Over het algemeen eensch met TS.
Ik wil never nooit een burgerlul worden met burgertrut, kinderen, 2 honden en een dikke bak voor de deur. Op de leeftijd die ik nu heb, had ik dat al kunnen hebben, maar ik kies er gewoonweg niet voor. Echter, op deze leeftijd ga ik ook niet meer elke week de kroeg in en "me dom lamzuipen". ')
Nee, ik werk door de week, en in het weekend en avonden ga ik lekker sporten, of toeren met de auto, ergens wandelen, of een festival bezoeken, of een sportevenement bezoeken, een weekendje weg, een stad bezoeken, mijn gezicht laten zien bij mijn eigen familie, of gewoon met vrienden met goed weer het terras op, bij minder goed weer een DVD-marathon of een pokeravondje houden of iets soortgelijks, naar het theater of iets anders leuks. Of gewoon lekker een hele zondagmiddag sport kijken (voetbal, F1, wielrennen, tennis etc.). Genoeg hobby’s en interesses, genoeg vermaak. Nogmaals, het gaat om de invulling van je leven. Er is zo veel meer dan burgerlijk niksen op de bank. Je leeft tenslotte maar één keer…
Kom maar op burgerlullen en burgertrutten die mij niet volwassen zouden vinden obv deze post.