abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109564765
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee hoor, als je het onderwerp van de verleiding een tijdje vermijdt, verdwijnt dat gevoel. En vaak als je die persoon dan later nog eens tegenkomt, kun je je niet eens meer voorstellen dat het ooit zo'n verleiding was, ook al is de persoon nog steeds leuk.
Dit, zo'n gevoel slijt ook wel weer.

En wat missbehavin ook al zei, als je zulke gevoelens krijgt is het misschien tijd om aan je relatie te gaan werken, maar het is nog altijd geen reden om maar eventjes vreemd te gaan imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:22:56 #52
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109564800
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:21 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben het helemaal eens met TS. Het is alleen een keuze die je maakt om er wel of niets mee te doen. Eigenlijk is monogaam zijn ook echt iets dat tegen de natuur in gaat. Zo voelt het soms namelijk wel...

[..]

Pure lust bijvoorbeeld? Met je partner heb je een liefdesrelatie, dat kan iets compleet anders zijn dan lust die je voelt bij iemand die je gewoon ontzettend geil vindt.
Maar dan hoef je daar toch niet voor te 'zwichten'?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:23:19 #53
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_109564816
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:19 schreef Cher- het volgende:

[..]

Is het niet normaal dat je in een relatie van een aantal jaren soms verlangt naar een ander op bijvoorbeeld seksueel gebied? Ik weet het niet maar volgens mij best wel.
Het staat je toch vrij om een open relatie aan te gaan? Maar dan is het ook een bewuste keuze. Alleen zijn er ook mensen die veel waarde hechten aan monogamie, ongeacht of je na een aantal jaren ineens verlangt naar een ander op seksueel gebied. Ik zou er zelf niet aan moeten denken, omdat ik daar veel te jaloers voor ben ingesteld. Flirten vind ik prima, maar dat is dan ook gelijk de grens. Dan zou het wel erg hypocriet zijn om me wel aan mijn eigen verlangens over te geven, mochten die er komen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:23:23 #54
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109564818
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dit, zo'n gevoel slijt ook wel weer.

En wat missbehavin ook al zei, als je zulke gevoelens krijgt is het misschien tijd om aan je relatie te gaan werken, maar het is nog altijd geen reden om maar eventjes vreemd te gaan imo.
*; Wij zijn zulke verstandige, saaie ouden mensen
  Moderator dinsdag 27 maart 2012 @ 13:23:38 #55
5428 crew  miss_sly
pi_109564830
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:21 schreef Cher- het volgende:

[..]

Er zullen vast wel uitzonderingen zijn maar dat zijn volgens mij vaak saaie mannen die alleen maar belangstelling hebben bij voetbal ofzo. Ik zie wel eens oude mannen, vriendinnen van vaders die dan zo uitgezakt op de bank zitten met een dikke buik en voetbal kijkend. Die bedoel ik. Die zullen vast niet vreemdgaan maar zijn wel saai.
Ik ken veel mannen die niet vreemdgaan, en daar zitten geen saaie voetbalkijkende mannen met dikke buik tussen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:24:02 #56
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_109564839
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:21 schreef Cher- het volgende:

[..]

Er zullen vast wel uitzonderingen zijn maar dat zijn volgens mij vaak saaie mannen die alleen maar belangstelling hebben bij voetbal ofzo. Ik zie wel eens oude mannen, vriendinnen van vaders die dan zo uitgezakt op de bank zitten met een dikke buik en voetbal kijkend. Die bedoel ik. Die zullen vast niet vreemdgaan maar zijn wel saai.
Monogame mannen zijn allemaal saaie uitgezakte voetbalkijkers en de leuke spannende kerels zijn allemaal foute schuinsmarcheerders ja. Zo is het.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_109564865
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:23 schreef missbehavin het volgende:

[..]

*; Wij zijn zulke verstandige, saaie ouden mensen
Zeker, vanavond weer met bierbuik op tafel voetbal kijken, op de bank.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:26:14 #58
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109564903
En monogame vrouwen, zijn dat allemaal saaie mutsen met verstandige schoenen en een kort pittig kapsel? :@ :@
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:26:15 #59
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109564904
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:20 schreef cerror het volgende:

[..]

TS zegt: alle mannen. Ook erg leuk.
Dus je doelde eigenlijk op TS. Oke.
Heaven is a place on earth with you
pi_109564915
Dat je op anderen verliefd kunt worden geloof ik wel, in die zin is niemand monogaam. Je kan het ook gewoon bespreekbaar maken in je relatie in plaats van je relatie op de klippen te laten lopen of om maar eens flink vreemd te gaan.

Niet monogaam zijn staat niet gelijk aan vreemd moeten gaan.
pi_109564971
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:24 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Monogame mannen zijn allemaal saaie uitgezakte voetbalkijkers en de leuke spannende kerels zijn allemaal foute schuinsmarcheerders ja. Zo is het.
Dat wil ik niet zeggen want het klinkt nogal generaliserend. Er moeten wel uitzonderingen zijn alleen geloof ik niet dat monogaam zijn echt kan. Het is een keuze maar houd je er maar eens aan. Ik kan nu in ieder geval concluderen dat iedereen binnen een relatie wel eens naar andere mensen gaat verlangen. Nou, het klinkt misschien jaloers maar dat zou ik eigenlijk al erg vinden als ik een relatie heb.

Op dit moment ben ik ook aan het kijken (echt waar) hoe ver bepaalde mannen gaan die een vriendin hebben. Daar heb ik nu contact mee en spreek soms af. Ik kan je vertellen dat ik niks met die mannen doe maar dat de meeste mannen toch echt wel ver gaan alleen al met woorden.

En niet met puber jongens ofzo.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:29:34 #62
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109564998
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:

[..]

Dat wil ik niet zeggen want het klinkt nogal generaliserend. Er moeten wel uitzonderingen zijn alleen geloof ik niet dat monogaam zijn echt kan. Het is een keuze maar houd je er maar eens aan. Ik kan nu in ieder geval concluderen dat iedereen binnen een relatie wel eens naar andere mensen gaat verlangen. Nou, het klinkt misschien jaloers maar dat zou ik eigenlijk al erg vinden als ik een relatie heb.

Op dit moment ben ik ook aan het kijken (echt waar) hoe ver bepaalde mannen gaan die een vriendin hebben. Daar heb ik nu contact mee en spreek soms af. Ik kan je vertellen dat ik niks met die mannen doe maar dat de meeste mannen toch echt wel ver gaan alleen al met woorden.

En ik ben zelf 18 en dan heb ik het bijv. over mannen van midden 20 die bijv. al heel lang samenwonen/serieuze relatie hebben dus niet echt pubers ofzo.
Waarom zou je dat doen? Om je punt te bewijzen ofzo?
Heaven is a place on earth with you
pi_109565014
quote:

[..]

En niet met puber jongens ofzo.
Waarom probeer je bewust mensen in de verleiding te brengen? :') Is dat 'spannender' ofzo?
pi_109565019
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:29 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen? Om je punt te bewijzen ofzo?
Zo kan ik kijken hoe mannen over het algemeen zijn en de uitkomst is niet echt positief. Helemaal niet. Is het raar dat ik het doe?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:31:02 #65
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109565036
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:30 schreef Cher- het volgende:

[..]

Zo kan ik kijken hoe mannen over het algemeen zijn en de uitkomst is niet echt positief. Helemaal niet. Is het raar dat ik het doe?
Een beetje wel he :')
pi_109565047
quote:

[..]

Ja :')
pi_109565050
Wow, wat een zure zult dit!

Iedereen kent verleiding, en iedereen die hier niet aan toe wil geven zal dit ook niet doen.
Het wordt pas moeilijk als je er eigenlijk stiekem wel aan toe wil geven. Dat is naar mijn mening de grens die je overgaat.

Tuurlijk, het kan dan niet of minder goed doordacht zijn, maar het blijft toch een bewuste keuze die je maakt.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:31:57 #68
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109565068
quote:

[..]

Nogal.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109565076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:31 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Een beetje wel he :')
Ik doe zelf niet veel verkeerd, daag niks uit, praat alleen simpel mee. Die mannen zitten in feite fout door mij steeds aandacht te geven dus contact zoeken. Ik wacht altijd af zeg maar.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:33:32 #70
94676 Garisson72
pi_109565123
quote:
En ik ben zelf 18 en dan heb ik het bijv. over mannen van midden 20 die bijv. al heel lang samenwonen/serieuze relatie hebben dus niet echt pubers ofzo.
Jammer dat je dit net uit je post verwijderde, want zoals ik helemaal bovenin dit topic al zei, is dit volgens mij behoorlijk bepalend voor je bevindingen. Mannen (vrouwen overigens net zo goed) van midden 20 hebben nog voldoende nieuwsgierigheid naar al wat hen geboden wordt, om deze verleidingen interessant te vinden. Niet iedereen gaat erin mee, maar de kans daarop is aanzienlijker dan op iets latere leeftijd.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:33:38 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_109565127
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:32 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ik doe zelf niet veel verkeerd, daag niks uit, praat alleen simpel mee. Die mannen zitten in feite fout door mij steeds aandacht te geven dus contact zoeken. Ik wacht altijd af zeg maar.
Ik zou zeggen, doe het bij de vriendjes van jouw eigen vriendinnen. Kijken of ze het ook zo normaal vinden.
pi_109565145
quote:

[..]

Kijk, als jij er nu geen probleem mee had om een kerel te verleiden tot vreemdgaan en het lekker zou vinden om eens uit elkaar getrokken te worden door een getrouwde man...Fine.

Maar dat je er eigenlijk op tegen bent maar wel probeert om ze uit de tent te lokken vind ik nogal laag-bij-de-gronds. Alsof je tegen zinloos geweld bent maar wel een ruzie uitlokt op straat en vervolgens iemand een knuppel geeft om iemand anders mee in elkaar te rossen en achteraf roepen hoe schandalig je het vindt.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:34:44 #73
94676 Garisson72
pi_109565154
quote:
Benieuwd naar de manier waarop jij precies 'niets verkeerd doet'.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:34:47 #74
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109565160
Cher, je hebt issues...
pi_109565171
quote:

[..]
Die mannen zitten in feite fout door mij steeds aandacht te geven dus contact zoeken. Ik wacht altijd af zeg maar.
Misschien mogen ze wel gewoon met andere dames rommelen van hun vriendin. Zoals ik. Zit je dan met je oordeel, en een pik in je kut. Wat een nonsens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')