Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Staat in de OPquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:53 schreef Lindgren. het volgende:
Danzak dus.
[..]
Post dat schema nog 'ns? [ afbeelding ]
Gun Rijst ook eens watquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:54 schreef detennismaster het volgende:
Er zit 1 chick te veel in de OP! Haal die chinees maar weg!
Gewoon 1 denk ik, weet niet wat de rest wiltquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet trouwens tegen Reemi voor het toernooi. Belangrijk potje dan.
Is dat dan de enige wedstrijd? Of weer 2?
Oké. Prima.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon 1 denk ik, weet niet wat de rest wilt
30K toch ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké. Prima.
--
Voor de PS3'ers. Moet je eens op 4-1-2-1-2 CAM Heracles Almelo zoeken. En dan naar de prijs van Duarte kijken.
2x clublink = 5, totaal 5 links dus gewoon 9 chemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:18 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/283367
Hoe kan Keita 9 chemistry hebben met drie dode links en maar twee sterke links?
Zou het werken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geprobeerde pricefix van 70k ofzo.
Danilo van Porto? Of moet het BPL zijn? Ik weet die links niet bij 5 atb.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:40 schreef DutchSL het volgende:
I.p.v. die Barcelona rechterkant met Sanchez/Keita/Alves doe ik het gewoon Serie A:
Haters gonna hate
Alleen jammer dat ik geen beter alternatief voor UP Anderson weet (SIF Ramires en Roberto Carlos heb ik al in andere teams).
Nee, elke Braziliaan past wat chemistry betreft. Hij is er bovendien ook in een Braziliaanse competitie versie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Danilo van Porto? Of moet het BPL zijn? Ik weet die links niet bij 5 atb.
Woensdag komt waarschijnlijk een IF Buffonquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:42 schreef Toefjes het volgende:
nou, het pakje is binnen, hopelijk bij verkoop van de kaartjes (wat weer 3 keer niks was uiteraard) net genoeg geld voor UP Neuer, lijkt me toch een stuk beter als Buffon
Aan de IF Buffon heb ik helaas niet zoveel, als ik IF Ibrahimovic verkoop, hou ik daar 500K aan over, en ik hoop dan dat ik daarvan een IF Lahm en Robben kan kopen. Verkoop ik Ribery en de gewone Lahm, heb ik maar 80 a 90 K over, daarmee ga ik het niet redden IF Buffon te kopen. Wel een leuk spaardoel, al hoop ik dat ik niet meer zonder Neuer wil, want verwacht er wel veel vanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Woensdag komt waarschijnlijk een IF Buffon
Maar UP Neuer is wel de beste keeper van het spel imo.
Piscecks? Nog nooit van gehoord, ik ga eventjes op FUThead kijken wie dit isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:51 schreef DutchSL het volgende:
IF Lahm lijkt mij nog steeds slechter dan UP Piscecks met zijn lage strength en mindere pace (als hij al iets beter is, dan heeft UP Piscecks sowieso nog een veel betere prijs-kwaliteit verhouding), en ook is er woensdag waarschijnlijk een IF Piscecks
Of heb je Lahm perse nodig om Robben chemistry te geven?
Wat is goedkoop?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef Alovenac het volgende:
Een goedkoop Serie A team, welke 2 beste CB's kan ik dan nemen?
Hoor jij niet zoals al die andere Chinezen viool te spelen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef Rijst het volgende:
Fur EliseDie kon ik na 6 maanden al spelen.
?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoor jij niet zoals al die andere Chinezen viool te spelen?
Zij inderdaad van die liedjes die niet-piano spelers kunnen. Komen ze op visite en dan moeten ze even laten horen dat ze ook een liedje kunnenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef Rijst het volgende:
Fur EliseDie kon ik na 6 maanden al spelen.
Echt budget is Gamberini en Caceres, maar Chiellini en Lucio zijn ook niet zo heel duur meer, 10 a 11 k ofzo op de PS3.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef Alovenac het volgende:
Een goedkoop Serie A team, welke 2 beste CB's kan ik dan nemen?
Up Neuer maar ff gekocht net, ben benieuwd of ik verschil merk, had hiervoor altijd Diego Alves.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aan de IF Buffon heb ik helaas niet zoveel, als ik IF Ibrahimovic verkoop, hou ik daar 500K aan over, en ik hoop dan dat ik daarvan een IF Lahm en Robben kan kopen. Verkoop ik Ribery en de gewone Lahm, heb ik maar 80 a 90 K over, daarmee ga ik het niet redden IF Buffon te kopen. Wel een leuk spaardoel, al hoop ik dat ik niet meer zonder Neuer wil, want verwacht er wel veel van
Mijn suggesties waren Caceres en Lucioquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Echt budget is Gamberini en Caceres, maar Chiellini en Lucio zijn ook niet zo heel duur meer, 10 a 11 k ofzo op de PS3.
Je kunt ook Serie B held Ogbonna pakken als je er Italianen omheen zet.
Waarschijnlijk ben ik na 2 verloren wedstrijden alweer boos op hem, en verkoop ik hem weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Up Neuer maar ff gekocht net, ben benieuwd of ik verschil merk, had hiervoor altijd Diego Alves.
Pisvlek UP is een heldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:56 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/compare/9635/1635
Echt idioot dat hij maar een 78 is, hij heeft betere on-card stats dan Lahm en in-game wel lagere tackling en zo maar nog steeds prima en hij heeft i.t.t. Lahm wel een fatsoenlijke strength.
Of je stopt gewoon met FIFAquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:00 schreef Alovenac het volgende:
Thanks voor jullie comments. Zit er inderdaad over na te denken om mijn Ligue 1 team te verkopen en die moet +- 60k opbrengen en dan een 5221 team te kopen om lekker mee te fucken.
Ik ga ook weer zo een team maken als ik weer geld heb.. Ik verlies tegenwoordig altijd van die 5 atb Walcott gastenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:00 schreef Alovenac het volgende:
Thanks voor jullie comments. Zit er inderdaad over na te denken om mijn Ligue 1 team te verkopen en die moet +- 60k opbrengen en dan een 5221 team te kopen om lekker mee te fucken.
iddquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zij inderdaad van die liedjes die niet-piano spelers kunnen. Komen ze op visite en dan moeten ze even laten horen dat ze ook een liedje kunnenNet als de vlooienmars enzo, of vader jacob.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
idd![]()
ik begon toen op mijn 15e nadat ik dit filmpje zag. Vond dit zo vet he. Ging gelijk naar het orgineel zoeken en een week later zat ik op pianoles
Op verschillende formaties?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:15 schreef DutchSL het volgende:
Dede is gepricefixed op 1400/1900 door iemand die er echt tientallen van heeft, maar er zijn er nog zat die onder zijn prijs zitten
Zulke muzikanten horen op een vleugel te spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]Wat een held ! Muzikanten filmpjes op youtube zijn cool, deze chick:
vanaf 3:55 echt ziek hoe ze speelt, al doe ik haar het hele liedje niet na
3k? 41212 ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op verschillende formaties?
Net eentje verkocht voor 3k
Ik ben dan in staat een baksteen door de tv heen te gooien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:23 schreef GuRBuH het volgende:
Verloren van zo'n kut Ajacied, gadver he. 90 minuten speelt ie ultra-defensief. Na 20 minuten scoort hij uit een corner omdat Cisse een kop groter is dan diegene die bij hem staat. Gaat ie de rest van de 70 minuten achterin hooghouden enzo. En mijn spelers waren alweer zo traag als stront dus ik kon die bal nooit krijgen. Ik de 2e helft alles op de aanval, scoort ie in de 90e minuut een sweaty cutback en gaat ie alle herhalingen kijken en de Ssssht celebration doen
4222quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
3k? 41212 ofzo?
Ik heb hem net voor 1300 gekocht, er zijn er echt heel veel voor BIN 1900 en lager.
Eens een zweter, altijd een zweter.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga ook weer zo een team maken als ik weer geld heb..
Ja, ik word ziek van het eruit gezweten wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eens een zweter, altijd een zweter.
Echt smerig tuig is dat, mensen die achterin rond blijven spelenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben dan in staat een baksteen door de tv heen te gooien.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:32 schreef Rijst het volgende:
Ritchie's patroon.
- Klagen over mensen met 5 atb
-Speelt zelf met 5 atb
-Verkoopt 5 atb
-Klagen over mensen met 5 atb.
-Speelt zelf met 5 atb.
#gatwitterenenzoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:34 schreef Rijst het volgende:
Vooral doen. Jullie krijgen toch maar 40% balbezit. #tedrukmetverdedigenenzo
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:36 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga mijn Frans team verkopen en deze kopen denk:
http://futhead.com/12/squad/183845
Essien op CMquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:36 schreef Alovenac het volgende:
Juist niet joh, ik heb al eens 5-2-1-2 gehad met slechte spelers zonder pace (Joegoslavië, alleen Jovetic en Pjanic zaten, nog net, boven de 80 pace en ik had zelfs trage Kolarov als linksback en opa Stankovic op het middenveld) en ik kon er veel dominanter mee spelen dan met bijna dezelfde spelers en 3-4-1-2.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:34 schreef Rijst het volgende:
Vooral doen. Jullie krijgen toch maar 40% balbezit. #tedrukmetverdedigenenzo
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:36 schreef Alovenac het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Juist niet joh, ik heb al eens 5-2-1-2 gehad met slechte spelers zonder pace (Joegoslavië, alleen Jovetic en Pjanic zaten, nog net, boven de 80 pace en ik had zelfs trage Kolarov als linksback en opa Stankovic op het middenveld) en ik kon er veel dominanter mee spelen dan met bijna dezelfde spelers en 3-4-1-2.
Juist omdat het achterin goed staat kun je vol op de aanval spelen en risico nemen.
quote:
Voor het eerst dat ik zo team ga bouwen, verder nooit naar dat soort aspecten gekeken om eerlijk te zijnquote:
Ja, ik heb toevallig een stuk of 100 wedstrijden tegen slechtere tegenstanders gespeeld dan ik met al mijn andere teams steeds krijgquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:40 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Je tegenstanders waren gewoon slecht. Je staat met 7 man achterin en stuurt de andere 3 naar voren voor de counter
Je bent gewoon slechtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ik heb toevallig een stuk of 100 wedstrijden tegen slechtere tegenstanders gespeeld dan ik met al mijn andere teams steeds krijg
Je staat met drie man achterin, backs die constant naar voren rennen en het hangt van de CM's af of je nu echt verdedigend of aanvallend gaat spelen. Ik had bijvoorbeeld Modric en die was constant op de rand van de 16 meter te vinden hoor en hij liep 1 op 3 ofzo, zo vaak scoor ik nooit met CM's in mijn andere teams.
In pakweg 4-2-2-2 wat mijn favoriete formatie is zijn je backs en CM's verdedigender dan in 5-2-1-2.
En verder: haters gonna hate.
Haterquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:48 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben slecht omdat ik aanvallend kan spelen met 5-2-1-2 met trage verdedigers (Kolarov, Corluka, Vidic, Ivanovic, alleen Subotic nog een beetje snel) en zonder pacewhores (Dzeko, Jovetic, Pjanic) voorin?
En ondertussen andere teams had in allerlei non-5atb formaties?
Ok, ik ben slecht. Ik ben ook slecht, verlies zelfs altijd van Toefjes en zelfs GJE![]()
OH NO YOU DIDNTquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:54 schreef detennismaster het volgende:
Er zit 1 chick te veel in de OP! Haal die chinees maar weg!
Draak dat wijfquote:
Bazig teamquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:40 schreef DutchSL het volgende:
I.p.v. die Barcelona rechterkant met Sanchez/Keita/Alves doe ik het gewoon Serie A:
Haters gonna hate
Alleen jammer dat ik geen beter alternatief voor UP Anderson weet (SIF Ramires en Roberto Carlos heb ik al in andere teams). SIF Marchisio lijkt mij nauwelijks beter dan IF Marchisio, dus dan pak ik de veel goedkopere IF.
Houd jij meer van de mannetjes dan?quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Houd jij meer van de mannetjes dan?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb veel goeierdere OP chicks gezien, van koning Poker bijvoorbeeld
Geen troll herkennenquote:
Oké Rijst, okéquote:
hunterrrrrrrrrquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:03 schreef GuRBuH het volgende:
Jezus, ik had die Ajacied 1 berichtje gestuurd en nu loopt ie me kapot te spammen. Ik heb maar gezegd dat het tijd werd dat ze zn PS3 rechten afnamen in de TBS kliniek waar hij zat en toen snel de PS3 afgesloten.![]()
![]()
Ik heb toch geen team wat lekker speelt. Ga denk ik alle golds wegdoen en morgen vanuit TOTW rondom een IF bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:08 schreef Rijst het volgende:
Dafuq.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:08 schreef Rijst het volgende:
Is dat Penny?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
(PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar
Geniaal topic. Had er zelf ook 1 gemaakt.
Exact is een ander woord voor precies.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:27 schreef potienza het volgende:
Hoe kan ik nou meedoen aan dat toernooi voor 1 Premium Gold? Er staat "Exact aantal clubs: 4 basisspelers in je team". Ik dacht dat ze bedoelden dat je in totaal maar 4 verschillende clubs in je basisteam mag hebben. Maar het lukt me nog steeds niet....
exact 4 clubs, niet meer en niet minder..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:27 schreef potienza het volgende:
Hoe kan ik nou meedoen aan dat toernooi voor 1 Premium Gold? Er staat "Exact aantal clubs: 4 basisspelers in je team". Ik dacht dat ze bedoelden dat je in totaal maar 4 verschillende clubs in je basisteam mag hebben. Maar het lukt me nog steeds niet....
Bank maakt niet uitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:40 schreef DannyDeko het volgende:
Ook op je bank? Er staat dan wel basisspelers maar betekend niet altijd dat dat ook zo is
Neen Lindgren, dit keer zit je er naast. De bank is random, welke gelegenheid geeft naar hartelust te wisselen.quote:
Ik heb al 2 dagen vrijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:59 schreef vandermar het volgende:
Jezus, iedereen heeft alweer vrij en ik moet zo nog naar school fietsen voor een college
Tja, verkopen zal je m toch nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:58 schreef Rijst het volgende:
Wel raar dat mijn Gerrard niet meer scoort. Hij staat op dezelfde positie als mijn vorige team maar dan met wat andere spelers hem heen. Het blijft wel een baas
Haha, ik heb morgen vrij en donderdag en maandag weer en dinsdag en woensdag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen vrij
Wel ziek op bed though
Gister zag ik Gerrard voor 65K al gaan geregeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja, verkopen zal je m toch niet
Op UDB staat ie nu voor 78k. Voor het weekend was dat nog 95
ALs je kunt fifa'en en fokken ben je niet echt ziek.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen vrij
Wel ziek op bed though
Is HBO zo rustig of werk jij je kont eraf qua huiswerk/projecten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, ik heb morgen vrij en donderdag en maandag weer en dinsdag en woensdag.
Kut ik zie nu pas dat Santana maar 7 chemistry heeft.quote:
Heb vandaag bloed moeten prikken..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ALs je kunt fifa'en en fokken ben je niet echt ziek.
NOOITquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja, verkopen zal je m toch niet
Op UDB staat ie nu voor 78k. Voor het weekend was dat nog 95
Ik voer niet bijster veel uitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is HBO zo rustig of werk jij je kont eraf qua huiswerk/projecten?
Anderson vervangen door Augusto imoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kut ik zie nu pas dat Santana maar 7 chemistry heeft.
Dus ik moet Anderson vervangen door Gustavo of Augusto, of ik moet Ogbonna vervangen door Lucio...
Ik een week vrij en lekker met de hogedrukspuit aan het rellen in de tuin. Wel perongeluk de parasol kapot gespoten, hij was vuil, dacht: maak m even schoon, maar gelijk stukquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik voer niet bijster veel uitWat moet dat doe ik en voor de rest vrij
Als ik het zo hoor is HBO nog rustiger dan een Havoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik voer niet bijster veel uitWat moet dat doe ik en voor de rest vrij
Hence hogedrukspuitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik een week vrij en lekker met de hogedrukspuit aan het rellen in de tuin. Wel perongeluk de parasol kapot gespoten, hij was vuil, dacht: maak m even schoon, maar gelijk stukZo'n hogedruk ding is sterk.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik een week vrij en lekker met de hogedrukspuit aan het rellen in de tuin. Wel perongeluk de parasol kapot gespoten, hij was vuil, dacht: maak m even schoon, maar gelijk stukZo'n hogedruk ding is sterk.
Ik heb Havo in 1 jaar gedaan dus havo 4 en 5 in 1 jaar maar daar hoefde je ook echt geen ruk uit te spoken lol. Met 2 vingers in de neus gehaaldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor is HBO nog rustiger dan een Havo
Maar friendlies laggen hardquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
NOOIT
wil je zo een potje? RObben tegen robben
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:09 schreef GuRBuH het volgende:
Conclusie van deze pagina: GJE heeft aids en Toefjes heeft een parasol de vernieling in geëjaculeerd.
leiv dagboekquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:12 schreef vandermar het volgende:
O lol, ik hoef niet naar school, college hadden ze verplaatst naar half 1 zonder dat ik en nog een paar er vanaf wisten lol.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:12 schreef vandermar het volgende:
O lol, ik hoef niet naar school, college hadden ze verplaatst naar half 1 zonder dat ik en nog een paar er vanaf wisten lol.
Ze melden het ook niet even ofzo aan mijquote:
Alsof jij dat erg vindquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze melden het ook niet even ofzo aan mijstaat niet in het rooster of de mail
Was op zich wel belangrijk collegequote:
School boven FUT verkiezenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was op zich wel belangrijk collegeInstructies voor het assesment.
studiewijzer lezenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was op zich wel belangrijk collegeInstructies voor het assesment.
Ze hebben paar dingetjes veranderdquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
Team is af, behalve Gustavo daar komt nog Renato Augusto (als ik die goedkoop als CM kan vinden).
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hTe0C3JNbdcFA
Ik denk dat je SIF Ramires bedoeldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
Team is af, behalve Gustavo daar komt nog Renato Augusto (als ik die goedkoop als CM kan vinden).
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hTe0C3JNbdcFA
Nee, dan heeft Santana maar 7 chemistry.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik denk dat je SIF Ramires bedoeld
Waarom post je je 5 atb team hier? Prima dat je ermee wilt spelen, maar je snapt toch zelf ook wel dat wij niet gaan fappen op je team?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet goed?
Kan er nog IF Marcelo en IF Bale bij proppen
Hij is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom post je je 5 atb team hier? Prima dat je ermee wilt spelen, maar je snapt toch zelf ook wel dat wij niet gaan fappen op je team?
Ik zou sowieso niet fappen op welk team dan ook, daar zijn de OP chicks voor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom post je je 5 atb team hier? Prima dat je ermee wilt spelen, maar je snapt toch zelf ook wel dat wij niet gaan fappen op je team?
Ja dat snap ik ook wel, 'veroordeel' je ook niet voor het hebben van dat team. Vroeg me alleen af wat je wilde bereiken met het posten van die link, levert je alleen maar haat opquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet fappen op welk team dan ook, daar zijn de OP chicks voor.
Ik noem het team niet voor niks hatersgonnahate, weet wel velen doordraaien als ze 5 atb zien terwijl deze opstelling (met Augusto ipv Gustavo) veel aanvallender zou zijn dan een 4-2-2-2 opstelling zonder opkomende backs en twee blokken beton op CDM.
Maar ik wil weer een team met UP Neuer en Santana is de enige Bundesliga CB die me bevalt, dus 3 at the back of 5 at the back en met 3 at the back kon ik niks goeds verzinnen zonder spelers die ik al andere teams heb
Ik heb nog zat andere teams hoor, allemaal met 3 of 4 at the back.
Wat. De.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Neen Lindgren, dit keer zit je er naast. De bank is random, welke gelegenheid geeft naar hartelust te wisselen.
De enige restrictie is goud trouwens
Gewoon voor 150 eropzetten, dan stimuleer je een bidwarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:51 schreef Alovenac het volgende:
Iemand die nog een Nasri, Evra, Benzema en Lloris van mij over wilt nemen. Gaat anders weer uren duren voordat deze verkocht zijn.
Ook op dit tijdstip? Kan ik misschien het beste met een Lloris, Evra en Benzema doen.. Nasri is dat beetje risicovol, niet waar?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon voor 150 eropzetten, dan stimuleer je een bidwar
Moet je niet doen. Te veel risico.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:54 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ook op dit tijdstip? Kan ik misschien het beste met een Lloris, Evra en Benzema doen.. Nasri is dat beetje risicovol, niet waar?
Wat is zijn formatie e.d?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:59 schreef Alovenac het volgende:
Mijn Evra is de enige die ik er nu voor 150 heb opgezet, als iemand een leuk begin bod wil doen?
De rest hopelijk vanavond/vannacht maar even verkopen dan.
076 UNITED?quote:
Moet je juist niet doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:59 schreef Alovenac het volgende:
Mijn Evra is de enige die ik er nu voor 150 heb opgezet, als iemand een leuk begin bod wil doen?
De rest hopelijk vanavond/vannacht maar even verkopen dan.
Ja, een hele overwinning.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
076 UNITED?
Je heb dan al een bod van 300
Ben benieuwd voor hoeveel hij eruit gaat dan, de rest gaat vanavond/vannacht er wel uit. Toch weinig tijd om te spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet je juist niet doenAls hij er voor 150 op staat gooien veel mensen hem in hun watchlist
Leuk!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Kom op jongens! ff mee stemmen voor IF Fer op het EK! Fer vs. Clasie vs. Strootman
Liever dat er dan een Fokker met een goedkope Evra vandoor gaat als een of andere mof.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zometeen lekker een Evra binnen voor 400
Grapje
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Kom op jongens! ff mee stemmen voor IF Fer op het EK! Fer vs. Clasie vs. Strootman
Strootman gestemdquote:
Meh, ik ga tot de 3k bieden voor jequote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:11 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Liever dat er dan een Fokker met een goedkope Evra vandoor gaat als een of andere mof.
Oh, dan stop ik alvast met verhogen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, ik ga tot de 3k bieden voor je
Was jij dat serieus?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, dan stop ik alvast met verhogen.
Neger aub. 38 pacequote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Engelaar.
Deed het best goed 4 jaar terug
3.1k geboden. Thanks dat je zei dat je tot 3 ging. Scheelt weer wat tokens.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3.1k geboden. Thanks dat je zei dat je tot 3 ging. Scheelt weer wat tokens.
Denk even na.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef Alovenac het volgende:
Wutt, Er is een Nzgobia op de Xbox voor 3.2 miljoen eruit gegaan zegt UltimateDB.
Bitch please ...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef Alovenac het volgende:
Wutt, Er is een Nzgobia op de Xbox voor 3.2 miljoen eruit gegaan zegt UltimateDB.
ja die was van mij, zieke bidwarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef Alovenac het volgende:
Ik zal even helpen je Evra omhoog te bumpen. Ik bied wel even 6k. Dan heb je in ieder geval dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:29 schreef Alovenac het volgende:
Nee, maar dat er uberhaupt mensen zijn die 3.2 miljoen coins ineens kopen.
Top!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zal even helpen je Evra omhoog te bumpen. Ik bied wel even 6k. Dan heb je in ieder geval dat.
Huh? Ik heb net 6k geboden. 076 United, 4-2-3-1.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zal even helpen je Evra omhoog te bumpen. Ik bied wel even 6k. Dan heb je in ieder geval dat.
Jammer. Dat ben ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Huh? Ik heb net 6k geboden. 076 United, 4-2-3-1.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Huh? Ik heb net 6k geboden. 076 United, 4-2-3-1.
Heb het nu met een bronze speler voor 501k binquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zet er zo eens een gouden speler op voor 50 bin. Kijken hoe snel die wordt verkocht.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:55 schreef GJE het volgende:
Oude account is gebugged, kan er niet meer op
Heeft ook de stats van een gold. Maar ik kan er niks meequote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Die Jo is echt een cheatmachine. 1 - 0 verloren
Ben je Braziliaan, heb je 3* skills.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heeft ook de stats van een gold. Maar ik kan er niks mee
Kloon van gebande!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:55 schreef GJE het volgende:
Oude account is gebugged, kan er niet meer op
Dikke naaistreek, ik wilde even m'n profiel aanpassen, word ik ineens uitelogd.quote:
misschien moet je dan het goede wachtwoord invullen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:57 schreef GJE het volgende:
[..]
Dikke naaistreek, ik wilde even m'n profiel aanpassen, word ik ineens uitelogd.
Probeer ik in te loggen staat er foutief wachtwoord
Heb zeker weten een goed wachtwoord ingetypt, al 7x gedaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien moet je dan het goede wachtwoord invullen.
Alves gaat je handicapponquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:59 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/290288
Zo maar dan, hopen op handicap
vraag dan nieuw wachtwoord aanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:59 schreef GJE het volgende:
[..]
Heb zeker weten een goed wachtwoord ingetypt, al 7x gedaan
Oh ja kut, ik wilde alles onder 80 maar heb hem uit mn hoofd toegevoegd. UP Courtois to the rescuequote:
Dat emailadres waar hij op stond was zo een tijdelijk online e-mail client, niet terug te halen dus..quote:
das nogal dom hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:04 schreef GJE het volgende:
[..]
Dat emailadres waar hij op stond was zo een tijdelijk online e-mail client, niet terug te halen dus..
Contact opnemen met een mod heeft geen zin zeker?
Manu del Moral in de spitsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:59 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/290288
Zo maar dan, hopen op handicap
Vet teamquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:01 schreef BlaBla87 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk op de LCAM wel een wat betere speler hebben
Hoeft niet perse nederlands of wat dan ook boeit niet veel
De spits mag eventueel ook vervangen worden
Wat kan ik het best doen kom er niet echt uit
Edit: het is 4222 iedereen heeft verder wel 9 chem
Ja, die heb ik gehad in het begin van het spel, prima spelertje. Die gast zal ook wel IF worden, donderdag en gisteren beide wedstrijden 2x gescoord.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gehad in het begin van het spel, prima spelertje. Die gast zal ook wel IF worden, donderdag en gisteren beide wedstrijden 2x gescoord.
er is al 700k op gebodenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:18 schreef DutchSL het volgende:
Er staat een Ronaldo op de PS3 markt voor op het moment 1300 coins, zal nog wel stijgen maar komt niet vaak voor dat je die ziet voor zo'n lage start price.
Straks even 200k er op bieden en hopen dat de servers crashen
Ik heb er nu 322k op staan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
er is al 700k op geboden
edit: nvm er is nog 1 idd met 150
Kan je zelf ook wel voor zorgenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er nu 322k op staan.
Kunnen we geen DDOS organiseren om EA servers te laten crashen
daar hoef je geen DDOS voor te organiseren... gewoon zelf een paar keer op F5 drukkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er nu 322k op staan.
Kunnen we geen DDOS organiseren om EA servers te laten crashen
foutrekende aan elkaar?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
Leraren die je naaien om een paar typefoutjes
Wel prachtig dat hij een woord foutrekende waarvan ik zeker weet dat het Nederlands is. Ga ik hem lekker hard mee dissen XD
typo. Dat soort dingenquote:
moet je maar gewoon goed gaan spellen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
Leraren die je naaien om een paar typefoutjes
Wel prachtig dat hij een woord foutrekende waarvan ik zeker weet dat het Nederlands is. Ga ik hem lekker hard mee dissen XD
een leerlinge, die marcel A heettequote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:29 schreef DutchSL het volgende:
Mijn leraar Engels uit 2 HAVO kende het woord "cocky" niet, rekende hij fout toen ik dat als vertaling voor verwaand gaf. Enige wat ik hem geleerd heb is "The more you drink, the more double you see (WC)
Later ontslagen wegens ongewenste intimiteiten tegen een leerlinge, Marcel A.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:29 schreef DutchSL het volgende:
Mijn leraar Engels uit 2 HAVO kende het woord "cocky" niet, rekende hij fout toen ik dat als vertaling voor verwaand gaf.
Later ontslagen wegens ongewenste intimiteiten tegen een leerlinge, Marcel A.
Net zoals Ursulaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een leerlinge, die marcel A heette
jaja je deed het gewoon foutquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]haha dat soort leraren die dat fout rekenen
Daardoor zo vaak fouten op toetsen gekregen. Willen ze precies de vertaling die je zou moeten leren ipv. een vertaling van het woord.
Marcel A. was de leraar/pedo uiteraardquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een leerlinge, die marcel A heette
Familie van Robert M.?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Marcel A. was de leraar/pedo uiteraard![]()
Leerlinge heette Marloes, was ook wel een uitlokgeval stomme hoer
Of Ali B.quote:
Op PS3? Xbox is hij ook boven 500Kquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:36 schreef DutchSL het volgende:
Zou zomaar kunnen, weet niet waar dat zaad allemaal is geweest.![]()
Ronaldo inmiddels al naar 500k gestegen, dat gaat hem niet worden.
PS3 ja, als hij voor deze prijs gaat is het wel winstgevend maar gaat nog wel verder stijgen. Ik bied er niet meer op.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op PS3? Xbox is hij ook boven 500Kkan ik hem met winst verkopen ook nog
Nicequote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
Ibrahimovic met 50K verlies verkocht. Gelijk Robben gehaald
ps3?quote:
Trade offer ik je wel, snelle details aub?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:53 schreef Alovenac het volgende:
Nasri 21.5k loopt over 2 minuten af 4231.
Iemand die mij er vanaf helpt?
4231 CAMquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Trade offer ik je wel, snelle details aub?
Staat geen bod op hoorquote:
Aha, ik dacht dat er een té laag bod op stondquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:55 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee, dat is het ergste. Ik moet er vanaf.
Ziek team hoor! Win je hiermee ook van die standaard BPL/Serie A teams?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
Welkom UP Neuer
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#jhU5E8kwbdcHW
Boateng voor SIF Chiellini wisselen en je hebt perfectie
Je kan ook Sony bellenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:58 schreef Alovenac het volgende:
Is er trouwens een snelle chat contactmogelijkheid met PSN?
Heb volgens mij van mijn US account geen masteraccount gemaakt waardoor ik niks met dat tegoed kan doen wat daar opstaat..
Wil het nog even veranderen, maar geen idee waar dat kan?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:00 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Klopt. 4-1-2-1-2 typfout trouwens 145k haha
Geeft nietquote:
Uiteraard niet, kut handicap. Robben is nu binnen, IF Lahm komt er aan, en UP Neuer dan erbij, als dit niet lekker speelt stop ik met FUT.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ziek team hoor! Win je hiermee ook van die standaard BPL/Serie A teams?
Je doet wel in game Boateng wisselen voor Chiellini hoop ik?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard niet, kut handicap. Robben is nu binnen, IF Lahm komt er aan, en UP Neuer dan erbij, als dit niet lekker speelt stop ik met FUT.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je doet wel in game Boateng wisselen voor Chiellini hoop ik?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
Welkom UP Neuer
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#jhU5E8kwbdcHW
Boateng voor SIF Chiellini wisselen en je hebt perfectie
Uiteraard. En hou Ribery ook bij me, zodat ik Benzema voor Ribery kan vervangen, Ribery op LW, Ronaldo in de spits en Robben op rechtsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je doet wel in game Boateng wisselen voor Chiellini hoop ik?
Anders gewoon met silvers spelen joh, geen handicap want gelijkwaardige teams. Ik win veel meer met silvers
Dat zei ik gister ook tegen.....quote:
Neequote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kocht jij nou net die 4-1-2-1-2 Cuesta?
780k gok ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:19 schreef DutchSL het volgende:
Wat had jij voor Ronaldo betaald Toefjes?
Dan was het een andere sukkel, haha geintje!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neewat denk je
ik heb attakora en die andere 76 pace al
Zoals Pascal zegt: 780, goede deal dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:19 schreef DutchSL het volgende:
Wat had jij voor Ronaldo betaald Toefjes?
Dan heb ik hem 68k goedkoper en als ik hem verkoop voor 780k zit er nog wel winst in ondanks torenhoge taxes (39k bij 780k).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoals Pascal zegt: 780, goede deal dus
Er ging er net een voor 712k.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoals Pascal zegt: 780, goede deal dus
Jij was dat dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan heb ik hem 68k goedkoper en als ik hem verkoop voor 780k zit er nog wel winst in ondanks torenhoge taxes (39k bij 780k).
Maar ga hem nu ook gewoon proberen vanavond, wellicht de enige kans om met hem te spelen dit jaar.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er ging er net een voor 712k.Ik kwam net te kort.
[..]
Jij was dat dus.
Ik heb maar 698k, ik kon niet anders.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij zat ergens in de 600 en ze zaten hem steeds met 1k te verhogen dus ik dacht, misschien schrikken ze wel als ik hem gelijk over de 700k heen til en denken ze dat er een price bumper is.
Ook had ik maar 3 bid tokens, dus ik kon niet mee doen in het steeds met 1k verhogen spelletje.
Er stond er net een op voor 769k, dus het lijkt me sterk dat jouwe verkoopt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Hij staat nu voor 811/812k op de markt, weet nooit of er een gek is die het er voor over heeft, als hij niet verkoopt ga ik hem vanavond proberen. En als hij niet ontzettend veel beter speelt dan UP Nani (en ik denk dat het verschil wel meevalt) ga ik hem weer verkopen voor zo'n 790k hopelijk.
Mijn IF Fabregas verkocht destijds ook voor 60k meer dan een andere BIN die er tegelijk op stond. Was die van mij wel van CAM naar CDM gegaan, maar toch. Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er stond er net een op voor 769k, dus het lijkt me sterk dat jouwe verkoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |