Hoi jij ! lang niet gesprokenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef DarkElf het volgende:
Ja goed idee, wel aardig hoor dat oeverloze ge-sc maar waar zijn de lijstjes?
nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:34 schreef Joene het volgende:
Dus het gaat niet meer over neuken , piemels , etc ?
en hiquote:
Ontopic : ontbijt 2 boterhammen met appelstroop + sinaasappel , glas water en kop koffiequote:
Alles ok in belgie?quote:
Dus omdat mensen je lichter schatten dan je bent kan je maar m&m's vreten? Ik snap het niet maar whatever floats your boatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Om op de laatste vraag antwoord te geven, ik vind het best positief dat ik leef...
En hoe ik er verder uitzie kun je denk voldoende zien in fotoboek.
Ja prima, maar laten we dat verder via de dm besprekenquote:
Dat schrijft ze toch nergens ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dus omdat mensen je lichter schatten dan je bent kan je maar m&m's vreten? Ik snap het niet maar whatever floats your boat![]()
heb jij overgewicht dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Om op de laatste vraag antwoord te geven, ik vind het best positief dat ik leef...
En hoe ik er verder uitzie kun je denk voldoende zien in fotoboek.
Huh?? Laar maar...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dus omdat mensen je lichter schatten dan je bent kan je maar m&m's vreten? Ik snap het niet maar whatever floats your boat![]()
Nee, sorry... Ik blijf wel wat meer weg...quote:
Tof. -.-quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Huh?? Laar maar...
Ik post hier een beetje omdat vriendje hier post... Ik ben geen grammetje te zwaar, maatje 34 zeg maar.
Ah vandaar, ik snapte het niet omdat je in het vorige deel schreef dat je er niet minder m&ms om eet als ze kankerverwekkend zijn. Ik ging er vanuit dat iedereen die hier post te maken heeft met een soort van overgewicht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Huh?? Laar maar...
Ik post hier een beetje omdat vriendje hier post... Ik ben geen grammetje te zwaar, maatje 34 zeg maar.
Nou ja, daar heb ik anders flink voor moeten werken, want zeg 1,5 jaar terug zat ik gewoon in 42 hoor. Misschien nog geen belachelijke maat, maar het is niet alsof het me is komen aanwaaien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tof. -.-
Hmmm groente gevulde paprika, dat klinkt best lekker. Wat voor groente?
WOW OMG MAAT 42!!!! Jezus wat een vet varken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik anders flink voor moeten werken, want zeg 1,5 jaar terug zat ik gewoon in 42 hoor. Misschien nog geen belachelijke maat, maar het is niet alsof het me is komen aanwaaien.
Die wat over zijn van de omelet, dus paprika, champignons en courgette, ui en misschien nog tomaatjes. Ik maak meestal een sausje van een ei, wijn, komijn, knoflook etc om het te binden en vul dan de paprika, een klein beetje 30+ kaas erover en in de oven. Heel lekker en je krijgt er een goede portie groente mee binnen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tof. -.-
Hmmm groente gevulde paprika, dat klinkt best lekker. Wat voor groente?
No offence, maar ik heb ook maat 42-44, maar wel een te hoog bmi.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
WOW OMG MAAT 42!!!! Jezus wat een vet varken.
Lekker ondoordacht weer Tico. De meeste mensen hier zouden blij zijn maat 42... Seriously.
Nou ik bedoel er serieus niets rots mee?? Jeetje...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
WOW OMG MAAT 42!!!! Jezus wat een vet varken.
Lekker ondoordacht weer Tico. De meeste mensen hier zouden blij zijn maat 42... Seriously.
Hmm, klinkt lekker! Denk dat ik zo even naar de supermarkt gaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Die wat over zijn van de omelet, dus paprika, champignons en courgette, ui en misschien nog tomaatjes. Ik maak meestal een sausje van een ei, wijn, komijn, knoflook etc om het te binden en vul dan de paprika, een klein beetje 30+ kaas erover en in de oven. Heel lekker en je krijgt er een goede portie groente mee binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |