Ja, die kunnen ook echt zo erg worden dat staan of lopen niet meer mogelijk is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De krampen van niet kunnen schijten vind ik persoonlijk erger dan die van de ongesteldheid.
Complicaties die je niet kunt krijgen van andere anticonceptie middelen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
baarmoeder-complicaties (kanker, onvruchtbaarheid enzo)
Heb je ook enige onderbouwing hiervoor? Wat ik juist altijd van artsen hoor is dat het vrijwel onschadelijk is om de pil door te slikken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan niet volgens mij... behalve dan dat pil niet bedoelt is om doorteslikken en je dan last van hormonen (depressie, opvliegers oid) kan krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Complicaties die je niet kunt krijgen van andere anticonceptie middelen?
Dat is toch alleen als je baarmoederslijmvlies te lang niet ververst wordt?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat kan ook van prikpril en spiraalquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan niet volgens mij... behalve dan dat pil niet bedoelt is om doorteslikken en je dan last van hormonen (depressie, opvliegers oid) kan krijgen
Euhm, ik hoop dat dat een slechte grap was?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens een introlerantie voor zuivel. Ene keer erg, andere keer valt het mee.
Maar de vader van mijn ex doet standaard kaas in het eten. Dus ik uitleggen hoe ik er op reageer, voelt net zo erg als zware menstruatiepijn.
En wat zegt die slimmerd? Dan kun je dit wel eten, van deze kaas wordt je niet ongesteld.
Serieus he, dat er toen geen alarmbellen afgingen bij mij
Ik twijfelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm, ik hoop dat dat een slechte grap was?
nou, dan weet ik verder ook niet waarom t "volgens internet en dokter" niet goed is hahaquote:
Die heb ik zo ook alquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan niet volgens mij... behalve dan dat pil niet bedoelt is om doorteslikken en je dan last van hormonen (depressie, opvliegers oid) kan krijgen
Echt, wat een BS van sommige mensen soms. Lijkt wel alsof dit leedvermaak is of zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens een introlerantie voor zuivel. Ene keer erg, andere keer valt het mee.
Maar de vader van mijn ex doet standaard kaas in het eten. Dus ik uitleggen hoe ik er op reageer, voelt net zo erg als zware menstruatiepijn.
En wat zegt die slimmerd? Dan kun je dit wel eten, van deze kaas wordt je niet ongesteld.
Serieus he, dat er toen geen alarmbellen afgingen bij mij
Toch welquote:
Gewoon proberen, je krijgt geen kanker van 3 maanden doorslikkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik zo ook al
Heb juist het idee dat dat komt door schommelingen in je hormoonbalans.
Mijn huisarts vond het totaal geen probleemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, dan weet ik verder ook niet waarom t "volgens internet en dokter" niet goed is haha
Over leedvermaak gesproken, mijn ouders donderden ook gewoon kaas in het eten, om achteraf te zeggen, zie je wel dat je het lust?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, wat een BS van sommige mensen soms. Lijkt wel alsof dit leedvermaak is of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Mijne ook niet, die raadde het juist aan omdat het mijn menstruatie lichter kon maken. En dat heeft het ook gedaan, heb veel minder last van alles sinds ik doorslik en nog maar een paar keer per jaar ongesteld word.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn huisarts vond het totaal geen probleem
hm.. lijkt dan bijna wel stress oid..?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Over leedvermaak gesproken, mijn ouders donderden ook gewoon kaas in het eten, om achteraf te zeggen, zie je wel dat je het lust?
Overigens is sinds ik het contact met ze heb verbroken, mijn zuivelallergie aanzienlijk gedaald, ik kan soms weer gewone melk in de koffie doen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen. Cassandra87 heeft mij op een beest gezet. Heb ik weer
Mijn heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo je 30e complimentje, reageren zul je!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen. Cassandra87 heeft mij op een beest gezet. Heb ik weer
Arm beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.date?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ja pds, stress getriggerdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. lijkt dan bijna wel stress oid..?
Ik had hetzelde toen ik die nog slikte jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijne ook niet, die raadde het juist aan omdat het mijn menstruatie lichter kon maken. En dat heeft het ook gedaan, heb veel minder last van alles sinds ik doorslik en nog maar een paar keer per jaar ongesteld word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |