelder is een van de grootste talenten van Nederland en heeft het naar zijn zin bij Chelsea. "Ik ben nog steeds blij dat ik vorig jaar van Feyenoord naar Chelsea ben gegaan. Ik woon in een gastgezin in Cobham, vlakbij het trainingscomplex. Dat bevalt uitstekend."
"Ik ben niet iemand die snel heimwee krijgt en de mensen bij ik inwoon zijn heel aardig", vertelt Aké aan NUsport. Bovendien komen mijn ouders een of twee keer per maand over en woont en werkt mijn broer in Londen. Hij helpt me waar hij kan, ik zie hem elk weekend. Ik heb pas geleden gehoord dat ik mag aansluiten bij het tweede, terwijl ik nog A-junior ben. Je kunt dus zeggen dat ik goed op schema lig.”
"Eerst wil ik dit seizoen met Chelsea de FA Youth Cup te winnen", vertelt Aké over zijn doelstellingen bij Chelsea. "We staan in de halve finale, dus we maken een goede kans. Aan het eind van het seizoen wil ik met Oranje Onder-17 weer Europees kampioen worden. En wat er volgend seizoen gebeurt, zien we wel. Dan kom ik vast bij het tweede van Chelsea en hoop ik mezelf net zo hard te blijven ontwikkelen als ik nu doe. Verder kijken heeft geen zin."
quote:Cabral stelt Van Geel voor probleem
Feyenoord heeft een vervolgafspraak gepland met Leerdam over het openbreken en verlengen van zijn 2013 aflopende contract. Over een week gaan beide partijen weer met elkaar om de tafel. ‘Ik ben blij dat die afspraak staat,’ zegt technisch directeur Martin van Geel.
‘We willen verder met Kelvin.’ Datzelfde geldt voor Jerson Cabral. Van Geel voerde al een eerste oriënterend gesprek met Weezenberg, de zaakwaarnemer van de buitenspeler, maar hoorde daarna niks meer. Hoewel de td er geen deadline aan verbindt, zit hij met de situatie in zijn maag.
‘Ik moet even kijken hoe ik hiermee omga, dat is alles wat ik erover wil zeggen,’ aldus Van Geel, de vorige week al wel praatte met de keepers Erwin Mulder en Ronald Graafland. ‘Dat waren gesprekken. De jongens zullen op korte termijn reageren. Uiteraard hopen we op een snel akkoord.’
Ah ok, bedankt. Heb nog wel ergens een pasfoto liggen van vorige zomer voor m'n rijbewijs.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, blijft hetzelfde. Bij de bevestiging van je SCC verlenging zal een brief zitten om een pasfoto e.d. op te sturen. Ik moest daarvoor een keer naar een dichtsbijzijnd fotowinkeltje die door Feyenoord was aangewezen. Al is dat volgens mij niet meer zo.
Sloeg echt nergens op inderdaad, moest je ook nog ééns zo'n bordje/papiertje met een nummer voor je houden om het gevangenis-effect compleet te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was echt de grootste onzin ooit
Nou, komende decennia mogen ze die beesten 's nachts vanuit Blijdorp stiekem in die Kuip mikken dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |