Feijenoord heeft de DUURSTE seizoenskaarten van Nederland. Wat een mongolen zitten er ook op Fok!quote:Schooier: armoedzaaier, bedelaar, dalver, vagebond, bandiet, landloper, leegloper, zwerver
nou enquote:
Hij is er weer hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
Schooiers.
[..]
Feijenoord heeft de DUURSTE seizoenskaarten van Nederland. Wat een mongolen zitten er ook op Fok!
armoeidzaaiers klopt wel als club zijndequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
Schooiers.
[..]
Feijenoord heeft de DUURSTE seizoenskaarten van Nederland. Wat een mongolen zitten er ook op Fok!
Trieste zooi. Zo dichtbij, avondwedstrijdje, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ze nooit mensen meenemen, ook niet naar de Kuip.
Oh, jij bent er ook weer?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
Schooiers.
[..]
Toen ik hier de titel "Feijenoord, moosite van allemaal" had liepen er ongeveer 300.000 man te janken dat ik een 'voetbalgerelateerde TT had verzonnen" en verging de wereld haastquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nou en
elkaar een beetje fucken is leuk man
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nou en
elkaar een beetje fucken is leuk man
stewards, ze lijken er nooit plezier in te hebben namelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
Sowieso, welke mongool gaat er gedwongen naar het voetbal dan?
jij bent dan gewoon een achterlijke mongoolquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen ik hier de titel "Feijenoord, moosite van allemaal" had liepen er ongeveer 300.000 man te janken dat ik een 'voetbalgerelateerde TT had verzonnen" en verging de wereld haast.
Sowieso ik wil niet weten hoe die face van je er in 't echt uitziet, maar dat moet idd al een troll op zich zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Al dat gejank altijd. Het enige wat ik doe is mensen fokken, ook in het dagelijks leven.
Tsja, ze hebben al jarenlang als excuus dat het zo duur is en ze er nooit winnenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Trieste zooi. Zo dichtbij, avondwedstrijdje, wat wil je nog meer?
En vrijwillig naar de Kuip gaan, liever niet inderdaad. Maar als er me een kaartje wordt aangeboden en we gaan met een grote groep maten, vind ik het denk wel prima. Die uitsupporters die er zijn helemaal gekdraaien
.
Niet doen Steven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent dan gewoon een achterlijke mongool
kut leven heb je danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Al dat gejank altijd. Het enige wat ik doe is mensen fokken, ook in het dagelijks leven.
Voor X zat bij Utrecht thuis een KENKERdikke negert steward, echt dik in de 100 kilo. Hij keek ZO verdrietig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stewards, ze lijken er nooit plezier in te hebben namelijk
check de post icon manquote:
Nee voor Ajax zijn, dan ben je lekker bezigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |