quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Jij voelt je dus ook al niet aangesproken ?
*aanzet* *biertje*quote:
Ben de hele dag bezig met iets.. schenk nu een wijntje. Doe niks meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Toost mee met een *wijntje*, fijn weekend!
PROOSTquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben de hele dag bezig met iets.. schenk nu een wijntje. Doe niks meer.
Het is hier vandag weer Grote Poezen Verhaardag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is wel een poesjestopic geworden he?![]()
Poezenlied:
Dus dat is stofzuigen geblazen. Oh nee, niet blazenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:34 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Het is hier vandag weer Grote Poezen Verhaardag.
5 jaar geleden kreeg ik een nest kittens en die zijn gebleven.
De andere poezen vieren mee met lekkers en een boel kroel, maar dat krijgen ze iedere andere dag ook al
Zoiets?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:56 schreef Ferdo het volgende:
Dat blazen, daar zorgen de katten eventueel wel voor.
Wat dat beest misschien wel heeft meegemaakt, omdat hij zo reageert op menselijk contactquote:
Hij zit ook in een hokje he, dus zal wel een asiel zijn. Arm dier , zal idd wel veel aan vooraf gegaan zijn dat hij zo reageert. Mensen springen niet alleen met elkaar, maar ook met dieren soms raar omquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat dat beest misschien wel heeft meegemaakt, omdat hij zo reageert op menselijk contact
Volgens mij zit hij bij de Dierenarts, dat hokje en dat matje onder hem...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat dat beest misschien wel heeft meegemaakt, omdat hij zo reageert op menselijk contact
Nog steeds 8 hoewel ik er over denk om er voor een een ander thuis te zoeken. Die zet zo vaak de hele groep op stelten dat we er nu al een jaar over lopen te twijfelen. Het is een lieve jongen, rode kater, maar in de groep zorgt ie echt voor onrust.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dat is stofzuigen geblazen. Oh nee, niet blazen![]()
Hoeveel katten heb je nu?
En goedemiddag allemaal
zo zielig, dit. Ik kan dit niet opzetten hier. Gaan al mijn katten over de rooiequote:
Het is ook wel extreem zegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:27 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
zo zielig, dit. Ik kan dit niet opzetten hier. Gaan al mijn katten over de rooie
Hebben jullie er ook al meerdere dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:04 schreef Ferdo het volgende:
Even uitgeprobeerd met één van onze tijgers, het even laten zien, maar die deed het niet zo veel.
Mudhle is echt mijn meisje. Zij is aan niemand anders zo gehecht als aan mij. Mar Bijoux is mijn engeltje en ook Kay en Poeska zou ik niet willenmissen. En Merlijn is zo apart en schattig. Ik weet niet precies wie mijn lievelingetje is. Ik hou van ze allemaal, hoewel Kareltje niet mijn lieveling is. Donna ook niet. We vinden elkaar ief, maar mijn zoon is haar lieveling. Ze baalde eerst ook best wel dat hij niet meer thuis woonde.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook wel extreem zeg.
8 katten! Dat is nogal wat. Heb je er lievelingetjes bij?
Ach, als er ruimte genoeg is en ze kunnen naar buiten is het toch alleen maar leuk?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:22 schreef oudmeisje71 het volgende:
En ja, lijkt extreem, maar valt in de praktijk reuze mee. Het huis is er aardig op ingericht
Licht wel, laptop nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En? Iedereen heeft het licht uit?
Nope.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zie er echt helemaal niks in. Als het nu zou helpen en er ook maar 1 persoon beter van zou worden zou ik het meteen doen, maar dit vind ik echt zo zinloos.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ohhh Lavenderr toch! (voor wat geen idee maar oke, ik doe ook maar mee)
Nu ja, hert scheelt een half uurtje energie keer zoveel mensen die meedoen, das heul wat lijtk me!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie er echt helemaal niks in. Als het nu zou helpen en er ook maar 1 persoon beter van zou worden zou ik het meteen doen, maar dit vind ik echt zo zinloos.
Maar degenen die het wel doen
Symboolpolitiek is het. Het maakt niets uit hoe milieuvriendelijk we zijn. Landen als China, India en Rusland vervuilen zoveel meer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie er echt helemaal niks in. Als het nu zou helpen en er ook maar 1 persoon beter van zou worden zou ik het meteen doen, maar dit vind ik echt zo zinloos.
Maar degenen die het wel doen
quote:
Toetsenbord met verlichting.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef Blaadje11 het volgende:
is wel erg donker zo, zie mn toetsen bjna nie meer
ZO rijk ben ik nie!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]Dat heb ik standaard.
[..]
Toetsenbord met verlichting.
Neequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dan ben jij niet echt blonTquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik type met 10 vingers blind.
Lolllllllllll wat dit blonTje nu wel kan, grijnsssss!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zei ze tegen de mod die geen plaatjes kan uploaden.
Nouhou!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:27 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Lolllllllllll wat dit blonTje nu wel kan, grijnsssss!!!
Ik helaas echt welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nouhou!
Maar dan ben jij ook niet echt blonT..
Oh je haar wordt lichter in de zon? Gaaf!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:58 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik helaas echt wel![]()
Oke, in de zomer blonTer dan in de winter, maar it's me
Yep, in de zomer echt blond, in de winter muizig dus bruintje eroverheen danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh je haar wordt lichter in de zon? Gaaf!
Dan heb je een winter - en zomervachtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:05 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Yep, in de zomer echt blond, in de winter muizig dus bruintje eroverheen dan
VACHT!!??!!??quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan heb je een winter - en zomervacht
Oh spannend!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:51 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Beter!
* Blaadje11 gooit dr krullen losssss
witch hour... maar das toch om 3 uur 's nachts?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Beware.. almost witch hour..![]()
(ofzo.. mn engels.. jemig..)
Oh me happyquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
witch hour... maar das toch om 3 uur 's nachts?
Je spelt het goed hoor, niks blonTs aan
En dan? En dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:13 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Oh me happy
En voor zover ik het weet is 12 uur HET uur, je hebt nog 3 kwartier
Yep, juist en vooral omdat mn prins er dan ineens uit komt springen en mij kustquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh je gaat paddensoep maken?
Oh daar heb je trek in!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:25 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Yep, juist en vooral omdat mn prins er dan ineens uit komt springen en mij kust
Awel, spring?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh daar heb je trek in!
Spring? Ik ben toch geen kikker?quote:
Gunst nee, geen prins te bekennen even hier, alleen terrorkat!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Spring? Ik ben toch geen kikker?
Ach ja, voorjaarshormonen he? Heb je geen prins op de bank zitten, toevallig?
agossie... Daar zit je dan met je voorjaarshormonen...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:35 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Gunst nee, geen prins te bekennen even hier, alleen terrorkat!
En die bijt, die kust niet, daarbij jaagt ze elke potentiele kikker weg!!!
Zo zielig ben ik ook niet hey!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
agossie... Daar zit je dan met je voorjaarshormonen...
Tantra is idd een zeer interessante tak van sportquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:40 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Zo zielig ben ik ook niet hey!
Er is nog altijd tantra
Ik wist hetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tantra is idd een zeer interessante tak van sport
Ja, ik ga ook even bijkomenquote:Op zondag 1 april 2012 00:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heel mooi lied! Maar goed, ik ga zo eens pitten..
oh bestaan die nog? Leuk!quote:Op zondag 1 april 2012 01:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik zit hier op een inmiddels nogal ingekakte LAN-party!
Hmm, hoe laat zal ik het eens maken...
Er zitten 2 kikkers bij de rand van een vijver, zegt de ene kikker tegen de andere: "Kijk daar zit een hele vette vlieg, net onder de vijverrand.'quote:Op zondag 1 april 2012 11:50 schreef Bastard het volgende:
Peter vd Hurk levert bewijs van leven na de dood.
Heb ik ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh je haar wordt lichter in de zon? Gaaf!
Dat kán toch niet? Schandalig!quote:Op zondag 1 april 2012 01:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik zit hier op een inmiddels nogal ingekakte LAN-party!
Hmm, hoe laat zal ik het eens maken...
Kuifje gezien.quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef summer2bird het volgende:
ik ga eens een Star wars marathon houden.
Jullie nog wat gedaan vandaag?
Ja, allerlei dingen gedaan.quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef summer2bird het volgende:
Wauw...quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef summer2bird het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 16:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dàt is een idee voor een meet.... Een Star Wars marathon, leuk met cola, chips en popcorn (en whiskey en wiet).
Vind het helemaal niks, Star Wars. En Sissy, mwah nogal erg zoet.quote:Op zondag 1 april 2012 16:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je houdt niet van Star Wars?
Liever Sissy dan?
Sissy zoet?quote:Op zondag 1 april 2012 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het helemaal niks, Star Wars. En Sissy, mwah nogal erg zoet.
Ja, sorry lastige tante
Haha, ja die Star Wars hoeft voor mij ook niet zo, al wil ik me misschien wel laten overtuigenquote:
Goedemiddag E_O en de rest! Ja, LAN-party's bestaan nog, ik bezoek er zeker twee per jaar.quote:Op zondag 1 april 2012 11:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
oh bestaan die nog? Leuk!
En goeiemorgen allemaal!
Das ook een idee voor een meet! Allemaal laptopje mee, kunnen we chattenquote:Op zondag 1 april 2012 16:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Goedemiddag E_O en de rest! Ja, LAN-party's bestaan nog, ik bezoek er zeker twee per jaar.
Weet je wat? Dan mag jij een film uitzoekenquote:Op zondag 1 april 2012 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het helemaal niks, Star Wars. En Sissy, mwah nogal erg zoet.
Ja, sorry lastige tante
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Weet je wat? Dan mag jij een film uitzoekenHPtje ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humoristische Parodie, Harry Potter, Harde Politiefilm (met Spannende Momenten) ...
Of een heuse House Party (bij jou thuis) ?
The truth may be out there, but the lies are in your head.
Oh ik zou best een meet bij mij thuis willen organiseren hoor.. Trouwens, er staat ook nog steeds een uitnodiging om weer bij Miss V. langs te komen om te glaasje draaien..quote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
HPtje ?
Humoristische Parodie, Harry Potter, Harde Politiefilm (met Spannende Momenten) ...
Of een heuse House Party (bij jou thuis) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |