Noop. polyurethaanschuim is nogal ehhh. permanentquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:13 schreef Duvel het volgende:
Ik vond die spuitbussen vroeger op de bouw, gaat niet uit je kleren en ook niet van je handen af, die troep.
Soms als je via het AUX-kanaal speelde begon het linker of rechterkanaal te kraken en viel het geluid weg, dan moest je ff ander kanaal kiezen en dan weer het AUX-kanaal en dan was het goed. Ik gebruik nu DAT/Tape2 en dat werkt zonder gekraak en geruisquote:
Mijn mammie was heel blij met mij...quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Noop. polyurethaanschuim is nogal ehhh. permanent![]()
Dan zou ie toch niet uitvallen...?quote:
Klinkt mij in de oren als een gebakken filtertje, kan wel hoor, als je hem gewoon continu op zijn donder geeft wordt de boel te warm en valt hij uit.. ligt ook een beetje aan de opbouw van de eindtrap. Ik heb op die manier ook wel eens een amp gefrituurdquote:
Het regent zelfs hier in het Noorden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:10 schreef Sounddragon het volgende:
Geodenmurreguh![]()
Tis een bietsje grijs buiten.
Ja op Zondag. De eigenaar van het schadebedrijf kennen we al heel lang, en hij zei dat we de auto zondag wel even konden achterlaten. Dan gingen ze die maandag en dinsdag er mee bezig.quote:
Hier miezert het ook zo af en toe, niks ernstigs, maar er valt wel troep naar beneden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Het regent zelfs hier in het Noorden.
Hmm, 1 april (geen grap) kan ik de auto achterlaten bij het schadebedrijf. Dat wordt fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |