abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109581799

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_109581919
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dan geef je het op en kun je wachten op de vrouw die dat doet,
Dat ga ik dan ook doen, totdat ik er weer zin in krijg of een andere stimulans krijg die me enigszins kan motiveren.
Rustig aan.
pi_109582104
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:41 schreef Sneezeechu het volgende:
KT heb je al eens datingsites geprobeerd gewoon om eens te proberen hoe je een contact kunt onderhouden?
In welke context gaan we contact onderhouden? Hoe gaan we dat doen?
Rustig aan.
pi_109582119
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat ga ik dan ook doen, totdat ik er weer zin in krijg of een andere stimulans krijg die me enigszins kan motiveren.
Misschien moet je als doel hebben een leuke tijd te hebben en verder niets alles meer is bonus. Dan komt dat andere vanzelf
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_109582243
ayumu wie wat waar?

Maar sowieso, kt is 19, uitgaan moet ook puur lol zijn..
pi_109582271
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien moet je als doel hebben een leuke tijd te hebben en verder niets alles meer is bonus. Dan komt dat andere vanzelf
Wellicht.. Ik moet zeggen dat als ik meer motivatie had gehad an sich dat ik wel dingen zelf had kunnen creeeren, maar het komt nooit van de andere kant..

Maar omdat ik die motivatie dus mis zal ik zien wat een passieve houding mbt contacten leggen me zal brengen.
Rustig aan.
pi_109582332
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In welke context gaan we contact onderhouden? Hoe gaan we dat doen?
Je wil met mij contact onderhouden?
pi_109582367
Heren, ik geef u één welgemeend advies :7

Ga niet op een paard zitten. It does things to you 8)7

Down there ;(

En niet alleen daar 8)7

Het was Cassandra87 d'r schuld :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_109582398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:

Down there ;(

En niet alleen daar 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bartje ik vind je supercool, echt waar O+
pi_109582523
quote:

Down there ;(

En niet alleen daar 8)7

SPOILER
Ik kijk wel uit :P
Goed bezig Bartje :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wellicht.. Ik moet zeggen dat als ik meer motivatie had gehad an sich dat ik wel dingen zelf had kunnen creeeren, maar het komt nooit van de andere kant..

Maar omdat ik die motivatie dus mis zal ik zien wat een passieve houding mbt contacten leggen me zal brengen.
Ik moet dat zelf ook meer gaan proberen te doen gewoon leuke dingen gaan doen en genieten ipv opzoek te zijn naar iets
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_109582548
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Je wil met mij contact onderhouden?
Dat doen we al toch?

Maar ok, met mensen die ik dan bij het uitgaan aanspreek.
Rustig aan.
pi_109582614
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat doen we al toch?

Maar ok, met mensen die ik dan bij het uitgaan aanspreek.
Uitgaan is anders mensen komen daar om lol te trappen en een scharrel te vinden die ze de volgende ochtend langs wakker worden en denken, Heb ik vannacht zoveel gezopen!
pi_109582660
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:

Ik moet dat zelf ook meer gaan proberen te doen gewoon leuke dingen gaan doen en genieten ipv opzoek te zijn naar iets
Ik ben niet opzoek, het blijft altijd een impuls, maar het impuls omzetten in daden geeft geen beloning. Vandaar dat de motivatie weg is.
Rustig aan.
pi_109582722
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Uitgaan is anders mensen komen daar om lol te trappen en een scharrel te vinden die ze de volgende ochtend langs wakker worden en denken, Heb ik vannacht zoveel gezopen!
Och, ik schrijf me in. How to act?
Rustig aan.
pi_109582744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben niet opzoek, het blijft altijd een impuls, maar het impuls omzetten in daden geeft geen beloning. Vandaar dat de motivatie weg is.
Ga eens een datingsite op en spreek eens zoveel dames aan als je kunt en kijk hoe ze reageren ;)
pi_109582853
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Helaas begrijp ik maar al te goed wat je bedoeld
14 SHADES OF GREY
pi_109582870
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ga eens een datingsite op en spreek eens zoveel dames aan als je kunt en kijk hoe ze reageren ;)
Ik zal het doen als ik weer gemotiveerd ben.. En nee, ik ga niet naar een datingsite, ik heb geen zin in iets vasts.. Ik voel dan een eis op me liggen dat ik mijn best moet doen om te kijken of ik goed match met iemand terwijl ik daar helemaal niet aan toe ben.
Rustig aan.
pi_109582924
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zal het doen als ik weer gemotiveerd ben.. En nee, ik ga niet naar een datingsite, ik heb geen zin in iets vasts.. Ik voel dan een eis op me liggen dat ik mijn best moet doen om te kijken of ik goed match met iemand terwijl ik daar helemaal niet aan toe ben.
Dus in het kort je bent op zoek naar een scharrel, of een leuk contactjes wat je eens mag volpompen met liefde in het weekend?
pi_109583015
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:02 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dus in het kort je bent op zoek naar een scharrel, of een leuk contactjes wat je eens mag volpompen met liefde in het weekend?
doe niet zo plat :')

Volgens mij gewoon de positieve ervaring en de rest ziet ie wel
pi_109583084
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:02 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ik ben niet opzoek het blijft altijd een impuls, maar ik kan het nog wel kut vinden dat als ik ga reageren op dat impuls door het om te zetten in daden dat het niks oplevert en dat ik daardoor niet meer gemotiveerd ben om het überhaupt op te zoeken.
Rustig aan.
pi_109583096
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dit dus.
Rustig aan.
pi_109583361
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben niet opzoek het blijft altijd een impuls, maar ik kan het nog wel kut vinden dat als ik ga reageren op dat impuls door het om te zetten in daden dat het niks oplevert en dat ik daardoor niet meer gemotiveerd ben om het überhaupt op te zoeken.
Op die manier ik snap je.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

San, Sorry soms ben ik een platte lompe boer zonder gevoel. Vergeef je het mij?
pi_109583658
Ik vind het opzicht wel een leuk idee om gewoon te kijken wat gemiddeld onbevangen gesprekje gaat brengen.. Ik vind het wel een leuk iets om te testen... Het zorgt er in ieder geval voor dat je makkelijker mensen aanspreekt die je niet kent denk ik.
Is er niemand met ervaringen in dit topic met dat soort experimentjes?
Rustig aan.
pi_109583932
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het opzicht wel een leuk idee om gewoon te kijken wat gemiddeld onbevangen gesprekje gaat brengen.. Ik vind het wel een leuk iets om te testen... Het zorgt er in ieder geval voor dat je makkelijker mensen aanspreekt die je niet kent denk ik.
Is er niemand met ervaringen in dit topic met dat soort experimentjes?
Gewoon dus een datingsite op gaan, probeer een leuk profiel samen te stellen met een mooie foto en reageer op een gewoon op alles en iedereen die jij wel leuk vind. Aanspreken en afwachten op mogelijke reacties en daar natuurlijk op reageren.

En dan hopen dat je verder komt en misschien eens een afspraakje :)
pi_109584054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Gewoon dus een datingsite op gaan, probeer een leuk profiel samen te stellen met een mooie foto en reageer op een gewoon op alles en iedereen die jij wel leuk vind. Aanspreken en afwachten op mogelijke reacties en daar natuurlijk op reageren.

En dan hopen dat je verder komt en misschien eens een afspraakje :)
Lijkt me niks want dat voelt voor mij totaal niet onbevangen terwijl ik het juist ''eng'' zou vinden me te binden. Daarnaast zie je met uitgaan meer mensen en zie je gelijk of iemands uiterlijk je aanspreekt.
Rustig aan.
pi_109584165
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt me niks want dat voelt voor mij totaal niet onbevangen terwijl ik het juist ''eng'' zou vinden me te binden. Daarnaast zie je met uitgaan meer mensen en zie je gelijk of iemands uiterlijk je aanspreekt.
Het draait om het aanspreken in contact komen en een gesprek kunnen aangaan veel makkelijker op het internet en het afkappen ook ;)
pi_109584397
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:24 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Het draait om het aanspreken in contact komen en een gesprek kunnen aangaan veel makkelijker op het internet en het afkappen ook ;)
Maar, contact is gelijk een date, hele avond.. Uiteindelijk moet je daar nog maar zien of je iemand aantrekkelijk vind, je weet dat de ander het doet om een partner te vinden terwijl je zelf onbevangen wilt blijven..

Ik vind het niet eerlijk, en niet handig, daarnaast lijkt het me veel beter voor mijn ontwikkeling om het buiten internet te proberen waar je vervolgens ook veel realistischere antwoorden krijgt...

Achja mijn mening.
Rustig aan.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:29:07 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109584448
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je vrienden hebben een punt. Je moet niet denken dat ze out of your league is, want er zijn vaak genoeg lelijke mannen (niet dat ik jou lelijk vind) met een knappe vriendin, en die zijn niet allemaal rijk oid. Innerlijk is wel degelijk belangrijk.

Alhoewel, misschien is dat meer op latere leeftijd dan... :P
Tsja de wereld is gewoon heel oppervlakkig meestal, althans zo is mijn wereld tenminste.

Maar ik zie serieus niet hoe zij ooit iets met mij wil. Hoe gezellig ik wel niet ben.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_109584499
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Tsja de wereld is gewoon heel oppervlakkig meestal, althans zo is mijn wereld tenminste.

Maar ik zie serieus niet hoe zij ooit iets met mij wil. Hoe gezellig ik wel niet ben.
Nouja, als jij super gezellig bent vind ik dat wel een reden om je leuk te gaan vinden.
Rustig aan.
pi_109584856
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar, contact is gelijk een date, hele avond.. Uiteindelijk moet je daar nog maar zien of je iemand aantrekkelijk vind, je weet dat de ander het doet om een partner te vinden terwijl je zelf onbevangen wilt blijven..

Ik vind het niet eerlijk, en niet handig, daarnaast lijkt het me veel beter voor mijn ontwikkeling om het buiten internet te proberen waar je vervolgens ook veel realistischere antwoorden krijgt...

Achja mijn mening.
Probeer het gewoon eens vind je het niets dan druk je op ''verwijder profiel'' en is er niets aan de hand
pi_109584893
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:36 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Probeer het gewoon eens vind je het niets dan druk je op ''verwijder profiel'' en is er niets aan de hand
Hmmhzmmmm, maybe ooit.
Rustig aan.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:37:24 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109584916
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nouja, als jij super gezellig bent vind ik dat wel een reden om je leuk te gaan vinden.
Zo werkt het in de praktijk niet, ik ben vaak genoeg gefriendzoned.
C'est la vie
pi_109585106
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Zo werkt het in de praktijk niet, ik ben vaak genoeg gefriendzoned.
Ik zou dat er totaal geen spanning zou zijn in die relatie voordat je gefriendzoned werd.... Ik weet niet of jij je daar in kunt vinden?

[ Bericht 6% gewijzigd door kingtoppie op 27-03-2012 21:46:12 ]
Rustig aan.
pi_109585173
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zou dan denken dat je intimiteit mist... Ik weet niet of jij je daar in kunt vinden?
Ik zou het ook maar denken ja -O-

Maar er om janken won't get you laid *O*
pi_109585403
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik zou het ook maar denken ja -O-

Maar er om janken won't get you laid *O*
Onder het contact voordat hij gefriendzoned werd dus* _O-
Rustig aan.
pi_109585461
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Onder het contact voordat je gefriendzoned werd dus _O-
Ik had het niet over mezelf, voor de verandering :*
pi_109585565
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmmhzmmmm, maybe ooit.
Never...
pi_109585673
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:48 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Never...
?
Rustig aan.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:56:03 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109585977
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zou dat er totaal geen spanning zou zijn in die relatie voordat je gefriendzoned werd.... Ik weet niet of jij je daar in kunt vinden?
Oh daar kan ik me in vinden, maar dat is dus het punt ik ben hartstikke leuk. Maar seksuele spanning is er gewoon niet bij mij.
C'est la vie
pi_109586196
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh daar kan ik me in vinden, maar dat is dus het punt ik ben hartstikke leuk. Maar seksuele spanning is er gewoon niet bij mij.
Waar kan dat aan liggen? Raak je iemand niet aan? Maak je nooit wat directere opmerkingen oid? Ben je niet gewoon te vriendschappelijk?
Rustig aan.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:59:53 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109586233
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waar kan dat aan liggen? Raak je iemand niet aan? Maak je nooit wat directere opmerkingen oid?
Ik ben gewoon zwaar a-seksueel. Aanraken durf ik al helemaal niet. :')
C'est la vie
pi_109586308
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoh jongen, als je eenmaal een vrouwenbil gevoeld hebt O+
pi_109586335
quote:

[..]

Ik tik regelmatig iemand op de schouder of geef een aai over de arm heen ofzo... Dunno... Dat soort kleine dingetjes.
Rustig aan.
pi_109586349
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik sla er altijd op.
Rustig aan.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:02:46 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109586394
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Die durf ik dus niet aan te raken. :'(
Ik ben gewoon te galant en te laf ook nog eens. :')
C'est la vie
pi_109586396
Ik heb vooral moeite met signalen van meiden te verstaan.
pi_109586406
quote:

[..]

Ik raak eigenlijk nooit iemand aan behalve Newb :@
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:04:06 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109586467
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Daarom hosselde ik je dus niet.
True story.
C'est la vie
pi_109586518
quote:

Down there ;(

En niet alleen daar 8)7

SPOILER
Mwehehe _O-
Children of the night. What music they make.
pi_109586588
En dit gaat weer lekker... gelijk willen vechten om een persoontje :@
pi_109586589
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Daarom hosselde ik je dus niet.
True story.
Pot verwijt de ketel much?
pi_109586596
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik heb vooral moeite met signalen van meiden te verstaan.
Dat kan ook lastig zijn, vooral als ze zelf vaag blijven. Maar je kunt het wel leren tot op zekere hoogte
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:06:20 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109586626
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Pot verwijt de ketel much?
Heul niet.
C'est la vie
pi_109586910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:04 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mwehehe _O-
Lach maar.

Fuck comfortzone ~O>
pi_109586970
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Lach maar.

Fuck comfortzone ~O>
En dat zouden meer mensen moeten doen :Y)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:22:04 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109587682
Ik blijf lekker in mijn comfortzone.
C'est la vie
pi_109587815
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
Ik blijf lekker in mijn comfortzone.
En ik ga nu just ineens heel ver uit mijn comfortzone verder dan ooit -O-
pi_109587991
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Lach maar.

Fuck comfortzone ~O>
:D

Met paardrijden heb ik weinig problemen mee hoor :p

quote:
15s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Vertel?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:26:33 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109588017
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Goed bezig.
C'est la vie
pi_109588140
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Goed bezig.
Absoluut niet ga niks zo even schrijven maar denk dat ik weer teveel risico ga nemen :)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:30:01 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109588277
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:28 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Absoluut niet ga niks zo even schrijven maar denk dat ik weer teveel risico ga nemen :)
Liever teveel dan te weinig meestal.
C'est la vie
pi_109588281
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:28 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ja, je klinkt niet al te blij.
pi_109589032
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja, je klinkt niet al te blij.
Aan de ene kant een aardige jongen andere kant zit er eentje die als hij hier achterkomt me levend gaat villen :')
pi_109589458
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:39 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Aan de ene kant een aardige jongen andere kant zit er eentje die als hij hier achterkomt me levend gaat villen :')
wat is dat toch, je lijkt t aan te trekken
pi_109589717
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:45 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

wat is dat toch, je lijkt t aan te trekken
Iedere keer opnieuw ik zoek gewoon heel simpel een leuke knul... Word er inmiddels ellendig van ;(
pi_109589998
'Gewoon leuke dingen doen en dan komt het vanzelf' bullshit, da's geen garantie :')

Heb je het in ieder geval naar je zin gehad, dat wel.

En op datingsites is het zo lekker handig dat veel vrouwen geen betaald account hebben.... kunnen ze geen berichten lezen, ook al heb je zelf een betaald account. O wacht, tenzij je nog eens extra lapt. Dikke lul, bekijk het maar :')
pi_109591220
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:04 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Nou dan was mijn gok niet eens zo slecht :)

Je kunt natuurlijk ook andere stappen nemen. Je kunt hobbies zoeken waar je met vrouwen in contact komt. Bijvoorbeeld naar een dansschool gaan ofzoiets.
Inderdaad, goed gegokt. Inderdaad is dat soort coaching screeuwend duur.
Jammer dat niet iemand van hier een keer wil coachen :)

Mijn probleem is tegenwoordig niet meer dat ik geen vrouwen tegen kom. Die kom ik tegenwoordig voldoende tegen. Helaas loop ik tegen 2 problemen aan.

1) Ik weet niet hoe het aan te pakken. Het hebben van een leuke vriendschappelijk gesprek lukt nu een beetje, maar nooit om het verder richting romantiek te brengen. Ik zou bijvoorbeeld niet weten hoe ik met een meisje moet gaan zoenen.
2) Ik ben een bange schijterd die geen actie durft te ondernemen, bang dat ze me afwijst en me niet meer wil zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door dyna18 op 27-03-2012 23:22:32 ]
pi_109591463
Volgens mij wilde de user Keep_Walking wel een keer iemand uit dit topic (of een andere) helpen op dat gebied.
pi_109591613
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
Volgens mij wilde de user Keep_Walking wel een keer iemand uit dit topic (of een andere) helpen op dat gebied.
Voor zover ik weet doet hij dat niet echt meer. Hij is sowieso een stuk minder actief geworden hier, en op fok.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:40:12 #70
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_109592299
Hey, op zich vind ik het niet erg om te doen, hoewel ik ermee ben gestopt. Mijn ervaring met dat mensen ontmoeten en met hen uitgaan is dat ze vaak andere problematiek hebben waar ik niet veel voor hen kan doen, behalve een goede vriend zijn.

Maar de mensen die gewoon een beetje verlegen/nerdy zijn kan ik wel helpen, maar ik kan geen miracles garanderen. Ik ben eerder die extra steun die je nodig had, in plaats van een all knowing guru die jouw leven gaat veranderen. Als jij bereid bent om op Utrecht Centraal te ontmoeten, wil ik het wel doen. :)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_109592360
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:40 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey, op zich vind ik het niet erg om te doen, hoewel ik ermee ben gestopt. Mijn ervaring met dat mensen ontmoeten en met hen uitgaan is dat ze vaak andere problematiek hebben waar ik niet veel voor hen kan doen, behalve een goede vriend zijn.

Maar de mensen die gewoon een beetje verlegen/nerdy zijn kan ik wel helpen, maar ik kan geen miracles garanderen. Ik ben eerder die extra steun die je nodig had, in plaats van een all knowing guru die jouw leven gaat veranderen. Als jij bereid bent om op Utrecht Centraal te ontmoeten, wil ik het wel doen. :)
Speaking of the devil... hoe kom jij nou opeens hier :D
pi_109592438
quote:

Aangezien ik daar wel bij in de buurt woon, lijkt me dat zeker wel leuk om een keer te doen.

Wat had je in het verleden dan ondernomen? Dat was met mensen van FOK?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:47:24 #73
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_109592597
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Speaking of the devil... hoe kom jij nou opeens hier :D
DM gehad. :D
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_109592877
quote:

Held. :D
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:57:16 #75
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_109592941
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Aangezien ik daar wel bij in de buurt woon, lijkt me dat zeker wel leuk om een keer te doen.

Wat had je in het verleden dan ondernomen? Dat was met mensen van FOK?
Ik heb tot nu toe 12 mensen van FOK ontmoet, 3 meisjes en 9 jongens. Toen der tijd had ik wat traumatische ervaringen achter de rug en fok was mijn uitlaatklep.

Ik gaf goede advies aan mensen wat betreft daten en relaties, en op een gegeven omdat zelf meer ervaring had op dit gebied. Op een gegeven moment kreeg ik privé contact met bepaalde users en ik ging ze IRL ontmoeten.

Van de 9 jongens die ik heb ontmoet heb ik 4 kunnen helpen met hun versieren of liefdes probleem, 5 niet.

Ik ben zelf een Antilliaanse student die in het derde jaar van zijn opleiding zit. Binnenkort word ik 24.
pi_109593283
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe 12 mensen van FOK ontmoet, 3 meisjes en 9 jongens. Toen der tijd had ik wat traumatische ervaringen achter de rug en fok was mijn uitlaatklep.

Ik gaf goede advies aan mensen wat betreft daten en relaties, en op een gegeven omdat zelf meer ervaring had op dit gebied. Op een gegeven moment kreeg ik privé contact met bepaalde users en ik ging ze IRL ontmoeten.

Van de 9 jongens die ik heb ontmoet heb ik 4 kunnen helpen met hun versieren of liefdes probleem, 5 niet.

Ik ben zelf een Antilliaanse student die in het derde jaar van zijn opleiding zit. Binnenkort word ik 24.
Wel leuk dat je meet en probeert te helpen :).
pi_109593358
quote:

[..]

Top inderdaad !
pi_109596415
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

DM gehad. :D
Vandaar :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:59:19 #79
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_109601970
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:10 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Top inderdaad !
Laat maar een keer weten of je er zin in hebt. :)
pi_109618173
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 03:01 schreef dyna18 het volgende:
Terug van leuke avond.
Ik heb gezellig met meerdere mensen gepraat, zowel onbekende nieuwe mensen als vrienden. Helaas gingen de meeste dames al na 1,5 uur weg voor een andere verjaardag.

In die eerste 1,5 uur wel echt leuk met 1 dame zitten praten en beetje sjanzen.
Ook heb ik haar nummer gevraagd....

... en gekregen! *)

Zondag avond maar even sms-en denk ik om te vragen om wat te gaan drinken komende week?
Ik heb net een sms van haar terug gekregen (ik vond het al wat lang duren) met daarin een kille afwijzing.
Het voelt echt als een enorme slag in mijn gezicht. We hadden op die avond enorm leuk zitten praten en er was bij haar geen enkele aarzeling om haar nummer te geven. Maar dan toch zo afgewezen worden. :{

Ik baal hier echt van, ben meteen helemaal 'down'.
pi_109618952
Onterecht natuurlijk, waarom werd je kil afgewezen dan? Misschien heeft ze er gewoon niet zoveel zin in en ben je helemaal niet kil afgewezen maar denk je dat alleen... De volgende keer dat je haar ziet gewoon weer een leuke avond hebben!
Rustig aan.
pi_109619152
Wat heeft ze gezegd dan? Balen dyna, misschien is er een ander en vond ze je wel leuk, maar niet net zo leuk.
pi_109619242
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 18:57 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik heb net een sms van haar terug gekregen (ik vond het al wat lang duren) met daarin een kille afwijzing.
Het voelt echt als een enorme slag in mijn gezicht. We hadden op die avond enorm leuk zitten praten en er was bij haar geen enkele aarzeling om haar nummer te geven. Maar dan toch zo afgewezen worden. :{

Ik baal hier echt van, ben meteen helemaal 'down'.
probeer het positieve eruit te halen, je hebt wel haar aandacht iig die avond kunnen krijgen en houden! Op naar de volgende!
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_109619376
Dyna balen zeg! Zei ze nog waarom toevallig? Dan kun je het natuurlijk als leerpunt zien..
pi_109619479
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Dyna balen zeg! Zei ze nog waarom toevallig? Dan kun je het natuurlijk als leerpunt zien..
Misschien deed hij wel niks fout??
Rustig aan.
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:27:51 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_109619601
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

We hebben geknuffeld en haarseks gehad. Dat telt wel.

Maar ik ken het. Het blijft heel vreemd voelen om iemand aan te raken waar je niet intiem mee bent. Nu ik niet meer constant in een lab zit of achter de pc, merk ik dat ik hier een van de weinige in ben. Er zijn nu regelmatig mensen op werk, stage en studie die mij aanraken en ook een aantal vrienden is hier wat gemakkelijker in.
Ik raak er langzaam wat aan gewend, maar ik vind het heel moeilijk om zelf iemand aan te raken. Dat doe ik dus eigenlijk nooit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_109619863
quote:
99s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

We hebben geknuffeld en haarseks gehad. Dat telt wel.

Maar ik ken het. Het blijft heel vreemd voelen om iemand aan te raken waar je niet intiem mee bent. Nu ik niet meer constant in een lab zit of achter de pc, merk ik dat ik hier een van de weinige in ben. Er zijn nu regelmatig mensen op werk, stage en studie die mij aanraken en ook een aantal vrienden is hier wat gemakkelijker in.
Ik raak er langzaam wat aan gewend, maar ik vind het heel moeilijk om zelf iemand aan te raken. Dat doe ik dus eigenlijk nooit.
Ik doe het wel als ik het idee heb dat het normaal is, maar dat is meer om zo sociaal mogelijk over te komen, het zit niet van nature in me. Mijn ouders heb ik ook al jaren niet meer echt aangeraakt, gewoon omdat ik dat niet ook thuis wil gaan forceren, dat aanrakerige, dan kun je nergens meer terecht als je er even geen zin in hebt te doen alsof het allemaal zo leuk is.

Het rare is dat het helemaal niet uitmaakt als je iemand leuk vindt en er al intiem mee bent, dan smelt dat ineens weg ofzo. Dan is het ineens leuk in plaats van vervelend.
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:37:27 #88
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_109620116
quote:
3s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik doe het wel als ik het idee heb dat het normaal is, maar dat is meer om zo sociaal mogelijk over te komen, het zit niet van nature in me. Mijn ouders heb ik ook al jaren niet meer echt aangeraakt, gewoon omdat ik dat niet ook thuis wil gaan forceren, dat aanrakerige, dan kun je nergens meer terecht als je er even geen zin in hebt te doen alsof het allemaal zo leuk is.

Het rare is dat het helemaal niet uitmaakt als je iemand leuk vindt en er al intiem mee bent, dan smelt dat ineens weg ofzo. Dan is het ineens leuk in plaats van vervelend.
Ik vind aanraken meestal ook zo awkward voelen, ik weet nooit precies wanneer het moet/kan en als iemand het dan bij mij doet denk ik eerder: 'Laat me los gek' dan dat ik het leuk vind ofzo.

Dat laatste klopt helemaal.
Al moet ik hier wel aan toe voegen dat ik met vrienden ofzo niet erg vind, maar wel bij (redelijk) onbekende mensen. Maar ben ook vet paranoïde (kan er niet tegen als er iemand achter me staat te eten met mes en vork etc) Dus misschien hangt het daarmee samen.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:48:39 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_109620733
quote:
3s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik kreeg het van Sinji als tip mee om te versieren, dat aanraken.
Nu faalde ik daarin, maar dat was om andere redenen. :')

Ik ben wel blij om te zien dat ik niet de enige ben die altijd afstand houdt.

quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:37 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik vind aanraken meestal ook zo awkward voelen, ik weet nooit precies wanneer het moet/kan en als iemand het dan bij mij doet denk ik eerder: 'Laat me los gek' dan dat ik het leuk vind ofzo.

Dat laatste klopt helemaal.
Al moet ik hier wel aan toe voegen dat ik met vrienden ofzo niet erg vind, maar wel bij (redelijk) onbekende mensen. Maar ben ook vet paranoïde (kan er niet tegen als er iemand achter me staat te eten met mes en vork etc) Dus misschien hangt het daarmee samen.
Ik denk niet dat het daarmee samenhangt eigenlijk.

Ik weet ook niet wanneer het sociaal geaccepteerd is om iemand aan te raken. Daarom ziet het er vaak twijfelend en haperend uit als ik het probeer. :')
pi_109620757
quote:
Nope, kreeg alleen een SMSjes dat ze het niet zag zitten om af te spreken.
Dit was precies waar ik al zo bang voor was om te proberen af te spreken. Voor je het weet ben je het leuke contact dat je had kwijt en sta je met lege handen en een kut gevoel.
pi_109622681
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:49 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dit was precies waar ik al zo bang voor was om te proberen af te spreken. Voor je het weet ben je het leuke contact dat je had kwijt en sta je met lege handen en een kut gevoel.
maar geen valse hoop...
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_109624483
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:23 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

maar geen valse hoop...
Ik denk dat het daarom zo ook beter is. Als ze maar niet heel lullig doet...
pi_109624555
quote:

[..]

Top dat je zo mensen helpt :)
Music is our universal language
pi_109624657
Ja laten we weer eens en nieuwe leuk iemand zoeken voor misschien wel een relatie huisje boompje beestje en al die troep, en mensen dat was een zeer foute keuze :{
pi_109624716
quote:

[..]

Beter dit dan valse hoop. Nu weet je iig dat dit niks gaat worden en kun je verder gaan. Anders blijf je er maar inhangen en dat is niet goed.
pi_109624872
Ik krijg wel vaak te horen dat ik (te)lief/aardig ben. Dat is natuurlijk positief, maar helaas de vrouwen/meisjes die ik leuk vond zochten dat waarschijnlijk niet.

En ja het herkenen van signalen van vrouwen kan soms best lastig zijn.
pi_109625409
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:57 schreef Futureshock het volgende:
Ik krijg wel vaak te horen dat ik (te)lief/aardig ben. Dat is natuurlijk positief, maar helaas de vrouwen/meisjes die ik leuk vond zochten dat waarschijnlijk niet.

En ja het herkenen van signalen van vrouwen kan soms best lastig zijn.
Join the club!

Wel een nummertje trekken he ;)
pi_109625541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Join the club!

Is er een club voor mensen als ons?
14 SHADES OF GREY
pi_109625546
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Join the club!

Hallo, heb hier wel eens vaker gepost. Ik ben meer een lurker denk ik :P
pi_109627451
quote:

[..]

Ze ziet het alleen niet zitten om af te spreken.. Boeie, geen afwijzing.. Als het contact eerst leuk was is het dat nog steeds wel... En het hoeft niet persé uit te monden op een date...
Rustig aan.
pi_109627732
Euh, dit was echt wel een vette afwijzing hoor.
pi_109627807
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef dyna18 het volgende:
Oneens, zoals je nu verteld: ''Ik zie het niet zo zitten om af te spreken''
Niks vette afwijzing...
Rustig aan.
pi_109628331
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Misschien deed hij wel niks fout??
Waar zie jij in hemelsnaam staan dat ik zeg dat hij iets fout heeft gedaan
pi_109628786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Waar zie jij in hemelsnaam staan dat ik zeg dat hij iets fout heeft gedaan
Ik lees gewoon zijn verhaal waar nergens uit blijkt dat hij stom gehandeld heeft oid.. Maar dat hij gewoon om niks afgewezen is dus eigenlijk...
Ik vind het vergezocht om uberhaupt te denken aan een fout van zijn kant.. Dus als jij dan vraagt naar haar motieven dan vind ik dat overkomen alsof iemand altijd een fout zou moeten maken als hij afgewezen wordt...
Rustig aan.
pi_109628862
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik lees gewoon zijn verhaal waar nergens uit blijkt dat hij stom gehandeld heeft oid.. Maar dat hij gewoon om niks afgewezen is dus eigenlijk...
Ik vind het vergezocht om uberhaupt te denken aan een fout van zijn kant.. Dus als jij dan vraagt naar haar motieven dan vind ik dat overkomen alsof iemand altijd een fout zou moeten maken als hij afgewezen wordt...
Er hoeft toch geen fout gemaakt te zijn om iemand af te wijzen?
  woensdag 28 maart 2012 @ 21:59:22 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109628896
quote:

[..]

Ze kan ook iemand anders leuk vinden, dat is ook geen fout van hem dan.
C'est la vie
pi_109628908
quote:

[..]

Tuurlijk niet. 'Ik zie het niet zitten om nogmaals af te spreken, want ik heb eigenlijk iemand anders ontmoet.' Kan hij toch niets aan doen? Bij wijze van spreken. Niet alles in het negatieve trekken.
En als het meisje ballen heeft zegt ze sowieso waarom ze iets niet ziet zitten. Tevens kun je alles als leerpunt zien.
pi_109628965
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef dyna18 het volgende:
Ze speelt hard to get. En het beste is dan een paar dagen niets meer van je laten horen...

Dan stuurt zij je sowieso nog een berichtje
pi_109629062
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. 'Ik zie het niet zitten om nogmaals af te spreken, want ik heb eigenlijk iemand anders ontmoet.' Kan hij toch niets aan doen? Bij wijze van spreken. Niet alles in het negatieve trekken.
En als het meisje ballen heeft zegt ze sowieso waarom ze iets niet ziet zitten. Tevens kun je alles als leerpunt zien.
...
Jij ziet het in dit geval in het negatieve en dat kaart ik aan, je leest het verkeerd denk ik.
Rustig aan.
pi_109629136
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

...
Jij ziet het in dit geval in het negatieve en dat kaart ik aan, je leest het verkeerd denk ik.
:')
Jij leest dat ík de schuld bij dyna leg terwijl ik een normale vraag stel, en dan zie ík het negatief? :')
pi_109629139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:00 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Ze speelt hard to get. En het beste is dan een paar dagen niets meer van je laten horen...

Dan stuurt zij je sowieso nog een berichtje
"Hard to get" is dus echt een afknapper voor mij. Dat mag ze van mij wel bij een ander doen
pi_109629302
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

:')
Jij leest dat ík de schuld bij dyna leg terwijl ik een normale vraag stel, en dan zie ík het negatief? :')
Ik zeg dus dat ik die vraag vergezocht vind, heb je het uberhaupt gelezen?
Ik vind het stom dat jij uberhaupt die vraag stelt. Je hebt er naar mijn inziens geen aanleiding voor.
Rustig aan.
pi_109629526
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zeg dus dat ik die vraag vergezocht vind, heb je het uberhaupt gelezen?
Ik vind het stom dat jij uberhaupt die vraag stelt. Je hebt er naar mijn inziens geen aanleiding voor.
je kan wel merken dat je niet zoveel ervaring hebt, het is een vrij normale vraag, die bijna iedereen zou stellen :+

Als jij gaat solliciteren, en je wordt afgewezen, wil je toch ook weten of er een reden voor is? Ongeacht of het is iets waar je wat aan kon doen (een stomme opmerking maken bijv) of niet (er is een geschiktere kandidaat)

Maar wellicht ben ik gewoon te negatief en pessimistisch om zo iets te bedenken zonder aanleiding

8)7
pi_109629707
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

je kan wel merken dat je niet zoveel ervaring hebt, het is een vrij normale vraag, die bijna iedereen zou stellen :+

Als jij gaat solliciteren, en je wordt afgewezen, wil je toch ook weten of er een reden voor is? Ongeacht of het is iets waar je wat aan kon doen (een stomme opmerking maken bijv) of niet (er is een geschiktere kandidaat)

Maar wellicht ben ik gewoon te negatief en pessimistisch om zo iets te bedenken zonder aanleiding

8)7
Als KingToppie wil gaan daten:

Zegt ze nee: Dan speelt ze hard to get en wil ze wel.
Zegt ze ja: Dan wil ze duidelijk.
pi_109629709
Laat maar vallen mensen, niet belangrijk om het te ver door te analyseren.
Ze heeft geen behoefte om samen met me af te spreken. Waarom, zullen we nooit weten, en kan 1001 redenen hebben.

Resultaat is echter wel dat afgewezen worden mij niet bevalt.
pi_109629885
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:08 schreef dyna18 het volgende:
Laat maar vallen mensen, niet belangrijk om het te ver door te analyseren.
Ze heeft geen behoefte om samen met me af te spreken. Waarom, zullen we nooit weten, en kan 1001 redenen hebben.

Resultaat is echter wel dat afgewezen worden mij niet bevalt.
Wie wel?
pi_109629892
quote:
17s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:08 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als KingToppie wil gaan daten:

Zegt ze nee: Dan speelt ze hard to get en wil ze wel.
Zegt ze ja: Dan wil ze duidelijk.
maar het is hoe dan ook niet zijn fout. Mogelijk. Waarschijnlijk. Maar positief als ze wel wilt :+ Alleen moet ze dan wel eerst initiatief tonen.

Dyna, ik wil niet overanalyseren maar dit vond ik zo'n kul, daar moest ik op reageren. Tuurlijk is afgewezen zijn niet leuk. *knuffel*
pi_109629947
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

8)7
Ah jah, ik heb geen ervaring nu, als ik hem was zou ik het me inderdaad ook afvragen, maar ik zou me niet afvragen wat IK fout gedaan hebt, jouw voorbeeld klopt niet omdat je de schuld voor het niet ingaan op de sollicitatie bij de werkgever neerlegt terwijl je bij dyna18 lijkt te zeggen ''dan weet je wellicht wat je fout deed'' En de schuld bij dyna neerlegt.
Rustig aan.
pi_109629965
En hup nu naar de volgende Dyna18 :)
pi_109629972
Tot en met vorig jaar was ik nog nooit in mijn leven afgewezen.
Nu ik meer initiatief toon, merk ik echter meer en meer dat mensen mij niet zien zitten. Vroeger kwam ik daar gewoon niet achter.

Waar ik zoal van baal is dat het contact daarna compleet kapot is en je alleen met lege handen achterblijft.
pi_109630088
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ah jah, ik heb geen ervaring nu, als ik hem was zou ik het me inderdaad ook afvragen, maar ik zou me niet afvragen wat IK fout gedaan hebt, jouw voorbeeld klopt niet omdat je de schuld voor het niet ingaan op de sollicitatie bij de werkgever neerlegt terwijl je bij dyna18 lijkt te zeggen ''dan weet je wellicht wat je fout deed''
Nee, je kunt het je of afvragen met alvast een voorgenomen mening (ik denk dat ik wat fout heb gedaan en ik check het even) of neutraal. En een afwijzing is hoe dan ook een leerpunt. Dát is wat ik zeg

En je leest zelf niet goed want bij het eerste deel leg ik de schuld bij mij, en het tweede deel bij de werkgever. Neutraal dus.
pi_109630148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef dyna18 het volgende:
Tot en met vorig jaar was ik nog nooit in mijn leven afgewezen.
Nu ik meer initiatief toon, merk ik echter meer en meer dat mensen mij niet zien zitten. Vroeger kwam ik daar gewoon niet achter.

Waar ik zoal van baal is dat het contact daarna compleet kapot is en je alleen met lege handen achterblijft.
Heb ik ook meegemaakt. Ik kreeg nooit een duidelijke reden, moest het altijd achteraf bedenken wat het zou kunnen zijn. Maar uiteindelijk schiet je er gewoon niet zoveel mee op, want een antwoord krijg je toch nooit
pi_109630247
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee, je kunt het je of afvragen met alvast een voorgenomen mening (ik denk dat ik wat fout heb gedaan en ik check het even) of neutraal. En een afwijzing is hoe dan ook een leerpunt. Dát is wat ik zeg

En je leest zelf niet goed want bij het eerste deel leg ik de schuld bij mij, en het tweede deel bij de werkgever. Neutraal dus.
...
quote:
Wat valt er aan te leren als je niks fout doet?
Rustig aan.
pi_109630361
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

...
Nee dat is duidelijk 8)7

Je kan toch leren om met een afwijzing om te gaan, of niet soms.
pi_109630483
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee dat is duidelijk 8)7

Dat dus. En gewoon beseffen dat jr afwijzen vooral niet altijd zo persoonlijk moet trekken..
pi_109630536
quote:

[..]

Nee dat is duidelijk 8)7

Dat lijkt alleen zo lastig, want antwoord krijg je meestal niet (behalve dan dat het een "nee" is).
Zal daar maar mee moeten leren omgaan.
pi_109630644
quote:

[..]

Nee dat is duidelijk 8)7

Ik lees het dus als:
''Dan kan je door middel van haar reden met betrekking tot die afwijzing, iets leren.''

Om wat zij te vertellen heeft dus. Dat is niet hetzelfde als jezelf aanleren hoe je ermee om moet gaan. Dus ik vind het een slap verhaal.
Rustig aan.
pi_109630654
quote:
17s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat dus. En gewoon beseffen dat jr afwijzen vooral niet altijd zo persoonlijk moet trekken..
Dankje, ik begon al te denken dat ik gek was. Ik voel me gewoon een beetje geirriteerd, en zo'n discussie irriteert mij nog meer. Sorry kt.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat lijkt alleen zo lastig, want antwoord krijg je meestal niet (behalve dan dat het een "nee" is).
Zal daar maar mee moeten leren omgaan.
Nee, dat klopt, maar daarom vroeg ik ook heel normaal of ze iets had gezegd, zonder dat ik daarmee bedoelde dat dyna het had verkloot :@
pi_109630711
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik lees het dus als:
Dan kan je door middel van haar reden tot die afwijzing, iets leren.

Om wat zij te vertellen heeft dus. Dat is niet hetzelfde als jezelf aanleren hoe je ermee om moet gaan. Dus ik vind het een slap verhaal.
Ok never mind dit ga je ook niet snappen |:(

Fijne avond, ik kap er mee
pi_109630771
:') dit gaat echt weer eens nergens over he
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_109630844
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef Sneezeechu het volgende:
Mee eens,
ik wilde het eigenlijk niet meteen er boven op gooien, maar morgen heb ik een date. :)
pi_109630878
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ok never mind dit ga je ook niet snappen |:(

Fijne avond, ik kap er mee
Ja en je speelt op de persoon vanavond, lees het morgen anders terug, je ziet duidelijk mijn punt niet, die post die komt gewoon duidelijk over alsof hij iets fout gedaan moet hebben en dat hij iets moet leren van de input die zij zou moeten geven met betrekking tot de reden die zij heeft voor die afwijzing.

Soms valt er niks te leren door de woorden van een ander. En je veranderd steeds de context, nee van een afwijzing iets leren door er mee leren om te gaan is heel iets anders.
Rustig aan.
pi_109630888
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Mee eens,
ik wilde het eigenlijk niet meteen er boven op gooien, maar morgen heb ik een date. :)
Dat doe je snel
pi_109630896
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef Joysa het volgende:
:') dit gaat echt weer eens nergens over he
Wat kom je hier doen? Enkel klagen?
pi_109630901
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Mee eens,
Gefeliciteerd; waar ken je haar van?
pi_109630918
2e date om precies te zijn met het meisje van RP.
De eerste date is al weer een tijdje terug (4 week geleden). Dus ik ben benieuwd hoe morgenavond gaat.
pi_109630987
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat kom je hier doen? Enkel klagen?
Ik ging serieus reageren maar toen bedacht ik me dat het vrij weinig nut heeft.
pi_109631033
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef dyna18 het volgende:
2e date om precies te zijn met het meisje van RP.
De eerste date is al weer een tijdje terug (4 week geleden). Dus ik ben benieuwd hoe morgenavond gaat.
Veel plezier! :)
pi_109631112
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:

Nee, dat klopt, maar daarom vroeg ik ook heel normaal of ze iets had gezegd, zonder dat ik daarmee bedoelde dat dyna het had verkloot :@
Ik vatte het niet negatief op. Geen probleem.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Soms valt er niks te leren door de woorden van een ander. En je veranderd steeds de context, nee van een afwijzing iets leren door er mee leren om te gaan is heel iets anders.
En inderdaad was dit zo'n geval waarbij er gewoon weinig te leren was. Een simpele afwijzing zonder verdere details over het waarom. Misschien was ik gewoon haar type niet... I'll never know.
pi_109631148
Ik zal wel zielig reageren maar komt mijn post daadwerkelijk beschuldigend over of leest kt dit zo? want dan is het mysterie opgelost :@

dyna succes morgen!
pi_109631202
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zal wel zielig reageren maar komt mijn post daadwerkelijk beschuldigend over of leest kt dit zo? want dan is het mysterie opgelost :@

dyna succes morgen!
In mijn ogen leest kt dit zo..
pi_109631303
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:23 schreef Joysa het volgende:

[..]

Veel plezier! :)
Thanks, omdat het door de week is, hebben we maar afgesproken om naar de film te gaan.
Ik heb een film uitgezocht, en haar verteld dat ik 'met enige moeite' een leuke gevonden heb. 'Maar ik vertel je nog niet welke'.

Ik moet haar nog even een bericht sturen over hoe laat we precies afspreken.
Ik zit nog even te denken of het leuk is om een uurtje eerder af te spreken om een drankje te doen.
pi_109631331
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:

dyna succes morgen!
Niet beschuldigend... Negatief, alsof het altijd aan de persoon zou moeten liggen dat hij of zij afgewezen wordt... En in dit geval vind ik dat erg ver gezocht en dus vervelend dat je het vraagt...

Ik zou zelf haast gaan geloven dat je altijd iets fout gedaan zou moeten hebben als je afgewezen wordt als zelfs in het meest vergezochte geval aan je gevraagd word of je niet iets verkeerd gedaan zou hebben.. (terwijl dat helemaal nergens uit blijkt)
En ik denk dat dat niet de bedoeling is en dat wat optimisme wat beter zou zijn af en toe...
Rustig aan.
pi_109631344
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Thanks, omdat het door de week is, hebben we maar afgesproken om naar de film te gaan.
Ik heb een film uitgezocht, en haar verteld dat ik 'met enige moeite' een leuke gevonden heb. 'Maar ik vertel je nog niet welke'.

Ik zit nog even te denken of het leuk is om een uurtje eerder af te spreken om een drankje te doen.
Zeker doen! Drankje is altijd leuk!
pi_109631384
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef dyna18 het volgende:
Zeker doen; tijdens de film valt er weinig te praten.
pi_109631416
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zeker doen; tijdens de film valt er weinig te praten.
Ja is inderdaad beter. Vooral ook omdat ze natijd gebonden is aan het halen van de trein.
pi_109631475
Ik snap eerlijk gezegd niet waar dat hele relletje om begonnen is, zelfs niet als ik het terug lees
pi_109631517
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waar dat hele relletje om begonnen is, zelfs niet als ik het terug lees
Ik ook niet :)
ik hou ook helemaal niet van ruzie.
pi_109631662
quote:
Het zal wel weer ik laat het lekker voor wat het is.
pi_109631674
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:29 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik ook niet :)
ik hou ook helemaal niet van ruzie.
Ach, een relletje op z'n tijd kan best ontspannend zijn hoor :P

Maar IRL ben ik ook niet zo'n ruziezoeker. Ben meer een plager :P
pi_109631688
quote:
heeeel soms ben ik ook niet zo happy en erger ik me aan het feit dat mijn woorden verkeerd worden opgevat en leidt dat tot discussie. Mijn welgemeend excuses
pi_109631696
Hoe vaag.... vorige week een meid die ik al langer ken via internet gevraagd of we een keer konden meeten.... nou, dat zag ze niet zitten. Nu smst ze dat ze in EHV was vandaag en dat ze voordat ze naar huis ging nog getwijfeld had om me te bellen om te blijven slapen notabene... maar helaas zat ze al net in de trein. Nouja, ik ga er niet meer bij nadenken ook... verklaren kun je het toch niet.
pi_109631774
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:31 schreef Axel1988 het volgende:
Hoe vaag.... vorige week een meid die ik al langer ken via internet gevraagd of we een keer konden meeten.... nou, dat zag ze niet zitten. Nu smst ze dat ze in EHV was vandaag en dat ze voordat ze naar huis ging nog getwijfeld had om me te bellen om te blijven slapen notabene... maar helaas zat ze al net in de trein. Nouja, ik ga er niet meer bij nadenken ook... verklaren kun je het toch niet.
Dus ze stuurde een SMS dat ze overwogen had te blijven slapen toen het al geen issue meer was? Wat heb je daar nou weer aan??
Daar kun je dus niks mee
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:33:06 #154
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109631779
quote:
Ze zal wel wat gedronken hebben.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109631868
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

heeeel soms ben ik ook niet zo happy en erger ik me aan het feit dat mijn woorden verkeerd worden opgevat en leidt dat tot discussie. Mijn welgemeend excuses
Ik geef niemand de schuld verder, voor hetzelfde geld is het het tijdstip gewoon :P
pi_109631882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:33 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ze zal wel wat gedronken hebben.
Vast wel, maar daar worden ze juist eerlijker van normaal gesproken...
pi_109631893
quote:
Ze reikt je in ieder geval weer de hand. Wel vaag, maar nu kun je doorpakken en haar uitnodigen voor iets leuks.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:35:02 #158
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109631918
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vast wel, maar daar worden ze juist eerlijker van normaal gesproken...
Is ze dat niet dan?
pi_109631919
quote:
_O-
Wat een kuthoer.
pi_109632010
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:34 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ze reikt je in ieder geval weer de hand. Wel vaag, maar nu kun je doorpakken en haar uitnodigen voor iets leuks.
Ga ik niet doen; ze was zeg maar iemand waarbij ik over mijn problemen kon praten online; en ik dacht... ik wil dat ook bij iemand IRL kunnen; dus ik dacht... ik wil haar eens meeten; kijken of we dan ook vrienden kunnen zijn. Dit smsje doet me sterk vermoeden dat ze eerder seks zoekt dan vriendschap.
pi_109632065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:34 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Reikt hem de hand?
Moet je voor de grap tegen een kindje zeggen dat je eigenlijk een enorme zak snoep mee wilde nemen, maar dat je toen al de winkel voorbij was.
Dat is echt gewoon puur een kut opmerking om moeilijk te doen.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:38:12 #162
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109632141
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:36 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ga ik niet doen; ze was zeg maar iemand waarbij ik over mijn problemen kon praten online; en ik dacht... ik wil dat ook bij iemand IRL kunnen; dus ik dacht... ik wil haar eens meeten; kijken of we dan ook vrienden kunnen zijn. Dit smsje doet me sterk vermoeden dat ze eerder seks zoekt dan vriendschap.
Laat dat de volgende keer achterwege.
pi_109632197
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Reikt hem de hand?
Moet je voor de grap tegen een kindje zeggen dat je eigenlijk een enorme zak snoep mee wilde nemen, maar dat je toen al de winkel voorbij was.
Nou ja, eerst wilde ze niets afspreken en leek het zinloos om daar nog meer werk van te maken.
Na het smsje van haar is het wel degelijk kansrijk om het weer te proberen. Dat is de handreiking die ik bedoelde.
En ja, dat deed ze niet helemaal fijn.
pi_109632201
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Reikt hem de hand?
Haha; mooie vergelijking.
pi_109632298
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:39 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nou ja, eerst wilde ze niets afspreken en leek het zinloos om daar nog meer werk van te maken.
Na het smsje van haar is het wel degelijk kansrijk om het weer te proberen. Dat is de handreiking die ik bedoelde.
Nouja ik weet niet hoor, maar als een vrouw zo'n bericht naar me stuurt heb ik er al geen zin meer in.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:40:54 #166
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109632340
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:39 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Als het al zo'n gedoe is. :N
pi_109632465
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nouja ik weet niet hoor, maar als een vrouw zo'n bericht naar me stuurt heb ik er al geen zin meer in.
Haha, nou, ik ervaar het eerder als compliment. Ik ben er nooit op uitgeweest om verder iets op seksueel/relationeel gebied met haar te beginnen.
pi_109632614
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, nou, ik ervaar het eerder als compliment. Ik ben er nooit op uitgeweest om verder iets op seksueel/relationeel gebied met haar te beginnen.
Wat is dan precies het compliment?
Ze wil niet afspreken, maar als ze dronken is ben je bijna goed genoeg?
pi_109632824
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nou.. Er is geen directe prikkel en mensen zijn sneller eerlijk tegen je..
Dus mwah dat ze aan hem denkt zonder dat daar aanleiding toe is vind ik eigenlijk al een compliment.
Rustig aan.
pi_109632866
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou.. Er is geen directe prikkel en mensen zijn sneller eerlijk tegen je..
Dus mwah dat ze aan hem denkt zonder dat daar aanleiding toe is vind ik eigenlijk al een compliment.
Als je het daar van moet hebben..
pi_109632907
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als ze niets met me te maken wou hebben; dan had ze helemaal niets gestuurd. Ik denk dat ik er gewoon van geniet dat ze zelf niet echt weet wat ze wil.
pi_109632942
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als ze niets met me te maken wou hebben; dan had ze helemaal niets gestuurd. Ik denk dat ik er gewoon van geniet dat ze zelf niet echt weet wat ze wil.
Heb je iets terug gestuurd eigenlijk?
pi_109632955
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als je het daar van moet hebben..
Mja alle beetjes zijn goed :P
Rustig aan.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:51:17 #174
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109632983
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Eerlijk?
pi_109633041
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:50 schreef Joysa het volgende:

[..]

Heb je iets terug gestuurd eigenlijk?
Ja hoor; we smsen nu nog altijd over en weer.
pi_109633281
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja hoor; we smsen nu nog altijd over en weer.
En je hebt nog niet gevraagd waarom ze nu wel opeens af zou willen spreken?
pi_109633448
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef Joysa het volgende:

[..]

Nee; ik ben er inmiddels achter dat je door gewoon te blijven communiceren over whatever; ik meer informatie over de ware gedachte en achtergrond weet te achterhalen dan wanneer ik dat zo direct zou vragen....
pi_109633562
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee; ik ben er inmiddels achter dat je door gewoon te blijven communiceren over whatever; ik meer informatie over de ware gedachte en achtergrond weet te achterhalen dan wanneer ik dat zo direct zou vragen....
Mja, er zit allebei wel iets in.
Rustig aan.
pi_109633703
quote:

[..]

En wat heb je aan informatie kunnen extraheren?
pi_109633794
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het nog even moet laten bezinken.
Rustig aan.
pi_109633804
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja, er zit allebei wel iets in.
Geldt niet voor alle vrouwen en alle situaties hoor; maar sommige zijn heel direct en heel open; en bij andere is het altijd wat meer gissen en blijft het een beetje een mysterie wat de ware gedachte nou is... en laat ik nou net over het algemeen veel beter op kunnen schieten met dat type vrouwen.
pi_109633858
Je moet dan onbevangen communiceren om het leuk te houden... (Zo niet dan krijg je halve antwoorden)
Misschien doe je dat dus minder bij die directe en open vrouwen?
(gewoon een gedachte spinsel dit)
Rustig aan.
pi_109634167
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik heb trouwens haar SMSje en nummer maar verwijderd. Kan ik er ook niet meer aan terugdenken. Inderdaad haar achter me laten.
pi_109634183
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat ligt aan je doel natuurlijk. Ik heb niet echt een doel; ik vind het gewoon interessant... ik vermaak me er mee. Meer zit er niet achter eigenlijk.
pi_109634503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:10 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat ligt aan je doel natuurlijk. Ik heb niet echt een doel; ik vind het gewoon interessant... ik vermaak me er mee. Meer zit er niet achter eigenlijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef Joysa het volgende:

[..]

quote:

[..]

pi_109635134
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je bedoelt; ik heb de schijn tegen me ofzo? :P
pi_109635176
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je bedoelt; ik heb de schijn tegen me ofzo? :P
Nee, je zegt zo er achter te komen wat de reden van het hervatte contact is, dus daar vraag ik naar.
pi_109636235
Via een datingsite contact met iemand sinds gisteren, en er is een wederzijdse interesse :)

We hebben al elkaars nummer, en we zijn van plan iets af te gaan spreken. Zij wilt ook niet te lang via internet contact houden.

Ben benieuwd, ik houd jullie op de hoogte :P
pi_109637658
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, je zegt zo er achter te komen wat de reden van het hervatte contact is, dus daar vraag ik naar.
Ow zo. Nou ze is op zoek naar seks.
pi_109638825
Ik ga niet eens meer vertellen wat er net gebeurde. Het leven is een grote sarcastische knipoog; gelukkig kan ik er de lol wel van inzien nu :).
pi_109638973
Tja ik ben niet religieus, maar soms denk ik dat er daarboven iemand mij hard aan het uitlachen is ;(

edit: momenteel niet trouwens :P
pi_109639149
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:35 schreef Faxie het volgende:
Tja ik ben niet religieus, maar soms denk ik dat er daarboven iemand mij hard aan het uitlachen is ;(

edit: momenteel niet trouwens :P
Haha, nou, als hij jou uitlacht, dan lacht hij waarschijnlijk iedereen uit. Nee, volgens mij is er niets of niemand "daarboven"... wij hebben dit leven hier zo gekregen; zonder verdere bedoeling; zonder verdere achterliggende gedachte; het is aan ons de keuze wat we in deze speeltuin doen of laten... maar uiteindelijk keren we allemaal terug naar het eeuwige zwart. Geen tijd voor negatieve gedachtes; geen tijd om stil te staan bij wat andere mensen over jou keuzes en gedachtes vinden... maak je fantasie waar.

Goed dat je iemand hebt gevonden die snel een keer wil daten; laat er geen gras over groeien ;).
pi_109639434
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, nou, als hij jou uitlacht, dan lacht hij waarschijnlijk iedereen uit. Nee, volgens mij is er niets of niemand "daarboven"... wij hebben dit leven hier zo gekregen; zonder verdere bedoeling; zonder verdere achterliggende gedachte; het is aan ons de keuze wat we in deze speeltuin doen of laten... maar uiteindelijk keren we allemaal terug naar het eeuwige zwart. Geen tijd voor negatieve gedachtes; geen tijd om stil te staan bij wat andere mensen over jou keuzes en gedachtes vinden... maak je fantasie waar.

Goed dat je iemand hebt gevonden die snel een keer wil daten; laat er geen gras over groeien ;).
Wat een filosofische post op de late avond :P
Grappig om te zien dat je weer eens post hier, ik weet nog dat je in het begin van de reeks best vaak hier postte (toen had ik nog minibeer als username).
pi_109640557
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:52 schreef Faxie het volgende:
Via een datingsite contact met iemand sinds gisteren, en er is een wederzijdse interesse :)

We hebben al elkaars nummer, en we zijn van plan iets af te gaan spreken. Zij wilt ook niet te lang via internet contact houden.

Ben benieuwd, ik houd jullie op de hoogte :P
Leuk voor je man.
Al een idee wat je wil gaan doen?
pi_109648693
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 08:21 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Leuk voor je man.
Al een idee wat je wil gaan doen?
Nee nog geen idee. We komen d'r wel uit denk ik.
pi_109650015
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 02:20 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Wat een filosofische post op de late avond :P
Grappig om te zien dat je weer eens post hier, ik weet nog dat je in het begin van de reeks best vaak hier postte (toen had ik nog minibeer als username).
Hey minibeer :). Filosofische post; nouja, dat is gewoon iets wat in me op was gekomen na het vele nadenken van de afgelopen tijd; ik zie het meer als mijn nieuwe levensvisie.
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:30:01 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109650230
Iedereen lijkt wel actiever dan ooit. Tof om te zien.
C'est la vie
pi_109651483
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef heloef het volgende:
nee hoor, niet iedereen :)
pi_109651583
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:56 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Jij niet dan? Wat is het verhaal?
pi_109651593
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef heloef het volgende:
Het wordt weer lente ja.
pi_109651688
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het wordt is weer lente ja.
pi_109652665
Ga er ook voor dan!
pi_109652969
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jij niet dan? Wat is het verhaal?
Nou.. Ben een bange poeperd en ik hou ervan om na m'n job me op te sluiten in m'n huisje maar dat heeft dan weer betrekken tot het bange poeperd gedeelte :P
pi_109653113
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:31 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Nou.. Ben een bange poeperd en ik hou ervan om na m'n job me op te sluiten in m'n huisje maar dat heeft dan weer betrekken tot het bange poeperd gedeelte :P
Nouja, het is de vraag wat oorzaak en wat gevolg is. Ben je bang en sluit je je daarom op; of sluit je je op en ben je daarom bang? Emoties worden niet heftiger in de buitenwereld; emoties worden heftiger door je gedachtegangen; en hoe meer je alleen op jezelf thuis zit, hoe meer tijd je besteed aan nadenken over van alles en nog wat. Om het raar uit te drukken: "je denkt jezelf in een angsthaas". Gooi het over een andere boeg; na het werk ga je de deur uit en je komt alleen thuis om te slapen, te douchen en lekker uitgebreid te poepen met een tijdschrift erbij.
pi_109653626
Ja hoe langer je je opsluit, en hoe vaker je nee zegt, hoe enger het wordt om ja te zeggen.
Dus Kevin, morgen gaan we naar de bios! Want ik heb inmiddels al 4 kaartjes van je tegoed of zo? :P
pi_109654126
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja hoe langer je je opsluit, en hoe vaker je nee zegt, hoe enger het wordt om ja te zeggen.
Dus Kevin, morgen gaan we naar de bios! Want ik heb inmiddels al 4 kaartjes van je tegoed of zo? :P

Ik heb altijd de neiging me op te sluiten na een stressperiode :D
pi_109654516
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik heb altijd de neiging me op te sluiten na een stressperiode :D
Ik heb altijd de neiging me op te sluiten punt
Maar daar wordt aan gewerkt ;)

Kevin, de anderen hebben gelijk, als je naar buiten gaan gaat mijden, wordt de angst om daarwerkelijk naar buiten te gaan steeds groter.
Wat ik daar aan doe is elke dag de deur uit gaan, al ga ik maar even boodschapjes halen of iets dergelijks (zelfs wanneer ik eigenlijk niks nodig heb).
pi_109654638
Ik moest even lezen, gaan meiden, om die meiden gaat het soms wel :P Maar je bedoelt mijden ;)
Maar in theorie weet Kevin het dondersgoed hoor, daar ligt het niet aan. En hij zou ook wel zonder moeite dingen willen ondernemen, maar helaas kost het toch moeite.
pi_109654660
En er zit nog wel een verschil tussen boodschappen doen, iets afspreken met een vriend van vroeger, of iets ondernemen met een (relatief) onbekende :)
pi_109654688
oeps...

Die stomme eij ook weer hoor :')
pi_109654765
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:11 schreef Cassandra87 het volgende:
En er zit nog wel een verschil tussen boodschappen doen, iets afspreken met een vriend van vroeger, of iets ondernemen met een (relatief) onbekende :)
Ik vond ze alle 3 eng, geloof het of niet. Maar ik heb nu begeleiding van een psychologe om me van die angst af te helpen en het gaat goed :Y

Confrontatie!
pi_109654964
Ga jij dna mee naar de bios met mij? Volgens kevin heb ik toch een slechte filmsmaak :') ;)
pi_109655115
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ga jij dna mee naar de bios met mij? Volgens kevin heb ik toch een slechte filmsmaak :') ;)
Wie? Ik??
pi_109655153
bijvoorbeeld :P
pi_109655260
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:22 schreef Cassandra87 het volgende:
bijvoorbeeld :P
Wow, ik voel me vereerd! :@
pi_109655935
quote:
Wat voor films heb je aangedragen dan?
pi_109656140
Oh ik wilde heel graag naar the intouchables O+
Of naar Safe House ofzo.
pi_109656183
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja klopt, mijn gedachtegang is nogal heel erg krom. Durf bv nergens heen omdat de mensheid mij maar een rare kerel vinden :P Maar inderdaad, wil met het mooie weer wat meer naar buiten toe, misschien voor het eerst over de markt heen op een zaterdag (pal voor me huis) of even door de stad heen wandelen (ook pal voor me huis hehe).

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:46 schreef Cassandra87 het volgende:
4 Biosscoop kaartjes, 20 dinetjes, huisbezoek bij huizen Kevin, een paard. Zoiets toch ? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vond ze alle 3 eng, geloof het of niet. Maar ik heb nu begeleiding van een psychologe om me van die angst af te helpen en het gaat goed :Y

Confrontatie!
Klopt, vind ze ook alle 3 nog eng. "wat als wat als".. Ben nogal een Mindreader al zeg ik het zelf :P Wat moet je doen als opdracht ? gewoon de straat op en mensen aanspreken ofzo?

quote:
Pffffrrttt... Ik zie niet dat ze slecht waren... ik zei dat het echte download films waren :P wie betaald daar nou geld voor! haha.. en die film met dat paard dan? wou ik toch ook heen :P (of is die alweer weg uit de bios :P
pi_109656275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh ik wilde heel graag naar the intouchables O+
Of naar Safe House ofzo.
Nou, geen slechte keuzes hoor.
pi_109656385
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:44 schreef Kevin24 het volgende:
Pffffrrttt... Ik zie niet dat ze slecht waren... ik zei dat het echte download films waren :P wie betaald daar nou geld voor! haha.. en die film met dat paard dan? wou ik toch ook heen :P (of is die alweer weg uit de bios :P
Nou, dan dowload je ze toch; ga je ze samen thuis kijken.... en daarna (of ervoor) de stad in voor een drankje...
pi_109656387
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:44 schreef Kevin24 het volgende:
Klopt, vind ze ook alle 3 nog eng. "wat als wat als".. Ben nogal een Mindreader al zeg ik het zelf :P Wat moet je doen als opdracht ? gewoon de straat op en mensen aanspreken ofzo?
Ja, ik heb de opdracht gekregen om gewoon die angsten te confronteren, das de snelste weg.
Wil niet zeggen dat het altijd makkelijk is, maar tot nu toe gaat het me relatief goed af :Y
pi_109656496
kev, 4 april krijg ik mijn nieuwe auto. Dan ga ik 7 april naar jou toe ja? Gaan we de markt over :D
óf morgen een hapje eten en een film :D Jij mag kiezen.
Confrontatie!
pi_109656502
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, ik heb de opdracht gekregen om gewoon die angsten te confronteren, das de snelste weg.
Wil niet zeggen dat het altijd makkelijk is, maar tot nu toe gaat het me relatief goed af :Y
Absoluut; zal ook wel niet heel veel info zijn die je nog niet ergens anders gelezen had; maar die psycholoog functioneert wel als een belangrijke stok achter de deur.
pi_109656822
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Absoluut; zal ook wel niet heel veel info zijn die je nog niet ergens anders gelezen had; maar die psycholoog functioneert wel als een belangrijke stok achter de deur.
Klopt wel ja. Ik heb ook ontspanningsoefeningen meegekregen, maar tot nu toe te druk gehad om daaraan te beginnen
pi_109658028
De figuren die ik aantrek... :o

;(
pi_109658708
Nog mensen die gaan stappen vanavond trouwens?
pi_109658788
Nop. Ik weet het niet hoor, misschien dat ik een zure muts ben, maar maandag tot en met vrijdag ben ik gesloopt van werk, uur treinen, nog een beetje opruimen, koken, en het is mooi geweest, meestal samen een filmpje of iets kijken nog, maar de wekker gaat vroeg zat :+
Ik ben geen feestbeest denk ik hihi. Vrijdags wil ik nog wel eens wat doen overigens.
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:45:00 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109658890
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:56 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ik zeg ook lijkt, sommigen maken hier in ieder geval positieve dingen mee.
C'est la vie
pi_109658944
quote:
12s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zeg ook lijkt, sommigen maken hier in ieder geval positieve dingen mee.
Nou ik niet...
pi_109658950
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Nop. Ik weet het niet hoor, misschien dat ik een zure muts ben, maar maandag tot en met vrijdag ben ik gesloopt van werk, uur treinen, nog een beetje opruimen, koken, en het is mooi geweest, meestal samen een filmpje of iets kijken nog, maar de wekker gaat vroeg zat :+
Ik ben geen feestbeest denk ik hihi. Vrijdags wil ik nog wel eens wat doen overigens.
Nouja, als je vrijdag weer gewoon optijd aan de bak moet dan begrijp ik het wel. Alhouwel; ik heb morgen ook een afspraak staan om 8 uur; maar dat is gelukkig maar kort, dus dat kan wel met een kater...
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:48:46 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109659043
Waarom moet iedereen die dat toevallig niet doet het gaan benadrukken?
C'est la vie
pi_109659110
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
Waarom moet iedereen die dat toevallig niet doet het gaan benadrukken?
Omdat ik daar godverdomme zin in heb! Ik zoek een leuk ''iemand'' voor een relatie in plaats van een leuk iemand krijg ik de grootste kankermongolen die je maar kan wensen.

Kankerhoerenkutzooi...
pi_109659230
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:50 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Omdat ik daar godverdomme zin in heb! Ik zoek een leuk ''iemand'' voor een relatie in plaats van een leuk iemand krijg ik de grootste kankermongolen die je maar kan wensen.

Kankerhoerenkutzooi...
He?... je bent toch niet verplicht om contact te onderhouden met meiden waar je niets in ziet?
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:54:41 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109659293
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

He?... je bent toch niet verplicht om contact te onderhouden met meiden waar je niets in ziet?
Mannen in zijn geval.
C'est la vie
pi_109659333
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:39 schreef Axel1988 het volgende:
joa
pi_109659393
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Mannen in zijn geval.
Dat verklaart een hoop... ik ken namelijk niet zoveel vrouwelijke "kankermongolee"
pi_109659428
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

joa
Toevallig heel ver van je woonplaats... in laten we zeggen... Eindhoven?
pi_109659537
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee dat zeker niet... en het zijn mannen in mijn geval wat ken ik er van zeggen vieze relnichten :r
pi_109660375
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:39 schreef Axel1988 het volgende:
Waarschijnlijk wel, met het voetbalteam. Het is lang geleden dat ik ben uitgegaan zeg, jezus.
pi_109660503
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:23 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, met het voetbalteam. Het is lang geleden dat ik ben uitgegaan zeg, jezus.
Ja, wat zo'n week zich toch lang kan rekken he...
pi_109660793
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:26 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja, wat zo'n week zich toch lang kan rekken he...
Die twee dagen duren lang ja. Nee het is inmiddels al maanden geleden dat ik echt ben uitgegaan :') (behalve als je zuipen in kroegen ook als uitgaan rekent...).
Ga jij nog uit dan?
pi_109660967
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:34 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Die twee dagen duren lang ja. Nee het is inmiddels al maanden geleden dat ik echt ben uitgegaan :') (behalve als je zuipen in kroegen ook als uitgaan rekent...).
Ga jij nog uit dan?
Jep. En zuipen in kroegen is ook uitgaan ja... al weet ik wel dat er een verschil zit tussen de kroegen hier in Eindhoven en kroegen in de randstad ;).
pi_109675103
Uhm, ik zit met een klein dilemma. Een meisje van het werk vind mij meer dan leuk, dat is wel heel duidelijk aan het worden voor mij de laatste tijd, zelfs voor mij.. Nu heeft ze me komend weekend voor haar verjaardag uitgenodigd, heel leuk natuurlijk, maar ik ken daar helemaal niemand. En om nou te zeggen dat ik in zulke situaties helemaal op me gemak ben, niet echt..

Nu twijfel ik dus een beetje of ik moet gaan, voor haar wil ik wel, daarna gingen ze nog stappen en moest ik ook mee van haar, maarja, met een groep waarbij ik niemand ken, één keer eerder gedaan waar ik slechts één iemand kende, en dat was nou niet het grootste succes, nou is dit alweer ff terug en sta ik al wat beter in het leven zeg maar en gaat het wat makkelijker, maar toch.. Mensen tips hiervoor, moet ik gaan?
pi_109676151
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen tips hiervoor, moet ik gaan?
Gewoon doen. Drankje erbij, beetje meelullen met iedereen. Ik zie het probleem niet :)
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 22:52:31 #245
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_109676392
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:48 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Gewoon doen. Drankje erbij, beetje meelullen met iedereen. Ik zie het probleem niet :)
Ware het niet dat hij daar dus grote moeite mee heeft, dat kan je niet in 1 keer omschakelen.
Ik zou het niet doen, nodig haar maar uit voor iets waar ze in jouw wereldje komt in plaats van andersom.
Later als het "wat meer is" kan je het wel doen.
What can change the nature of a man?
pi_109681299
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uhm, ik zit met een klein dilemma. Een meisje van het werk vind mij meer dan leuk, dat is wel heel duidelijk aan het worden voor mij de laatste tijd, zelfs voor mij.. Nu heeft ze me komend weekend voor haar verjaardag uitgenodigd, heel leuk natuurlijk, maar ik ken daar helemaal niemand. En om nou te zeggen dat ik in zulke situaties helemaal op me gemak ben, niet echt..

Nu twijfel ik dus een beetje of ik moet gaan, voor haar wil ik wel, daarna gingen ze nog stappen en moest ik ook mee van haar, maarja, met een groep waarbij ik niemand ken, één keer eerder gedaan waar ik slechts één iemand kende, en dat was nou niet het grootste succes, nou is dit alweer ff terug en sta ik al wat beter in het leven zeg maar en gaat het wat makkelijker, maar toch.. Mensen tips hiervoor, moet ik gaan?
Ik zeg ja, gaan!

Om twee redenen.
1) zie het als een goede sociale oefening. Op zo'n verjaardag is iedereen lekker open en aardig naar elkaar toe. Heel anders dan dat je gaat stappen en met mensen wil praten in een disco. Benut deze kans dus om je smalltalk een beetje te oefenen.
2) zij wil graag dat je komt en je doet dus haar (en jezelf) er een plezier mee om met elkaar een leuke avond te hebben.

Ennuh, juist voor ons is het belangrijk om de kansen die we krijgen met beide handen aan te pakken. Zoveel kansen krijgen we niet en dit is de ideale gelegenheid om aan je angsten en onervarenheid te werken.
Pak dus deze kans!

[ Bericht 2% gewijzigd door dyna18 op 30-03-2012 01:00:27 ]
pi_109681340
Ik ben net terug van mijn 2e date.
Drankje wezen drinken en een film gekeken.
Best een gezellig avond gehad.
Echter is er totaal geen chemie te bekennen. Geen aanraking, alleen een afscheid zoen op de wang, etc.
Wel gaf ze aan nog een keer te willen afspreken.
pi_109681376
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:55 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben net terug van mijn 2e date.
Drankje wezen drinken en een film gekeken.
Best een gezellig avond gehad.
Echter is er totaal geen chemie te bekennen. Geen aanraking, alleen een afscheid zoen op de wang, etc.
Wel gaf ze aan nog een keer te willen afspreken.
Film is niet de beste optie als je elkaar wilt leren kennen....
pi_109681415
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Film is niet de beste optie als je elkaar wilt leren kennen....
Inderdaad. Maar goed dat we eerst wat zijn wezen drinken. Dat was hardstikke gezellig.
Na de film echter, wilde het gesprek totaal niet lopen. Ze was een stuk stiller en sprak nog maar weinig. Waardoor ik toen voornamelijk aan het woord was (teveel aan het woord naar mijn mening).
pi_109681579
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:59 schreef dyna18 het volgende:
Inderdaad. Maar goed dat we eerst wat zijn wezen drinken. Dat was hardstikke gezellig.
Na de film echter, wilde het gesprek totaal niet lopen. Ze was een stuk stiller en sprak nog maar weinig. Waardoor ik toen voornamelijk aan het woord was (teveel aan het woord naar mijn mening).
Concentreer je op het positieve. Ze wil weer met jou afspreken.

Misschien was ze ook gewoon moe aan het einde van de avond. Probeer er niet teveel achter te zoeken.

Wens haar anders nog even weltrusten via sms ofzoiets en dat je een fijne avond hebt gehad.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_109687396
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:53 schreef dyna18 het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg ja, gaan!

Om twee redenen.
1) zie het als een goede sociale oefening. Op zo'n verjaardag is iedereen lekker open en aardig naar elkaar toe. Heel anders dan dat je gaat stappen en met mensen wil praten in een disco. Benut deze kans dus om je smalltalk een beetje te oefenen.
2) zij wil graag dat je komt en je doet dus haar (en jezelf) er een plezier mee om met elkaar een leuke avond te hebben.

Ennuh, juist voor ons is het belangrijk om de kansen die we krijgen met beide handen aan te pakken. Zoveel kansen krijgen we niet en dit is de ideale gelegenheid om aan je angsten en onervarenheid te werken.
Pak dus deze kans!
Heb je wel een punt natuurlijk. Denk er toch echt over om maar te gaan, volgens mij komt er ook nog een andere collega dus dan is er toch nog iemand die je kent, verder misschien nog tips hoe ik dit dan het beste kan aanpakken daar?
pi_109687519
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:59 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Mag ik vragen welke film je naartoe bent geweest?
pi_109687711
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Heb je wel een punt natuurlijk. Denk er toch echt over om maar te gaan, volgens mij komt er ook nog een andere collega dus dan is er toch nog iemand die je kent, verder misschien nog tips hoe ik dit dan het beste kan aanpakken daar?
Neem een positieve houding aan en ben open. Ga niet met een glaasje drinken ergens aan de zijkant staan. Stel je voor aan de mensen om je heen en begin een praatje. Niet iedereen zal hier even positief en open op reageren; maar laat dat je niet uit het veld slaan.

Maak niet de fout om steeds rondom de meid te hangen die je leuk vind; volg haar ook niet constant. Trek je eigen lijn, en dan kom je haar vanzelf wel een paar keer tegen. Je bent daar waarschijnlijk toch wel een tijdje, niet te snel angstig worden, er is tijd genoeg om contact te hebben met haar, ook al zou er in het begin niet zoveel contact zijn.
pi_109688806
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:10 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Neem een positieve houding aan en ben open. Ga niet met een glaasje drinken ergens aan de zijkant staan. Stel je voor aan de mensen om je heen en begin een praatje. Niet iedereen zal hier even positief en open op reageren; maar laat dat je niet uit het veld slaan.

Maak niet de fout om steeds rondom de meid te hangen die je leuk vind; volg haar ook niet constant. Trek je eigen lijn, en dan kom je haar vanzelf wel een paar keer tegen. Je bent daar waarschijnlijk toch wel een tijdje, niet te snel angstig worden, er is tijd genoeg om contact te hebben met haar, ook al zou er in het begin niet zoveel contact zijn.
Hmm ok, dat eerste, een beetje aan de kant staan met een glazen drinkje is wel iets wat ik gauw dan kan gaan doen. Vind het sowieso wel een beetje lastig om contacten direct te leggen met vreemden, maar het kan een goede oefening zijn. Vooral wat voor gespreksonderwerpen zijn een dingetje, vaak..
pi_109689246
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Hmm ok, dat eerste, een beetje aan de kant staan met een glazen drinkje is wel iets wat ik gauw dan kan gaan doen. Vind het sowieso wel een beetje lastig om contacten direct te leggen met vreemden, maar het kan een goede oefening zijn. Vooral wat voor gespreksonderwerpen zijn een dingetje, vaak..
Ah joh, verzin een paar dingetjes van te voren en maak je er verder totaal niet druk over. Je kunt altijd gewoon jezelf voorstellen aan iemand die je niet kent; en het gesprek meteen vervolgen met wie je gesprekspartner kent op het feest/van wie is het een contact. Beetje lullen over hoe zei elkaar kennen bijvoorbeeld... praat over de setting; over dingen die je opvallen om je heen... en vervolgens probeer je in te haken op zaken die je gesprekspartner zegt. Iets heel triviaals als een opmerking over een jasje dat iemand aanheeft of wat voor drankje iemand drinkt, kun je heel snel overheen lullen, maar je kunt het ook aangrijpen als nieuw gespreksonderwerp over kleding of over drank.
Het klinkt misschien allemaal wat duf; maar je zult merken dat zo'n feest een stuk leuker is wanneer je gewoon constant aan het lullen bent met mensen, dan wanneer je maar wat stil om je heen staat te kijken. Gewoon voor gaan!
pi_109689501
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ah joh, verzin een paar dingetjes van te voren en maak je er verder totaal niet druk over. Je kunt altijd gewoon jezelf voorstellen aan iemand die je niet kent; en het gesprek meteen vervolgen met wie je gesprekspartner kent op het feest/van wie is het een contact. Beetje lullen over hoe zei elkaar kennen bijvoorbeeld... praat over de setting; over dingen die je opvallen om je heen... en vervolgens probeer je in te haken op zaken die je gesprekspartner zegt. Iets heel triviaals als een opmerking over een jasje dat iemand aanheeft of wat voor drankje iemand drinkt, kun je heel snel overheen lullen, maar je kunt het ook aangrijpen als nieuw gespreksonderwerp over kleding of over drank.
Het klinkt misschien allemaal wat duf; maar je zult merken dat zo'n feest een stuk leuker is wanneer je gewoon constant aan het lullen bent met mensen, dan wanneer je maar wat stil om je heen staat te kijken. Gewoon voor gaan!
You're right, klinkt inderdaad wat duf, maar het zal el werken denk ik toch. We zullen het wel meemaken in elk geval.
pi_109704753
Donderdag een date :)
pi_109704829
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:31 schreef Faxie het volgende:
Donderdag een date :)
Weet het slachtoffer( je date) dat ook al? :P
14 SHADES OF GREY
pi_109705187
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Weet het slachtoffer( je date) dat ook al? :P
Ik hoop het ;(
pi_109705279
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik hoop het ;(
Waar ken je haar van en wat gaan jullie doen?
14 SHADES OF GREY
pi_109707401
Lexa en we gaan gewoon eerst een drankje doen ;)
pi_109724290
Oh God. Ik ben naar een kroeg geweest. Daar kwam ik een heel leuk meisje tegen.

Bij het praten voelde ik een soort chemie en het leek ook of ze vaak oogcontact zocht. Ik heb haar nummer gevraagd en een sms gestuurd met de vraag of ze een keer wat met me wil drinken.

Ze antwoorde: "Dan moet ik even kijken wanneer. Ik denk dat ik volgende week in *naamvancafe* zit." Ik heb nog niks teruggestuurd. Pff, smsjes sturen vind ik veel lastiger dan chatten en normaal praten.

Oh ja, is het oké om haar op Facebook toe te voegen? Dat komt niet te stalkerig over?

Pff, kriebels. Ik moet er echt op hopen dat dit geen friendzone wordt. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 10:07:34 ]
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:25:33 #263
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_109724562
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Faxie het volgende:
Lexa en we gaan gewoon eerst een drankje doen ;)
Hoe is het afgelopen met de vriendin van de vriendin?
pi_109724755
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:06 schreef robin007bond het volgende:

Bij het praten voelde ik een soort chemie en het leek ook of ze vaak oogcontact zocht. Ik heb haar nummer gevraagd en een sms gestuurd met de vraag of ze een keer wat met me wil drinken.

Ze antwoorde: "Dan moet ik even kijken wanneer. Ik denk dat ik volgende week in *naamvancafe* zit." Ik heb nog niks teruggestuurd. Pff, smsjes sturen vind ik veel lastiger dan chatten en normaal praten.

Oh ja, is het oké om haar op Facebook toe te voegen? Dat komt niet te stalkerig over?

Beetje brutaal proberen te zijn. En duidelijk ;)
pi_109724773
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe is het afgelopen met de vriendin van de vriendin?
Die date ging dus niet door, maar dat wist je al denk ik. Gisteravond zag ik d'r nog, maar niks boeiends gebeurd verder.
pi_109724802
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Beetje brutaal proberen te zijn. En duidelijk ;)
Hmm, lastig. Haar nummer vragen vond ik al moeilijk genoeg. ;(
pi_109724842
http://vandaagvrouwenversieren.nl

Ik weet niet of deze al een keer genoemd is, maar er staan wel wat handige dingen in. :P
pi_109724847
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, lastig. Haar nummer vragen vond ik al moeilijk genoeg. ;(
Nou je moet echt niet superlief gaan zijn en haar in onduidelijkheid laten of je d'r nou ziet zitten of niet.

Geloof mij maar, ik heb dat al vaak genoeg gehad.

Wees een vent, anders ga je geheid op je bek. Ze wilt of ze wilt niet. Wilt ze niet, jammer dan.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:43:42 #269
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_109724869
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die date ging dus niet door, maar dat wist je al denk ik. Gisteravond zag ik d'r nog, maar niks boeiends gebeurd verder.
Ja, maar ik vroeg me dus af of er nog plannen waren verder.
In ieder geval veel plezier met je nieuwe date en laat ons vooral weten hoe het is gegaan!
pi_109724894
Goede tips van axel1988 vind ik.
Rustig aan.
pi_109724912
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, maar ik vroeg me dus af of er nog plannen waren verder.
In ieder geval veel plezier met je nieuwe date en laat ons vooral weten hoe het is gegaan!
Nee er waren geen plannen verder. Ik ben er ook bewust niet over begonnen vanwege de nieuwe date.
pi_109724938
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:06 schreef robin007bond het volgende:

Facebook zou ik eerst even vragen aan haar. Je moet dan wel een keer iets tegen d'r gaan zeggen. Alleen d'r Facebook vragen en vervolgens alleen foto's liken heb je niks aan.
pi_109724986
Ik zou niet te moeilijk doen over dat facebook... Ik zou het al helemaal niet vragen, dat vind ik een beetje maf... Te lief oid.
Rustig aan.
pi_109725017
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou je moet echt niet superlief gaan zijn en haar in onduidelijkheid laten of je d'r nou ziet zitten of niet.

Geloof mij maar, ik heb dat al vaak genoeg gehad.

Wees een vent, anders ga je geheid op je bek. Ze wilt of ze wilt niet. Wilt ze niet, jammer dan.
Dat is waar. Het is even moeilijk uit je comfort zone te komen, maar uiteindelijk heb je er veel meer aan.

Sinds ik een keer heel erg aan het lijntje ben gehouden ben ik er wat huiverig in geworden. Ik streelde haar haren op het strand, zij lag op me borst en op het eind gaf ze me een kus. Toen heb ik daarna alleen contact gehad vis MSN. Ze was heel onduidelijk en soms een beetje afstandelijk, maar ik had nog goede hoop.

Bleek ze dus in de tussentijd met een andere jongen te daten die ze dus boven mij verkoos. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 10:53:26 ]
pi_109725048
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou niet te moeilijk doen over dat facebook... Ik zou het al helemaal niet vragen, dat vind ik een beetje maf... Te lief oid.
Het komt een beetje debiel over als zij haar FB niet heeft gegeven en je al hebt lopen speuren. Gewoon even vragen is een kleine moeite.
pi_109725057
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is waar. Het is even moeilijk uit je comfort zone te komen, maar uiteindelijk heb je er veel meer aan.

Sinds ik een keer heel erg aan het lijntje ben gehouden ben ik er wat huiverig in geworden. Ik streelde haar haren op het strand, zij lag op me borst en op het eind gaf ze me een kus. Toen heb ik daarna alleen contact gehad vis MSN. Ze was heel onduidelijk en soms een beetje afstandelijk, maar ik had nog goede hoop.

Bleek ze dus in de tussentijd met een andere jongen te daten die ze dus boven mij verkoos. ;(
Ja dat soort dingen flikken ze ja }:|

Heeft er voor gezorgd dat ik nogal snel achterdochtig ben....
pi_109725077
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Facebook zou ik eerst even vragen aan haar. Je moet dan wel een keer iets tegen d'r gaan zeggen. Alleen d'r Facebook vragen en vervolgens alleen foto's liken heb je niks aan.
Eerst aan haar vragen, dat is misschien wat overdreven. Ik ga denk ik niet moeilijk doen en haar gewoon toevoegen.

Als ze geen probleem heeft mij haar nummer te geven, dan heeft ze waarschijnlijk ook niet zo een probleem met Facebook.
pi_109725099
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eerst aan haar vragen, dat is misschien wat overdreven. Ik ga denk ik niet moeilijk doen en haar gewoon toevoegen.

Als ze geen probleem heeft mij haar nummer te geven, dan heeft ze waarschijnlijk ook niet zo een probleem met Facebook.
Wat is daar overdreven aan? Je kunt toch gewoon vragen of ze Facebook heeft?
pi_109725151
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het komt een beetje debiel over als zij haar FB niet heeft gegeven en je al hebt lopen speuren. Gewoon even vragen is een kleine moeite.
Hoe zou ze moeten zien dat je hebt lopen speuren?
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:50 schreef kingtoppie het volgende:
Rustig aan.
pi_109725178
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waaruit concludeer jij dat dan?
Rustig aan.
pi_109725356
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja dat soort dingen flikken ze ja }:|

Heeft er voor gezorgd dat ik nogal snel achterdochtig ben....
Ja, vervelend inderdaad.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat is daar overdreven aan? Je kunt toch gewoon vragen of ze Facebook heeft?
Hmm, ik vind dat gewoon een beetje apart. Niet iets dat ik snel zou doen. Al mijn vrienden heb ik ook nooit specifiek gevraagd of ik ze op Facebook zou mogen toevoegen en andersom ook.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waaruit concludeer jij dat dan?
Ik woon erg ver weg van haar. Ze had een leuke jongen gevonden die dicht bij haar in de buurt woont, ze deed afstandelijk als ik het over die dag had en afstandelijk over liefde in het algemeen.

Uiteindelijk had ze dus toegegeven aan mij dat ze die andere jongen meer zag zitten, al een hele tijd. Ze vond het alleen zo zielig om aan me te vertellen, dus heeft ze dat lang voor zich gehouden. Zei ze.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 11:11:17 ]
pi_109725599
Ik vraag me dan af wat die andere jongen leuker maakt... Wellicht komt het omdat je zelf vaag eromheen bleef hangen en dus niet echt voor spanning zorgde? Who knows.
Maar net als haar... Fix je niet op 1 meisje, maar op meerdere.. Daar vergroot je je kansen wat mee om een leuk meisje tegen te komen dat jou ook wilt.
Rustig aan.
pi_109725753
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me dan af wat die andere jongen leuker maakt... Wellicht komt het omdat je zelf vaag eromheen bleef hangen en dus niet echt voor spanning zorgde? Who knows.
Maar net als haar... Fix je niet op 1 meisje, maar op meerdere.. Daar vergroot je je kansen wat mee om een leuk meisje tegen te komen dat jou ook wilt.
Jup, dat is zeker waar. Ik denk dat het ook door de afstand komt.

Met meer dames vergroot je de kans inderdaad.
pi_109725772
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe zou ze moeten zien dat je hebt lopen speuren?

[..]

Als ze zelf haar FB niet heeft gegeven...
pi_109725802
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als ze zelf haar FB niet heeft gegeven...
O, dus dat is juist goed? Als blijk dat je haar interessant vind dat je contact met haar zoekt?
Rustig aan.
pi_109725818
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

O, dus dat is juist goed? Als blijk dat je haar interessant vind dat je contact met haar zoekt?
Dat zal van persoon tot persoon verschillen. Als ik mijn FB niet geef, dan heeft dat een reden.
pi_109726008
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zal van persoon tot persoon verschillen. Als ik mijn FB niet geef, dan heeft dat een reden.
Ik geef sowieso mijn Facebook nooit. Net als dat ik nooit van anderen echt heb te horen gekregen: "He, heb jij ook Facebook? Is het goed dat ik je toevoeg?"

Zo gaat het bijna nooit bij mij. Je voegt elkaar gewoon toe.
pi_109727450
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Het hebben van gespreksonderwerpen heeft vaak te maken met interesse in de ander. Door het tonen van interesse en door die ander echt te willen leren kennen, is het makkelijk om een gesprek te hebben.

Tip:
Bedenk van te voren 3 onderwerpen wat je graag van de ander zou willen weten. Voorbeeld:
- Reist die ander graag?
- Waar wordt iemand blij van?
- Wat is de grootste afknapper voor haar?

Ga dan niet stacato die 3 vragen achter elkaar stellen, maar verpak de vraag in een verhaal en ga vooral doorvragen op het antwoord.

Voorbeeld "Ik ben op dit moment een beetje aan het zoeken naar waar ik op vakantie naar toe wil. Het lijkt me echt leuk om een land te bezoeken met een volledig andere cultuur. Welk land zou ik echt naar toe moeten gaan volgens jou?"
Leuke meid "bla bla bla, Thailand is helemaal te gek, bla bla bla"
Jij "Thailand klinkt leukt zeg. Wat was het leukste wat je daar gezien hebt?"
LM "Eigenlijk niets gezien daar, alleen maar op het strand me vol laten gieten met cocktails. hi hi"
Jij "Je hebt je wel vermaakt daar merk ik, ik ga echter liever wat doen op vakantie. Heb je ooit een rondreis gemaakt?"
Etc.

Reageer op wat ze net gezegt heeft. Voeg er iets vanjezelf aan toe (niet te lang) en stel haar weer een vraag die doorgaat op wat ze net vertelde.

Succes en laat maar horen hoe het ging.
pi_109728046
Zelf heb ik de volgende vraag.

Vanavond zie ik weer een meisje wat ik wel leuk vind. Al een tijdje hebben we leuk contact met elkaar, beetje smsen en elkaar zien binnen de vriendengroep. Ze smste me of ik vanavond ook kom naar de disco. Ik zou eerst niet gaan, maar toch maar kaarten gehaald om haar daar te kunnen zien. Eerst gaan we wat drinken met zijn allen en dan naar het feest toe. Nou is ze vandaag ook nog jarig, dus heb ik nog wat kleins voor haar gekocht.

Echter, wat is nou handig om te zeggen? Zelf heb ik het idee dat het goed is om vooral initiatief te nemen en haar duidelijk te maken dat ik haar wel leuk vind. En dan dus meer dan als vrienden. Maar hoe zeg je dat het handigst? Recht voor haar raap zeggen dat je haar echt leuk vindt? Toch maar subtiel met hints? Al denk ik zelf dat subtiel niet handig is, omdat ze te snel verward kunnen worden voor vriendschappelijke gebaren. Tips?
pi_109728198
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:10 schreef dyna18 het volgende:
Zelf heb ik de volgende vraag.

Vanavond zie ik weer een meisje wat ik wel leuk vind. Al een tijdje hebben we leuk contact met elkaar, beetje smsen en elkaar zien binnen de vriendengroep. Ze smste me of ik vanavond ook kom naar de disco. Ik zou eerst niet gaan, maar toch maar kaarten gehaald om haar daar te kunnen zien. Eerst gaan we wat drinken met zijn allen en dan naar het feest toe. Nou is ze vandaag ook nog jarig, dus heb ik nog wat kleins voor haar gekocht.

Echter, wat is nou handig om te zeggen? Zelf heb ik het idee dat het goed is om vooral initiatief te nemen en haar duidelijk te maken dat ik haar wel leuk vind. En dan dus meer dan als vrienden. Maar hoe zeg je dat het handigst? Recht voor haar raap zeggen dat je haar echt leuk vindt? Toch maar subtiel met hints? Al denk ik zelf dat subtiel niet handig is, omdat ze te snel verward kunnen worden voor vriendschappelijke gebaren. Tips?
Ik heb liever mannen die direct en eerlijk zijn over de situatie..
pi_109728240
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:16 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Direct en subtiel tegelijkertijd.
Rustig aan.
pi_109728299
quote:

[..]

Ben jij dat dan ook?
14 SHADES OF GREY
pi_109728727
quote:

[..]

Ok, dus zeggen dat ik haar we leuk vindt enzo.
En dan?
pi_109728950
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

En dan?
Zoenen is meestal ook wel duidelijk trouwens.
Rustig aan.
pi_109732248
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zoenen is meestal ook wel duidelijk trouwens.
He he, maar dat beheers ik nog niet.
Nog nooit gelukt om een vrouw zomaar te zoenen.
pi_109732566
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ben jij dat dan ook?
Ik ben dat volgens mij wel :) zal het eens vragen ;)
pi_109732571
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:11 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik ben dat volgens mij wel :) zal het eens vragen ;)
Aan wie?
14 SHADES OF GREY
pi_109732583
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

En dan?
niet ''wel' leuk. Dat ''wel'' vind ik altijd nogal een negatieve klank hebben
pi_109732686
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:12 schreef Lot88 het volgende:

[..]

niet ''wel' leuk. Dat ''wel'' vind ik altijd nogal een negatieve klank hebben
Negatief niet zozeer.. Maar energieloos. Ongeïnteresseerd dus.
Rustig aan.
pi_109732701
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef dyna18 het volgende:

[..]

He he, maar dat beheers ik nog niet.
Nog nooit gelukt om een vrouw zomaar te zoenen.
Mja ik heb altijd bepaalde dingen in mijn hoofd hoe dat dan zou moeten gaan...

Mjah, iemand goed diep in de ogen aankijken.. Wat woordjes... Even wachten hoe iemand reageert... Go for it.
Rustig aan.
pi_109732774
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja ik heb altijd bepaalde dingen in mijn hoofd hoe dat dan zou moeten gaan...

Mjah, iemand goed diep in de ogen aankijken.. Wat woordjes... Even wachten hoe iemand reageert... Go for it.
Vergeet de rest van je lichaamstaal niet.
En waar laat je je handen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')