Feijenoord heeft de DUURSTE seizoenskaarten van Nederland. Wat een mongolen zitten er ook op Fok!quote:Schooier: armoedzaaier, bedelaar, dalver, vagebond, bandiet, landloper, leegloper, zwerver
nou enquote:
Hij is er weer hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
Schooiers.
[..]
Feijenoord heeft de DUURSTE seizoenskaarten van Nederland. Wat een mongolen zitten er ook op Fok!
armoeidzaaiers klopt wel als club zijndequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
Schooiers.
[..]
Feijenoord heeft de DUURSTE seizoenskaarten van Nederland. Wat een mongolen zitten er ook op Fok!
Trieste zooi. Zo dichtbij, avondwedstrijdje, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ze nooit mensen meenemen, ook niet naar de Kuip.
Oh, jij bent er ook weer?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
Schooiers.
[..]
Toen ik hier de titel "Feijenoord, moosite van allemaal" had liepen er ongeveer 300.000 man te janken dat ik een 'voetbalgerelateerde TT had verzonnen" en verging de wereld haastquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nou en
elkaar een beetje fucken is leuk man
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nou en
elkaar een beetje fucken is leuk man
stewards, ze lijken er nooit plezier in te hebben namelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
Sowieso, welke mongool gaat er gedwongen naar het voetbal dan?
jij bent dan gewoon een achterlijke mongoolquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen ik hier de titel "Feijenoord, moosite van allemaal" had liepen er ongeveer 300.000 man te janken dat ik een 'voetbalgerelateerde TT had verzonnen" en verging de wereld haast.
Sowieso ik wil niet weten hoe die face van je er in 't echt uitziet, maar dat moet idd al een troll op zich zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Al dat gejank altijd. Het enige wat ik doe is mensen fokken, ook in het dagelijks leven.
Tsja, ze hebben al jarenlang als excuus dat het zo duur is en ze er nooit winnenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Trieste zooi. Zo dichtbij, avondwedstrijdje, wat wil je nog meer?
En vrijwillig naar de Kuip gaan, liever niet inderdaad. Maar als er me een kaartje wordt aangeboden en we gaan met een grote groep maten, vind ik het denk wel prima. Die uitsupporters die er zijn helemaal gekdraaien
.
Niet doen Steven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent dan gewoon een achterlijke mongool
kut leven heb je danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Al dat gejank altijd. Het enige wat ik doe is mensen fokken, ook in het dagelijks leven.
Voor X zat bij Utrecht thuis een KENKERdikke negert steward, echt dik in de 100 kilo. Hij keek ZO verdrietig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stewards, ze lijken er nooit plezier in te hebben namelijk
check de post icon manquote:
Nee voor Ajax zijn, dan ben je lekker bezigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ergens snap ik het niet hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor X zat bij Utrecht thuis een KENKERdikke negert steward, echt dik in de 100 kilo. Hij keek ZO verdrietig.
Ik stond daar met mijn camera te filmen. Roep ik tegen die mafkees "He stewardje, LACHEEEEEEEEEEEH. Het leven is mooi hoor!". Hele vak begon 'm lastig te vallen daarna.
Zal wel goed verdienen dus...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
Je moet sowieso wel een enorme hekel aan voetbal hebben wil je de hele wedstrijd met je rug naar het veld zitten.
Één van de stewards van Ajax is een collega van mijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ergens snap ik het niet hoor
Die knakkers mogen gratis naar het voetbal en nog lopen ze zielig te doen dat ze en zwaar leven hebben en moeilijk te kijken
Ik ben elk jaar weer een godsvermogen kwijt aan Ajax
Ondanks dat het een hagenees is kan ik altijd wel lachen om hemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij dan wel niet van jou vindt.
En om mij niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ondanks dat het een hagenees is kan ik altijd wel lachen om hem
Watquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Één van de stewards van Ajax is een collega van mij. Gassie is echt to-taal niet begaan met zijn club. Als ik op 'm in zit te zeiken komt er alleen zo'n schamper lachje vanaf
.
Ik begrijp dat echt niet.
Smakeloos figuur.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ondanks dat het een hagenees is kan ik altijd wel lachen om hem
kloptquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven is zijn interesse in mij verloren toen ik in werkelijkheid geen 14 bleek te zijn. Sindsdien vind ik hem eng.
ja maar dan kan ik je toch alsnog een achterlijke mongool vindenquote:
terecht, is toch een hoerquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik je toch alsnog een achterlijke mongool vinden
FOTO LULLOquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
Gasten, ik ben er vandoor in m'n griekse gewaadLater, deze man gaat ff die smatjes hosselen like never before.
![]()
So loooonnnng gay boyysss!
alleen wanneer ie zijn beren pyjama aan heeftquote:
Conditie test zit er niet in iig bleek tijdens de Wesley zaakquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Volgens mij is geen enkele steward in de ArenA voor Ajax
Dat zijn allemaal melkert-banen voor die gasten die niet eens knijpers kunnen maken
Maar hij weet zelf dat het een achterlijke debiel is, dat zal je hem ook nooit zien ontkennen denk ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind je die Hagenees ook een achterlijke mogool of valt dat dan wel weer mee?
Ik dacht eerst dat het 3 gasten waren die het veld op rende tot het bleek dat die 2 achterste idd stewards warenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Conditie test zit er niet in iig bleek tijdens de Wesley zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |