Meh, geen zin in. Het is alleen voor Vriend en mij dus ik heb de wolken bladerdeeg wat teruggedrukt en het ei voorzichtig over de groenten verdeeld en dan moet het maar goed komen.quote:
En dan zou je morgenavond weer thuis moeten zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond nog en uurtje of drie rijden naar een andere fabriek en daar morgen nog een meeting, en zoals gezegd hopen dat er een ticket geboekt is
Ik heb nu ook een quiche met bladerdeegbodem in de oven staan, maar bak de bodem nooit blind voorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Crap, vergeten de bladerdeegbodem van mijn quiche blind voor te bakken![]()
Zo'n vermoeden had ik al, maar ik vind een zachte bodem niet zo heel erg eigenlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader zou er vandaag één maken.
Bodem blind voorbakken voorkomt een soggy bottom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, maar ik vind een zachte bodem niet zo heel erg eigenlijkDaar moest ik ook gelijk aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
En doordat ik niet blind heb voorgebakken is er eimengsel onder gekomen en heb ik alsnog een soggy bottomquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader zou er vandaag één maken.
Bodem blind voorbakken voorkomt een soggy bottom
Ik zag gisteren zo'n filmpje. Daar bakten ze blind. 20 minuten op 170 dacht ik. En dan insmeren met ei en nog 2 minuten in de oven. Dan pas wat je verder wil doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En doordat ik niet blind heb voorgebakken is er eimengsel onder gekomen en heb ik alsnog een soggy bottom
Eerst alleen de bodem bakken (met inderdaad bonen, peulvruchten of knikkers erin), uit de oven halen, vulling erin en dan weer de oven in.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef MaJo het volgende:
Wat bedoelen jullie met blind voorbakkenZonder te timen ofzo?
Dat zegt niets.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ahh... jammer van je quiche
En nee, gelukkig nog nooit beschotenIk heb bijna alleen maar lieve cliënten gehad
Feit blijft dat ik gelukkig nooit beschoten benquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Vrijwel alle serial killers waren mensen die volgende de buren superaardig en je hoorde nooit wat.
Ja, dat zou bijzonder nadelig voor je bankrekening zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Feit blijft dat ik gelukkig nooit beschoten ben
De grootste angst die ik heb, is dat mijn cliënt erin blijft als ik daar ben, of dat ik m dood aantref ofzo
GMTAquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als hij dan op zijn minst maar zorgt dat hij bij is met betalen!
(nee flauw, dat wil je gewoon niet meemaken)
Ik vraag me af hoe fraudegevoelig zoiets is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Brakheid galore.
Tweeten over de bank heeft effect, kreeg om 9u een @tje of ik een dm kon sturen, zodat ze het konden uitzoeken. En ik hoefde ze niet eens te vertellen dat ze me eerst moesten volgen voor ik kon DM'en
Ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe fraudegevoelig zoiets is.
Ik bedoelde eerder andersom. Dat je met een nep twitteraccount iets vervelends doet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ookdus ik begin maar eerst met alleen m'n naam
Nee zo ben jij niet want je gebruikt je eigen echte accountquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Ah! Ja dat kan ook, maar zo ben ik niettest het uit
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als hij dan op zijn minst maar zorgt dat hij bij is met betalen!
(nee flauw, dat wil je gewoon niet meemaken)
Euh, veel plezier?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:08 schreef iamredleader het volgende:
Hup, tijd voor de partnerles zwangerschapsyoga
Lijkt me ook..maar wellicht kun je genoeg uithalen om een rekening eventje te blokkeren. Of een pas of wat dan ook. Gewoon heel irritant.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat er geen vertrouwelijke info of wijzigingen alleen via twitter doorgegeven of verwerkt worden.
Ik denk het niet, tenzij iemand je gegevens heeft maar dan kunnen ze telefonisch of via de site volgens mij ook al ver komen en heb je sowieso een probleem.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook..maar wellicht kun je genoeg uithalen om een rekening eventje te blokkeren. Of een pas of wat dan ook. Gewoon heel irritant.
Mij werden trouwens geen vragen gesteld toen ik telefonisch mijn pas wilde blokkeren. Als je iemands rekeningnummer weet (en misschien pasnummer) dan kun je ze al genoeg pesten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, tenzij iemand je gegevens heeft maar dan kunnen ze telefonisch of via de site volgens mij ook al ver komen en heb je sowieso een probleem.
ben jij goed in klonen ja?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee zo ben jij niet want je gebruikt je eigen echte account
Maar ik zou een account kunnen maken die vrijwel niet te onderscheiden is van de jouwe.
Nee maar hoe moeilijk kan het zijn een Twitteraccount te klonen?quote:
quote:
Dan heb ik niets gezegd. Wel slecht hoor, ik kon bij de ABN niet eens algemene, niet persoons- of rekeninggebonden info krijgen omdat de toenmalige rekening op naam van Vriend stond.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mij werden trouwens geen vragen gesteld toen ik telefonisch mijn pas wilde blokkeren. Als je iemands rekeningnummer weet (en misschien pasnummer) dan kun je ze al genoeg pesten.
Als Garfunkel er nou ook zou zijn....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Liefhebbers van Paul Simon en Graceland hier?
Zie http://www.ziggodome.nl/laatstenieuws.html
Daar moet ik bij aanwezig zijn...
Ik vroeg ook niet om informatie. En ik vroeg uberhaupt als niets mbt een rekening die niet op mijn naam stond. En het lijkt me niet meer dan logisch dat ze daar niets over willen zeggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd. Wel slecht hoor, ik kon bij de ABN niet eens algemene, niet persoons- of rekeninggebonden info krijgen omdat de toenmalige rekening op naam van Vriend stond.
Wat een rare reactie?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om informatie. En ik vroeg uberhaupt als niets mbt een rekening die niet op mijn naam stond. En het lijkt me niet meer dan logisch dat ze daar niets over willen zeggen.
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef Soempie het volgende:
Als het gaat om algemene info is dat ook wel suf natuurlijk.
Heb trouwens vaak zat ouders aan de telefoon gehad die dan info wilden over wat hun kinderen (van ongeveer 30 jaar oud) uit hadden gespookt. Dan geef je netjes aan dat je dat niet kunt vertellen, ivm.. etc. En negen van de tien keer gaan ze over de zeik. Of ze zeggen: 'en als ik nou straks weer bel en doe alsof ik m'n zoon ben?'
Als ik toch tegen ze mocht zeggen wat ik dacht op zulke momenten.
He, waarom?!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef Soempie het volgende:
Heb trouwens vaak zat ouders aan de telefoon gehad die dan info wilden over wat hun kinderen (van ongeveer 30 jaar oud) uit hadden gespookt.
Omdat dat oude mensen bemoeials zijn.quote:
Verschillende redenen. Soms geven ze aan dat hun zoon/ dochter werkt en dat ze gevraagd hebben aan hun vader/ moeder even te bellen om iets na te vragen. Maar ook om te controleren of er misschien schulden zijn of waarom ze pas naar het ziekenhuis zijn geweest, etc.quote:
Ik wilde mijn vraag dan ook eigenlijk stellen zonder een rekeningnummer te geven. Het was iets als 'welke stappen moet ik doorlopen om dit te regelen', was echt heel algemeen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om informatie. En ik vroeg uberhaupt als niets mbt een rekening die niet op mijn naam stond. En het lijkt me niet meer dan logisch dat ze daar niets over willen zeggen.
Inderdaad, vooral na ontvangen rekeningen van verplicht eigen risico. "Waarom is mijn zoon in het ziekenhuis geweest" of "welke medicijnen heeft mijn dochter gehad".quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef Soempie het volgende:
Als het gaat om algemene info is dat ook wel suf natuurlijk.
Heb trouwens vaak zat ouders aan de telefoon gehad die dan info wilden over wat hun kinderen (van ongeveer 30 jaar oud) uit hadden gespookt. Dan geef je netjes aan dat je dat niet kunt vertellen, ivm.. etc. En negen van de tien keer gaan ze over de zeik. Of ze zeggen: 'en als ik nou straks weer bel en doe alsof ik m'n zoon ben?'
Als ik toch tegen ze mocht zeggen wat ik dacht op zulke momenten.
Die zingt alleen nog maar over konijntjes...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Garfunkel er nou ook zou zijn....
Zo goed dat ik stop met werken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Soempieee(En de rest ook
)
Hoe bevalt het mama zijn?
Stop met werken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo goed dat ik stop met werken.Lief dat je het vraagt.
Hoe is het met jou? De rust weer terug gekeerd in de vbl sc?
Dat is wel sneuquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wilde mijn vraag dan ook eigenlijk stellen zonder een rekeningnummer te geven. Het was iets als 'welke stappen moet ik doorlopen om dit te regelen', was echt heel algemeen.
Maar toch niet bij kinderen van 30 jaar?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Inderdaad, vooral na ontvangen rekeningen van verplicht eigen risico. "Waarom is mijn zoon in het ziekenhuis geweest" of "welke medicijnen heeft mijn dochter gehad".
Je zou het ze ook gewoon zelf kunnen vragen
Grappig. De tere VB-SC zieltjes zijn in rep en roer als ik een keer langskome. Mattės ligt de hele dag te huilen als ik langskom en volgens mij slaan honden ook aan als ik langsloop. Ik zie een patroon.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stop met werken?![]()
?
Ook goed! De rust is zeker weer terug, zolang Nem maar weg blijft
Sommige ouders he?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar toch niet bij kinderen van 30 jaar?![]()
Ik stond al niet meer bij mijn moeder ingeschreven op het moment dat ik een bijbaantje had.
Ik geef in zulke situaties ook vaak netjes aan dat ik het me voor kan stellen, maar daarnaast ook dat we 's avonds (en in sommige perioden in het weekend) bereikbaar zijn. Of dat er de mogelijkheid is dat de zoon/ dochter een machtigingsformulier invult en toestuurt, zodat we in de toekomst wel bepaalde info mogen geven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:17 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het echt achterlijk. En dan bedoel ik dus de reactie van die mensen als je aangeeft zulke informatie niet door te mogen geven.![]()
Dat zoon/dochter geen tijd heeft en pa/ma laten bellen, kan ik me wel voorstellen.
Ja het ligt idd allemaal aan jou.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig. De tere VB-SC zieltjes zijn in rep en roer als ik een keer langskome. Mattės ligt de hele dag te huilen als ik langskom en volgens mij slaan honden ook aan als ik langsloop. Ik zie een patroon.
Heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral na ontvangen rekeningen van verplicht eigen risico. "Waarom is mijn zoon in het ziekenhuis geweest" of "welke medicijnen heeft mijn dochter gehad".
Je zou het ze ook gewoon zelf kunnen vragen
VBL'ers zijn honden en Mattės is een aanstaande VBL'er?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig. De tere VB-SC zieltjes zijn in rep en roer als ik een keer langskome. Mattės ligt de hele dag te huilen als ik langskom en volgens mij slaan honden ook aan als ik langsloop. Ik zie een patroon.
Ja, want huilie huilie doen kúnnen ze daar in VBL wel hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
VBL'ers zijn honden en Mattės is een aanstaande VBL'er?
Slaap lekker.quote:
Beer! BEEEEER!quote:
Goed idee. Want van zijn vader zal 'ie het niet zo goed lerenquote:Ik heb het schurft aan voetbal, maar misschien probeer ik het wel als hij op Judo zit, of schaken.
Omgquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ennuh, Mattės op voetbal...Wiebel..wil je me alsjeblieft beloven dat je een keer zo'n stunt uithaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |