Viel me wederom weer op vandaag maar toen ik de New iPad van tafel pakte terwijl ik een half uur daarvoor nog mijn eigen iPad 2 in handen had schrok ik toch best een beetje van hoeveel dikker hij voelt.. zal een paar mm zijn maar de ervaring is anders.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef Litman het volgende:
[..]
Het beeldscherm (en de kwaliteit ervan) is wat mij betreft toch bepalend voor de ervaring die je hebt. Met name het lezen van tekst (boeken, sites) is veel spectaculair beter.
Hmm heb um alleen "getest" in de winkel op een tafel, maar denk, dat je al snel niet meer beter weet? (zolang je de ipad 2 goed opbergtquote:Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Viel me wederom weer op vandaag maar toen ik de New iPad van tafel pakte terwijl ik een half uur daarvoor nog mijn eigen iPad 2 in handen had schrok ik toch best een beetje van hoeveel dikker hij voelt.. zal een paar mm zijn maar de ervaring is anders.
Geloof wat je zegt, maar vraag me af of je hetzelfde gevoel zou hebben gehad`als je niet geweten had, dat hij (marginaal) zwaarder en dikker is.... Zullen we nooit weten trouwensquote:Op woensdag 4 april 2012 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, qua cijfers stelt het echt geen reet voor maar ik vond het toch nog wel een behoorlijk verschil toen ik hem eenmaal in handen had.
En 'al snel niet beter weten' gaat dan natuurlijk voor alles op. Het maakt me niet uit verder want ik ben eerst toch niet van plan om een nieuwe iPad te kopen terwijl ik mijn 2 nog maar een half jaar heb, maar verbaasde mezelf erover hoe het me opviel terwijl de cijfers vrij weinig voorstellen.
Wet van de remmende voorsprong in de praktijkquote:Op woensdag 4 april 2012 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Jup. En nee had ik niet geweten, als ik de iPad 1 had gehad en de 2 had overgeslagen had ik deze dikte waarschijnlijk fantastisch gevonden.
In die bundels die zij gebruikt, komen woorden nogal eens vaak voor. In een wettenbundel bijvoorbeeld zou het handig zijn te zoeken binnen één boek (Boek 3, artikel ...) Deze boeken zijn verzameld in één bundel. In het zoekvenster zie je niet goed welk boek de gevonden zoekopdracht zich bevindt.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op wat voor manier werkt dat dan niet goed? Je voert een term in en ziet dan een duidelijke lijst met alle passages waarin het woord voorkomt.
[ afbeelding ]
Heeft dat niet gewoon dan te maken met degene die de bundel zo in elkaar gezet heeft??quote:Op donderdag 5 april 2012 07:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In die bundels die zij gebruikt, komen woorden nogal eens vaak voor. In een wettenbundel bijvoorbeeld zou het handig zijn te zoeken binnen één boek (Boek 3, artikel ...) Deze boeken zijn verzameld in één bundel. In het zoekvenster zie je niet goed welk boek de gevonden zoekopdracht zich bevindt.
Dat kan, maar aangezien dat een uitgever is, denk ik niet dat het via die weg op te lossen valt. Vandaar de zoektocht naar een goede 'reader'.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
Heeft dat niet gewoon dan te maken met degene die de bundel zo in elkaar gezet heeft??
Ik was gisteren bij een APR en daar liggen ze opgestapeld op voorraadquote:Op donderdag 5 april 2012 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik was iets te naïef.
Ja, ik ga de nieuwe iPad kopen!
Levertijd: twee wekenIk ben hebberig. Wil 'm nu.
En nu?quote:Op zondag 1 april 2012 14:23 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Nee helaas. Is woensdag verzonden.
http://www.tabletcenter.n(...)ipad.html?6858=24434quote:Op donderdag 5 april 2012 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik was iets te naïef.
Ja, ik ga de nieuwe iPad kopen!
Levertijd: twee wekenIk ben hebberig. Wil 'm nu.
Ja de 4g versie maar niet de wifiquote:Op donderdag 5 april 2012 10:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij een APR en daar liggen ze opgestapeld op voorraad
Goed nieuws voor u!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha, maar ik wil er wel een met iOS
Leuk, linkje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:27 schreef pleeborstel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
8.50 euro op eBay (zonder smart cover)
Steve Jobs draait zich om in zijn graf...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef SunTzu het volgende:
Meteen maar een stylus erbij besteld nu we toch bezig zijn.
Hoezo? Ik merk dat het toch fijn werkt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Steve Jobs draait zich om in zijn graf...
Alleen maar gekocht voor draw somethingquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Steve Jobs draait zich om in zijn graf...
Oh, ok.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:04 schreef klipper het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dan had ik dat wel getypt.
Steve Jobs heeft een hekel aan stylussen, kan ze absoluut niet uitstaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hoezo? Ik merk dat het toch fijn werkt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Steve Jobs heeft een hekel aan stylussen, kan ze absoluut niet uitstaan
Haters gonna hatequote:
Ik heb er ook speciaal voor dat spel eentje gekocht. Echt tekenen werkt toch net een stukje fijner met stylus. Je kunt dan een stuk beter zien waarmee je bezig bent, goed voor details.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:48 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Alleen maar gekocht voor draw somethingIk kan best wel goed tekenen al zeg ik het zelf maar het is niet zo super precies met mijn vingers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |