Idemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef Rituals het volgende:
Ik heb ook geen sportkaart meer, weggegooid geld in mijn geval.
Spaghetti bakken, pannenkoeken koken, vlees stomen, ik kan het allemaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef Meesterchef het volgende:
Hoezo ik heb toch pannekoeken gebakkenSpaghetti kan ook een keer..
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Koken door Yashi gaat nooit gebeuren of wel?
Nah best lekker iddquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En oh wee degene die met de bbq ideëen komt...
omnomnonm
*kuch* friettentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook nog trek, de pizza was niet zo heel lekker
Je hebt vandaag al slecht gegeten...kan dr nog wel bij...En anders gewoon een lekkere boterham met pindakaasquote:
van daar naar hierquote:
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt vandaag al slecht gegeten...kan dr nog wel bij...
Vond die omschrijving gewoon zo droogquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb gewoon niets meer passend sinds ik een kleuterspeelbal in mn buik heb gekregen...
Das gewoon de na-effecten van de GHB die IB af en toe in je drankje doet. Trekt wel weer bij!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook maar eens te bed.
Heb al de hele dag oorpijn en ben daardoor een beetje duizelig/ uit balans.. Waardoor ik een beetje hoofdpijn krijg omdat ik me iedere keer zo draaierig voel
Dus hopen dat een goed nachtje slapen het oplost
Wat betaal je daar tegenwoordig voor een maaltijd dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef Meesterchef het volgende:
Ik had voor t eerst in een jaar ofzo weer eens in de Refter gegeten vandaag.. viel nog best mee. De prijs niet.
Nou het is nog niet over, lijkt zelfs erger te worden. Want nu doet t ook pijn als ik gaap. Ben benieuwd hoe dat zo gaat in combi met werken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das gewoon de na-effecten van de GHB die IB af en toe in je drankje doet. Trekt wel weer bij!
5 euroquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat betaal je daar tegenwoordig voor een maaltijd dan?
Balenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:23 schreef BGTes het volgende:
Maar met eentje scheelt mijn inschrijfdatum maar 1 maandDus misschien deze week meer kans
Onee kut een jaar en een maand![]()
Auw, da's kutquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een klote nacht. Hele nacht kramp gehad.
Meer dan 5 euro alweer.. studentenkorting doen ze ook niet meer aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat betaal je daar tegenwoordig voor een maaltijd dan?
In je buik?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een klote nacht. Hele nacht kramp gehad.
Serieus? Da's echt bizar. Dan kun je voor die vijf euro beter een schnitzel gaan eten bij De Muis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Meer dan 5 euro alweer.. studentenkorting doen ze ook niet meer aan
Het is ook echt beduidend minder druk in de Refter rond etenstijd nuquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus? Da's echt bizar. Dan kun je voor die vijf euro beter een schnitzel gaan eten bij De Muis.
Wolla, snitzel is like 10 euro bij de muis, wat praat jij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus? Da's echt bizar. Dan kun je voor die vijf euro beter een schnitzel gaan eten bij De Muis.
Mikkie bestelt de muis-schnitzel voor 5 euro. Gegarandeerd 100% muizenvlees, vers gevangen in de keuken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wolla, snitzel is like 10 euro bij de muis, wat praat jij?
Now that's gangsta.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie bestelt de muis-schnitzel voor 5 euro. Gegarandeerd 100% muizenvlees, vers gevangen in de keuken.
Echte gangsta's eten voor niets.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echte gangsta's eten voor niets.
Das nog beter dan een gratis schnitzel.quote:
Al lang last van?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
En weer thuis.. oorpijn is niet te harden en het was rustig op werk, 40 minuten aan de lijn gezeten met iemand die maar niet wilde luisteren, toen vond ik het wellentjes, trok het gewoon echt niet.
Oorpijn kan behoorlijk klote zijn. Bij koorts zou ik wel even langs de HA gaan. Neusspray kan soms de klachten verminderen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sinds gister maar vandaag is het een stuk erger geworden, als ik loop ben ik helemaal duizelig en hebik een flauw val gevoel.. Als ik zo rustig zit en niet gaap, niet slik of mijn oren niet "klaar" gaat het opzich wel..
Maar een headset op gaat nu niet werken
Dan kan je toch een afspraak maken over een tijdje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en naar aanleiding van mijn mail gister naar de secretaresse heb ik weer een nieuwe begeleidster, ditmaal een vrouw die per direct bereikbaar is.. Woeptidoe.
Moet haar nu gaan mailen maar de motivatie is echt ff helemaal zoek dus ik ga eerst even op bed liggen en hoop dat ik iets minder duizelig word.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan kan je toch een afspraak maken over een tijdje?
Geachte mevrouw die wel direct te bereiken is,
Momenteel ben ik vanwege ziekte niet in staat om te werken aan mijn scriptie over Neo-Nazisme in de Vroege Romeinse Republikeinse kubistische kleikunst. Ik heb echter al het een en ander op papier gezet en dit is ook goed gekeurd door mijn vorige begeleidster, mevrouw waar de neuk zit die zendberichten knop. Ik zou graag een gesprek met u willen om te vragen hoe u over de huidige geschreven gedeelten denkt en hoe ik mijn scriptie verder het beste kan afronden. Zou het mogelijk zijn dat dit gesprek plaatsvindt in de week van de rijpe komkommers?
Met vriendelijke groet aan vrouw, kinders, de hond en de buurman,
Yoshiii
mooi,quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan kan je toch een afspraak maken over een tijdje?
Geachte mevrouw die wel direct te bereiken is,
Momenteel ben ik vanwege ziekte niet in staat om te werken aan mijn scriptie over Neo-Nazisme in de Vroege Romeinse Republikeinse kubistische kleikunst. Ik heb echter al het een en ander op papier gezet en dit is ook goed gekeurd door mijn vorige begeleidster, mevrouw waar de neuk zit die zendberichten knop. Ik zou graag een gesprek met u willen om te vragen hoe u over de huidige geschreven gedeelten denkt en hoe ik mijn scriptie verder het beste kan afronden. Zou het mogelijk zijn dat dit gesprek plaatsvindt in de week van de rijpe komkommers?
Met vriendelijke groet aan vrouw, kinders, de hond en de buurman,
Yoshiii
Nieuwe baan nodig dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef Difficult het volgende:
DK schrijf voor mij even een sollicitatie brief je hebt aanleg voor die dingen!
Heb je al een vacature op het oog of een algemene? Als je wat info geeft dan zal ik eens zien wat ik er van kan maken.quote:
Dan wordt eerst uitzoeken wat je wil studeren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:34 schreef Difficult het volgende:
Nee niks, ik weet alleen dat ik het soort werk wat ik nu doe niet ga volhouden
Word denk ik eerst opnieuw studeren
Die beslissing hoef je morgen ook niet te nemen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef Difficult het volgende:
[..]
Goed geheugen
En ja ik weet het DK, ben het beetje aan het uitstellen
Waarom wil je wat anders dan? Niet je ding?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef Difficult het volgende:
[..]
Goed geheugen
En ja ik weet het DK, ben het beetje aan het uitstellen
Zoeken naar iets in het verlengde van je huidige werk, maar dan minder lichamelijk?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:24 schreef Difficult het volgende:
Wel me ding, maar lichamelijk en alles zit ik schijnbaar niet helemaal goed in elkaar en dan dit werk blijven doen tot me 67ste gaat hem geloof ik niet worden
Het ging echt heel erg gelijkopquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en BGts balen dat je het niet geworden bentmaar morgen nieuwe ronden nieuwe kansen. Kan je anders niet kijken welke types er mensen hebben gereageerd met wachtijd vanaf 2010
Morgen komen er meer kamers vrij dan vorige week of niet? Wat is jouw inschrijfdatum? Zal in ieder geval weer voor je duimen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:43 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het ging echt heel erg gelijkopzat volgens mij weinig logica achter. Maar de kortste wachttijden zaten wel bij de kamers met de meeste beschikbare kamers, dus ik denk dat ik morgen daar ook maar weer voor ga
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Morgen komen er meer kamers vrij dan vorige week of niet? Wat is jouw inschrijfdatum? Zal in ieder geval weer voor je duimen!
Ja dan ga je richting begeleiding van clienten, moet je wel een leuke groep hebben anders is het bloedsaai ( vind ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoeken naar iets in het verlengde van je huidige werk, maar dan minder lichamelijk?
Weer een nieuw woord geleerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:28 schreef IrishBastard het volgende:
En maar weer eens de complexbeheerder gemaild omdat we resonantie hebben op de koudwaterleiding. Als we de douche gebruiken of de wasbak in de badkamer en de koude kraan niet helemaal open zetten, beginnen de leidingen te trillen als een gek. Lijkt me niet zo best
Awww, wens d'r maar beterschapquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa ligt ziek op bed en ik ben wakker en zit op de bank. Omgekeerde wereld vandaag!
Da's inderdaad een andere situatiequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa ligt ziek op bed en ik ben wakker en zit op de bank. Omgekeerde wereld vandaag!
Gelukkig niets, Al doet die wel pijn na het overgeven enzulksquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef Mikkie het volgende:
Mooi klote. In hoeverre doet dat nu ook nog iets in combinatie met d'r implantaat?
Lijkt me inderdaad niet de meest ideale combinatie, maag die overstuur is en koffiequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Laysa het volgende:
Ik had om 10 uur net na het overgeven ff thee op....En dan moet je weten dat ik thee eigenlijk smerig vind, maar de gedachte aan koffie deed me alweer spugen
quote:
Thanxquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:10 schreef BGTes het volgende:
Je woonbon wordt verwerkt.
Eentje had er 32 of 36 vrij en een andere 16. Daar heb ik maar op gegokt![]()
* BGTes duimt
En Laysa, heel veel beterschap
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Magnetronsoep, hamburgers uit de magnetron. Het is wel duidelijk wie voor zichzelf kookt vanavond!
Die eet alleen eiwitten.quote:
Ik verwacht morgen een kopie van het proces-verbaal!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Vanavond maar weer eens een keer stadje onveilig maken
Ik heb Mr. Cali nog gespot in z'n mooie rooie trainingspak vanmiddagquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:26 schreef Californium het volgende:
Beterschap Laysa! Hopelijk voel je je morgen weer beter!
Net thuis... Zo maar weer eens op bedje liggen
Ik zag hem bij de Mets.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb Mr. Cali nog gespot in z'n mooie rooie trainingspak vanmiddag
En waar had je die gespot?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb Mr. Cali nog gespot in z'n mooie rooie trainingspak vanmiddag
Ik heb de boeken laatst gekocht, vind ze echt geweldigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
DK, volgens mij is die serie Game of Thrones ook nog wel wat voor jou.
Het is gebaseerd op de boeken A Song of Ice and Fire
http://nl.wikipedia.org/wiki/Een_Lied_van_IJs_en_Vuur
Ik wil misschien ook wel eens een boek ervan lezen
Ik moet maar eens achter de pc kruipen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
DK, volgens mij is die serie Game of Thrones ook nog wel wat voor jou.
Het is gebaseerd op de boeken A Song of Ice and Fire
http://nl.wikipedia.org/wiki/Een_Lied_van_IJs_en_Vuur
Ik wil misschien ook wel eens een boek ervan lezen
Dat zou wel fijn zijn!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij zijn ze toch aan het downloaden, kan ze ook wel op een harde schijf voor je zetten
Maar is dat dan niet vermoeiend lezen in het engels? Vond ik iig wel altijd bij mijn studieboeken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
Serie is dan ook behoorlijk baas. En als je het gaat lezen doe het dan asjeblieft in de originele taal
Ik lees liever Engels dan Nederlands, komt misschien omdat ik voornamelijk sic-fi lees, dat wordt nooit vertaaldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar is dat dan niet vermoeiend lezen in het engels? Vond ik iig wel altijd bij mijn studieboeken?
IB en ik vinden allebei modern family erg vermakelijk, gewoon droge flauwe humorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn!Nog meer in de aanbieding?
Ik vind het eigenlijk net zo inspannend, maar ik lees al vanaf toen ik nog een misdienaartje was Engels dus dat scheelt. Als ik een boek in Duits of Frans moet lezen vind ik het namelijk wel erg lastig en vermoeiend.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar is dat dan niet vermoeiend lezen in het engels? Vond ik iig wel altijd bij mijn studieboeken?
Ook een top seriequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
IB en ik vinden allebei modern family erg vermakelijk, gewoon droge flauwe humor
Volgens mij heb ik daar al vrij veel van gezien op de televisiebeeldbuis. Uiteindelijk vond ik het meer van hetzelfde worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
IB en ik vinden allebei modern family erg vermakelijk, gewoon droge flauwe humor
Supernatural is redelijk vermakelijk, maar geen topserie imo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar al vrij veel van gezien op de televisiebeeldbuis. Uiteindelijk vond ik het meer van hetzelfde worden.
Ik hoor(de) ook goede verhalen over Supernatural, volgt iemand dat?
Vond dat wel een toffe serie. Ben benieuwd naar het tweede seizoen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net eerste aflevering van game of thrones gezien..
Interessant en intrigerend beetje twisted maar smaakt naar meer
En een hoop naakte vrouwen
Met de tieten van Carice.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:08 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Vond dat wel een toffe serie. Ben benieuwd naar het tweede seizoen!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:33 schreef swarmahoer het volgende:
Fietsster overlijdt na aanrijding vrachtwagen
Misschien hebben ze daar ook de software opgezet van de parkeerautomaten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Problemen in Nijmegen door storing zendmasten
Dat was ongeveer wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar ook de software opgezet van de parkeerautomaten.
Voordeel is wel dat wij gratis parkeren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat was ongeveer wat ik ook dachtGezeik met die dingen de hele tijd
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
In de bus zitten met een katertje is behoorlijk matig.
Wel de lusten, niet de lastenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:05 schreef Laysa het volgende:
Vandaag boodschappen doen voor morgen en dan fijn bij mijn broer mijn verjaardag vieren![]()
Mooie oplossing, want ik hoef eigenlijk zelf niet zo mn verjaardag te vieren, alleen denkt de rest van de familie er anders over
Ah dus daarom zie je er zo verro....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
In de bus zitten met een katertje is behoorlijk matig.
Vrije dag vandaag?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:41 schreef morgane het volgende:
[..]
Ah dus daarom zie je er zo verro....
Eh sorry. Hoikom je hier vaker?
Geen wonder dat we je niet hebben kunnen spotten! Welke film ga je kijken dan? Rambo V?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:45 schreef morgane het volgende:
Ja!!Ik werk tegenwoordig zo'n 5 dagen p.w. (nogal personeelstekort in de winkel) en nu onverwacht toch vrij. Best fijn. En alleen thuis, dus vanavond lekker cliché in bad met een maskertje of een wijvenfilm kijken ofzo
Waar had je hem gespot? Laatste bekende locatie was met een kater in de bus!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:49 schreef morgane het volgende:
Ik ben aan het genieten van een zeldzame vrije zaterdag idd, helaaschwel Hosti gespot tijdens het shoppen vanmiddag. Ik heb al mijn eigen Rambo...het zal wel weer The Holiday worden ofzo
Stukje zwemmen? Eraf gepleurd? T is dat ik het niet echt strandweer vind, anders was ik ook wel ff een rondje Berendonck gaan wandelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
net lekker geboard, was wel koud. Ook nog een stukje moeten zwemmen, das toch niet zo chill nu![]()
Heb trouwens tijdens het opruimen van men pa's huis diverse dagboeken enz gevonden, en het gekke is... Hoe meer je te weten komt, hoe minder je eigenlijk weet. Waarschijnlijk zal ik ook heel veel nooit weten... Wel lastig.
Hoe laat was dat? hadden we bijna een spontane mini meetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:54 schreef morgane het volgende:
Naast de lampenwinkel...die zal 'm wel extra hoofdpijn hebben bezorgd
Rond 12:15 gok ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? hadden we bijna een spontane mini meet
Ja, sinds mijn gebroken sleutelbeen heb k nog weinig kracht in men rechterarm. Meestal als ik een stom foutje heb kan k dat corrigeren en dan gewoon lomp vasthouden, maar nu dus niet. echt het grootste stuk dat er is moeten zwemmenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:58 schreef morgane het volgende:
[..]
Stukje zwemmen? Eraf gepleurd? T is dat ik het niet echt strandweer vind, anders was ik ook wel ff een rondje Berendonck gaan wandelen.
Pfoe lijkt me best pittig ja, om dingen als dagboeken tegen te komen nu...en ze dus blijkbaar meer vragen oproepen dan beantwoorden.
Hoe gaat het nu met je?
Heel veel sterkte CP!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja, sinds mijn gebroken sleutelbeen heb k nog weinig kracht in men rechterarm. Meestal als ik een stom foutje heb kan k dat corrigeren en dan gewoon lomp vasthouden, maar nu dus niet. echt het grootste stuk dat er is moeten zwemmenKon wel terug lopen, maar das nog kouder.
Ja ach de dagboeken, ze weergeven een heel andere kijk op dingen die in het verleden gebeurd zijn, maar dat is nog niet zo moeilijk als het feit dat ik dingen lees waar ik nooit iets van af geweten heb. En aangezien allebei men ouders nu dood zijn, kan ik dat ook niet meer aan ze vragen. Men opa en oma, die weten wel meer maar ook niet alles. Plus die zijn ook oud en daar kan ik (hopelijk duurt dat nog ff) binnenkort ook niks meer van leren.
Confronterend gewoon.
Het gaat opzich wel oke, heb zo men momentjes dat ik men emoties laat gaanmaar over het algemeen ben k gewoon vet vermoeid. Alles kost veel energie... Probeer school zo goed mogelijk bij te benen, gister project ingeleverd, maar voor de overige opdrachten heb ik uitstel. Volgende week tentamens, nouja, dat wordt bijna zeker allemaal een herkansing. Men hoofd staat nu echt niet naar leren
Das normaal ook al niet maar nu echt 0.0
Komt wel goed, maar niet volgende week dusNu vooral nog hard werken (we zijn al een eind) om de boel bij men pa op te leveren over 2 weken.
Dit dus. Je doet het echt beter dan 95% van de mensen die in zo'n situatie terecht zouden komenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:06 schreef morgane het volgende:
Ik moet zeggen dat ik veel respect heb voor hoe jij met dingen omgaat, in het algemeen. Je hebt toch aardig wat voor je kiezen gehad de laatste tijd. Maar toch kom je m.i. heel krachtig/zelfverzekerd over. Je weet volgens mij heel goed wat je doet en wat je nu belangrijk vindt. Vind ik knapveel succes met alles regelen de komende tijd!
Dank je... Ik heb er min of meer ook wel een verklaring voor hoor, want ik ben niet altijd zo geweest. Tot mijn twaalfde had ik een vrij zorgenloos leven. Daarna is de achtbaanrit pas begonnen, opa overleden, ouders gescheiden. Vanaf dat punt voelde ik mij verantwoordelijk als "man in het gezin". Jezelf sterk houden, dingen opkroppen... Vooral niet over emoties praten. Mijn zusje is uit huis geplaatst geweest, ook door psychische problemen o.a. na de scheiding, veel gebeurd.. Toen mijn ma in 2009 overleed ben ik zelf ook ingestort geweest. Alles werd me teveel, ook nog men relatie naar de knoppen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:06 schreef morgane het volgende:
Ik moet zeggen dat ik veel respect heb voor hoe jij met dingen omgaat, in het algemeen. Je hebt toch aardig wat voor je kiezen gehad de laatste tijd. Maar toch kom je m.i. heel krachtig/zelfverzekerd over. Je weet volgens mij heel goed wat je doet en wat je nu belangrijk vindt. Vind ik knapveel succes met alles regelen de komende tijd!
Dank je lieverdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:02 schreef Laysa het volgende:
Ik vind je heel dapper en wijs CP en ik ben blij dat je toen besloten hebt om voor ''leven'' te kiezen.
Ik herken mezelf enorm in jou, maar ergens denk ik wel dat je dat al door had![]()
Ook ik ben al van jongs af aan met dingen geconfronteerd die niet '' normaal'' zijn.
Ik heb nooit kind kunnen zijn.
En ook ik ben ooit op een punt beland waarin ik moest kiezen. En heb ook voor ''leven'' gekozen.
Vanuit dat punt heb ik later ook kunnen kiezen voor mezelf te gaan, ondanks hoe ziek ik ben. Ik heb toen besloten om voor mijn eigen geluk te gaan en niet meer voor die van een ander. En heb toen besloten om weer helemaal opnieuw te beginnen, alleen.
En toen ontmoette ik de liefde van mijn leven: DK![]()
En ondanks dat we allebei zeer ernstig ziek zijn, zijn we wel intens gelukkig met elkaar. Ik denk, geloof en weet dat het ook daarom draait. Tevreden zijn met wie je bent en hoe je bent.
Je bent goed zoals je bent.
Ook jij CP, je bent meer dan goed.
Dikke knuffel
Use the force Lucasquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:15 schreef Laysa het volgende:
Niet iedereen kan dat of wil dat. je moet gewoon er vanuit gaan dat de kracht in jezelf zit.
quote:
Volgens mij wordt er tussen de regels door toch behoorlijk serieus over zaken nagedacht hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:11 schreef morgane het volgende:
Ik vind het fijn om eens zo'n serieus gesprek te hebben hier, ondanks dat ik het heel leuk vind in het Nijmegendeeltje wordt er wel vaak óf grappen gemaakt óf gezanikt over ziek zijn/werkgerelateerde dingen enzo. Dit is een afwisseling die me goed doet om te zien
Ik stond te swingen in mijn badjasquote:Op zondag 1 april 2012 10:55 schreef IrishBastard het volgende:
Doe je er wel een K3 dansje bij Laysa?
Veel plezier bij je broer trouwens't Is in ieder geval beter weer dan gister
Dat is ook wel iets wat ik jammer zou vinden als mijn vader zou overlijden, de laatste paar jaar al wel iets meer dingen gevraagd omdat ik eigenlijk best veel van zijn leven niet weet. Toch wel een van de nadelen van gescheiden ouders denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ach de dagboeken, ze weergeven een heel andere kijk op dingen die in het verleden gebeurd zijn, maar dat is nog niet zo moeilijk als het feit dat ik dingen lees waar ik nooit iets van af geweten heb. En aangezien allebei men ouders nu dood zijn, kan ik dat ook niet meer aan ze vragen. Men opa en oma, die weten wel meer maar ook niet alles. Plus die zijn ook oud en daar kan ik (hopelijk duurt dat nog ff) binnenkort ook niks meer van leren.
Ik zou wel nieuwsgierig zijn, maar ik weet niet of ik wel aan zou durven mijn vaders dagboek(en) te lezen na zijn dood.quote:Op zondag 1 april 2012 11:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is ook wel iets wat ik jammer zou vinden als mijn vader zou overlijden, de laatste paar jaar al wel iets meer dingen gevraagd omdat ik eigenlijk best veel van zijn leven niet weet. Toch wel een van de nadelen van gescheiden ouders denk ik
Wat dat betreft zorgen de dagboeken misschien voor vragen, maar ze geven toch ook veel dingen die je anders niet had geweten, dat lijkt me toch ook wel mooi
Heb je weinig/geen contact met je ouders of hoe zit dat?quote:Op zondag 1 april 2012 11:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is ook wel iets wat ik jammer zou vinden als mijn vader zou overlijden, de laatste paar jaar al wel iets meer dingen gevraagd omdat ik eigenlijk best veel van zijn leven niet weet. Toch wel een van de nadelen van gescheiden ouders denk ik
Wat dat betreft zorgen de dagboeken misschien voor vragen, maar ze geven toch ook veel dingen die je anders niet had geweten, dat lijkt me toch ook wel mooi
Ik denk dat je veel dingen van nature aanneemt als je klein bent, maar naarmate het je gaat opvallen dat het niet helemaal de norm is dan ga je er vragen bij stellen. Nog steeds zou ik geen antwoord kunnen geven op de meeste basale vragen aangezien die zo basaal lijk nu dat ik ze niet stel. Maar het lijkt ook zo vanzelfsprekend dat ik die dingen nog kan stellen.quote:Op zondag 1 april 2012 11:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb je weinig/geen contact met je ouders of hoe zit dat?
Iets wat ik me ook afvraag, omdat ik het niet weet maar er wel tegen aan loop, in welke fase(s) van je leven bespreek je dingen als, het verleden van je ouders? Natuurlijk krijg je in je puberteit wel een aantal dingen te horen, zoals; wanneer je je eerste vriend(innent)je hebt, de eerste keer dronken etc.
Maar hoe zit dat met "gewone" dingen? Iets heel basaals, mijn vader had aangepaste schoenen, één van zijn benen was ruim 15cm korter dan het andere. Nooit heb ik geweten hoe dat kwam, het was gewoon zo, hoorde bij mijn vader. Pas na zijn dood, leerde ik dat hij op 5 jarige leeftijd tijdens het oversteken van de straat, door een Solex is aangereden.
Ik heb het idee dat dit pas in de latere fase van je leven komt, zeg, einde puberteit (16) richting volwassenheid (20+), wanneer je leven wat stabieler is.
Doordat ik in die achtbaanrit zat, was ik altijd bezig met uberhaupt gewoon leven, laat staan dat ik terug keek naar vroeger of me afvroeg hoe mijn ouders dingen zouden aanpakken.
Dagboeken geven een hele hoop extra info ja, maar het nadeel is dat het allemaal heel gekleurd is. Van ieder persoon een stukje verhaal, omringd door eigen gevoelens. Het is lastig om al die stukjes bij elkaar tot een verhaal te maken, waarvan je niet eens weet of het de waarheid is wat dan overblijft.
Ik voel me net Jason Bourne de laatste week, maar dan zonder dat ik een huurmoordenaar ben![]()
Nu werken, in het zonnetje![]()
Valt mee, maar m'n vader is wat dat betreft gewoon heel gesloten. De zijne is overleden op z'n 51e, en gelukkig is de levensstijl van m'n vader wat gewijzigd.quote:Op zondag 1 april 2012 11:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb je weinig/geen contact met je ouders of hoe zit dat?
Oi!quote:
Koop niet de versies met de acteurs erop. Krijg je acteurs op je cover die wellicht niet eens in dat boek meer zitten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was net in de boekwinkel en daar hadden ze het Game of thrones boek wel in het engels voor 34,95 hardcover. Maar de paperback is 10,95 in het engels. De nederlandse hardcover is 19,95.
En op amazon.com zie ik weer een actie van de eerste 4 delen voor 21$ en dan is het de Mass Market Paperback versie.
Choices choiches..
Ik vind namelijk Hardcover wel het mooiste, maar wat ik vooral belangrijk vind is dat ik de hele serie hetzelfde heb. Dus of allemaal hardcover of allemaal paperback..
Had even de eerste pagina gelezen en dat ging an sich wel in het engels.. maar nogmaals choices choises
Ik koop ze zonder box. Heb nu het eerste deel liggen (seizoen 1 gaat over een gedeelte van het eerste boek). Binnenkort de rest erbij kopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en dan de delen los kopen of zo'n 4 tegelijk box met het risico dat de andere delen weer uit een andere serie komen
Moet je je voorstellen hoe de mensen in Engeland het lezen van hun boeken moeten ervarenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
De eerste reden om het al niet in het nederlands te bestellen is dat ze de namen ook vertaald hebben.. Jon snow is dan bijv John sneeuw
Over judging a book by it's cover gesprokenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind namelijk Hardcover wel het mooiste, maar wat ik vooral belangrijk vind is dat ik de hele serie hetzelfde heb.
Ja, het was Free Cone Dayquote:
vandaag komen er toch weer huisjes online...en uitslagen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef BGTes het volgende:
Also, boeken moeten gelezen worden, niet alleen maar mooi zijnMaar als je ze en leest, en ze zijn mooi, is het nog beter
Al weiger ik om 10 euro meer te betalen, alleen voor een mooiere kaft..
Ik denk dat morgenochtend de uitslagen komen. Nieuwe kamertjes komen donderdagmiddagquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
vandaag komen er toch weer huisjes online...en uitslagen?
Gelukkig ben ik er nog om er aan te denkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:34 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik denk dat morgenochtend de uitslagen komen. Nieuwe kamertjes komen donderdagmiddag![]()
Ben zo druk bezig met mijn tentamens dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb
Preciesquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog om er aan te denken
das dan toch een betere stemming dan doemquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
PreciesNou ben ik weer een beetje enthousiast-zenuwachtig in plaats van dat doem-zenuwachtig voor tentamens
Eerlijk gezegd vind ik het juist geweldig om heel veel verschillende maten boeken te hebben, alles van 1 serie ziet er zo saai uit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:24 schreef HostiMeister het volgende:
Don't give a shit. Maar goed, dat ben ik.
Wel vetquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil nog wel een boek die gebonden is in de huid van een mens. Er schijnt een 13e eeuws werk te zijn dat gaat over het canoniek recht dat ingebonden is in mensenhuid. Meeste werken ingebonden in huis zijn van latere origine.
Geen probleem! Toen waren er nog geen negers!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel vetMoet je wel indien het een serie is alles in dezelfde huid hebben hè, anders staat het niet mooi in de kast
Ik ken het (op dat alleen wakker worden na dan, dat doe ik praktisch altijd)quote:Op woensdag 4 april 2012 09:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik word iedere keer zo raar wakker. Dan heb ik rare dromen gehad, en dan alleen wakker worden is niet fijn. Vervelend begin van de dag. Ben heel onrustig nu.
Hoe ziet een palingkop er precies uit? Ik heb er namelijk gene idee van hoe ik me dat moet voostellenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:40 schreef Laysa het volgende:
Nou er heerst van alles....Dus je kan verkouden zijn of er is een griepje op komst....Beterschap alvast![]()
DK en ik hebben allebei een kop als een paling
Een kop vol snotquote:Op woensdag 4 april 2012 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe ziet een palingkop er precies uit? Ik heb er namelijk gene idee van hoe ik me dat moet voostellen
Nou in de tijd die ik doorgebracht heb in de zuidelijkste hoofdstad van Nederland heb ik dat echt nog nooit gehoordquote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een kop vol snot![]()
ws weer een typische familie uitdrukking, of nijmeegs of maasstrichts.... ik schijn wel vaker dingen te schijnen die voor mensen wereldvreemd zijn
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou in de tijd die ik doorgebracht heb in de zuidelijkste hoofdstad van Nederland heb ik dat echt nog nooit gehoord![]()
Maar beterschap iig.
Ik zie wel enige gelijkenis met een paling, maar die heeft niets met mijn hoofd te makenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet in de spiegel gekeken toen je wakker werd?
Ik zou het niet weten hoeveel ik ervan gezien heb eigenlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:24 schreef IrishBastard het volgende:
Te voorspelbaar
Net even zitten tellen in het IMDB lijstje van de top 100 beste films daar, kennelijk heb ik er 41 van gezienTelt stiekem best op
Top 100 of 250?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:24 schreef IrishBastard het volgende:
Te voorspelbaar
Net even zitten tellen in het IMDB lijstje van de top 100 beste films daar, kennelijk heb ik er 41 van gezienTelt stiekem best op
Meeste oude ik ook niet, alles na 1980 sowieso. Die oude shit is meestal toch echt te traag voor mij.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef IrishBastard het volgende:
Top 100, en ja nu ben je een nerd
Ik heb vooral veel van die oude films niet gezien, trekt me echt niet
Wat dacht je, ik probeer gewoon alle opties?quote:
Whaha dat had ik zelf niet eens gezienquote:Op woensdag 4 april 2012 11:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik probeer gewoon alle opties?
En hoiVolgens mij heeft m'n zusje ook op Orion gereageerd.. en een vriendin van me ook.. dus ben benieuwd wanneer het erop staat en wie wel en niet blij gaat zijn
Trouwens, ik ben volgens mij wel een paar jaartjes ouder dan jij, waardoor je dat verschil natuurlijk nog makkelijk kan inhalenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef IrishBastard het volgende:
Top 100, en ja nu ben je een nerd
Ik heb vooral veel van die oude films niet gezien, trekt me echt niet
68 van de 100.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
Van de top 100 heb ik er 73 gezien.Kutnerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |