Ik heb het niet alleen over mannen die opeens zo worden.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:11 schreef Pharkus het volgende:
Op mijn 26ste hosselde ik nog de sletjes in Mexico op vakantie!
Terwijl er ook genoeg stelletjes zijn die wél gewoon leuk en gezellig blijven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Veel terechter kan een klacht niet zijn.
Ben 19 en zie het nou al bij vrienden met een vriendin.
Dat laatste is opzich geen probleem. Wel als ze zegt: "uh ja, we wilden eigenlijk Ik hou van Holland kijken en lekker op tijd naar bed want morgen moeten we op visite bij de schoonouders. Dus helaas doen we vanavond niets meer"quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:15 schreef TonyVermicelli het volgende:
Ik bel al niet eens meer. En langs gaan is ook geen optie want dan is zij er ook.
Het gaat helemaal niet om zaterdagavond of uitgaan. Het gaat om inkakken in het algemeen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:15 schreef Jesse_ het volgende:
Zaterdag is arbeidersavond, kan je toch beter mijden.
Inderdaad. The Notebook kijken en neuken kun je ook nog vijf dagen per week doen. Vrijdag en zaterdag gewoon bezet houden voor de vrienden! Want als hun relatie voorbij is komen ze allemaal weer terug bij hun vriendjes en vriendinnetjes en dan vinden ze het gek dat die hun ineens niet meer zo zien staan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Terwijl er ook genoeg stelletjes zijn die wél gewoon leuk en gezellig blijven.
Het kan dus wel goed.
Dat laatste is zoooo herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Inderdaad. The Notebook kijken en neuken kun je ook nog vijf dagen per week doen. Vrijdag en zaterdag gewoon bezet houden voor de vrienden! Want als hun relatie voorbij is komen ze allemaal weer terug bij hun vriendjes en vriendinnetjes en dan vinden ze het gek dat die hun ineens niet meer zo zien staan.
Echt hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef Jesse_ het volgende:
Die kringverjaardagen zijn nog wel het ergste van alles.
Die snap ik niet. Daar staat het bier, hier de snacks, daar zit de familie, kies maar een gesprekspartner uit, maar fuck kringen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef Jesse_ het volgende:
Die kringverjaardagen zijn nog wel het ergste van alles.
Immer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:41 schreef RichardHammond het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet iemand ben van de spontane acties, om 18:00 uur 's avons nog bellen voor die avond, maar uit sociaal oogpunt gezien ga ik dan wel mee. Wel jammer dat de schreeuwers vaak het eerst aftaaien, en naar huis gaan, en ik samen met twee anderen overblijf.Dat vind ik zo verdomde typisch elke keer.
Oh, dat heb ik wel. Eens in slaap gevallen om half 6 @ wc Allahquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
Van die losers die om 2 uur al 'moe' wordenhoe kun je nou opstap moe worden
gewoon nakkie sos dan jatoch.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
Kan wel wat bedenken, die dag om half 6 opgestaan om te gaan werken, slecht geslapen, teveel gedronken, veel gedanst, gewoon moe.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
Alla in Maasjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel. Eens in slaap gevallen om half 6 @ wc Allah
Kameraad van mij flikkerde afgelopen weekend om 4 uur bijna van de stoel af. Denk combinatie van warmte en lang op zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
Jaquote:
Hete toiletdames daar jongen, bohquote:
Zou best kunnen. Ik ga alleen de Alla in als ik echt helemaal de tyfus op benquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef ryan_gosling het volgende:
[..]
Hete toiletdames daar jongen, boh.
Ontopic: Terechte klacht. Ken paar jongens die op hun 20e al zo laf gingen doen. Flikkers.
In Groningen heb je daar de Blauwe Engel voor!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik ga alleen de Alla in als ik echt helemaal de tyfus op ben.
De Engel is nog wel iets beter dan de Allahquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:16 schreef Piethur het volgende:
[..]
In Groningen heb je daar de Blauwe Engel voor!
Maar extreem terechte klacht!
Alla is inderdaad 'n kuttentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De Engel is nog wel iets beter dan de Allah
Jaloers? Op mensen waarvan hun week bestaat uit: werken doordeweeks, s'weekends rtl 4 kijken en zondag op visite bij de schoonfamilie?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Been there, maar TS is gewoon jaloers.
Driftig?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet iedereen zit aan de ritalin zoals jij Ritmo. Driftig mannetje.
Maar intussen zondag wel om 7 uur eruit om 'lekker fris te gaan wandelen, op visite bij de familie, nog wat huishouden te gaan doen en om 10 uur lekker weer het bed in'quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:42 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen die uitgaanSowieso buiten komen als dat niet nodig is
Die mensen ken ik dus echt niet hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar intussen zondag wel om 7 uur eruit om 'lekker fris te gaan wandelen, op visite bij de familie, nog wat huishouden te gaan doen en om 10 uur lekker weer het bed in'
Dit.quote:
Waarom zou dat niet meer kunnen? 25 is juist een prachtige leeftijd om nog volop te gaan stappen.... 30 ook trouwens.quote:
Jij zit ook onder de plak?quote:
Mwah, ik ga anders uit dan op mijn 16e maar ik kom nog vrijwel ieder weekend na 5en thuis. Heerlijk, lekker de stad in met vrienden na zo'n week hard werken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is meer iets voor als je 16 bent toch jwz
quote:
Als hij het door heeft, zijn vriendin heeft hem amper wat te vertellen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij zit ook onder de plak?![]()
Bovendien heb ik allang gezegd dat je niet meer 3 keer per week in de kroeg of club hoort te hangen. Maar dat wil niet zeggen dat je je als een bejaarde hoeft te gaan gedragen.
Je moet ook aan je rug denken. In zo'n druk bezochte stamkroeg of weet ik veel waar de jeugd dezer dagen vertoeft is het nou eenmaal ongemakkelijk en tevens lastig om je medicijnen in te nemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij zit ook onder de plak?![]()
Bovendien heb ik allang gezegd dat je niet meer 3 keer per week in de kroeg of club hoort te hangen. Maar dat wil niet zeggen dat je je als een bejaarde hoeft te gaan gedragen.
'Vroeger' ging ik ook 2 a 3 keer per week uit, naar elke boerendisco die er maar was.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet meer kunnen? 25 is juist een prachtige leeftijd om nog volop te gaan stappen.... 30 ook trouwens.![]()
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Op je 25-30e samen gaan wonen
Over burgerlijk gesproken
Niets mis mee. Zeker als je nog van plan bent je voort te planten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Voortplantingquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Niets mis mee. Zeker als je nog van plan bent je voort te planten.
Das toch minder erg dan op je 30e alleen wonen (of nog erger: bij je pap en mams) en op FOK! rond hangen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ja moet wel. Anders planten alleen tokkies zich voort.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Voortplanting
Dat tweede gedeelte van je zin is zeker waar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Das toch minder erg dan op je 30e alleen wonen (of nog erger: bij je pap en mams) en op FOK! rond hangen.
Oh zeker mee eens hoor, maar als ik niet 1 x in de week lekker de stad ik kan met m'n vrienden/vriendin/vrienden en vriendin dan gaat het toch flink kriebelen bij mij. Ik ga tegenwoordig liever m'n favouriete kroegen af in de stad dan naar feesten, dat laatste doe ik nog 1 keer in de maand ofzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Vroeger' ging ik ook 2 a 3 keer per week uit, naar elke boerendisco die er maar was.
Nu kies ik liever voor kwaliteit ipv kwantiteit en ga ik liever 1 keer naar een duurder (maar beter) feest of festival dan 3 keer dom zuipen in een kutkroeg.
Sowieso, op je 30e alleen wonen mag alleen als je zoals Barney Stinson heet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat tweede gedeelte van je zin is zeker waar.
You've got issues.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oh zeker mee eens hoor, maar als ik niet 1 x in de week lekker de stad ik kan met m'n vrienden/vriendin/vrienden en vriendin dan gaat het toch flink kriebelen bij mij. Ik ga tegenwoordig liever m'n favouriete kroegen af in de stad dan naar feesten, dat laatste doe ik nog 1 keer in de maand ofzo.
Sowieso ieder jaar minstens een festival
ik ben 29 getrouwd en vader.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Das toch minder erg dan op je 30e alleen wonen (of nog erger: bij je pap en mams) en op FOK! rond hangen.
Samenwonen is prima en vaak zelfs handig, het gaat erom hoe je dat invult.
Omdat ik het leuk vind om te gaan stappen na een week hard werken? Leg uit....quote:
Tegenwoordig is dat te jong voor burgerlijkheid hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ik ben 29 getrouwd en vader.
Wat een burgelijke hont ben ik toch
Zoals ik al zei: niets mis mee. Zelfs vaders kunnen nog genoeg leuke dingen doen met vrienden etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ik ben 29 getrouwd en vader.
Wat een burgelijke hont ben ik toch
Nee, omdat je denkt dat uitgaan alleen muziek behelst.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind om te gaan stappen na een week hard werken? Leg uit....
*notitie maakt*quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Natuurlijk loop je op je 26e niet 2 a 3 dagen in week meer ladderzat rond in de kroeg met je vrienden en ga je niet meer met z'n allen naar zuipoorden op vakantie, maar dat wil niet zeggen dat je achter de geraniums moet gaan zitten.
Wat een onzin. Op je 30e alleen wonen is prima, hoeft niet te betekenen dat je single bent (of altijd bent geweest).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sowieso, op je 30e alleen wonen mag alleen als je zoals Barney Stinson heet.
Niet als je alleen woont en nooit een wijf mee naar huis neemt.
Dit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
Dat laatste is zo idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Op je 30e alleen wonen is prima, hoeft niet te betekenen dat je single bent (of altijd bent geweest).
Beter dan samenwonen om het samenwonen, burgerlijker kan bijna niet.
Het is onzin. Maar een hoop mensen (vrouwen) leven er wel naar. Als ze nog niet onder de pannen zijn rond 30 is shit aan. Paniek in de tent.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Op je 30e alleen wonen is prima, hoeft niet te betekenen dat je single bent (of altijd bent geweest).
Beter dan samenwonen om het samenwonen, burgerlijker kan bijna niet.
Nooit. Mijn kind zal niet meer dan een inferieure schim van mijzelf zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja moet wel. Anders planten alleen tokkies zich voort.
Ik moet me ook voortplanten, dat ben ik met mijn goede genen gewoon verplicht.
Nee hoor, het sociale aspect is voor mij het meest belangrijk. Verder ga ik geen kansloze semantische discussie voeren over wat de definitie van 'uitgaan' is. Musea e.d. vind ik ook erg leuk om te bezoeken maar een avondje uitgaan is voor mij persoonlijk wat anders.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, omdat je denkt dat uitgaan alleen muziek behelst.
Geen ervaring mee tbh.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is onzin. Maar een hoop mensen (vrouwen) leven er wel naar. Als ze nog niet onder de pannen zijn rond 30 is shit aan. Paniek in de tent.
Dan zijn we snel uitgepraat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee hoor, het sociale aspect is voor mij het meest belangrijk. Verder ga ik geen kansloze semantische discussie voeren over wat de definitie van 'uitgaan' is. Musea e.d. vind ik ook erg leuk om te bezoeken maar een avondje uitgaan is voor mij persoonlijk wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |