Zo? Zomerliefde meegemaakt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahaha, verhelderende clip
Die film moet ik maar eens gaan zien
Hij zingt toch dat het verder gaat dan alleen een zomer of hoor/luister ik verkeerd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo? Zomerliefde meegemaakt?
(Ik ben niet nieuwsgierig hoor. Ik weet gewoon graag alles. )
Het weer betrekt, maar toch een zonnig namiddagmuziekje:
Natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo? Zomerliefde meegemaakt?
(Ik ben niet nieuwsgierig hoor. Ik weet gewoon graag alles. )
Het weer betrekt, maar toch een zonnig namiddagmuziekje:
oh cool zeg!quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
NatuurlijkZijn er mensen die nooit een zomerliefde hebben gehad dan?
Maar nee dat bedoelde ik niet;) Ik was een paar weken terug op de verjaardag van mijn oom, die is acteur. Naderhand vertelde ik in de F&F SC dat Sophie hilbrand en man/vriend en kind zo'n vreselijk leuk gezin lijken, ik heb ze niet gesproken maar hele warme mensen volgens mij. Toen vertelde Greys dat ze samen in zomerhitte hadden gespeeld en dat de chemie daarin ook al erg mooi was.
Maar naar aanleiding van dit clipje zocht ik een trailer van de film op en zag dat mijn oom ook in die film speeltVandaar dat ze ook op de verjaardag waren
Het lijkt mij ook zo'n leuk stel. Helemaal niet van die typische bn'ers, maar gewoon naturel en niet dat gemaakte: kijk mij eens acteur zijn .quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
NatuurlijkZijn er mensen die nooit een zomerliefde hebben gehad dan?
Maar nee dat bedoelde ik niet;) Ik was een paar weken terug op de verjaardag van mijn oom, die is acteur. Naderhand vertelde ik in de F&F SC dat Sophie hilbrand en man/vriend en kind zo'n vreselijk leuk gezin lijken, ik heb ze niet gesproken maar hele warme mensen volgens mij. Toen vertelde Greys dat ze samen in zomerhitte hadden gespeeld en dat de chemie daarin ook al erg mooi was.
Maar naar aanleiding van dit clipje zocht ik een trailer van de film op en zag dat mijn oom ook in die film speeltVandaar dat ze ook op de verjaardag waren
Heel naturel inderdaad, ongekunsteld en spontaan. Gewoon een leuk stel. Leuk kindje ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook zo'n leuk stel. Helemaal niet van die typische bn'ers, maar gewoon naturel en niet dat gemaakte: kijk mij eens acteur zijn .
Bij Zomerhitte is hun liefde begonnen heb ik gelezen ergens, dat maakt de film ook eigenlijk bijzonderderder he?
Bank directeur, politicus, artiest en topsporter ook.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:41 schreef Bastard het volgende:
Niet zo gek toch? Acteur is maar gewoon een beroep.
Niet anders dan de doorsnee mens dus, er word alleen meer op hun gelet!quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Bank directeur, politicus, artiest en topsporter ook.![]()
Het gaat om de status, BNer. & een hoop poen
(waardoor de meesten zich als debielen gedragen en denken dat ze heel wat zijn.)
Ja idd, waardoor ze zich dus idd als debielen gaan gedragen, herkenbaar, doe ik ook als ik weet dat er naar me gekeken wordtquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet anders dan de doorsnee mens dus, er word alleen meer op hun gelet!
*kijkt*quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:47 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ja idd, waardoor ze zich dus idd als debielen gaan gedragen, herkenbaar, doe ik ook als ik weet dat er naar me gekeken wordt
Dit topic is niet compleet zonder pics..quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:12 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Geen smilie te vinden voor mijn idiote gedoe![]()
True, als het geen BN-ers waren geweest had ik ze ook leuk gevonden hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:41 schreef Bastard het volgende:
Niet zo gek toch? Acteur is maar gewoon een beroep.
Aangezien ik nog steeds blonT ben kan ik nog steeds geen plaatjes plaatsen hier, snap er echt niets van!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit topic is niet compleet zonder pics..
Uploaden naar een of andere server en dan een linkje plaatsen mbv imagetags.. Het fijne weet ik er ook niet van, want ik moet bekennen dat ik me in al die jaren nooit heb afgevraagd hoe je een plaatje uploadt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:31 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Aangezien ik nog steeds blonT ben kan ik nog steeds geen plaatjes plaatsen hier, snap er echt niets van!
Ligt trouwens niet aan FOK! maar heb ik op elk forum.
Heb een leuke op mn laptop staan, past krek bij mij, maar hoe ik die hier krijg.. als sla je me dood.
Uploaden snap ik nog, maar andere server? Ik heb geen server en weet ik waar ik er 1 vind.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Uploaden naar een of andere server en dan een linkje plaatsen mbv imagetags.. Het fijne weet ik er ook niet van, want ik moet bekennen dat ik me in al die jaren nooit heb afgevraagd hoe je een plaatje uploadt.
Nou ja, je hebt toch van die plaatjesservers? tinypic en uploadplaatjes.nl enzoiets.. Daar zet je je foto neer en dan maak je hier een linkje. Het principe begrijp ik wel.. Maar de details, tja, ben idd. blond..quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Uploaden snap ik nog, maar andere server? Ik heb geen server en weet ik waar ik er 1 vind.
Afijn, vlgs mij ben jij dus net zo blonT als ik
De watte?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ga eens even de faq opzoeken
Grappig inderdaad, bij vissen kan ik mij dat goed voorstellen ook.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:26 schreef senesta het volgende:
Grappig trouwens wel dat veel acteurs leeuwen en vissen zijn.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:28 schreef summer2bird het volgende:
En de kat heeft de paastakken+ de hoge vaas vol water omgegooid hoor
Iemand die nog een kat wilt?
Behalve een huisgeest hebben we ook een Gidsquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef Blaadje11 het volgende:
Ik wis het zweet even van mn voorhoofd
Thx Joipoi!
En een goeie ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Behalve een huisgeest hebben we ook een Gids
Wat voor kleur heeft je kat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:28 schreef summer2bird het volgende:
Ruilen met eentje die blijft bleren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:28 schreef summer2bird het volgende:
Maar deze blerd ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ruilen met eentje die blijft bleren?
Je wil eerst weten of hij bij de bank past?quote:
Ja echt? Mwah...quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:49 schreef Bastard het volgende:
Had een 10 minuten gesprek op school, dat zijn toch leuke dingen
Dat topic over die hond die wegmoest omdat hij niet bij de bank pastequote:Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Je wil eerst weten of hij bij de bank past?
Was van Qwea zeker?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat topic over die hond die wegmoest omdat hij niet bij de bank paste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |