Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Staat in de OPquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:53 schreef Lindgren. het volgende:
Danzak dus.
[..]
Post dat schema nog 'ns? [ afbeelding ]
Gun Rijst ook eens watquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:54 schreef detennismaster het volgende:
Er zit 1 chick te veel in de OP! Haal die chinees maar weg!
Gewoon 1 denk ik, weet niet wat de rest wiltquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet trouwens tegen Reemi voor het toernooi. Belangrijk potje dan.
Is dat dan de enige wedstrijd? Of weer 2?
Oké. Prima.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon 1 denk ik, weet niet wat de rest wilt
30K toch ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké. Prima.
--
Voor de PS3'ers. Moet je eens op 4-1-2-1-2 CAM Heracles Almelo zoeken. En dan naar de prijs van Duarte kijken.
2x clublink = 5, totaal 5 links dus gewoon 9 chemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:18 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/283367
Hoe kan Keita 9 chemistry hebben met drie dode links en maar twee sterke links?
Zou het werken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geprobeerde pricefix van 70k ofzo.
Danilo van Porto? Of moet het BPL zijn? Ik weet die links niet bij 5 atb.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:40 schreef DutchSL het volgende:
I.p.v. die Barcelona rechterkant met Sanchez/Keita/Alves doe ik het gewoon Serie A:
http://www.futhead.com/12/squad/283367
Haters gonna hate
Alleen jammer dat ik geen beter alternatief voor UP Anderson weet (SIF Ramires en Roberto Carlos heb ik al in andere teams).
Nee, elke Braziliaan past wat chemistry betreft. Hij is er bovendien ook in een Braziliaanse competitie versie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Danilo van Porto? Of moet het BPL zijn? Ik weet die links niet bij 5 atb.
Woensdag komt waarschijnlijk een IF Buffonquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:42 schreef Toefjes het volgende:
nou, het pakje is binnen, hopelijk bij verkoop van de kaartjes (wat weer 3 keer niks was uiteraard) net genoeg geld voor UP Neuer, lijkt me toch een stuk beter als Buffon
Aan de IF Buffon heb ik helaas niet zoveel, als ik IF Ibrahimovic verkoop, hou ik daar 500K aan over, en ik hoop dan dat ik daarvan een IF Lahm en Robben kan kopen. Verkoop ik Ribery en de gewone Lahm, heb ik maar 80 a 90 K over, daarmee ga ik het niet redden IF Buffon te kopen. Wel een leuk spaardoel, al hoop ik dat ik niet meer zonder Neuer wil, want verwacht er wel veel vanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Woensdag komt waarschijnlijk een IF Buffon
Maar UP Neuer is wel de beste keeper van het spel imo.
Piscecks? Nog nooit van gehoord, ik ga eventjes op FUThead kijken wie dit isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:51 schreef DutchSL het volgende:
IF Lahm lijkt mij nog steeds slechter dan UP Piscecks met zijn lage strength en mindere pace (als hij al iets beter is, dan heeft UP Piscecks sowieso nog een veel betere prijs-kwaliteit verhouding), en ook is er woensdag waarschijnlijk een IF Piscecks
Of heb je Lahm perse nodig om Robben chemistry te geven?
Wat is goedkoop?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef Alovenac het volgende:
Een goedkoop Serie A team, welke 2 beste CB's kan ik dan nemen?
Hoor jij niet zoals al die andere Chinezen viool te spelen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef Rijst het volgende:
Fur EliseDie kon ik na 6 maanden al spelen.
?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoor jij niet zoals al die andere Chinezen viool te spelen?
Zij inderdaad van die liedjes die niet-piano spelers kunnen. Komen ze op visite en dan moeten ze even laten horen dat ze ook een liedje kunnenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef Rijst het volgende:
Fur EliseDie kon ik na 6 maanden al spelen.
Echt budget is Gamberini en Caceres, maar Chiellini en Lucio zijn ook niet zo heel duur meer, 10 a 11 k ofzo op de PS3.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef Alovenac het volgende:
Een goedkoop Serie A team, welke 2 beste CB's kan ik dan nemen?
Up Neuer maar ff gekocht net, ben benieuwd of ik verschil merk, had hiervoor altijd Diego Alves.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aan de IF Buffon heb ik helaas niet zoveel, als ik IF Ibrahimovic verkoop, hou ik daar 500K aan over, en ik hoop dan dat ik daarvan een IF Lahm en Robben kan kopen. Verkoop ik Ribery en de gewone Lahm, heb ik maar 80 a 90 K over, daarmee ga ik het niet redden IF Buffon te kopen. Wel een leuk spaardoel, al hoop ik dat ik niet meer zonder Neuer wil, want verwacht er wel veel van
Mijn suggesties waren Caceres en Lucioquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Echt budget is Gamberini en Caceres, maar Chiellini en Lucio zijn ook niet zo heel duur meer, 10 a 11 k ofzo op de PS3.
Je kunt ook Serie B held Ogbonna pakken als je er Italianen omheen zet.
Waarschijnlijk ben ik na 2 verloren wedstrijden alweer boos op hem, en verkoop ik hem weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Up Neuer maar ff gekocht net, ben benieuwd of ik verschil merk, had hiervoor altijd Diego Alves.
Pisvlek UP is een heldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:56 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/compare/9635/1635
Echt idioot dat hij maar een 78 is, hij heeft betere on-card stats dan Lahm en in-game wel lagere tackling en zo maar nog steeds prima en hij heeft i.t.t. Lahm wel een fatsoenlijke strength.
Of je stopt gewoon met FIFAquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:00 schreef Alovenac het volgende:
Thanks voor jullie comments. Zit er inderdaad over na te denken om mijn Ligue 1 team te verkopen en die moet +- 60k opbrengen en dan een 5221 team te kopen om lekker mee te fucken.
Ik ga ook weer zo een team maken als ik weer geld heb.. Ik verlies tegenwoordig altijd van die 5 atb Walcott gastenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:00 schreef Alovenac het volgende:
Thanks voor jullie comments. Zit er inderdaad over na te denken om mijn Ligue 1 team te verkopen en die moet +- 60k opbrengen en dan een 5221 team te kopen om lekker mee te fucken.
iddquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zij inderdaad van die liedjes die niet-piano spelers kunnen. Komen ze op visite en dan moeten ze even laten horen dat ze ook een liedje kunnenNet als de vlooienmars enzo, of vader jacob.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
idd![]()
ik begon toen op mijn 15e nadat ik dit filmpje zag. Vond dit zo vet he. Ging gelijk naar het orgineel zoeken en een week later zat ik op pianoles
Op verschillende formaties?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:15 schreef DutchSL het volgende:
Dede is gepricefixed op 1400/1900 door iemand die er echt tientallen van heeft, maar er zijn er nog zat die onder zijn prijs zitten
Zulke muzikanten horen op een vleugel te spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]Wat een held ! Muzikanten filmpjes op youtube zijn cool, deze chick:
vanaf 3:55 echt ziek hoe ze speelt, al doe ik haar het hele liedje niet na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |