abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 maart 2012 @ 17:28:13 #51
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_109660564
Je vrienden niet elke week zien :')

Wtf doe je dan de hele week? Lekker met je vriendin bankhangen of bij je ouders zitten?

Vrijdag en zaterdag weer lekker partyen, heerlijk.

Het feit dat je niet elke week feest boeit geen ruk, maar als je 1x per 2 maanden met je vrienden eens een keer iets mag gaan drinken van je vriendinnetje is gewoon triest. Je verschuilen achter het feit 'volwassen' te zijn :'). Niks is mooier dan een avond genieten met vrienden zonder je vriendin erbij.

Maar als jullie je vriendinnetje die helemaal niet eens gezellig is steeds meenemen is het inderdaad tijd om rond een uur of 2 af te taaien.

Fok!'Volwassenen' die bang zijn voor de vriendin om een week pikstraf te krijgen. Zeer royaal
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_109674153
Over het algemeen eensch met TS.

Ik wil never nooit een burgerlul worden met burgertrut, kinderen, 2 honden en een dikke bak voor de deur. Op de leeftijd die ik nu heb, had ik dat al kunnen hebben, maar ik kies er gewoonweg niet voor. Echter, op deze leeftijd ga ik ook niet meer elke week de kroeg in en "me dom lamzuipen". ')

Nee, ik werk door de week, en in het weekend en avonden ga ik lekker sporten, of toeren met de auto, ergens wandelen, of een festival bezoeken, of een sportevenement bezoeken, een weekendje weg, een stad bezoeken, mijn gezicht laten zien bij mijn eigen familie, of gewoon met vrienden met goed weer het terras op, bij minder goed weer een DVD-marathon of een pokeravondje houden of iets soortgelijks, naar het theater of iets anders leuks. Of gewoon lekker een hele zondagmiddag sport kijken (voetbal, F1, wielrennen, tennis etc.). Genoeg hobby’s en interesses, genoeg vermaak. Nogmaals, het gaat om de invulling van je leven. Er is zo veel meer dan burgerlijk niksen op de bank. Je leeft tenslotte maar één keer…

Kom maar op burgerlullen en burgertrutten die mij niet volwassen zouden vinden obv deze post. :P
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_109674235
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:24 schreef kataklysm het volgende:

[..]

Sowieso 'stoer' bier drinken in de kroeg :'). Leuk voor als je 15 bent misschien.
Wat bedoel je nou precies? Dat je helemaal boven je 16e niet meer naar de kroeg moet?
Of dat je dat niet als 'stoer' moet zien?
In het laatste geval ben ik het met je eens, in het eerste geval ben je wel een autist.
-
  zondag 1 april 2012 @ 12:40:25 #54
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_109758909
De tering ik moet er niet aan denken m'n vrienden minder dan 1 keer per week te zien. Nee lekker fijn alleen met je vriend/vriendin rondhobbelen :') dat is echt niet normaal hoor.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_109766815
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
... Echter, op deze leeftijd ga ik ook niet meer elke week de kroeg in en "me dom lamzuipen". ')

Nee, ik werk door de week, en in het weekend en avonden ga ik lekker sporten, of toeren met de auto, ergens wandelen, of een festival bezoeken, of een sportevenement bezoeken, een weekendje weg, een stad bezoeken, mijn gezicht laten zien bij mijn eigen familie, of gewoon met vrienden met goed weer het terras op, bij minder goed weer een DVD-marathon of een pokeravondje houden of iets soortgelijks, naar het theater of iets anders leuks. Of gewoon lekker een hele zondagmiddag sport kijken (voetbal, F1, wielrennen, tennis etc.). Genoeg hobby’s en interesses, genoeg vermaak. Nogmaals, het gaat om de invulling van je leven. Er is zo veel meer dan burgerlijk niksen op de bank. Je leeft tenslotte maar één keer…
Goed gezegd. ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 15:59:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')