Nee, want die 2e ring gaat er nooit komen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:55 schreef De_kromme het volgende:
Ben je het woordje 'nog' vergeten jongen?
Harryyyyyyy![]()
![]()
.
Prima op de bal toch? Die zogenaamde vedette wilde niet eens een hand gevenquote:
Feyenoord volgens mijquote:Op maandag 26 maart 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Sasha met zijn piepstem, waarom speelt hij niet mee. Heeft hij niet bij Utrecht gezeten of zo?
Ajax. Was wel te verwachten, toch? Ouwe junkie.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Sasha met zijn piepstem, waarom speelt hij niet mee. Heeft hij niet bij Utrecht gezeten of zo?
Loop niet te lullen man. Die gast heeft bij Feyenoord en Sparta gespeeld in de jeugd.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ajax. Was wel te verwachten, toch? Ouwe junkie.
Nou, wees er maar trots op. Zo'n homo'tje in de jeugdopleiding, je schaamt je toch kapot, ofwat?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop niet te lullen man. Die gast heeft bij Feyenoord en Sparta gespeeld in de jeugd.
Zijn vriendin aldus Wikipedia gaat er wel mee door anders. Al zegt dat niks natuurlijk, wellicht komt hij wel in donkere kamertjes in het weekend.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nou, wees er maar trots op. Zo'n homo'tje in de jeugdopleiding, je schaamt je toch kapot, ofwat?
Is er niet voor niks van af getrapt. Bij ADO houden ze er aan vast tot ze in 't eerste staan.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nou, wees er maar trots op. Zo'n homo'tje in de jeugdopleiding, je schaamt je toch kapot, ofwat?
Hij heeft de hele jeugd bij Feijenoord gespeeld. Daarna zelf weggegaan, dus wat bazel je nou?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is er niet voor niks van af getrapt. Bij ADO houden ze er aan vast tot ze in 't eerste staan.
Clasie blijft inderdaad wel een iets verwijft loopje hebben...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij heeft de hele jeugd bij Feijenoord gespeeld. Daarna zelf weggegaan, dus wat bazel je nou?
Feijenoord leidt alleen homo's op, maar dat was al langer bekend.
Bron? Zelfde bron als je Bakkal en Toornstra verhaal?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij heeft de hele jeugd bij Feijenoord gespeeld. Daarna zelf weggegaan, dus wat bazel je nou?
Feijenoord leidt alleen homo's op, maar dat was al langer bekend.
Nee, komt er niet.quote:
Haar uiterlijk ook. http://twitter.com/kellyimmersquote:Op maandag 24 september 2012 22:11 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Kelly is echt z,on naam voor een wijf uit een kutbuurt
twitter:Kellyimmers twitterde op maandag 24-09-2012 om 22:12:33Haha mooi hè Kelly was weg maar is ook weer terug!!En voor altijd schat!! Soms ups en downs!!Maar samen altijd door gevochten..ECHTE LIEFDE reageer retweet
Lexie slaat z,n wijfquote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef Muto het volgende:
twitter:Kellyimmers twitterde op maandag 24-09-2012 om 22:12:33Haha mooi hè Kelly was weg maar is ook weer terug!!En voor altijd schat!! Soms ups en downs!!Maar samen altijd door gevochten..ECHTE LIEFDE reageer retweet
Dat niet volgens mij werd ie regelmatig gespot in de rosse buurt van Den Haagquote:
Wat?quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef DrommelsDrommels het volgende:
oh god Vermeegen zo chanant
Alsof jij alles lustquote:Op maandag 24 september 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Dat ziet er echt niet smakelijk uitEn dat is het ook niet.
McD. is 'snachts als je honger hebt echt goed. Lekker vet en zompig. Kan het zo in een keer achter je huig douwen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Dat ziet er echt niet smakelijk uitEn dat is het ook niet.
Doe mij maar een shoarma danquote:Op maandag 24 september 2012 22:19 schreef muzas het volgende:
[..]
McD. is 'snachts als je honger hebt echt goed. Lekker vet en zompig. Kan het zo in een keer achter je huig douwen.
Daar krijg je de kaas eropquote:Op maandag 24 september 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe mij maar de Burger King. Of liever nog, de snackbar.
Snackbar is hier 100 meter vandaanquote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Daar kan je niet in je auto blijven zitten
En dan ga je helemaal lopend?quote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Snackbar is hier 100 meter vandaan
Als die er nog is dan...quote:Op maandag 24 september 2012 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer doen we een snack meet bij de FEBO
Dus niet je snackbar meerquote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij moest weg, omdat ze het Stadionplein gaan omgooien. Geen idee hoe lang dat nog duurt.
Tuurlijk, want de FEBO is natuurlijk gemeengoed ... Voor Karina alleen de echtequote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook niet, er zit er eentje hier om de hoek, een ECHTE snackbar.
Frituur je hond gewoonquote:Op maandag 24 september 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zet thuis gewoon de frituur aan.
stinkt je huis 3 dagen langquote:Op maandag 24 september 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zet thuis gewoon de frituur aan.
Echt héquote:Op maandag 24 september 2012 22:33 schreef Muto het volgende:
Immers schiet altijd op de keeper, dus dit zou zo klaar moeten zijn.
twitter:Kellyimmers twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 16:47:51Soep staat op zo ff afmaken..daarna een warm bad en ons huispakkie aan lekker sjeg!!En heerlijk met dekentje op de bank soep met vreetjes mm reageer retweet
Daar is alles ook 10x goedkoperquote:Op maandag 24 september 2012 22:38 schreef Type-R het volgende:
Volgens mij verdient een 40 uur werkweek in Nederland meer dan een speler daar
Noem dan de cirkel is rondquote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Vroeger was het voetgolf door het voetbalstadion wat veel leuker is dan dit
En de boze buurvrouwquote:Op maandag 24 september 2012 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raam van moeder eruit schieten
Dinsdagochtend 7 uurquote:Op maandag 24 september 2012 22:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is die Immers een saaie lul.
Is toch veel mooier dan die nieuwe troep van tegenwoordig. Je bent vast nooit in het Oosterpark geweestquote:
Kloptquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Is toch veel mooier dan die nieuwe troep van tegenwoordig. Je bent vast nooit in het Oosterpark geweest
Hij is iig goed verstaanbaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Waarom praat Harry altijd zo hard, is hij doof soms?
Zwakzinnige mongool dat het isquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Waarom praat Harry altijd zo hard, is hij doof soms?
Toevallig ken ik de producent. En ik kan je geruststellen, het is een act.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwakzinnige mongool dat het isIk vraag me echt af of hoe hij in het echt is, beetje Adje-geval
Als hij die act laat vallen is het vast stukken leuker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Toevallig ken ik de producent. En ik kan je geruststellen, het is een act.
Of gewoon een andere presentator, dat lijkt me beter.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij die act laat vallen is het vast stukken leuker.
Je zou programmamaker zijn en dit programma bedacht hebben. Dan krijg je opeens te horen dat deze flippo het gaat presenteren..quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Ik vind het jammer dat die sukkel Harry dit presenteert, want het programma op zich vind ik leuk. Langs de stadions, spelers in het buitenland en de amateurclub die al die prijzen kan winnen.
Meer Sneijderquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij heeft ons toch maar mooi naar de halve finale in Zuid-Afrika geholpen.
Van Sneijder kon je het verwachten...dat Ooijer tegen Brazilië op de been blijft is indrukwekkender.quote:
Kloptquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Sneijder kon je het verwachten...dat Ooijer tegen Brazilië op de been blijft is indrukwekkender.
En dan ook nog een toeristenkaartjequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef muzas het volgende:
Verdient 8 kuub miljard hectoton...
Koopt een kaartje
quote:
Zou dat normaal ook zijn? Nu lopen ze daar met een cameraploeg, dan valt het meer op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef muzas het volgende:
Lijkt me echt rammend irritant. Je kan de stad neit in of iedereen moet ff leuk met je doen.
Ooijer niet dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ricky praat als een Marokkaan...
Klopt, triest zeker op zo'n leeftijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |