Dat kan, maar aangezien dat een uitgever is, denk ik niet dat het via die weg op te lossen valt. Vandaar de zoektocht naar een goede 'reader'.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
Heeft dat niet gewoon dan te maken met degene die de bundel zo in elkaar gezet heeft??
Ik was gisteren bij een APR en daar liggen ze opgestapeld op voorraadquote:Op donderdag 5 april 2012 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik was iets te naïef.
Ja, ik ga de nieuwe iPad kopen!
Levertijd: twee wekenIk ben hebberig. Wil 'm nu.
En nu?quote:Op zondag 1 april 2012 14:23 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Nee helaas. Is woensdag verzonden.
http://www.tabletcenter.n(...)ipad.html?6858=24434quote:Op donderdag 5 april 2012 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik was iets te naïef.
Ja, ik ga de nieuwe iPad kopen!
Levertijd: twee wekenIk ben hebberig. Wil 'm nu.
Ja de 4g versie maar niet de wifiquote:Op donderdag 5 april 2012 10:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij een APR en daar liggen ze opgestapeld op voorraad
Goed nieuws voor u!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha, maar ik wil er wel een met iOS
Leuk, linkje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:27 schreef pleeborstel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
8.50 euro op eBay (zonder smart cover)
Steve Jobs draait zich om in zijn graf...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef SunTzu het volgende:
Meteen maar een stylus erbij besteld nu we toch bezig zijn.
Hoezo? Ik merk dat het toch fijn werkt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Steve Jobs draait zich om in zijn graf...
Alleen maar gekocht voor draw somethingquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Steve Jobs draait zich om in zijn graf...
Oh, ok.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:04 schreef klipper het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dan had ik dat wel getypt.
Steve Jobs heeft een hekel aan stylussen, kan ze absoluut niet uitstaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hoezo? Ik merk dat het toch fijn werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |