SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Een magnet link of gewoon torrent link is dan ook goed.
http://www.fileplanet.com(...)o/JFK-Reloaded-v1.1-(Free-Game)quote:Op maandag 26 maart 2012 21:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Een magnet link of gewoon torrent link is dan ook goed.
dan laat ik telkens het zeepje vallen, hou ik van togquote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mag niet dan ga je de gevangenis in
He Dadszstan. Jammer dat er geen EXA SC komt, anders ging die NOG sneller.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef Dastan het volgende:
Nou deze gaat sneller dan die herinneringenlaan.
ha die poppo, ja, maar daar zouden we toch niet in mogen groetenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
He Dadszstan. Jammer dat er geen EXA SC komt, anders ging die NOG sneller.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan laat ik telkens het zeepje vallen, hou ik van tog
Ga je alweder?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
ha die poppo, ja, maar daar zouden we toch niet in mogen groeten
Ha die Dastanquote:Op maandag 26 maart 2012 21:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee, geenszins, vind dit veel te leuk, slowchatten
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee, geenszins, vind dit veel te leuk, slowchatten
Was even kiwi's pakken, even eten.quote:
Ha die Jan Ja, al zijn mijn voeten wel felgroen sindsdien.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ha die Dastanje hebt het zitten in de asbest tuin overleefd zie ik
Aahh das een tegenvallerquote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, al zijn mijn voeten wel felgroen sindsdien.
Ha daar had je me even. ik zie een trotse tagdrager trouwensquote:Op maandag 26 maart 2012 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh das een tegenvallerals het je vingers waren kon je tenminste nog wat moois doen met de tuin
Jazekerquote:Op maandag 26 maart 2012 21:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ha daar had je me even. ik zie een trotse tagdrager trouwens
O vroeg me al af waarom Klinker me dat nieuwsbericht stuurde.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jazekermijn debuut heb ik zojuist gemaakt
The Campaign toont eerste foto
eigenlijk zaterdag al uren bezig geweest met een ander bericht maar dat bleek na publiceren al ergens op FOK! te staan dus werd na 5 minuten van faam verwijderd
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Onze oude moppentapper is er ook weer![]()
![]()
WAT waar?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:32 schreef Beach het volgende:
Al die taalfouten
Jan volgende keer spellingscontrole aub
Hoezo?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:06 schreef JanPiraat het volgende:
Heeft een weeabbo iets met de Nintendo Wii te maken trouwens
ptr is weaboo en beach ook maar ze beschuldigen elkaar van weaboo zijn en ontkennen eht van zichzelf ok?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omdat ik geen idee heb wat het betekent mennnnnnn![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omdat ik geen idee heb wat het betekent mennnnnnn![]()
quote:Someone who is obsessed with Japan/Japanese Culture/Anime, etc. and attempts to act as if they were Japanese, even though they're far from it. They use Japanese words but usually end up pronouncing them wrong and sounding like total assholes. You can find alot of these faggots clogging up the forums of Gaia Online, hanging out in the international aisle of the supermarket, or crowding the manga section of your local bookstore. Synonym of wapanese.
Ik ben heul niet weeabooquote:Op maandag 26 maart 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ptr is weaboo en beach ook maar ze beschuldigen elkaar van weaboo zijn en ontkennen eht van zichzelf ok?
Ik vind Japanse chicks niet leuk?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben heul niet weeabooik noemde Beach altijd een weeaboo omdat hij Japanse chicks leuk vindt en nu noemt hij mij weeaboo gjutverdomme
Waarom posts je ze dan de hele tijd?quote:
Doe ik niet!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom posts je ze dan de hele tijd?
Same difference.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spudro spädrequote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Henkie94 het volgende:
Wat was ook alweer dat van Teacher::DDDDDD en FUGD:D:DDDDD enzo?
Het was saai en niet leukquote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Henkie94 het volgende:
Wat was ook alweer dat van Teacher::DDDDDD en FUGD:D:DDDDD enzo?
KLIIIHIIIINKSSSquote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BLOEMPJEBLOEMPJEBLOEMPJEBLOEMPJEBLOEMPJEBLOEMPJEBLOEMPJEBLOEMPJEBLOEMPJEBLOEMPJEBLOEMPJEBLOEMPJEBLOEMPJE!!!!!![]()
![]()
![]()
WAT LEUKquote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OOK ergotherapie bekijken toch.Dat vak heeft hem ook geraakt meeen.
serieus?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OOK ergotherapie bekijken toch.Dat vak heeft hem ook geraakt meeen.
quote:
Wat?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA TOCH.
Maar nu doen mijn ouders achterlijk over ergotherapie.![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Immer serieus.quote:
I know right.quote:
Jemigmppfsghrekobllkbbbl. Laat je lekker zelf bedenken wat je met je leven wil doen zegquote:Op maandag 26 maart 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Immer serieus.
[..]
I know right.Ze willen dat ik mondzorgkunde ga doen, maar dat is alleen in Utrecht (en bij Inholland maar dat wil ik niet
). Plus met iets van een hele motivatiebrief schrijven en CV opsturen en dit en dat.
(omdat decentrale loting ofzo) Dikke doei.
![]()
mijn zus heeft ook mondzorgkunde gedaanquote:Op maandag 26 maart 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Immer serieus.
[..]
I know right.Ze willen dat ik mondzorgkunde ga doen, maar dat is alleen in Utrecht (en bij Inholland maar dat wil ik niet
). Plus met iets van een hele motivatiebrief schrijven en CV opsturen en dit en dat.
(omdat decentrale loting ofzo) Dikke doei.
![]()
Komt goedquote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef Furdinand het volgende:
eerste anatomie/pathologie toets binnenkort gelijk 2 hoofdstukken een waslijst aan Latijnse woorden en andere dingen waar ik nog nooit van gehoord heb om te leren...
Rare mensen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jemigmppfsghrekobllkbbbl. Laat je lekker zelf bedenken wat je met je leven wil doen zegHemeltjelief.
Hoe is het gegaan?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
mijn zus heeft ook mondzorgkunde gedaan
Stommerdquote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rare mensen.Komt mn vader ZELF aan met ergotherapie alles regelt meeloopdagen voor me en dan nu dit.
[..]
Hoe is het gegaan?Ging alles voorspoedig?
quote:
anatomie = cellen en weefsels en pathologie = gezondheid en verstoring van gezondheid en basisbegrippen in de pathologiequote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Komt goedover een jaar weet je niet anders meer dan die woorden. Gewoon in je aantekeningen en alles de Latijnse termen opschrijven, niet de Nederlandse. Waar gaat het over?
Oke! Jaquote:Op maandag 26 maart 2012 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En nu ga ik HP kijken tot ik in slaap val.Tot snel weer!!!
Ps. we moeten vaker whatsappen ofzo.
ja netjes afgerond en heeft nu 2 banen :pquote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rare mensen.Komt mn vader ZELF aan met ergotherapie alles regelt meeloopdagen voor me en dan nu dit.
[..]
Hoe is het gegaan?Ging alles voorspoedig?
Ohh, jeetje, wat doen ze dat goed uitgebreid bij julliequote:Op maandag 26 maart 2012 23:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
anatomie = cellen en weefsels en pathologie = gezondheid en verstoring van gezondheid en basisbegrippen in de pathologie
maar komt wel goed hoor
mja ze gaan er ook met sneltrein vaart doorheen. bijna onmogelijk om aantekeningen te makenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohh, jeetje, wat doen ze dat goed uitgebreid bij jullie
Ohquote:Op maandag 26 maart 2012 23:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
mja ze gaan er ook met sneltrein vaart doorheen. bijna onmogelijk om aantekeningen te makenmaar is gewoon stampwerk dus dat komt wel goed.
Herkenbaarquote:Op maandag 26 maart 2012 23:30 schreef Furdinand het volgende:
vind het wel boeiend enzo dus heb geen moeite mijn concentratie erbij te houden maar als je ff niet oplet heb je een heel hoofdstuk gemist...
Goed bezig!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:06 schreef Furdinand het volgende:
Eerste cijfer van mijn opleiding is een 9
Maakt m niet minder schattigquote:
Bietsjquote:
Bloempjequote:
ik krijg exact 0 euro terug van tante bea.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:50 schreef Furdinand het volgende:
Mensen die geen 1000 euro's terug krijgen van uncle sam.
niet verbranden he!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:03 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens, ik ga in de zon zitten, toedeloe!
Jaloers.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:03 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens, ik ga in de zon zitten, toedeloe!
Ach man je zit op de bank in het g elftalquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:18 schreef Plastic_zak het volgende:
beach is mijn g ik heb lobi voor hem
Ja maar jou spreek ik toch altijd het eerst als ik ontwaak Klinkyliciousquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je eerste post gaat meteen over beachmans
[..]
waar heeft u het over?quote:
jij hebt echt niks te doen he?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi zero en gianni
[..]
eurovisie songfestival
niet meteen zo hatelijk hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hou je snater, ik kijk koffiemax
Deze vrouw daar wil ik.mee in ondertrouwquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hou je snater, ik kijk koffiemax
welke dan ross ik hem in elkaar!quote:
altijd hatelijkquote:
wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Deze vrouw daar wil ik.mee in ondertrouw
so liefquote:
nietus, normaal vind ik KB best liefquote:
wat deed jij daar dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:57 schreef JanPiraat het volgende:
Er waren laatst verdacht veel ARG mensen in de udowu tinychatik voel een 'merge' <(Nederlandse woord ervoor kwijt) D:
Beach nodigde.me uit en ik ging even gluren onder mn schuilnaam harde Harry omdat ik zn nieuwe haar wilde zien. Zag er wel tof uitquote:
Eens even mn bed uit en kijken of er nieuws over te vinden isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:01 schreef HappyBob het volgende:
Jan, wanneer ga je een stukje schrijven over Neighborhood Watch?
Er is al wel een prachtige trailer van te vindenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eens even mn bed uit en kijken of er nieuws over te vinden iserg grappige film gaat dat worden denk ik sowieso
okquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Cosmo, Troll, Beach, Flippie. Nummer zoek je zelf maar..
Danku, im on itquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jan check filmnieuws vragen en opmerkingen topic.
Wees maar niet bangquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet alleen KB hoor [ afbeelding ]
Gemeenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kick er wel op als Jan bang is.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:05 schreef Henkie94 het volgende:
Buurmeneer heeft een dikke Aprilia waardoor de ruiten trillen als ie wegrijdt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat is het dagdeel van vanaf 12 uur tot het vallen van de avond?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lunch
[ afbeelding ]
Hahaha, nee helaas dat is incorrect
[ afbeelding ]
Ik ken dat gevoel vriend.quote:
minus ham en eiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
omnomnom met ei en ham en kaas en zulks?
Namiddag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom is dat Vlaams? Het is gewoon een officieel Nederlands woord.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wij wonen hier niet in vlaanderen ja
In de volksmond noemen we dit een broodje kaasquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel vriend.
[..]
minus ham en ei
hij is alweer bijna op, nog één hap hier voor mn neus
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In de volksmond noemen we dit een broodje kaas
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In de volksmond noemen we dit een broodje kaas
Maar kaas op zich is toch gezond?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:19 schreef HappyBob het volgende:
En kaas is het meest ongezond op een broodje 'gezond', dus je zou het ook nog een broodje ongezond kunnen noemen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:17 schreef Henkie94 het volgende:
> Afternoon
> Na de noon
> Noon = middag
> Na de middag
> Namiddag
Iets met logica en woordenschat, beste Furdi.
ik zeg ook niet dat het geen normaal nederlands woord is maar in nederland gebruiken we het normaal gesproken niet.. in vlaanderen noemen ze 12:00 tot 13:00 de middag en wat daarna komt de namiddag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom is dat Vlaams? Het is gewoon een officieel Nederlands woord.
Vraag dan niet wat het woord is wat gebruikt wordt om het dagdeel van 12:00 tot het vallen van de avond te benoemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
[..]
ik zeg ook niet dat het geen normaal nederlands woord is maar in nederland gebruiken we het normaal gesproken niet.. in vlaanderen noemen ze 12:00 tot 13:00 de middag en wat daarna komt de namiddag.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:22 schreef Furdinand het volgende:
niks is gezond. overal ga je dood van. je kan iets op z'n minst "iets minder ongezond" noemen
En het leven heeft geen nut, dus kunnen we net zo goed allemaal zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:22 schreef Furdinand het volgende:
niks is gezond. overal ga je dood van. je kan iets op z'n minst "iets minder ongezond" noemen
Klopt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En het leven heeft geen nut, dus kunnen we net zo goed allemaal zelfmoord plegen [ afbeelding ]
het leven heeft geen nut nee. maar dat betekend nog niet dat je zelfmoord moet plegen....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En het leven heeft geen nut, dus kunnen we net zo goed allemaal zelfmoord plegen [ afbeelding ]
Kusjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nationale zelfmoorddag op vrijdag 13 april aanstaande.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:26 schreef HappyBob het volgende:
Tevens ben ik het niet helemaal eens met je stelling, Furdi. Leven is ongezond en er zijn bepaalde middelen waardoor je het leven minder 'ongezond' kunt maken. Dus dat wil niet zeggen dat die middelen ongezond zijn.
om hier uit te komen moeten we eerst de definitie van gezond eten weten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:26 schreef HappyBob het volgende:
Tevens ben ik het niet helemaal eens met je stelling, Furdi. Leven is ongezond en er zijn bepaalde middelen waardoor je het leven minder 'ongezond' kunt maken. Dus dat wil niet zeggen dat die middelen ongezond zijn.
Niet op 1 april?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nationale zelfmoorddag op vrijdag 13 april aanstaande.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet op 1 april?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet op 1 april?Op 1 april krijg je allemaal gefaalde zelfmoordpogingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, daar gaat het niet echt om. Met sommige middelen maak je het leven minder ongezond, dus kun je die middelen gezond noemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
om hier uit te komen moeten we eerst de definitie van gezond eten weten.
Groetjes terugquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:38 schreef Henkie94 het volgende:
Zonder donker geen licht, zonder ongezond geen gezond. Groetjes Herman.
Wat is het antoniem van 'iets' dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:38 schreef Henkie94 het volgende:
Zonder donker geen licht, zonder ongezond geen gezond. Groetjes Herman.
Niks?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is het antoniem van 'iets' dan?
Nu definieer je het, dus is het wel ietsquote:
Gemeen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu definieer je het, dus is het wel ietshihi strikvraag
kutquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BietsjeHoe is het leven op dit moment?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorryquote:
Waarom kut?quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Waarom kut?
Hier gaat het best wel goed. Veel mogelijkheden opeens op m'n pad, dus als dat goed gaat beetje plannen maken voor de toekomst.
Wat lees ik nu op Facebook..quote:
Jaa ik baal echt ontzettend. En nouja ik ga nu met mijn mama een paar dagen een Nederlandse stad bezoeken. Drie keer raden welkequote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat lees ik nu op Facebook..Al een alternatief gevonden?
Goes?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa ik baal echt ontzettend. En nouja ik ga nu met mijn mama een paar dagen een Nederlandse stad bezoeken. Drie keer raden welke
DIT IS MIJN UI.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom dacht ik dat Flippiee Beach was?Hou eens op met andere mensen hun UI te stelen juh
Wie weet, zou leuke toeval zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]Wie weet spot ik je dan nog wel
Toeval jaquote:
Dat hoeft ook niet 24/7quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Toeval jaWant het is niet zo dat ik al die dagen 24/7 in de stad ga rondlopen met een groot bord om m'n nek waarop jouw foto en de tekst 'Heeft u mijn droomvrouw gezien?' staan
Dan al?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet 24/7Ik ben er namelijk aankomende donderdag en vrijdag
Jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan al?Vrijdag ben ik hier niet zo heel lang, maar donderdag ga ik zeker op jacht
Dat weet ikquote:
ga weg weeabooquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat weet ikIk had 't ook tegen Beach
kusje?
Je kunt me herkennen aan sandalen met hoog opgetrokken witte sokken en een lange zwarte jas met niets eronderquote:
Ohquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat weet ikIk had 't ook tegen Beach
kusje?
Ik zie je eerlijk gezegd nog best zo gekleed de deur uitgaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt me herkennen aan sandalen met hoog opgetrokken witte sokken en een lange zwarte jas met niets eronder
Maar wat ga je hier allemaal doen dan?Ik weet zelf namelijk niet eens wat hier te doen is
ik heb t niet eens tegen jou homoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |