Dat zou Martijn niet erg vinden, hij vind deze VK erg tofquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:20 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Voor je het weet begin je wéér te squirten
Jeutje! Dat meen je!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef JDude het volgende:
Kuuks is flauwgevallen en terug in zkh. Ijzergehalte is niet verbeterd sinds zaterdag. Waarschijnlijk transfusie straks, en morgen weer naar huis.
Met Billie alles goed, die ligt bij mij te slapen op m'n borst.
Ach gos, wat naar.... De transfusie zal vast een hoop helpen. Succes met Billie vannachtquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef JDude het volgende:
Kuuks is flauwgevallen en terug in zkh. Ijzergehalte is niet verbeterd sinds zaterdag. Waarschijnlijk transfusie straks, en morgen weer naar huis.
Het wordt echt beter...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Die mag bij Kuuks in zkh blijven. Ook maar beter. Gezien mijn huidige staat van wrak.
Ja, als het even kan wel. Gelukkig werk ik dankzij de crisis momenteel op basis van twee nulurencontracten, die liggen allebei tot nader order stil.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Het wordt echt beter...
Heftige kraamtijd zo, neem jij ook je rust?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:06 schreef JDude het volgende:
Verstandig... Niemand heeft er wat aan als jij ook nog in de lappenmand terecht komt, ga vannacht in elk geval lekker op tijd naar bed en probeer wat uit te slapen. Fluugs ordersquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, als het even kan wel. Gelukkig werk ik dankzij de crisis momenteel op basis van twee nulurencontracten, die liggen allebei tot nader order stil.
Ook als je hem eerst op pauze zet en dan een printscreen maakt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Jeetje, hoop dat Kuuks snel opknapt! Dat is schrikken zo!
Pretecho was leuk! Alleen ben ik nu enorm sjaggo omdat ik dus niks 'kan' met de DVD. Ja, kan em afkijken, maar een printscreen maken lukt niet want dan krijg ik alleen maar blokjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |