Ik vind het ook wel humorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En hoe hard dan?
Ongetraind meer dan 10KM/uur rennen
volgende tip: blessureaanwijzer.nl
Denk eerder dat DJMO binnenkort een maand niet kan lopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk dat jullie eerder een rondje gaan rennen dan je dacht.
ik ga komende maandag weer, dan wel alleen. Dan woensdag weer samen, een langer rondje, vrijdag weer alleen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:53 schreef computergirl het volgende:
Djmo snap ik het nou goed dat je in het begin maar 1x per week gaat lopen?
ik kon gewoon pratenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo je data bekijkend loop je eigenlijk veel te snel. Zelf zou ik wat rustiger tempo aanhouden. Dit tempo kan je dan langer aanhouden. Het lijkt er op dat je nu meer aan het intervaltrainen bent voor snelheid.
Als je tijdens het lopen nog gewoon nog kan praten dan is dat een mmoi tempo. Zo niet dan ga je te hard.
Voor de rest zeker niet slecht.
Niet slecht?? Ongetrained minuten lang snelheden boven 20KM/u! Das ongekend! Ze gaat die marathon niet alleen lopen, ze gata 'm winnen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo je data bekijkend loop je eigenlijk veel te snel. Zelf zou ik wat rustiger tempo aanhouden. Dit tempo kan je dan langer aanhouden. Het lijkt er op dat je nu meer aan het intervaltrainen bent voor snelheid.
Als je tijdens het lopen nog gewoon nog kan praten dan is dat een mmoi tempo. Zo niet dan ga je te hard.
Voor de rest zeker niet slecht.
inderdaad Swets, er zitten een paar rare pieken in de grafiekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet slecht?? Ongetrained minuten lang snelheden boven 20KM/u! Das ongekend! Ze gaat die marathon niet alleen lopen, ze gata 'm winnen!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet slecht?? Ongetrained minuten lang snelheden boven 20KM/u! Das ongekend! Ze gaat die marathon niet alleen lopen, ze gata 'm winnen!
Overigens trainen met een loopmaatje is niet ideaal omdat je dus vaak langzamer of sneller loopt dan je eigenlijk kan / wil.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ga komende maandag weer, dan wel alleen. Dan woensdag weer samen, een langer rondje, vrijdag weer alleen.
[..]
ik kon gewoon pratenm'n loopmaatje had daar iets meer moeite mee op 't eind.
De pieken van 20km/h zijn wel ultiem snelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:07 schreef Laysa het volgende:
Dus jullie geloven niet dat ze dit gelopen heeft, of wat?
ik heb zelf echt nul verstand ervan, maar vind het wel knap
Als het nou nog een piek was... maar er zijn stukken bij van een halve kilometer of meer met >20KM/uquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef Joene het volgende:
[..]
De pieken van 20km/h zijn wel ultiem snelen volgens mij heet ze geen kiplagat
dat geloof ik idd ook wel. Ik merkte het ook wel op 't laatst hoor ... ik zal overigens eens vragen of ik zijn grafiek mag hebben, ik zie idd ook dat de route aardig wat rare plekken vertoont. wel strange want we liepen naast elkaar en hebben runkeeper op 't zelfde moment ingeschakeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Overigens trainen met een loopmaatje is niet ideaal omdat je dus vaak langzamer of sneller loopt dan je eigenlijk kan / wil.
Ik dacht dat dat maatje verstand had van hardlopen en zelf liep?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Overigens trainen met een loopmaatje is niet ideaal omdat je dus vaak langzamer of sneller loopt dan je eigenlijk kan / wil.
ah keek naar de verkeerde lijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef gomi het volgende:
ligt t aan mij of zie ik alleen pieken van 10km/h?
Had ook al een poos niet buiten getraind.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat maatje verstand had van hardlopen en zelf liep?
Respect ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het nou nog een piek was... maar er zijn stukken bij van een halve kilometer of meer met >20KM/u
Dan nog, als jij niet sport en je loopt hem eruitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had ook al een poos niet buiten getraind.
Android phone ? jij ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat geloof ik idd ook wel. Ik merkte het ook wel op 't laatst hoor ... ik zal overigens eens vragen of ik zijn grafiek mag hebben, ik zie idd ook dat de route aardig wat rare plekken vertoont. wel strange want we liepen naast elkaar en hebben runkeeper op 't zelfde moment ingeschakeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |