Ik heb het niet alleen over mannen die opeens zo worden.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:11 schreef Pharkus het volgende:
Op mijn 26ste hosselde ik nog de sletjes in Mexico op vakantie!
Terwijl er ook genoeg stelletjes zijn die wél gewoon leuk en gezellig blijven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Veel terechter kan een klacht niet zijn.
Ben 19 en zie het nou al bij vrienden met een vriendin.
Dat laatste is opzich geen probleem. Wel als ze zegt: "uh ja, we wilden eigenlijk Ik hou van Holland kijken en lekker op tijd naar bed want morgen moeten we op visite bij de schoonouders. Dus helaas doen we vanavond niets meer"quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:15 schreef TonyVermicelli het volgende:
Ik bel al niet eens meer. En langs gaan is ook geen optie want dan is zij er ook.
Het gaat helemaal niet om zaterdagavond of uitgaan. Het gaat om inkakken in het algemeen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:15 schreef Jesse_ het volgende:
Zaterdag is arbeidersavond, kan je toch beter mijden.
Inderdaad. The Notebook kijken en neuken kun je ook nog vijf dagen per week doen. Vrijdag en zaterdag gewoon bezet houden voor de vrienden! Want als hun relatie voorbij is komen ze allemaal weer terug bij hun vriendjes en vriendinnetjes en dan vinden ze het gek dat die hun ineens niet meer zo zien staan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Terwijl er ook genoeg stelletjes zijn die wél gewoon leuk en gezellig blijven.
Het kan dus wel goed.
Dat laatste is zoooo herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Inderdaad. The Notebook kijken en neuken kun je ook nog vijf dagen per week doen. Vrijdag en zaterdag gewoon bezet houden voor de vrienden! Want als hun relatie voorbij is komen ze allemaal weer terug bij hun vriendjes en vriendinnetjes en dan vinden ze het gek dat die hun ineens niet meer zo zien staan.
Echt hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef Jesse_ het volgende:
Die kringverjaardagen zijn nog wel het ergste van alles.
Die snap ik niet. Daar staat het bier, hier de snacks, daar zit de familie, kies maar een gesprekspartner uit, maar fuck kringen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef Jesse_ het volgende:
Die kringverjaardagen zijn nog wel het ergste van alles.
Immer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:41 schreef RichardHammond het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet iemand ben van de spontane acties, om 18:00 uur 's avons nog bellen voor die avond, maar uit sociaal oogpunt gezien ga ik dan wel mee. Wel jammer dat de schreeuwers vaak het eerst aftaaien, en naar huis gaan, en ik samen met twee anderen overblijf.Dat vind ik zo verdomde typisch elke keer.
Oh, dat heb ik wel. Eens in slaap gevallen om half 6 @ wc Allahquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
Van die losers die om 2 uur al 'moe' wordenhoe kun je nou opstap moe worden
gewoon nakkie sos dan jatoch.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
Kan wel wat bedenken, die dag om half 6 opgestaan om te gaan werken, slecht geslapen, teveel gedronken, veel gedanst, gewoon moe.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
Alla in Maasjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel. Eens in slaap gevallen om half 6 @ wc Allah
Kameraad van mij flikkerde afgelopen weekend om 4 uur bijna van de stoel af. Denk combinatie van warmte en lang op zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
Jaquote:
Hete toiletdames daar jongen, bohquote:
Zou best kunnen. Ik ga alleen de Alla in als ik echt helemaal de tyfus op benquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef ryan_gosling het volgende:
[..]
Hete toiletdames daar jongen, boh.
Ontopic: Terechte klacht. Ken paar jongens die op hun 20e al zo laf gingen doen. Flikkers.
In Groningen heb je daar de Blauwe Engel voor!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik ga alleen de Alla in als ik echt helemaal de tyfus op ben.
De Engel is nog wel iets beter dan de Allahquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:16 schreef Piethur het volgende:
[..]
In Groningen heb je daar de Blauwe Engel voor!
Maar extreem terechte klacht!
Alla is inderdaad 'n kuttentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De Engel is nog wel iets beter dan de Allah
Jaloers? Op mensen waarvan hun week bestaat uit: werken doordeweeks, s'weekends rtl 4 kijken en zondag op visite bij de schoonfamilie?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Been there, maar TS is gewoon jaloers.
Driftig?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet iedereen zit aan de ritalin zoals jij Ritmo. Driftig mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |