Feijenoord heeft de DUURSTE seizoenskaarten van Nederland. Wat een mongolen zitten er ook op Fok!quote:Schooier: armoedzaaier, bedelaar, dalver, vagebond, bandiet, landloper, leegloper, zwerver
nou enquote:
Hij is er weer hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
Schooiers.
[..]
Feijenoord heeft de DUURSTE seizoenskaarten van Nederland. Wat een mongolen zitten er ook op Fok!
armoeidzaaiers klopt wel als club zijndequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
Schooiers.
[..]
Feijenoord heeft de DUURSTE seizoenskaarten van Nederland. Wat een mongolen zitten er ook op Fok!
Trieste zooi. Zo dichtbij, avondwedstrijdje, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ze nooit mensen meenemen, ook niet naar de Kuip.
Oh, jij bent er ook weer?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
Schooiers.
[..]
Toen ik hier de titel "Feijenoord, moosite van allemaal" had liepen er ongeveer 300.000 man te janken dat ik een 'voetbalgerelateerde TT had verzonnen" en verging de wereld haastquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nou en
elkaar een beetje fucken is leuk man
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nou en
elkaar een beetje fucken is leuk man
stewards, ze lijken er nooit plezier in te hebben namelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
Sowieso, welke mongool gaat er gedwongen naar het voetbal dan?
jij bent dan gewoon een achterlijke mongoolquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen ik hier de titel "Feijenoord, moosite van allemaal" had liepen er ongeveer 300.000 man te janken dat ik een 'voetbalgerelateerde TT had verzonnen" en verging de wereld haast.
Sowieso ik wil niet weten hoe die face van je er in 't echt uitziet, maar dat moet idd al een troll op zich zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Al dat gejank altijd. Het enige wat ik doe is mensen fokken, ook in het dagelijks leven.
Tsja, ze hebben al jarenlang als excuus dat het zo duur is en ze er nooit winnenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Trieste zooi. Zo dichtbij, avondwedstrijdje, wat wil je nog meer?
En vrijwillig naar de Kuip gaan, liever niet inderdaad. Maar als er me een kaartje wordt aangeboden en we gaan met een grote groep maten, vind ik het denk wel prima. Die uitsupporters die er zijn helemaal gekdraaien
.
Niet doen Steven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent dan gewoon een achterlijke mongool
kut leven heb je danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Al dat gejank altijd. Het enige wat ik doe is mensen fokken, ook in het dagelijks leven.
Voor X zat bij Utrecht thuis een KENKERdikke negert steward, echt dik in de 100 kilo. Hij keek ZO verdrietig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stewards, ze lijken er nooit plezier in te hebben namelijk
check de post icon manquote:
Nee voor Ajax zijn, dan ben je lekker bezigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ergens snap ik het niet hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor X zat bij Utrecht thuis een KENKERdikke negert steward, echt dik in de 100 kilo. Hij keek ZO verdrietig.
Ik stond daar met mijn camera te filmen. Roep ik tegen die mafkees "He stewardje, LACHEEEEEEEEEEEH. Het leven is mooi hoor!". Hele vak begon 'm lastig te vallen daarna.
Zal wel goed verdienen dus...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
Je moet sowieso wel een enorme hekel aan voetbal hebben wil je de hele wedstrijd met je rug naar het veld zitten.
Één van de stewards van Ajax is een collega van mijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ergens snap ik het niet hoor
Die knakkers mogen gratis naar het voetbal en nog lopen ze zielig te doen dat ze en zwaar leven hebben en moeilijk te kijken
Ik ben elk jaar weer een godsvermogen kwijt aan Ajax
Ondanks dat het een hagenees is kan ik altijd wel lachen om hemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij dan wel niet van jou vindt.
En om mij niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ondanks dat het een hagenees is kan ik altijd wel lachen om hem
Watquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Één van de stewards van Ajax is een collega van mij. Gassie is echt to-taal niet begaan met zijn club. Als ik op 'm in zit te zeiken komt er alleen zo'n schamper lachje vanaf
.
Ik begrijp dat echt niet.
Smakeloos figuur.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ondanks dat het een hagenees is kan ik altijd wel lachen om hem
kloptquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven is zijn interesse in mij verloren toen ik in werkelijkheid geen 14 bleek te zijn. Sindsdien vind ik hem eng.
ja maar dan kan ik je toch alsnog een achterlijke mongool vindenquote:
terecht, is toch een hoerquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik je toch alsnog een achterlijke mongool vinden
FOTO LULLOquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
Gasten, ik ben er vandoor in m'n griekse gewaadLater, deze man gaat ff die smatjes hosselen like never before.
![]()
So loooonnnng gay boyysss!
alleen wanneer ie zijn beren pyjama aan heeftquote:
Conditie test zit er niet in iig bleek tijdens de Wesley zaakquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Volgens mij is geen enkele steward in de ArenA voor Ajax
Dat zijn allemaal melkert-banen voor die gasten die niet eens knijpers kunnen maken
Maar hij weet zelf dat het een achterlijke debiel is, dat zal je hem ook nooit zien ontkennen denk ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind je die Hagenees ook een achterlijke mogool of valt dat dan wel weer mee?
Ik dacht eerst dat het 3 gasten waren die het veld op rende tot het bleek dat die 2 achterste idd stewards warenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Conditie test zit er niet in iig bleek tijdens de Wesley zaak
hahahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Conditie test zit er niet in iig bleek tijdens de Wesley zaak
maak geen fat2 horquote:
Evenementenhal he, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen wel raar is dat wanneer ik rook wanneer ik bier haal in de ArenA die gasten wel vliegensvlug zijn om mij aan te spreken erover
quote:
Net parkeerwachten die kunnen hun ontiegelijk dikke reet ineens ook snel verplaatsen zodra ze je naar een auto zien lopen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen wel raar is dat wanneer ik rook wanneer ik bier haal in de ArenA die gasten wel vliegensvlug zijn om mij aan te spreken erover
Stop gewoon met roken, smerige zooi dat het is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
Sowieso, als ik ooit niet meer mag roken tijdens het wedstrijdbezoek van mijn club moet ik er ernstig over gaan nadenken om nog te gaan.
Op het vak heb ik er geen last van, het is serieus alleen wanneer ik bier ga halen of ga pissen dat ze lopen te jankenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
Sowieso, als ik ooit niet meer mag roken tijdens het wedstrijdbezoek van mijn club moet ik er ernstig over gaan nadenken om nog te gaan.
het is een hoerquote:
Sowieso al het feit dat het niet mag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op het vak heb ik er geen last van, het is serieus alleen wanneer ik bier ga halen of ga pissen dat ze lopen te janken
Je werkt op de 6e verdieping?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
Op het werk heb ik 300 mensen onder mij.
dat sowieso jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso al het feit dat het niet mag.Kansloos.
tuurlijk, jij bent indo tochquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou ze onder mij willen werken denk je?
Ik ben grasmaaier op het kerkhof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben grasmaaier op het kerkhof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Ipv naar de Kuip, misschien vaker in de ArenA komen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef The_Groove het volgende:
Achjoh, elke voetbal fan moet een keer in de Kuip hebben gezeten en de sfeer vanaf Feyenoord kant proeven. Mooi man die beleving.
Helaas lukt dat in de Arena maar 5x per jaar max.
Kom heel vaak naar de Arena, 2x in m'n leven in de Kuip geweest.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ipv naar de Kuip, misschien vaker in de ArenA komen?
elke keer wanneer je er komt en je bent er 2 x geweest?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kom heel vaak naar de Arena, 2x in m'n leven in de Kuip geweest.
Overigens is de Kuip wel zo krakkemikkig qua bouw dat ik elke keer bang ben dat het hele zooitje in elkaar klapt.
Dat ligt meer aan je eigen onwetendheid dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kom heel vaak naar de Arena, 2x in m'n leven in de Kuip geweest.
Overigens is de Kuip wel zo krakkemikkig qua bouw dat ik elke keer bang ben dat het hele zooitje in elkaar klapt.
Elke keer als ik mensen zie springen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
elke keer wanneer je er komt en je bent er 2 x geweest?
ik doe alsof ik van niks weetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maakt niet uit Steven hij heeft gelijk dat weet jij ook.
Van mij mag dat zooitje in elkaar klappen tijdens hun gespring en gezang wie niet springt die is een jood anders hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Elke keer als ik mensen zie springen?
Wat een holbewoner haat weerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van mij mag dat zooitje in elkaar klappen tijdens hun gespring en gezang wie niet springt die is een jood anders hoor
is geen haat, ik zeg het uit liefdequote:
Vak410 is niet de grootste groepering nee, maar Zuid begint ook aardig mee te doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
Sowieso galmt alles door in die betonnen bak. Daarom zal je ook nooit met het hele stadion sfeer kunnen maken. Buiten dat er sowieso maar een relatief kleine groep is die dat uberhaupt doet
het heeft wat jaren geduurd maar het begin is er iddquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vak410 is niet de grootste groepering nee, maar Zuid begint ook aardig mee te doen.
boefje hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:41 schreef De_kromme het volgende:
410 zijn allemaal puisterige pubertjes die denken dat ze Ajax hebben opgericht.
Ik ga denk ik toch wel even die Breda supporters gek maken a.s. zaterdag, met pijn in mijn hart though.
Geen smoesjes relnicht of je gaat omdat je wil of je blijft thuis. Voor nu Joop Braakhekke die aan zijn wcbril snuift.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:41 schreef De_kromme het volgende:
410 zijn allemaal puisterige pubertjes die denken dat ze Ajax hebben opgericht.
Ik ga denk ik toch wel even die Breda supporters gek maken a.s. zaterdag, met pijn in mijn hart though.
Dat wordt wel mooiquote:
Ja gaat zijn gangetje, 3weken terug nieuwe baan begonnen waardoor ik het gewoon druk heb dus dat neemt mijn tijd in beslag op dit momentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat wordt wel mooi. Hoe is het steven? Tijdje niet gezien ouwe. Jij komt en verdwijnt als de zon jongen.
Alsof Ajax Europa ingaatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gaat zijn gangetje, 3weken terug nieuwe baan begonnen waardoor ik het gewoon druk heb dus dat neemt mijn tijd in beslag op dit moment
Nu ff veel uren maken zodat ik in het nieuwe seizoen weer europese trips kan maken met Ajax
Heb dat geprobeerd maar was meer aan zuipen dan lerenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alsof Ajax Europa ingaat. Je kan beter in het moment leven. Partij lekker weer laatste tijd, gewoon genieten jongen. Je kan beter gaan studeren, elke dag leren daarna zuipen
.
Wat doe jij dan precies. Universiteit denk ik met je HBO opmerkingen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:09 schreef De_kromme het volgende:
Jezus, je hebt gewoon VWO afgerond? Ik dacht dat jij echt een simpele arbeider was. Beter fix je gewoon een HBO'tje iig.
Yup, Economie. En ik heb niks tegen het HBO hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doe jij dan precies. Universiteit denk ik met je HBO opmerkingen?
Ja manquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:52 schreef ajacied4lf het volgende:
De zon schijnt, de lucht is blauw, VBL'ers kom maar gauw!
Wat een weertje weer
Dat rijmt maar het snappen doe ik niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:52 schreef ajacied4lf het volgende:
De zon schijnt, de lucht is blauw, VBL'ers kom maar gauw!
Wat een weertje weer
Je hoeft niet altijd alles te snappen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat rijmt maar het snappen doe ik niet.
Ik moet zo een Natuurkunde- en Frans proefwerk maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga buiten werken.
Ik ben ook buiten aan het leren.
Vandaar, maar ik wacht nog ff de zon staat pas over een uur in mijn tuin.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:00 schreef De_kromme het volgende:
Truffels ga je namelijk ook helemaal niks van snappen. Je gaat jezelf helemaal gekmaken.
Lekker naar buiten nu, geniet ervan vandaag boys.
Boefje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet zo een Natuurkunde- en Frans proefwerk maken.
Ach, van Frans hangt er allemaal grammatica op het bord waarvan de surveillanten niets merken.
Die docent zit links van het bord. Ik rechts en het hangt voor mijn neus. Alleen hopen dat niet iedereen vooraan gaat zitten.quote:
Ik wilde precies hetzelfde postenquote:
welken danquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde posten.
Ik ga je aangeven bij je leraar, Ajacied. Ik weet welke school je zit.
NEEquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vlietland college, toch?
Naja goed, ik ben naar buiten. Succes met je proefwerken, laters.
Sorry hoor, maar economie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yup, Economie. En ik heb niks tegen het HBO hoor.
Zo, ik ga maar weer eens op één oor liggen. Morgen wordt de mooiste dag van het jaar, dus allemaal vroeg uit de veren. En neem vrij van je werk![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar economie?Ik moet altijd lachen om mensen die Economie omschrijven als wetenschap. Ja, menswetenschap ja. Geen exacte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 12:46:39 ]
Je zit op de bovenste verdieping in het bezemhok?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
Op het werk heb ik 300 mensen onder mij.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 13:06:22 ]
De drank zit er nog steeds een beetje in.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
YOOOOOOOOOOOOO BOELERRSSSSS
Alles goed?
Sta nog te tollen hier man. Tololololollllquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De drank zit er nog steeds een beetje in.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 13:09:27 ]
AH man. Smaken nog een beetje waterig, maargoed.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aardbeienboer moet hier nog langskomen.
Lekker VI'tje lezen.
En na dit seizoen laat hij Feyenoord weer dood neervallen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
'John Guidetti heeft Feyenoord gereanimeerd'.
Perfect verwoord
Iddquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
'John Guidetti heeft Feyenoord gereanimeerd'.
Perfect verwoord
Nee, gereanimeerd en van de IC af geholpen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En na dit seizoen laat hij Feyenoord weer dood neervallen.
Dood neervallen gaat wat ver. Zou voor z'n ontwikkeling goed zijn om nog een jaar te blijven denk ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En na dit seizoen laat hij Feyenoord weer dood neervallen.
Hier ist alles gut.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
AH man. Smaken nog een beetje waterig, maargoed.
Hoeist met de boys hier dan?
Klopt, klopt. Ik 'hoop' ook dat hij blijft. Al denk ik dat het niet gebeurt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dood neervallen gaat wat ver. Zou voor z'n ontwikkeling goed zijn om nog een jaar te blijven denk ik
Mja, probleem met de mediahype is dat hij zichzelf kan gaan overschatten en meteen naar een (semi-) topclub wilquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Ik 'hoop' ook dat hij blijft. Al denk ik dat het niet gebeurt.
Dit ook he.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ist alles gut.
Straks ff Bio en Engels leren.
Eerst VI lezen
Zo is hij wel ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, probleem met de mediahype is dat hij zichzelf kan gaan overschatten en meteen naar een (semi-) topclub wil
Denk niet dat hij zichzelf overschat, want een subtopper zou prima zijn voor 'm. We hopen alleen dat hij toch nog een jaartje blijft en we dat gat kunnen overbruggen. Kwalitatief is hij de Eredivisie wel redelijk ontgroeid.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, probleem met de mediahype is dat hij zichzelf kan gaan overschatten en meteen naar een (semi-) topclub wil
Hmm, ik ontken ook niet dat 'ie goed isquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk niet dat hij zichzelf overschat, want een subtopper zou prima zijn voor 'm. We hopen alleen dat hij toch nog een jaartje blijft en we dat gat kunnen overbruggen. Kwalitatief is hij de Eredivisie wel redelijk ontgroeid.
Sowieso komt het meer van de kant van de club en de supporters denk ik. Wij hebben hem nodig, hij heeft alle opties daarentegen op andere kansen. Het zou prachtig zijn, maar ik zie het echt niet gebeuren eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, ik ontken ook niet dat 'ie goed is
Maar goed, voor Feijenoord zou het fantastisch zijn als hij nog ff bleef.. We zullen zien
Blackjack Greg, of wat was 't ook alweer?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat je het intellect van deze jongen ernstig onderschat. Het is Crackwhorey niet.
Je merkt het nu al aan zijn gedrag man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat je het intellect van deze jongen ernstig onderschat. Het is Crackwhorey niet.
Blackcardquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blackjack Greg, of wat was 't ook alweer?
Gastje is 19 he vriend. Die moet nog volwassen worden. Elke jonge gast van 19 die ik ken zou onder deze omstandigheden 10x zo gek gaan doen als Guidetti nu doet. Dus vind het al een prestatie dat hij zich nog relatief normaal kan gedragen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je merkt het nu al aan zijn gedrag man.
en waarom gelijk weer een Ajacied erbij halen?![]()
Geen idee, heb het in ieder geval vaak gelezen in de live topicsquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat was 't verhaal daarachter ook alweer? Durfde wel eens een kaartje te leggen toch?
Snap ik. Heb daar ook niks over gezegd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is 19 he vriend. Die moet nog volwassen worden. Elke jonge gast van 19 die ik ken zou onder deze omstandigheden 10x zo gek gaan doen als Guidetti nu doet. Dus vind het al een prestatie dat hij zich nog relatief normaal kan gedragen.
Hey ouwe stoner, ben je ook weer wakker? Ik heb gvd heel de weekomzet van Jupiler vannacht weggetikt en stond er om 11 uur weer naast. Jij komt nu pas aankakken. Give me one valid reason for this behaviour!quote:
Nou onze John flipt 'm aardig hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje is 19 he vriend. Die moet nog volwassen worden. Elke jonge gast van 19 die ik ken zou onder deze omstandigheden 10x zo gek gaan doen als Guidetti nu doet. Dus vind het al een prestatie dat hij zich nog relatief normaal kan gedragen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou onze John flipt 'm aardig hoorMaar je zou mij niet in het veld moeten hebben nee. Ik zou naar een meid in het publiek wijzen, aan mijn lul gaan sjorren en pijpbewegingen maken na een hattrick tegen Twente, Ajax en Vitesse
Vrouwelijke collega is trouwens boos op me.
"Ben je op de motor" (kom binnen in motorbroek, jas, laarzen, helm in mijn hand)
"Nee, met de bus, vertrouw het niet meer..."
Mag niet meer sarcastisch doen van mijn andere collega's.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou onze John flipt 'm aardig hoorMaar je zou mij niet in het veld moeten hebben nee. Ik zou naar een meid in het publiek wijzen, aan mijn lul gaan sjorren en pijpbewegingen maken na een hattrick tegen Twente, Ajax en Vitesse
Vrouwelijke collega is trouwens boos op me.
"Ben je op de motor" (kom binnen in motorbroek, jas, laarzen, helm in mijn hand)
"Nee, met de bus, vertrouw het niet meer..."
Mag niet meer sarcastisch doen van mijn andere collega's.
Raar volk die Feyenoorders.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]No shit. Lig hier kapot van 't lachen.
![]()
Ja jezus hoe dom kan je zijnquote:
Die opmerking man. Ik zou echt kapot gaan als ik die in 't echt zou horen.quote:
Zit in de trein. Van Maastricht naar Enschede.. ben al van af Vrijdag nuchter.. gister dag vrij genomen... Me overdag de tyfus verveelt in Genk.. Allemaal omdat me vriendin jarig was Maandag... Ben ik 16 juli jarig 3x raden wie er dan met vakantie is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey ouwe stoner, ben je ook weer wakker? Ik heb gvd heel de weekomzet van Jupiler vannacht weggetikt en stond er om 11 uur weer naast. Jij komt nu pas aankakken. Give me one valid reason for this behaviour!
Laat dat meisje lekker man. Laat haar wel 1 ding beloven: Als ze terug is heeft ze veel goed te maken en moet ze je verplicht de hele eerste helft van Nederland-Duitsland pijpen met een biertje in je hand.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit in de trein. Van Maastricht naar Enschede.. ben al van af Vrijdag nuchter.. gister dag vrij genomen... Me overdag de tyfus verveelt in Genk.. Allemaal omdat me vriendin jarig was Maandag... Ben ik 16 juli jarig 3x raden wie er dan met vakantie is.
Ja, dat hou je nog wel even. Toch schiet het de laatste weken vooral echt flink op.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het 'gebouw' wel ja maar wat een teringzooi is het nog steeds. Grote bouwput.
Die overloop brug van perron naar perron is het normaal dat het zo beweegt? Stond daar Vrijdag op dacht dat het zou instorten man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het 'gebouw' wel ja maar wat een teringzooi is het nog steeds. Grote bouwput.
Vooral het volk dat er rondloopt bedoel je.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat hou je nog wel even. Toch schiet het de laatste weken vooral echt flink op.
Lelijker dan het station zoals het er uitzag kan ook haast niet. Wat een gedrocht zeg, met die lage smalle voetgangerstunnel
Denk dat jij dat zelf was Mikey.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die overloop brug van perron naar perron is het normaal dat het zo beweegt? Stond daar Vrijdag op dacht dat het zou instorten man.
Kreeg ooit teveel geld terug bij die plee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral het volk dat er rondloopt bedoel je.Vond dat hele station echt totaal niet representatief voor Rotterdam. Straalde totaal niks groots uit ofzo. Enige pluspunt zijn die wc's op dat eerste perron. Gewoon 50 cent droppen en heerlijk je blaas legen op een schone plee.
quote:Steve McClaren noemt de geruchten dat hij mogelijk in dienst treedt als technisch directeur van de Engelse bond voetbalbond 'grote onzin.' De oefenmeester wees het gerucht woensdag direct naar het rijk der fabelen. "Zo'n functie ambieer ik helemaal niet", benadrukte de Engelsman aan TC Tubantia. "Ja, over tien jaar wil ik misschien een keer achter het bureau zitten. Nu absoluut niet."
Schavuit die je me daar bent!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Kreeg ooit teveel geld terug bij die plee.
[ afbeelding ]
Nee want de laatste smoke was in Enschede..quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat jij dat zelf was Mikey.
Nog nooit gehad en kan 't me ook niet voorstellend dat het de bedoeling is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee want de laatste smoke was in Enschede..
Ik,was lekker Rotterdam kijken op dat ding lopen mensen langs heel die brug heen en weer.
En niks anders.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een schobbejak, ik zeg het je! Rapalje is het!
Hmmm, warm is het wel gelukkigquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ff douchen en dan in de zon zitten tussen de heerlijke wijven op de uni. Al wordt t nu op een of andere manier vaagjes bewolkt hier.
Yay! of nee ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:10 schreef Caland het volgende:
Hoor net dat ik vrijdag naar een 90's party ga met o.a......Mental Theo![]()
Mental Theo is de grootste droeftoeter ooit, ouwe pedofiel.quote:
Mijn god zeg.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:10 schreef Caland het volgende:
Hoor net dat ik vrijdag naar een 90's party ga met o.a......Mental Theo![]()
Aldus de man die gisteren verkapt carnaval heeft gevierd.quote:
Idd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus de man die gisteren verkapt carnaval heeft gevierd.
Ik had er vorig jaar een in het sportpalijs van VTM.. Leuk man van de live act kende ik alleen milk inc en captain jack..quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Mental Theo is de grootste droeftoeter ooit, ouwe pedofiel.
Verder zijn die feestjes altijd wel lachen, veel bekenden, hoop bezopen wijven.
Lijkt me stug. Captain Jack is al ruim 2 jaar dood ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had er vorig jaar een in het sportpalijs van VTM.. Leuk man van de live act kende ik alleen milk inc en captain jack..
Die negers lijken toch allemaal op elkaar joh.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Captain Jack is al ruim 2 jaar dood ofzo.
-edit-
In 2005 al overleden dus.
Idd. Of je nu Captain Jack of BMI op dat podium zet. Niemand heeft 't door.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die negers lijken toch allemaal op elkaar joh.
Jij moest toch leren?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Anyway, Ik ga lekker de wijde wereld in en ff een terraske opzoeken
Dat zei ik daar ook.. Maar dat was een hoax aldus de belgen.. Dan heeft vtm dus de boel opgelicht..quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Captain Jack is al ruim 2 jaar dood ofzo.
-edit-
In 2005 al overleden dus.
Lekker een ranja bestellen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Anyway, Ik ga lekker de wijde wereld in en ff een terraske opzoeken
Wie spelen er.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker een ranja bestellen.
Van half 4 tot half 8 werkenWel lekker op tijd voor het voetbal vanavond.
Messi tegen AC Milan...quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie spelen er.Ben echt ff alles kwijt vandaag. Te lui om google op te zoeken.
Ok. Mooie pot dan. Ga er wel ff voor zitten denk ik.quote:
Ja hoor prima, was gister weer even in Tilburg (vandaar de file). Maar nog voor het eind van Apoel-Madrid alweer thuis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Mooie pot dan. Ga er wel ff voor zitten denk ik.
Met jou alles ok voor de rest? Al uit de file ondertussen?
Dan heb je het beste gemist?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor prima, was gister weer even in Tilburg (vandaar de file). Maar nog voor het eind van Apoel-Madrid alweer thuis.
Dat is dan wel meteen voor een heel groot feest.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net als die andere van hem..
Helaas is onze Gigi D. Ook afgezakt naar het niveau 90s party..
Altans zijn naam stond op een affice wat ik vandaag zag hangen in Genk.
Gewoon een 90s party.. Milk inc komt ook weer.. Stumperds T-Spoon ook dat is dan wel weer vet..quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is dan wel meteen voor een heel groot feest.
Ja, maar die heet L'Amour Toujours.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
I'll fly with you is toch ook van hem?
Ik ontwijk graag wraps, lasagnequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij hebt niks te kiezen. Je eet was je ma voor je op tafel zet.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij hebt niks te kiezen. Je eet was je ma voor je op tafel zet.
Mag toch hopen dat hij een grapje kan waarderenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe nou niet, hij heeft al een hekel aan PSV-ers....
Ik waardeer het hoor. Ik heb niets tegen jou, niets tegen Buitendam, niets tegen Geo4, Niets tegen mrstylo en rubbereend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat hij een grapje kan waarderen
Ach, er zijn altijd users die een grap of wat kritiek verkeerd opvatten. Users die voor welke ploeg dan ook zijn. Dat is zowel het voor- als nadeel van een openbaar forum he.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
en tevens als ik wat negatiefs over PSV zeg, dan kan hij daar zo verzuurd op reageren als hij dat leest
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen vind ik Davy irritant. Met hem valt niet te discussieren; nooit argumenten (als hij ze gebruikt zijn het slappe) en kan nooit inhoudelijk goed discussieren
Ga je hier ook al door triest pubertje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
en tevens als ik wat negatiefs over PSV zeg, dan kan hij daar zo verzuurd op reageren als hij dat leest
eindelijk komt hij eens. Waar ging je vanmiddag heen. Ik was wel benieuwd waarom jij Strootman prefeerde voor 't EK?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ga je hier ook al door triest pubertje?
Laatste quote klopt sowieso nietKom een met quotes.
Kom eens van die kast af manquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ga je hier ook al door triest pubertje?
Laatste quote klopt sowieso nietKom een met quotes.
Hoezo eindelijk? Andere mensen komen ook buiten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eindelijk komt hij eens. Waar ging je vanmiddag heen. Ik was wel benieuwd waarom jij Strootman prefeerde voor 't EK?Want dat omdat hij vaker in oranje heeft gestaan is onzin
Hij blijft mij toch heletijd aanvallenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:37 schreef GGMM het volgende:
Genoeg weer.
Stap eens over die trieste irritaties heen en geef elkaar een kusje.
Ik was ook buiten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo eindelijk? Andere mensen komen ook buiten.
Ventileer je mening eens wat meer. Slappe verkondiging. Ik wil wel eens meer weten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Marwijk gaat sowieso Strootman meenemen voor de bank. En misschien basis.
Heeft ook al binnen een jaar 10 wedstrijden voor NL mee gedaanWaarvan de meeste in de basis.
Denk toch dat de basis de Jong - van Bommel wordt. Poll: Strootman
Waarom grijp jij nou weer in?! laat Guitarist jongu!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:37 schreef GGMM het volgende:
Genoeg weer.
Stap eens over die trieste irritaties heen en geef elkaar een kusje.
Een gewone - goede - discussie is oké, elkaar persoonlijk aanvallen nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom grijp jij nou weer in?! laat Guitarist jongu!
Ik geef alleen mijn mening over je. Dat is niet aanvallen vriend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij blijft mij toch heletijd aanvallenZie je toch zelf ook mag ik hopen.
Er wordt gevraagd wie Bert gaat meenemen. Ik zeg Strootman omdat hij al een jaar bijna altijd in de basis staat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ventileer je mening eens wat meer. Slappe verkondiging. Ik wil wel eens meer weten.
Of komt het zo opjagend over?
Hij heeft er blijkbaar geen zin in ofzo, laat hem dan ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening over je. Dat is niet aanvallen vriend.
En ik vind het alleen jammer dat je zo weinig veel in een discussie inbrengt.
Mag ik toch wel zeggen?
huh?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening over je. Dat is niet aanvallen vriend.
En ik vind het alleen jammer dat je zo weinig veel in een discussie inbrengt.
Mag ik toch wel zeggen?
Ik vind dat een zinloos argument. Bert zal ook wel hebben opgemerkt dat hij in toppers ondersneeuwt en dat kan je tegen Duitsland en Portugal niet gebruiken. Vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er wordt gevraagd wie Bert gaat meenemen. Ik zeg Strootman omdat hij al een jaar bijna altijd in de basis staat.
Lijkt mij toch vrij duidelijk. Wat snap je niet?
Omdat Toivonen baas isquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
-_Guitarist_-
TitaToivonaar!
Nieuwe onderschrift omdat je voortaan dingen kan laten verdwijnen?
Valt wel mee. Hij wil graag dat je inhoudelijk reageert,verder reageert hij wat overdreven idd door 3 keer hetzelfde te zeggen, dat moet hij niet doen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij blijft mij toch heletijd aanvallenZie je toch zelf ook mag ik hopen.
Welke toppers? Tegen Duitsland was iedereen slecht en tegen Engeland deed hij niet mee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat een zinloos argument. Bert zal ook wel hebben opgemerkt dat hij in toppers ondersneeuwt en dat kan je tegen Duitsland en Portugal niet gebruiken. Vandaar mijn vraag
Stevenze zie ik zelden meer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
Davy is op zich nog wel Oke. De ECHTE mongool is Stevenzenl.
Serieus, ben je zo dom om te begrijpen dat ik ook doel op nederlandse topwedstrijdenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke toppers? Tegen Duitsland was iedereen slecht en tegen Engeland deed hij niet mee.
Volgens mij gaat het erom hoe hij in Oranje het doet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus, ben je zo dom om te begrijpen dat ik ook doel op nederlandse topwedstrijden
Maar het is ook moeilijk jouw serieus nemen omdat je bij elke kans die je krijgt Strootman afzeikt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus, ben je zo dom om te begrijpen dat ik ook doel op nederlandse topwedstrijden
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het is ook moeilijk jouw serieus nemen omdat je bij elke kans die je krijgt Strootman afzeikt.
Tsja, Tegen Finland zou Cruijff er nog 3 inschieten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom hoe hij in Oranje het doet.
Elia zal ook wel beter spelen bij het nederlands elftal dan bij Juventus. van Persie ook beter bij Arsenal.
Strootman tegen Finland
actie-reactie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het is ook moeilijk jouw serieus nemen omdat je bij elke kans die je krijgt Strootman afzeikt.
Dat zwakt eigenlijk jou punt een beetje af..quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De meerderheid van FOK! en zelfs Johan Derksen vindt dat Strootman gehyped is. Kern van waarheid dus.
Dit dus, was al aan het typen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zwakt eigenlijk jou punt een beetje af..
Gehyped? De hype is inmiddels over hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De meerderheid van FOK! en zelfs Johan Derksen vindt dat Strootman gehyped is. Kern van waarheid dus.
Zou hij een keer doorhebben dat wij expres overdreven Strootman de hemel in prijzen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
actie-reactie.
Hij neemt het Stootmangefap te serieus.
Hype ging nog heel lang door hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gehyped? De hype is inmiddels over hoor.
Strootman heeft zeker de potentie om een heel grote te worden, maar op dit moment lijkt z'n groei wat stil te staan. Geeft ook niet, hij is nog jong.
Dit dus. Hij heeft ook de pech dat hij PSV moet dragen, daar is hij niet aan toe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gehyped? De hype is inmiddels over hoor.
Strootman heeft zeker de potentie om een heel grote te worden, maar op dit moment lijkt z'n groei wat stil te staan. Geeft ook niet, hij is nog jong.
Dat is voor jullie meer te hopen dan voor ons, hehequote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Ach joh, heerlijk manlaat Strootman lekker presteren zoals hij deed de afgelopen wedstrijd.
Doel om mijn mening af te zwakken terwijl het niet expres is?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou hij een keer doorhebben dat wij expres overdreven Strootman de hemel in prijzen?
Ik hoop het, zou een stuk schelen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou hij een keer doorhebben dat wij expres overdreven Strootman de hemel in prijzen?
Net als met Eriksen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit dus. Hij heeft ook de pech dat hij PSV moet dragen, daar is hij niet aan toe.
Hij doet het in Oranje goed, maak je niet druk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is voor jullie meer te hopen dan voor ons, hehe
Dit was een positieve en goede vergelijkingquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet meteen Ajax erin betrekken, nergens voor nodig.
Het is nooit nodig om Ajax ergens bij te betrekken, nooit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet meteen Ajax erin betrekken, nergens voor nodig.
Klopt.quote:
aah fuck, te laat....quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Dat is het verschil met een Van Rhijn bijvoorbeeld, die naast Vertonghen speelt en daarom foutjes kan maken. Die ontwikkelt zich bijvoorbeeld heel goed. Ik hou m'n hart daarom vast voor volgend seizoen wat hem betreft.
Kijk, Clasie laat ook in mindere potjes zijn kwaliteit schijnen, en in toppers is hij er altijd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
Strootman mag Clasies schoenen nog niet eens poetsen.
Dat idee heb ik met Marcelo .. (lach maar)quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Dat is het verschil met een Van Rhijn bijvoorbeeld, die naast Vertonghen speelt en daarom foutjes kan maken. Die ontwikkelt zich bijvoorbeeld heel goed. Ik hou m'n hart daarom vast voor volgend seizoen wat hem betreft.
Wel met de tong schoonlikken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
Strootman mag Clasies schoenen nog niet eens poetsen.
Goede inbreng. met name het vuurwerk dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:55 schreef DonRaja het volgende:
Even ter compensatie voor dat Ajax/PSV geneuzel, twee bazenfoto's uit het Feyenoordtopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je ooit al eens de nederlandse versie van 9gag gezien?
Dat is te bedroevend hoe het met de humor in ons land gesteld is.
www.9nag.nl
fakkels dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is toch geen vuurwerk.. echt vuurwerk moet je niet in je hand houden
Heette niet voor niets Cartmanquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Is dat Happel op de tweede foto rechts?
Zo kun je ook reageren naar Fok!, maar beide hebben veel bezoekers dus blijkbaar vinden mensen het leuk.quote:
Zul je zien dat die klotebelgen l'OM gaan uitzenden..quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu maar eens aan school werken voordat #milbar begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |