Ja, die kunnen ook echt zo erg worden dat staan of lopen niet meer mogelijk is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De krampen van niet kunnen schijten vind ik persoonlijk erger dan die van de ongesteldheid.
Complicaties die je niet kunt krijgen van andere anticonceptie middelen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
baarmoeder-complicaties (kanker, onvruchtbaarheid enzo)
Heb je ook enige onderbouwing hiervoor? Wat ik juist altijd van artsen hoor is dat het vrijwel onschadelijk is om de pil door te slikken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan niet volgens mij... behalve dan dat pil niet bedoelt is om doorteslikken en je dan last van hormonen (depressie, opvliegers oid) kan krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Complicaties die je niet kunt krijgen van andere anticonceptie middelen?
Dat is toch alleen als je baarmoederslijmvlies te lang niet ververst wordt?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat kan ook van prikpril en spiraalquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan niet volgens mij... behalve dan dat pil niet bedoelt is om doorteslikken en je dan last van hormonen (depressie, opvliegers oid) kan krijgen
Euhm, ik hoop dat dat een slechte grap was?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens een introlerantie voor zuivel. Ene keer erg, andere keer valt het mee.
Maar de vader van mijn ex doet standaard kaas in het eten. Dus ik uitleggen hoe ik er op reageer, voelt net zo erg als zware menstruatiepijn.
En wat zegt die slimmerd? Dan kun je dit wel eten, van deze kaas wordt je niet ongesteld.
Serieus he, dat er toen geen alarmbellen afgingen bij mij
Ik twijfelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm, ik hoop dat dat een slechte grap was?
nou, dan weet ik verder ook niet waarom t "volgens internet en dokter" niet goed is hahaquote:
Die heb ik zo ook alquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan niet volgens mij... behalve dan dat pil niet bedoelt is om doorteslikken en je dan last van hormonen (depressie, opvliegers oid) kan krijgen
Echt, wat een BS van sommige mensen soms. Lijkt wel alsof dit leedvermaak is of zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens een introlerantie voor zuivel. Ene keer erg, andere keer valt het mee.
Maar de vader van mijn ex doet standaard kaas in het eten. Dus ik uitleggen hoe ik er op reageer, voelt net zo erg als zware menstruatiepijn.
En wat zegt die slimmerd? Dan kun je dit wel eten, van deze kaas wordt je niet ongesteld.
Serieus he, dat er toen geen alarmbellen afgingen bij mij
Toch welquote:
Gewoon proberen, je krijgt geen kanker van 3 maanden doorslikkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik zo ook al
Heb juist het idee dat dat komt door schommelingen in je hormoonbalans.
Mijn huisarts vond het totaal geen probleemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, dan weet ik verder ook niet waarom t "volgens internet en dokter" niet goed is haha
Over leedvermaak gesproken, mijn ouders donderden ook gewoon kaas in het eten, om achteraf te zeggen, zie je wel dat je het lust?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, wat een BS van sommige mensen soms. Lijkt wel alsof dit leedvermaak is of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Mijne ook niet, die raadde het juist aan omdat het mijn menstruatie lichter kon maken. En dat heeft het ook gedaan, heb veel minder last van alles sinds ik doorslik en nog maar een paar keer per jaar ongesteld word.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn huisarts vond het totaal geen probleem
hm.. lijkt dan bijna wel stress oid..?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Over leedvermaak gesproken, mijn ouders donderden ook gewoon kaas in het eten, om achteraf te zeggen, zie je wel dat je het lust?
Overigens is sinds ik het contact met ze heb verbroken, mijn zuivelallergie aanzienlijk gedaald, ik kan soms weer gewone melk in de koffie doen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen. Cassandra87 heeft mij op een beest gezet. Heb ik weer
Mijn heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo je 30e complimentje, reageren zul je!
Arm beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.date?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ja pds, stress getriggerdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. lijkt dan bijna wel stress oid..?
Ik had hetzelde toen ik die nog slikte jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijne ook niet, die raadde het juist aan omdat het mijn menstruatie lichter kon maken. En dat heeft het ook gedaan, heb veel minder last van alles sinds ik doorslik en nog maar een paar keer per jaar ongesteld word.
Ook nog voor andere dan zuivel?quote:
Yeeeee Haaaa!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn heldZo je 30e complimentje, reageren zul je!
Geen idee, er waren periodes dat ik niets kon eten, en dan ook geen zuivel had, dus kan ook best iets als gluten zijn. Maar nu al een tijdje geen last gehad gelukkig, *even afkloppen* vermoedelijk toch teveel opgebouwde negatieve energie die zich fysiek uittequote:
Dat vond ik ook maar het moestquote:
nou hoe stoer i dat dan.quote:
quote:
Ik mocht van mijn huisarts de pil ook niet langer dan 3 maanden doorslikken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb je ook enige onderbouwing hiervoor? Wat ik juist altijd van artsen hoor is dat het vrijwel onschadelijk is om de pil door te slikken.
En al die hormonen die wel eens slecht zouden kunnen zijn krijg je toch al binnen met het überhaupt slikken van de pil, eventuele consequenties daarvan zijn toch zeker niet afhankelijk van dat ene weekje wel of niet slikken in de 4 weken?
Geweren buiten beeld, ik zweer jequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je ziet er niet uit alsof je gedwongen wordt
Zow, Queen Happiness is er ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mocht van mijn huisarts de pil ook niet langer dan 3 maanden doorslikken.
Ivm grote kans op onvruchtbaarheid, kanker en nog wat dingetjes die ik vergeten ben
Oh je had minsten even veel lol als k. Volgende keer weer he. Als ik een weekend op de 1e plaats komquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geweren buiten beeld, ik zweer je
Oh, dan kunnen ze niet belangrijk geweest zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ivm grote kans op onvruchtbaarheid, kanker en nog wat dingetjes die ik vergeten ben
Eng niet. Imposant wel. Dat is ook waarom vrouwen er zo gek op zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind paarden nog steeds een beetje eng.
Belangrijkste 2 dingen onthoudenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen ze niet belangrijk geweest zijn.
Grote kans of grotere kans?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mocht van mijn huisarts de pil ook niet langer dan 3 maanden doorslikken.
Ik ook, rotbeesten. Mij krijg je er niet op hoor! Trauma's!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind paarden nog steeds een beetje eng.
Ik gok op trombose of dat is een risico dat je sowieso loopt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Belangrijkste 2 dingen onthouden
Dat klinkt alsof er een verhaal achter zit vertelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook, rotbeesten. Mij krijg je er niet op hoor! Trauma's!
Grotere. Ik schrok ervan, dus ik werd gewoon elke maand ongesteldquote:
Baarmoeder eruit?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
er is toch ook iets om je menstruatie uit te stellen als je niet aan de pil bent?
Toen ik een klein c_a'tje was... Eraf gevallen -> au! Gebeten -> au! Geschopt -> au!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er een verhaal achter zit vertel
Het heet sperma en helpt je voor 9 maand achtereen uit de brandquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
er is toch ook iets om je menstruatie uit te stellen als je niet aan de pil bent?
ja je hebt idd wel zon pilletje, weet alleen niet meer hoe het heetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Das waar ook!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het heet sperma en helpt je voor 9 maand achtereen uit de brand
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het heet sperma en helpt je voor 9 maand achtereen uit de brand
Tsja wat is grotere, mijn huisarts heb ik er nooit over gehoord en bijwerkingen kan je sowieso al met de pil hebben of je nou wel of niet doorslikt. Het is nou eenmaal een nepbloeding die geen functie heeft, dus lijkt me niet dat het kwaad kan zoiets over te slaan. Ik slik zelf meestal 3 a 4 maanden door of tot een doorbraakbloeding.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grotere. Ik schrok ervan, dus ik werd gewoon elke maand ongesteld
En met vakantie slikte ik door
En dan wel gewoon vruchtbaar zijn? Of nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja je hebt idd wel zon pilletje, weet alleen niet meer hoe het heet
nee, op moment van slikken nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan wel gewoon vruchtbaar zijn? Of niet
Oeh dat is vervelendquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen ik een klein c_a'tje was... Eraf gevallen -> au! Gebeten -> au! Geschopt -> au!
Durf nog geen eens meer in de buurt te komen van een paard
Toen ik niet aan de pil was menstrueerde ik sowieso bijna nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Kutpaard danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen ik een klein c_a'tje was... Eraf gevallen -> au! Gebeten -> au! Geschopt -> au!
Durf nog geen eens meer in de buurt te komen van een paard
twisterquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kutpaard dan
Maar er zijn ook zat heule lieve poardjons hoor
daar heb ik niets aanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik niet aan de pil was menstrueerde ik sowieso bijna niet
Troep? Waarom troep?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:34 schreef Cassandra87 het volgende:
ik slik geen pil of iets namelijk, maar we gaan op vakantie als mijn periode moet beginnen, en wil eigenlijk niet starten met die troep, dus dan maar zo'n ding proberen om uit te stellen
Ja wel zorgen dat je vetpercentage onder de 20 % komt dan stop je met ongesteld wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
daar heb ik niets aan
Ik heb de eerste dagen niets aan mijn vakantie
Ik heb geen idee wat er in die vakantiepillen zit, maar veel gezonder dan een anticonceptiepil zal het vast niet zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb ik mijn redenen voor.. Maar geen hormonen voor mij
Jij hebt echt een doodswens geloof ik of niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel zorgen dat je vetpercentage onder de 20 % komt dan stop je met ongesteld worden
Pics van vrouwen met dat vetpercentage?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel zorgen dat je vetpercentage onder de 20 % komt dan stop je met ongesteld worden
Wil ik dat wel zienquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pics van vrouwen met dat vetpercentage?
Minder hormonen en het ontregeld mijn cyclus niet tot nauwelijks.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er in die vakantiepillen zit, maar veel gezonder dan een anticonceptiepil zal het vast niet zijn.
Nee hoor het is gewoon een feitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt echt een doodswens geloof ik of niet?
Sportvrouwenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pics van vrouwen met dat vetpercentage?
Dan is het iets anders dan 20% maar beneden een bepaald percentage stopt de menstruatie iig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
No way dat vrouwen met 20% al niet meer ongesteld worden. Die zijn gewoon normaal.
iets met anorexiaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het iets anders dan 20% maar beneden een bepaald percentage stopt de menstruatie iig.
Klopt ja, las het eens in een boek over eetproblemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het iets anders dan 20% maar beneden een bepaald percentage stopt de menstruatie iig.
Jij menstrueert niet toch? Wat is jouw vetpercentage?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
bij mijn nichtje was dat... die is 1.70 ofzo en vanaf 45 kg stopte ze met menstruatie..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt ja, las het eens in een boek over eetproblemen.
Zoiets denk ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He bahquote:
gatver.... krijg hier eht de kriebels van in mn maag...quote:
ja, maar eerste paar maanden is hij nog niet 100% betrouwbaar.. en ik was er de eerste 4 - 6 maanden depressief vanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan de prikpil. Die heb jij toch? Werkt wel enzo
Gatverdammequote:
Echt hèquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gatver.... krijg hier eht de kriebels van in mn maag...
Jij wil toch kinderen of zit ik dan verkeerd?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar prikpil kan 2 jaar duren voor je weer vruchtbaar bent he.. zou t niet doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Don't worry, het is nep. Kijk maar naar die catwalk die op de achtergrond nog te zien is, enorm vertekend.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gatverdamme
Dat dat op de catwalk mag komen. Zegt meer dan genoeg over de modewereld lijkt me -_-
Owquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar eerste paar maanden is hij nog niet 100% betrouwbaar.. en ik was er de eerste 4 - 6 maanden depressief van
waarom niet gewoon aan de pil blijven en even die 3 weekjes tijdens vakantie doorlsikken...?quote:
ja prikpil zou ik echt niet doen als je binnen 2 jaar kinderen wilquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waarom niet gewoon aan de pil blijven en even die 3 weekjes tijdens vakantie doorlsikken...?
Ja maar het lukt niet echt. Ben die onderzoeken zat en de vraag is of we er wel mee door willen gaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij wil toch kinderen of zit ik dan verkeerd?
Nja, prikpil gaat het sowieso tegenhouden, dus zolang je twijfelt of je er mee door wil gaan zou ik niet aan de prikpil gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar het lukt niet echt. Ben die onderzoeken zat en de vraag is of we er wel mee door willen gaan
Punt van discussie op dit moment
2 IUI behandelingen gehad. We kijken het nog even aan en na de vakantie nemen we beslissing.
Sowieso heb ik nog geen baan enzo. Hmmzzz keuzes......
zou toch de gok niet wagen om aan de prikpil te gaan, dan zijn je kansen de komende 2 jaar zoiezo verkeken...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar het lukt niet echt. Ben die onderzoeken zat en de vraag is of we er wel mee door willen gaan
Punt van discussie op dit moment
2 IUI behandelingen gehad. We kijken het nog even aan en na de vakantie nemen we beslissing.
Sowieso heb ik nog geen baan enzo. Hmmzzz keuzes......
Ja dat doe ik altijdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waarom niet gewoon aan de pil blijven en even die 3 weekjes tijdens vakantie doorlsikken...?
en ik denk: lekker niet handig hihiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat doe ik altijd
Maar ik dacht... Lekker makkelijk
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ik denk: lekker niet handig hihi
Ik noteer het..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow vrijdag 15-6? Heb je dan wat? Zo nee zet die datum even vastDe mannen zijn weekendje naar le mans en ik geeft dan een bbq feestje misschien
Ik zet het nu in mijn agenda.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow vrijdag 15-6? Heb je dan wat? Zo nee zet die datum even vastDe mannen zijn weekendje naar le mans en ik geeft dan een bbq feestje misschien
BBQ-alarm gaat af huhwhutwhatwaitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
women only zeker?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij komt dus ook?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
BBQ-alarm gaat af huhwhutwhatwait![]()
Neequote:
Oh tofquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar wordt wel een Fokmeet
OMG wat doe ik mezelf aan
Ik kan de BBQ- meet bij Myraela nog herinneren
Fok-BBQ-meet @ C_A, staat genoteerdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Zet een tent op van 6x3 meterquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh tof![]()
Ik heb verhalen van fokmeets gehoord dat wil je inderdaad niet
Met webcams?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zet een tent op van 6x3 meter
Daar zet ik de fokkers in
Uhmzzzzquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met webcams?veel drank en drugs en dan kijken wat er gebeurd
Laptops.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met webcams?veel drank en drugs en dan kijken wat er gebeurd
Tofffffff!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Oh waaromquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzz
Mijn huis moet wel heel blijven hoor
Daar zullen een paar Fokkers heel blij van wordenquote:
Niet alle fokkersquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zullen een paar Fokkers heel blij van worden
Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie een snood plan ontstaan...
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zullen een paar Fokkers heel blij van worden
Heb je een grote tuin? ;Dquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog even bekijken
Hoe ik het ga doen enzo
Ik ken teveel fokkers
En wil ze allemaal uitnodigen
Laat ze in groepen komenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog even bekijken
Hoe ik het ga doen enzo
Ik ken teveel fokkers
En wil ze allemaal uitnodigen
Dat wordt heloef inhuren voor die grote. Wie verzorgt de kleine?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
11 meter lang, en 5 meter breed ofzo?
Er past en tent van 3x6 en en tent van 3x3 in
Ja dat wel maar die staan achter slot en grendel... Anders echtscheidingquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wordt heloef inhuren voor die grote. Wie verzorgt de kleine?
Wacht wat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
n1quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Vrijdag ene groep, zaterdag een groep en zondag een groepquote:
Ik ben maar 1,83, huur Drommel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij wordt mijn grote tent geloof ik
Als ze voor de deur staan roep je: OPHOEREN.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrijdag ene groep, zaterdag een groep en zondag een groep
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ze voor de deur staan roep je: OPHOEREN.
De gene die niet huilen mogen naar binnen, als die weg zijn herhaal je het proces, maar roep je zachter.
We laten je een naaktfoto van Pinda zien. Dan krijg je die grote tent wel omhoog.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We laten je een naaktfoto van Pinda zien. Dan krijg je die grote tent wel omhoog.
Welke wedstrijd?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik wil het bij 1 avond houden, vrijdag zodat ik zaterdag heb om op te ruimen en zondag moet ik me voorbereiden op de wedstrijd
Want onze vriendschap was namelijk niet al akward genoeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We laten je een naaktfoto van Pinda zien. Dan krijg je die grote tent wel omhoog.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem hoop je dat je die kiekjes krijgtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Want onze vriendschap was namelijk niet al akward genoeg.
Goed plan toch?quote:
Ik dacht dat de clou achter je grap was.quote:
Ik lees net dat ze rood haar heeft. Ga je gang.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Want onze vriendschap was namelijk niet al akward genoeg.
Nou nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiekem hoop je dat je die kiekjes krijgt
Oh voetbal niet belangrijkquote:
De methode had ik nog niet bedacht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat de clou achter je grap was.
Waarom niet?quote:
Ik vind van nietquote:
Ik weet al teveel van haar. Daarom.quote:
En?quote:
Komt goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
15-6 even vrijhouden, moet het nog even uitwerken enzo...
Maar wil een BBQ-meet houden
Ik heb jouw piemel gezien, dat vond ik teveel informatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou te veel van iemand weten?
Dat snap ik wel, maar wat heeft dat met een naakte dame te maken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar waar zou ik iemand naakt willen zien de me gefriendzoned heeft?quote:
quote:
Ik probeer hier een normale vriendschap te hebben ja.quote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, goed punt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]als ik naar jou BBQ meet kijk niet
Hahahaha Ow god
Heb ik het jou ook gestuurd? Ik dacht alleen Loka.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb jouw piemel gezien, dat vond ik teveel informatie.
Helemaal niks.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar wat heeft dat met een naakte dame te maken?
Omdat het een vrouw is, en er tieten aan zitten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
Nee, maar waar zou ik iemand naakt willen zien de me gefriendzoned heeft?
Omdat naackt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
Nee, maar waar zou ik iemand naakt willen zien de me gefriendzoned heeft?
Zou wel fijn zijn eigenlijk, geen gezeik met vrouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als heloef zich zo door ontwikkelt, zit hij over 5 jaar in een klooster
Gangbang? 15-6 tent 2!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef kree het volgende:
Avond mensen, gaat het hier nog ergens over of zijn we nog bezig met een gangbang organiseren
Hahaha
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, goed punt.Ik zal je wel helpen opruimen en herstellen de dag erna.
Ik zal je niet meer swaffelen snarf.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
terug..!!
en heb trouwens een mega blauwe plek....
tip ga nooit naast een vrolijk kwispelende duiste dog staan!
Dan Google ik wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat het een vrouw is, en er tieten aan zitten.
The fuck gast.
Spannend, echt enorm.quote:
Pinda moet ook komenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:20 schreef twi het volgende:
Trouwens, de arachide. kan niet ontbreken. Spytool jeweet.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef marbasnarf het volgende:
terug..!!
en heb trouwens een mega blauwe plek....
tip ga nooit naast een vrolijk kwispelende duiste dog staan!
is je geraaie!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je niet meer swaffelen snarf.
Zit je nog in bad? Je ziet er inmiddels zeker een beetje als E.T. uit?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ga zo even kyra uitlaten en dan lekker op bed series kijken.
Maar eerst even uit bad klimmen
Thanx for the MIquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zit je nog in bad? Je ziet er inmiddels zeker een beetje als E.T. uit?
Ik lig geloof ik al meer dan een uur in bad jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
C.A. mobile FOK!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Spoel me altijd netje af hoor ernaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Blegh zolang in je eigen vuil liggen.
Geen probleem, weer extra informatie om een beeld mee te vormen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig geloof ik al meer dan een uur in bad ja
Buiten het bad is het koud... Dat is dus een probleem
Maar dan op dezelfde manier zoals "E.T. phone home" vergeet dat niet.quote:
Ik snapte hemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dan op dezelfde manier zoals "E.T. phone home" vergeet dat niet.
quote:
Omdat ik mijn beste vriendin niet naakt wil zien?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef Murdera het volgende:
Ik begin te geloven dat heloef gewoon homo is.
Bye bye vrouw bye byequote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik mijn beste vriendin niet naakt wil zien?[ afbeelding ]
Heb hem even in mijn fobo gezet, bij mijn andere leuke quotesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
Maar dan op dezelfde manier zoals "E.T. phone home" vergeet dat niet.
Exact.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik mijn beste vriendin niet naakt wil zien?[ afbeelding ]
Miljoenen pr0n sites, honderden miljoenen pics van allerlei chicks, in alle soorten en maten.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb hem even in mijn fobo gezet, bij mijn andere leuke quotes
Bonjour monsieur.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Miljoenen pr0n sites, honderden miljoenen pics van allerlei chicks, in alle soorten en maten.
Nah, geen behoefte aan 1 naaktfoto.
Bonsoir monsieur, comment ca va?quote:
Geef anders even gewoon antwoord, je bent altijd zo nietszeggend met je overtollig smileygebruik.quote:
The Love Boat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga Kyra uitlaten, en richting bed series kijken
Ciao
Veel plezierquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga Kyra uitlaten, en richting bed series kijken
Ciao
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Geef anders even gewoon antwoord, je bent altijd zo nietszeggend met je overtollig smileygebruik.
Zucht, het zal wel.quote:
Om iemand niet naakt te willen zien? Okee...quote:
Oh, please...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Om iemand niet naakt te willen zien? Okee...
Ik snap echt niet wat je probeert te zeggen, enlighten me.quote:
Ik geloof waarlijk dat dat niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je probeert te zeggen, enlighten me.
Ach je weet toch? Als iemand iets vind, is digitalgirl daar altijd tegenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je probeert te zeggen, enlighten me.
Nee daarom vraag ik het ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof waarlijk dat dat niet mogelijk is.
Je comprends, je suis fatigue aussi.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ca va bien. Seulement un peu fatigué.
Hij is dit keer niet de enige.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach je weet toch? Als iemand iets vind, is digitalgirl daar altijd tegen
Ik herken je niet meer man.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben het eens met digi.Ik moet echt stoppen met Meth.
Maakt voor heloef niet uit, hij hout toch altijd zijn shirt aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:06 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn we al shredded voor de zomer, heloef?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:06 schreef Panzermaus het volgende:
Niet echt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:06 schreef Panzermaus het volgende:
Je snapt het helemaal meid.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maakt voor heloef niet uit, hij hout toch altijd zijn shirt aan.
Is once upon a time nog leuk, de rest interesseert me niet echt maar de eerste zat ik pas over na te denken om te gaan kijken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Once upon à time, new girl en American idol. 1 van de 3
Heerlijke burn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maakt voor heloef niet uit, hij hout toch altijd zijn shirt aan.
Was niet eens de bedoeling hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet zo'n subtiele hosselpoging kree. Probeer het nog eens.
Ja ik vind het een leuke seriequote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is once upon a time nog leuk, de rest interesseert me niet echt maar de eerste zat ik pas over na te denken om te gaan kijken.
Taal fouten /care.quote:
Je weet toch wel dat ze helemaal geen zin heeft in relaties momenteel ... denkt zequote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:13 schreef kree het volgende:
Marba... Ik vindt je hondjes leuk.
Keertje samen lopen?
Tekkel en duitse staander in de aanbieding
(owh om mee te lopen dan he)
Ja wie begint over een relatie dat maken jullie er weer vanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ze helemaal geen zin heeft in relaties momenteel ... denkt ze. Dat zijn altijd van die kul opmerkingen.
Gewoon haar laten zien wat voor een mooie baas jij bent.quote:
Hmmm, zal wel niet het type humor zijn waar ik kan om lachen.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi en kree het nieuwe topicstelletje. Ik stem voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:24 schreef Murdera het volgende:
Rokje en Joy als ze samen oud zijn geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg mooie foto!
![]()
wat vind je van BBT?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmmm, zal wel niet het type humor zijn waar ik kan om lachen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:24 schreef Murdera het volgende:
Rokje en Joy als ze samen oud zijn geworden.HeujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie niet zo goed, kan niet zoomen mobiel
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Jullie zien er best goed uit voor je leeftijdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heuj
Getypt vanaf de iPhone, met die vervelende THE in hoofdletters?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat vind je van BBT?
Ow en ik kijk THE Inbetweeners
ja kloptquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:42 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Getypt vanaf de iPhone, met die vervelende THE in hoofdletters?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:29 schreef Daqufrance het volgende:
Ik zie je al hoofdknikkend achter je monitor zitten zo rond een uur of 3 1.
The shining.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heuj
Je plaatje is hypnotiserend :| Zitten er ook verborgen opdrachten of boodschappen in?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:32 schreef Myraela het volgende:
Noes, ik ben gewoon eerder wakker dan mn wekker gaat. Wat is er mis met mij.
Kijk er maar gewoon lang genoeg naar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:33 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Je plaatje is hypnotiserend :| Zitten er ook verborgen opdrachten of boodschappen in?
Dat is ook het idee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:31 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad een beetje aan die zusjes denken ja
Maar maar maarquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:39 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eigenlijk weer eens een nieuwe UI hebben.
Nou dan is dat goed geluktquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is ook het idee.
http://www.geekologie.com(...)reepers-in-their.php
Nee, eerst moeten ze bij mij 2 pakketjes afgevenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef Myraela het volgende:
Pakketje, kom nou.Tante Mirne wacht op jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |