hahaha, misschien zit hier iets voor je tussenquote:Op woensdag 28 maart 2012 04:58 schreef Jumparound het volgende:
Ja dit vind ik ook. veels te vroeg! ;-)
Dat wordt sowieso het eerste strevenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ff naar de vuurtoren op en neer Klonterpot!!
ligt er natuurlijk wel aan waar je woon, de Kadijken is vals spelenquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:09 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso het eerste streven
Boerenhoek, rechtstreeks over de vesting en door de nieuwbouw is 8,5 km. in totaalquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk wel aan waar je woon, de Kadijken is vals spelen
+1quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:21 schreef kezmaster9 het volgende:
Mensen, bedankt voor jullie reacties... Conclusie; een schema is niet heilig, maar wel een rode draad en je moet goed luisteren naar het lichaam..
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De meeste hardlopers zijn verre van agressief en asociaal en die lopers die het wel zijn zijn meestal prutsertjes die totaal geen talent hebben en die zonder enige basis voor hen doen al hijgende veel te hard lopen (met een lullige 11 km/uur of iets dergelijks).
Ochja het is natuurlijk wel welke sport je mee bezig bent. Echte hitte met hardlopen is niet ideaal, met fietsen minder erg en bijvoorbeeld met tennis moet je er van houdenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ik heb het het liefst tussen de 10 en de 15 met lopen hoor!
Warmte is prima zolang ik stil zit, in de tuin ofzo. Of op de motor met nog wat rijwind, maar anders..
Uit de wind was het erg lekker jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik loop ook met weinig kleren aan, maar dan nog.. boh, vond 't gisteren in de namiddag al te warm hier!
Op dit niveau met een normale voeding niet nodig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Net even een intervaltraining gedaan. Eerst 1,2 km inlopen. Daarna 400 meter in een hoog tempo en daarna 400 meter op een rustig tempo. En dat een aantal keer achter elkaar. Ging voor het eerst weer eens goed. Nu nog even mijn klokje hiervoor programmeren dat ik niet elke keer er op hoef te kijken voor de afstanden.
Zijn er hier mensen die eiwit shakes of creatine gebruiken. Zit te twijfelen om het te gaan gebruiken.
ik gebruik whey shake's, maar ik doe ook aan krachttraining naast het hardlopen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Net even een intervaltraining gedaan. Eerst 1,2 km inlopen. Daarna 400 meter in een hoog tempo en daarna 400 meter op een rustig tempo. En dat een aantal keer achter elkaar. Ging voor het eerst weer eens goed. Nu nog even mijn klokje hiervoor programmeren dat ik niet elke keer er op hoef te kijken voor de afstanden.
Zijn er hier mensen die eiwit shakes of creatine gebruiken. Zit te twijfelen om het te gaan gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |