quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Steve Jobs heeft een hekel aan stylussen, kan ze absoluut niet uitstaan
Haters gonna hatequote:
Ik heb er ook speciaal voor dat spel eentje gekocht. Echt tekenen werkt toch net een stukje fijner met stylus. Je kunt dan een stuk beter zien waarmee je bezig bent, goed voor details.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:48 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Alleen maar gekocht voor draw somethingIk kan best wel goed tekenen al zeg ik het zelf maar het is niet zo super precies met mijn vingers.
Niet. Als je er 29 voor betaald hebt, krijg je gewoon 29 terug. Wat voor debiel ben je als je op een publiekelijk forum gaat verkondigen dat je fraude wilt plegen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Zou het de BCC opvallen wanneer je de smart cover in de winkel terug brengt en deze gekocht had voor 29¤ ipv 69¤?
Ik heb 5 lederen smart covers gekocht, wil er 1 terug brengen binnen de 14 dagen. Nu de clue hoe ik er voor zorg dat ik 69¤ ipv 29¤ terug krijg..
Fraude zou ik plegen wanneer ik ga knoeien met cijfertjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet. Als je er 29 voor betaald hebt, krijg je gewoon 29 terug. Wat voor debiel ben je als je op een publiekelijk forum gaat verkondigen dat je fraude wilt plegen?
Maar meer terugvragen dan je betaald hebt is niet knoeien met cijfertjes? Wie probeer je nu voor de gek te houden, mij of jezelf?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:58 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Fraude zou ik plegen wanneer ik ga knoeien met cijfertjes
Ik vroeg me gewoon af of ze daar in detail op zouden letten, zijn nl behalve in die periode altijd 69¤ geweest.
Omdat er niet 29¤ op staat maar meer in de richting van 150¤ omdat het om meerdere zelfde artikelen gaan, had ik wellicht de gedachte dat ze het niet zouden opvallen dat het 29¤ was ipv 69¤. Toch niet zo'n hele vreemde gedachte? Ik heb geen idee hoe secuur ze hier mee te werk gaan bij de bcc.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar meer terugvragen dan je betaald hebt is niet knoeien met cijfertjes? Wie probeer je nu voor de gek te houden, mij of jezelf?
Zonder bon kun je het niet terugbrengen, en daar staat waarschijnlijk gewoon op wat je betaald hebt.
Zolang er niks wordt vervalst is er geen sprake van fraude.quote:Uitspraak: frud fraudes Zelfst. Naamw. oplichting door het vervalsen van de administratie of het niet nakomen van de regels.
Nee jij gaat ze zeggen dat je 29 euro terug wilt wanneer ze zeggen 69 terug te gevenquote:
Ik ga niet krampachtig proberen 69 euro te krijgen als ik 29 betaald heb. Je kunt wel proberen kromme dingen recht te praten, maar je vraagt niet of BCC jou gaat aanbieden om 69 euro terug te geven; je vraagt hoe je BCC zo ver krijgt dat ze je 69 euro geven, terwijl je recht op hebt 29. Dat is een groot verschil, waarvan de subtiliteit mensen zoals jou duidelijk ontgaatquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:04 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee jij gaat ze zeggen dat je 29 euro terug wilt wanneer ze zeggen 69 terug te geven
Heilig boontje.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:31 schreef Snoepje5 het volgende:
Dan heb jij mijn bericht toch duidelijk verkeerd opgevat.
het lijkt mij duidelijk dat niet mijn vraag is wat ik er aan kan doen maar of het in de praktijk zou kunnen.
Zoals ik al zei: wie probeer je nou voor de gek te houden, mij of jezelf?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Nu de clue hoe ik er voor zorg dat ik 69¤ ipv 29¤ terug krijg..
Steve Jobs hoeft hem dan ook niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Steve Jobs heeft een hekel aan stylussen, kan ze absoluut niet uitstaan
Je hoeft geen credit card op te geven om een Apple ID aan te maken.quote:Op zondag 8 april 2012 13:46 schreef electronique het volgende:
Maar Kan ik ook alleen dat gebruiken om een apple id aan het maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |