SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:45 schreef Muisraket het volgende:
LOL fail @ n00b. Anyway, ben er weg van.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:05 schreef shifto het volgende:
Hahahahha dudes, ik zit hier serieus hardop te lachen door het vorige topic en deze TT en het plaatje n shit![]()
![]()
Hoe gaat het met mijn toefje slagroom?quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie zijn wel een leuk stelletje trouwens
Verzuurd en met krantje?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn toefje slagroom?
Goed hoor. Jammer dat je verzuurd bentquote:
quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goed hoor. Jammer dat je verzuurd bent
Alsof dat leuk zou zijn om te zienquote:
Leuk zou het wel zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof dat leuk zou zijn om te zien
Moggel Barrie. Ik ben nog steeds een beetje brakquote:
quote:
Nog steeds.. Hoeveel heb je wel niet op joh? Was het wel gezellig?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moggel Barrie. Ik ben nog steeds een beetje brak
Echt?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moggel Barrie. Ik ben nog steeds een beetje brak
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog steeds.. Hoeveel heb je wel niet op joh? Was het wel gezellig?
Ik was om 4 uur al in de stad, dus dat wil wel. En als je dan witbier, rode wijn, whisky, gewoon bier en gin-met-een-nieuw-redbullsmaakje door elkaar heen drinkt...quote:
Slaap zacht BB.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben slapen, fijne avond kaboutertjes.
Haha zuiperdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
Ik was om 4 uur al in de stad, dus dat wil wel. En als je dan witbier,
rode wijn, whisky, gewoon bier en gin-met-een-nieuw-redbullsmaakje door elkaar heen drinkt...
Slaap zachtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Droom zacht van kkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Had de gin een nieuwe smaak of de redbull?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
Ik was om 4 uur al in de stad, dus dat wil wel. En als je dan witbier, rode wijn, whisky, gewoon bier en gin-met-een-nieuw-redbullsmaakje door elkaar heen drinkt...
Zuiverquote:
De redbull. Blijkbaar hebben ze drie nieuwe smaken. Daar was het feestje ook voor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Had de gin een nieuwe smaak of de redbull?
Dude wtfquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
Ik was om 4 uur al in de stad, dus dat wil wel. En als je dan witbier, rode wijn, whisky, gewoon bier en gin-met-een-nieuw-redbullsmaakje door elkaar heen drinkt...
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
De redbull. Blijkbaar hebben ze drie nieuwe smaken. Daar was het feestje ook voor.
Ik heb overigens tentamenweek
Ga jij zijn taak overnemen dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik neuk een lekker wijf elk avond.
Ik begin het vermoeden te krijgen. Ik herken me verdacht vaak in die plaatjesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:29 schreef MohMi het volgende:
[..]Ben jij lazy student?
Of is hij familie?
Duidelijk. Zal het tegen haar zeggenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik begin het vermoeden te krijgen. Ik herken me verdacht vaak in die plaatjes
Een lekker wijf iedere avond neuken is zooo 2010. Tegenwoordig kun je beter een neuk een lekkere avond wijven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Doe dat, ze komt toch wel af op mijn mannelijke AXE geurquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duidelijk. Zal het tegen haar zeggen
Partyflock grappenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een lekker wijf iedere avond neuken is zooo 2010. Tegenwoordig kun je beter een neuk een lekkere avond wijven.
Hele pandemiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Doe dat, ze komt toch wel af op mijn mannelijke AXE geur
Ja dit is partyflock kwaliteit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geen idee, ga op dit punt uit van jouw kennis
Ik vond de mijne leukerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja dit is partyflock kwaliteit.
HiEr NoG eEn LuEkEn
'Een enorm lelijk en asociaal wijf komt een V&D binnen, al schreeuwend op haar 2 kinderen.
Een medewerkster van V&D begroet haar met de woorden: 'Goedemiddag en welkom bij V&D. Wat een mooie kinderen. Tweelingen?'
Het lelijke asociale wijf roept: 'kutwijf! Ze zijn geen tweeling. De ene is 7 en de andere bijna 10. Ben je blind of zo? Stom rund. Waarom denk je dat?'
Waarop de medewerkster zegt: 'Ik ben niet blind, noch stom. Maar ik kon me niet voorstellen dat iemand jou 2 keer geneukt zou hebben.'
Prettige dag verder bij de V&D'
Ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik vond hem best een beetje leuk
Truste lieverdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:34 schreef MohMi het volgende:
Ik ga er vandoor, gaar en wil nog ff lezen. Truste alvast voor strax
Gastquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een dries voor je dromen
Jij bent douchen, komt Dries in het topic.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:37 schreef shifto het volgende:
kanker, ik ben even douchen, bijna topic vol!
Hij is mijn topic-doublequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent douchen, komt Dries in het topic.
Aangenaam, ik ga gelijk in mijn nieuwe rol spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:40 schreef DeJori het volgende:
Na die dries post weten we helemaal zeker dat TM de nieuwe KK is
quote:
Ik blijf om je lachenquote:
Wat voor jasje doe jij vanavond aan met zuipuh?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
dat komt omdat jullie homo zijn
en ik niet
want ik neuk bitches wanneer ik wil tijdens het uitgaan
hoe ik dat doe?
ik gebruik mijn neus
Ik doe een 3 delig pak aan met mijn studentenverenigingquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor jasje doe jij vanavond aan met zuipuh?
Kleurtje "virgin natural"quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik doe een 3 delig pak aan met mijn studentenvereniging
Acnekleurig.quote:
Krijg binnenkort een operatie zodat ik ook een cunt destroyer wordquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Weet je wat het mij jou is BDH?
Jij kan geen vrouwen regelen omdat je niet genoeg neus aan je lijf hebt
Tofquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Krijg binnenkort een operatie zodat ik ook een cunt destroyer word
Holy shit hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Goed opletten in de les, denk ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Holy shit hoe krijg je dat voor elkaar?Geweldig gedaan!
Er is een verschil tussen een hoog cijfer en een 10 hè.quote:
Het is gewoon niet zo moeilijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een hoog cijfer en een 10 hè.
Dan nog, een 10! Leer me je geheim.quote:
een 10..quote:
Ik ben dan ook een hbo'erquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
een 10..
Hoe uitzonderlijk geweldig was dat assesment?
Ik heb op de uni volgens mij nog nooit een 10 langs zien komen..
Maar gratz natuurlijk
Ah, dat verklaartquote:
Nee, ik zit op de Avansquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart
Nouja, je zit in ieder geval niet op Inholland (toch?), dus die 10 is tenminste nog wat waard ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |