De sukkel. Die gast heeft zo'n bord voor zijn kop hè. Hij doet echt alleen maar datgene wat hij wilt. Afdwingen enzo.quote:

Ze wil geen scène maken natuurlijk. Dat begrijp ik nog wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:00 schreef LaLouchi het volgende:
Ik snap de reactie van bianca ook niet helemaal, je ziet je man met je vriendin, en dan..... Rij je rustig weg en ga je het thuis uitpraten...?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Klipnap op 28-03-2012 12:17:09 ]

quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik snapte al niet wie bibg was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?

Ja jij. Maar zij blijkbaar niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef LaLouchi het volgende:
Geen scene maken? Nou ik had het toch echt gedaan, die is gek

quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snapte al niet wie bibg was.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja maar dat was iig in haar eigen huis en is toch anders dan je man bij een vreemd hotel confronteren met hem en zijn nieuwe vlam. Ik kan het mij wel voorstellen. Daarbij, iemand is niet constant krankzinnig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:53 schreef LaLouchi het volgende:
Ja maar als je al zulke uitbarstingen hebt naar je zoon toe dan zal je die toch al helemaal naar je man toe hebben als je die ziet kussen met je vriendin? Vaag heur.

quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:36 schreef loezzzje het volgende:
Wat voert die Mike toch in zijn schild.Misschien stiekem familie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Heb ik ook aan gedacht, maar haar broer kan hij niet zijn lijkt me, maar misschien wel haar vader, al lijkt hij me te jong daarvoor.quote:

Het past wel een beetje bij Bianca, het verdringen van pijn en woede.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dat was iig in haar eigen huis en is toch anders dan je man bij een vreemd hotel confronteren met hem en zijn nieuwe vlam. Ik kan het mij wel voorstellen. Daarbij, iemand is niet constant krankzinnig.Uit woede richting Anton is ze misschien juist wel zo ijzig kalm...

Neeeeeeeeeeeeeee niet edithquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dalijk bij boulevard dat er weer iemand uit meerdijk gaat verdwijnen,jullie een idee?
Misschien wel edith

mijne ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee niet edithDat was mijn favoriete personage!

Sjors, die moet revalideren?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dalijk bij boulevard dat er weer iemand uit meerdijk gaat verdwijnen,jullie een idee?
Misschien wel edith

Oh, ik hoorde wel haar naam maar ik hoorde niet wat hij zei.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
albert zei wel: wie is de sjors dus zou best kunnen

Of Wietquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Misschien wel edith

Oke, het duurde even, maar ik heb 'm nu door.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |