Ik vind dat jij een lichtgeraakte jaloerse trol bent.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Complimenten geven, overdreven slijmen, heel vaak contact zoeken, afspreken. Ik vind dat al fout maar ik weet niet hoe jullie dat zien.

Daar is niets mis mee. Je weet niet wat hun motiveert. Wij weten echter wel wat jou motiveert om met hun te praten. Een labiel mens ben je.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Complimenten geven, overdreven slijmen, heel vaak contact zoeken, afspreken. Ik vind dat al fout maar ik weet niet hoe jullie dat zien.

Nee want ik weet dat als die mensen de kans krijgen om verder te gaan met mij, ze die kans ook aannemen. En dat is het.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een lichtgeraakte jaloerse trol bent.
Ja zoiets. Maar genoeg over dat, ik trek daar in ieder geval wel mijn conclusies uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:46 schreef MissMania het volgende:
je kunt ook iets uitlokken door gezellig mee te praten he? Een beetje mee lachen, af en toe een glimlach en verder maar hard to get spelen?

Trek jij maar lekker conclusies, zelfs als niemand het hier met je eens is. Jij kan het onmogelijk verkeerd hebben, toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:47 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee want ik weet dat als die mensen de kans krijgen om verder te gaan met mij, ze die kans ook aannemen. En dat is het.
[..]
Ja zoiets. Maar genoeg over dat, ik trek daar in ieder geval wel mijn conclusies uit.

Hoe weet jij dat als je nooit verder gaat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:47 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee want ik weet dat als die mensen de kans krijgen om verder te gaan met mij, ze die kans ook aannemen. En dat is het.
[..]
Ja zoiets. Maar genoeg over dat, ik trek daar in ieder geval wel mijn conclusies uit.

Waarschijnlijk geef jij hun zelf dat idee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:47 schreef Cher- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
Op dit moment ben ik ook aan het kijken (echt waar) hoe ver bepaalde mannen gaan die een vriendin hebben.

Je weet altijd wel als iemand verder wil dan alleen maar gesprekjes en afspraken. Dat voel je aan of mensen zeggen het gewoon. Heb je toch wel eens meegemaakt neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat als je nooit verder gaat?

Vind jij dat het niet zo is dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:50 schreef Sinosappel het volgende:
Cher- bbygurl, waarom wil je het zo graag geloven eigenlijk?

Hoe weet jij nou wat de bedoelingen van die mannen zijn? Je weet niks van gesprekken af etc. Ik kan het met zekerheid zeggen ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Trek jij maar lekker conclusies, zelfs als niemand het hier met je eens is. Jij kan het onmogelijk verkeerd hebben, toch?

Ik heb vaak het idee dat mensen die dit soort dingen zo hard roepen, eigenlijk gewoon van tevoren een excuus nodig hebben om zelf ook aan hun verlangens toe te geven. Nergens voor nodig, als je gewoon op zoek gaat naar iemand die ook een open relatie zou willen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:50 schreef Sinosappel het volgende:
Cher- bbygurl, waarom wil je het zo graag geloven eigenlijk?

Ja en ik weet ook dat iets zeggen soms iets anders is dan iets doen. Maar ik begrijp nog steeds niet waarom jij zo'n werk van al die mannen maakt... Oh nee, dat deed je niet hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je weet altijd wel als iemand verder wil dan alleen maar gesprekjes en afspraken. Dat voel je aan of mensen zeggen het gewoon. Heb je toch wel eens meegemaakt neem ik aan?

Smsen? Ik kan niet eens smsenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:51 schreef Garisson72 het volgende:
Dus je hebt een paar mannen om je heen van begin twintig die het wel mooi vinden om een beetje schalks te smssen met een 18-jarig chickie en daarmee is bewezen dat mannen per definitie niet monogaam kunnen zijn.

Maar toch doe je het...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Smsen? Ik kan niet eens smsenik spreek af en dat vind ik eigenlijk al fout.

Nee dat gevoel heb ik niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb vaak het idee dat mensen die dit soort dingen zo hard roepen, eigenlijk gewoon van tevoren een excuus nodig hebben om zelf ook aan hun verlangens toe te geven. Nergens voor nodig, als je gewoon op zoek gaat naar iemand die ook een open relatie zou willen.

Ja dat ik het verkeerde woordje koos voor de manier van communicatie, dát is inderdaad wat je uit mijn post moest vissen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:52 schreef Cher- het volgende:
Smsen? Ik kan niet eens smsenik spreek af en dat vind ik eigenlijk al fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |