Ik heb blijkbaar een:quote:We refer specifically to our previous telecom and include herewith further information regarding the ToyotaCare Extended Warranty.
The ToyotaCare cover assures you of financial peace-of-mind should your vehicle breakdown as a result of mechanical failure as specified in your Policy document attached.
Naais! vinnik érg dikke bakkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een:
Vehicle Details 2012 FJ CRUISER 4.0P V6 4X4 5A 10.
Ik vind ze ook dik, maar niet mooiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais! vinnik érg dikke bakken![]()
[ afbeelding ]
Vraag effe wanneer hij afgeleverd wordt?
Ikke wel; SD like 14.gifquote:
Wat is dat voor gezwel?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Dubai stikte het van die bakken. In de juiste kleur vind ik ze wel tof, maar ze komen wel heel plastic overquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb ook al vakantiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:55 schreef Dingest het volgende:
Ik heb al 'vakantie'
[..]
In Dubai stikte het van die bakken. In de juiste kleur vind ik ze wel tof, maar ze komen wel heel plastic over
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
psies, ik pleurde mijn drinkfles op zijn voorruit nAdat hij, wederom moedwillig, zijn halve ruitensproeier reservoir in mijn bek had geleegd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:06 schreef Paladijn het volgende:
en terecht
Mensen die hun ruiten sproeien terwijl je open of op een motor achter ze rijdt met +- 80 mogen ook ter plekke afgeschoten worden trouwens.
net als in je motorpakquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:11 schreef Anne het volgende:
Ik zit in korte broek en t-shirt bij de fysio in de wachtkamer en het is k-k-k-koud.. Tering.
nee, geen post, maar als een volgende keer mijn kenteken wordt opgevraagd schijnt dat er als aantekening bij te staan.. Tis me toch watquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef Dingest het volgende:
Definieer 'aantekening'Is dat post uit Leeuwarden binnenkort?
aangifte doen bij de politie wegens poging tot vergiftigingquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
psies, ik pleurde mijn drinkfles op zijn voorruit nAdat hij, wederom moedwillig, zijn halve ruitensproeier reservoir in mijn bek had geleegd.
van beide kanten overigensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, geen post, maar als een volgende keer mijn kenteken wordt opgevraagd schijnt dat er als aantekening bij te staan.. Tis me toch wat
Post kan alleen als ze het zelf constateren, gelukkig maar, want dit was wel een artikeltje 5 denk ik![]()
Ja.. Ik had mijn voering erin zitten, SD zegt dat ik gek ben, Anne haalt voering eruit. En bij aankomst daar zegt SD "toch wel fris hmm" ....quote:
Neem ook even een lang benzineslang mee als je daar toch heen gaat. Hebben we goedkope benzinequote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb ook al vakantie
Denk dat ik maar naar Dubai ga verhuizen dan
Ah, een aantekening in de banmanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, geen post, maar als een volgende keer mijn kenteken wordt opgevraagd schijnt dat er als aantekening bij te staan.. Tis me toch wat
Post kan alleen als ze het zelf constateren, gelukkig maar, want dit was wel een artikeltje 5 denk ik![]()
Heb je gecheckt of de remklauwen goed vastzitten?
http://lmgtfy.com/?q=Is+het+al+weekend%3Fquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:41 schreef 2cv het volgende:
Ja maar daar staat niet bij of het al weekend is.
Das wel een beetje veel voor een ouwe civic nie? Ook al is ie getunedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef Paladijn het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)-vti-1995-zwart.html
Aantekening in de wut?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ah, een aantekening in de banman![]()
Jawel, dat zit allemaal wel goed vast. Blokjes zijn volgens mij wel al aan de dunne kant, nog een mm of 2 over.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:07 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Das wel een beetje veel voor een ouwe civic nie? Ook al is ie getuned
Das nou het nadeel van een internetforumquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef Anne het volgende:
[..].
Kweetnie of je serieus bent. Lastig in te schatten.
Serieus stukje slurbokunst, met zo te zien een handmade spruitstukkie; naaisquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef Paladijn het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)-vti-1995-zwart.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |