Weet je wel zeker dat je een representatieve dwarsdoorsnede van het mannelijk deel van de Nederlandse bevolking hebt genomen voor je proef?quote:

Mogelijk:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:00 schreef HyperViper het volgende:
TS negeert ook alle lastige vragen en opmerkingen; relkloon dus. Jammer..

Haha, dat is ook zo. Op dit moment ben ik echter wel serieus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alles, maar vooral je UI.
En dat mag jij geloven, vrije wereld dit dat.
Welke vragen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:00 schreef HyperViper het volgende:
TS negeert ook alle lastige vragen en opmerkingen; relkloon dus. Jammer..

Is jouw (ex-)vriendje vreemdgegaan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:57 schreef Cher- het volgende:
Het is zo dat ik bezig ben om te kijken hoe ver mannen gaan. Al klinkt het nog zo raar of fout. Ik doe niks fouts.

Ja, snap ik wel eigenlijk.quote:

'T is gewoon een zeurwijf die het eens verkeerd getroffen heeft.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je een representatieve dwarsdoorsnede van het mannelijk deel van de Nederlandse bevolking hebt genomen voor je proef?

Ik zeg ook wel eens dat ik een dikke neger van 56 ben. Het maakt mijn topic niet minder waar. Ik denk echt op deze manier en zo raar is het volgens mij niet eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mogelijk:
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #219 Rokjes en korte broeken. _O_
Lezen vanaf daar.

Maar hoe komt dat, dat je zo denkt?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:04 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens dat ik een dikke neger van 56 ben. Het maakt mijn topic niet minder waar. Ik denk echt op deze manier en zo raar is het volgens mij niet eens.

Het is wel raar. Hoe vaak moet het jou nog verteld worden?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:04 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens dat ik een dikke neger van 56 ben. Het maakt mijn topic niet minder waar. Ik denk echt op deze manier en zo raar is het volgens mij niet eens.

Je hebt meepraten over gewoon seks en je hebt toespelingen maken. Wat is nou je punt de hele tijd? Dat ik me aanstel?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zolang ze niet in je broekje hebben gezeten is er niks aan de hand en kan je echt geen conclusies trekken.
En alleen 'meepraten' is echt niet genoeg om de gemiddelde bezette man over de streep te trekken. Ik ben echt geen toonbeeld van zelfbeheersing maar ik als ik voor mezelf spreek kan ik zeggen dat ik nooit vreemdgaan heb overwogen bij 'gewoon meepraten over seks'.

hey kom op man, even opletten hè! Ze heeft zelf de proef op de som genomen en heeft nu middels fieldresearch vastgesteld dat het zo is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar hoe komt dat, dat je zo denkt?

Dacht het niet, alhoewel ze er wel juist over denkt, een zeldzaam net meisje is dit, chapeau.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze nog het meeste klinkt als een trollaccount van Ffleamig, die het nu eens vanuit vrouwelijk oogpunt probeert.

Zeldzaam sneu ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:05 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dacht het niet, alhoewel ze er wel juist over denkt, een zeldzaam net meisje is dit, chapeau.
Laat al die halve prostituees zich hier maar boos maken meid, jij bent tenminste nog een ECHTE vrouw met waardigheid.

Ja inderdaad, dat moet wel representatief zijn voor alle mannen, dat moet gewoon.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hey kom op man, even opletten hè! Ze heeft zelf de proef op de som genomen en heeft nu middels fieldresearch vastgesteld dat het zo is.

Nee, dat jij mannen uit de tent lokt, daar een onware conclusie aan verbindt en dat vervolgens extrapoleert naar de gehele mannelijke populatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:05 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je hebt meepraten over gewoon seks en je hebt toespelingen maken. Wat is nou je punt de hele tijd? Dat ik me aanstel?

Omdat het zo is. Wat is er fout aan meegaan in een gesprek, aardig doen en interesse tonen? Er zijn veel mannen (en dat is nou eenmaal zo) die dan verder gaan omdat het lekker loopt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Omdat je het zelf zegt? Je zegt het al, je kijkt hoe ver mannen gaan. Daarvoor moet je initiëren, anders kunnen ze nergens ver in gaan. Je bent een hypocriet, een labielo en dom. Chapeau.

Zeldzaam net meisje? En de andere dames zijn prostituees? Niet TS die zichzelf als een goedkoop stuk brood verkoopt om te kijken of de mannen erop ingaan? Als jij dan al die delletjes neemt, kunnen wij ons bezighouden met dames met zelfrespect.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:05 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dacht het niet, alhoewel ze er wel juist over denkt, een zeldzaam net meisje is dit, chapeau.
Laat al die halve prostituees zich hier maar boos maken meid

Je toont anders niets aan. Je denkt dat iets claimen volstaat?quote:
Dat is niet wat jij doet.quote:Wat is er fout aan meegaan in een gesprek, aardig doen en interesse tonen?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
Op dit moment ben ik ook aan het kijken (echt waar) hoe ver bepaalde mannen gaan die een vriendin hebben.
Hetzelfde geld voor vrouwen, wat is je punt?quote:Er zijn veel mannen (en dat is nou eenmaal zo) die dan verder gaan omdat het lekker loopt.

Nogal tegenstrijdig. Ze gelooft dat monogamie niet bestaat (dus ook neit voor zichzelf neem ik aan) en jij bent toch zo voor deugdzaam en puur enzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:05 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Laat al die halve prostituees zich hier maar boos maken meid, jij bent tenminste nog een ECHTE vrouw met waardigheid.

Dat jullie allemaal zo makkelijk in bed te krijgen zijn zegt toch nog helemaal niets over haar?quote:

Een ding moet je haar wel nageven, ze weet donders goed dat ze in haar semi-onschuld mannen om haar vinger kan winden...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zeldzaam net meisje? En de andere dames zijn prostituees? Niet TS die zichzelf als een goedkoop stuk brood verkoopt om te kijken of de mannen erop ingaan? Als jij dan al die delletjes neemt, kunnen wij ons bezighouden met dames met zelfrespect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |