Idemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef Rituals het volgende:
Ik heb ook geen sportkaart meer, weggegooid geld in mijn geval.
Spaghetti bakken, pannenkoeken koken, vlees stomen, ik kan het allemaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef Meesterchef het volgende:
Hoezo ik heb toch pannekoeken gebakkenSpaghetti kan ook een keer..
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Koken door Yashi gaat nooit gebeuren of wel?
Nah best lekker iddquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En oh wee degene die met de bbq ideëen komt...
omnomnonm
*kuch* friettentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook nog trek, de pizza was niet zo heel lekker
Je hebt vandaag al slecht gegeten...kan dr nog wel bij...En anders gewoon een lekkere boterham met pindakaasquote:
van daar naar hierquote:
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt vandaag al slecht gegeten...kan dr nog wel bij...
Vond die omschrijving gewoon zo droogquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb gewoon niets meer passend sinds ik een kleuterspeelbal in mn buik heb gekregen...
Das gewoon de na-effecten van de GHB die IB af en toe in je drankje doet. Trekt wel weer bij!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook maar eens te bed.
Heb al de hele dag oorpijn en ben daardoor een beetje duizelig/ uit balans.. Waardoor ik een beetje hoofdpijn krijg omdat ik me iedere keer zo draaierig voel
Dus hopen dat een goed nachtje slapen het oplost
Wat betaal je daar tegenwoordig voor een maaltijd dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef Meesterchef het volgende:
Ik had voor t eerst in een jaar ofzo weer eens in de Refter gegeten vandaag.. viel nog best mee. De prijs niet.
Nou het is nog niet over, lijkt zelfs erger te worden. Want nu doet t ook pijn als ik gaap. Ben benieuwd hoe dat zo gaat in combi met werken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das gewoon de na-effecten van de GHB die IB af en toe in je drankje doet. Trekt wel weer bij!
5 euroquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat betaal je daar tegenwoordig voor een maaltijd dan?
Balenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:23 schreef BGTes het volgende:
Maar met eentje scheelt mijn inschrijfdatum maar 1 maandDus misschien deze week meer kans
Onee kut een jaar en een maand![]()
Auw, da's kutquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een klote nacht. Hele nacht kramp gehad.
Meer dan 5 euro alweer.. studentenkorting doen ze ook niet meer aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat betaal je daar tegenwoordig voor een maaltijd dan?
In je buik?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een klote nacht. Hele nacht kramp gehad.
Serieus? Da's echt bizar. Dan kun je voor die vijf euro beter een schnitzel gaan eten bij De Muis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Meer dan 5 euro alweer.. studentenkorting doen ze ook niet meer aan
Het is ook echt beduidend minder druk in de Refter rond etenstijd nuquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus? Da's echt bizar. Dan kun je voor die vijf euro beter een schnitzel gaan eten bij De Muis.
Wolla, snitzel is like 10 euro bij de muis, wat praat jij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus? Da's echt bizar. Dan kun je voor die vijf euro beter een schnitzel gaan eten bij De Muis.
Mikkie bestelt de muis-schnitzel voor 5 euro. Gegarandeerd 100% muizenvlees, vers gevangen in de keuken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wolla, snitzel is like 10 euro bij de muis, wat praat jij?
Now that's gangsta.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mikkie bestelt de muis-schnitzel voor 5 euro. Gegarandeerd 100% muizenvlees, vers gevangen in de keuken.
Echte gangsta's eten voor niets.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echte gangsta's eten voor niets.
Das nog beter dan een gratis schnitzel.quote:
Al lang last van?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
En weer thuis.. oorpijn is niet te harden en het was rustig op werk, 40 minuten aan de lijn gezeten met iemand die maar niet wilde luisteren, toen vond ik het wellentjes, trok het gewoon echt niet.
Oorpijn kan behoorlijk klote zijn. Bij koorts zou ik wel even langs de HA gaan. Neusspray kan soms de klachten verminderen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sinds gister maar vandaag is het een stuk erger geworden, als ik loop ben ik helemaal duizelig en hebik een flauw val gevoel.. Als ik zo rustig zit en niet gaap, niet slik of mijn oren niet "klaar" gaat het opzich wel..
Maar een headset op gaat nu niet werken
Dan kan je toch een afspraak maken over een tijdje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en naar aanleiding van mijn mail gister naar de secretaresse heb ik weer een nieuwe begeleidster, ditmaal een vrouw die per direct bereikbaar is.. Woeptidoe.
Moet haar nu gaan mailen maar de motivatie is echt ff helemaal zoek dus ik ga eerst even op bed liggen en hoop dat ik iets minder duizelig word.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan kan je toch een afspraak maken over een tijdje?
Geachte mevrouw die wel direct te bereiken is,
Momenteel ben ik vanwege ziekte niet in staat om te werken aan mijn scriptie over Neo-Nazisme in de Vroege Romeinse Republikeinse kubistische kleikunst. Ik heb echter al het een en ander op papier gezet en dit is ook goed gekeurd door mijn vorige begeleidster, mevrouw waar de neuk zit die zendberichten knop. Ik zou graag een gesprek met u willen om te vragen hoe u over de huidige geschreven gedeelten denkt en hoe ik mijn scriptie verder het beste kan afronden. Zou het mogelijk zijn dat dit gesprek plaatsvindt in de week van de rijpe komkommers?
Met vriendelijke groet aan vrouw, kinders, de hond en de buurman,
Yoshiii
mooi,quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan kan je toch een afspraak maken over een tijdje?
Geachte mevrouw die wel direct te bereiken is,
Momenteel ben ik vanwege ziekte niet in staat om te werken aan mijn scriptie over Neo-Nazisme in de Vroege Romeinse Republikeinse kubistische kleikunst. Ik heb echter al het een en ander op papier gezet en dit is ook goed gekeurd door mijn vorige begeleidster, mevrouw waar de neuk zit die zendberichten knop. Ik zou graag een gesprek met u willen om te vragen hoe u over de huidige geschreven gedeelten denkt en hoe ik mijn scriptie verder het beste kan afronden. Zou het mogelijk zijn dat dit gesprek plaatsvindt in de week van de rijpe komkommers?
Met vriendelijke groet aan vrouw, kinders, de hond en de buurman,
Yoshiii
Nieuwe baan nodig dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef Difficult het volgende:
DK schrijf voor mij even een sollicitatie brief je hebt aanleg voor die dingen!
Heb je al een vacature op het oog of een algemene? Als je wat info geeft dan zal ik eens zien wat ik er van kan maken.quote:
Dan wordt eerst uitzoeken wat je wil studeren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:34 schreef Difficult het volgende:
Nee niks, ik weet alleen dat ik het soort werk wat ik nu doe niet ga volhouden
Word denk ik eerst opnieuw studeren
Die beslissing hoef je morgen ook niet te nemen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef Difficult het volgende:
[..]
Goed geheugen
En ja ik weet het DK, ben het beetje aan het uitstellen
Waarom wil je wat anders dan? Niet je ding?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef Difficult het volgende:
[..]
Goed geheugen
En ja ik weet het DK, ben het beetje aan het uitstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |