Vertel je dat eigenlijk ook aan hun vriendinnen? Anders ben je natuurlijk nog veel slechter bezig dan die mannen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Smsen? Ik kan niet eens smsenik spreek af en dat vind ik eigenlijk al fout.

Zolang ze niet in je broekje hebben gezeten is er niks aan de hand en kan je echt geen conclusies trekken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:51 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat de bedoelingen van die mannen zijn? Je weet niks van gesprekken af etc. Ik kan het met zekerheid zeggen ja.

Ze klinkt gewoon als een recentelijk gekwetst persoon die nu naar een verklaring zoekt voor 't leed wat haar is aangedaan en een beetje in de war is.quote:

Ze klinkt eerder als een labiel wicht dat haar eigen verlangen projecteert op anderen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze klinkt gewoon als een recentelijk gekwetst persoon die nu naar een verklaring zoekt voor 't leed wat haar is aangedaan en een beetje in de war is.

Nope.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze klinkt eerder als een labiel wicht dat haar eigen verlangen projecteert op anderen.

Zoiets vermoed ik ook wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze klinkt gewoon als een recentelijk gekwetst persoon die nu naar een verklaring zoekt voor 't leed wat haar is aangedaan en een beetje in de war is.
En als het kleine trolletje wat ze altijd wel is

Of dat fout is of niet, is een tweede.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Complimenten geven, overdreven slijmen, heel vaak contact zoeken, afspreken. Ik vind dat al fout maar ik weet niet hoe jullie dat zien.

Omdat je vaak gelijk hebt schuif ik haar maar van het hokje 'jaloers wijf' naar 'onwetende puber'.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]

Het is zo dat ik bezig ben om te kijken hoe ver mannen gaan. Al klinkt het nog zo raar of fout. Ik doe niks fouts.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]

Omdat je het zelf zegt? Je zegt het al, je kijkt hoe ver mannen gaan. Daarvoor moet je initiëren, anders kunnen ze nergens ver in gaan. Je bent een hypocriet, een labielo en dom. Chapeau.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is zo dat ik bezig ben om te kijken hoe ver mannen gaan. Al klinkt het nog zo raar of fout. Ik doe niks fouts.

Want wat is er vreemd aan mij? Ik geloof niet in monogaam zijn al zullen er uitzonderingen zijn. Klaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze nog het meeste klinkt als een trollaccount van Ffleamig, die het nu eens vanuit vrouwelijk oogpunt probeert.

Ja schatje dat heb je nu wel 9 keer gezegd. Maar geef nou eens antwoord op mijn vraag: waarom wil je het zo graag geloven dat mannen zo zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is zo dat ik bezig ben om te kijken hoe ver mannen gaan. Al klinkt het nog zo raar of fout. Ik doe niks fouts.

Dat is ook niet het probleem. Eerder je domme redeneren en het feit dat je jezelf herhaalt ondanks dat je argument all volledig begraven ligt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:58 schreef Cher- het volgende:
[..]
Want wat is er vreemd aan mij? Ik geloof niet in monogaam zijn al zullen er uitzonderingen zijn. Klaar.

Ik zeg ook niet dat er idd wel eens een exemplaar tussen zit die graag met jou zou gaan scharrelen, maar ms dat er ook wel wat zijn die enkel wat spannende berichtjes sturen, zonder de intentie meer te willen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:54 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja. En ik heb ook wel contact met vrienden van mn broer die vriendinnen hebben, daar zoek ik niks achter of wat dan ook zoals jullie nu volgens mij denken. Het is niet zo dat ik achter elk contact iets zoek maar soms is het echt heel duidelijk.

En je denkt daar in je onmetelijke 18-jarige wijsheid gevolgtrekkingen aan te kunnen verbinden omtrent de promiscuïteit van alle mannen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:57 schreef Cher- het volgende:
[..]

Dat zeg ik ook, dat is een keuze. Maar het is een dun lijntje waar je heel makkelijk overheen kan gaan. Zeker als er wat alcohol in het spel is. Ik weet niet of ik het altijd zou kunnen weerstaan, maar mijn vriendin zou daar gelukkig niet zo'n probleem van maken zolang het bij pure lust blijft.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan hoef je daar toch niet voor te 'zwichten'?

Even kijken hoe je in de markt ligt, en ondertussen je volkomen uit de lucht gegrepen mening over bezette mannen bevestigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:58 schreef MissMania het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar een beetje 'gezellig' meepraten, een goed geplaatste glimlach hier en daar en vooral het ''hard to get' spelen vind ik al genoeg reden om te denken dat ze zelf om aandacht aan het schreeuwen is

Omdat ik echt denk dat het zo is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja schatje dat heb je nu wel 9 keer gezegd. Maar geef nou eens antwoord op mijn vraag: waarom wil je het zo graag geloven dat mannen zo zijn?

Alles, maar vooral je UI.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:58 schreef Cher- het volgende:
[..]
Want wat is er vreemd aan mij? Ik geloof niet in monogaam zijn al zullen er uitzonderingen zijn. Klaar.

Inderdaad, viel mij ook opquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:00 schreef HyperViper het volgende:
TS negeert ook alle lastige vragen en opmerkingen; relkloon dus. Jammer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |